Серіали українською: нові озвучення, анонси та чутки

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 74, 75, 76  наступна
Автор Повідомлення
Estranded 
VIP


З нами з: 09.02.14
Востаннє: 20.04.24
Повідомлень: 2600

2019-01-03 21:04  
leicheman написано:
Вже і релізи є.

Ооо, на найближчі місяці вже є що дивитисяHappy
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 20.04.24
Повідомлень: 4230

2019-01-03 21:12  
Dark Invader написано:
Вони починали свою роботу як раз із цього серіалу (2-й сезон).

Так, але нити "дайте звичне озвучення від Незупиняїв" ніхто не буде, бо дивились з іншим перекладом. Плюс, дуже ймовірно, що згодом з'явиться і телевізійний переклад.
Dark Invader 
Модератор відео


З нами з: 06.01.11
Востаннє: 20.04.24
Повідомлень: 3729

2019-01-03 21:36  
Neytreenor написано:
Так, але нити "дайте звичне озвучення від Незупиняїв" ніхто не буде, бо дивились з іншим перекладом.

Звичайно. Тим більше що там зовсім інші актори, тому і голоси можуть бути інші.
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2019-01-04 01:17  
То на 100% відомо, що DniproFilm має намір озвучувати новий сезон Останнього детектива, той, що стартує 13 січня? Перепитую, бо не знайшов ні анонса, ні теми з планами DniproFilm щодо нових проектів, ні офіційного сайту DniproFilm.

Якщо в них й справді такі наміри, то це, схоже, якесь непорозуміння. Може, вони банально не знають про те, що ОД озвучуватимемо ми. Ми анонсували озвучення ОД вже давно, зараз вже розпочали підготовку до нього, і не маємо ані найменшого бажання відмовлятися від його озвучення. ОД - один з найвідоміших і найрейтинговіших серіалів останніх часів, він заслуговує на те, щоби бути озвученим і перекладеним на найвищому рівні і бути без реклами.

На моє переконання, рекламу можна застосовувати як вимушений крок, як останній спосіб, як озвучити маловідомі фільми чи серіали. Але у випадку топових серіалів, як ОД, в рекламі немає жодної потреби.

До того ж, реклама суперечить філософії Гуртом, яка базується на тому, що вся робота для Гуртом робиться без особистої вигоди, і що з Гуртому можна завантажити все абсолютно безкоштовно. Коли ж з'являється реклама, то разом з нею з'являється особиста вигода, і людина вже не завантажує повністю безкоштовно, вона дає на собі заробити. У випадку маловідомих фільмів і серіалів на рекламу ще можна прикрити очі (хоч і про це ще можна посперечатися), але у випадку топових речей я категорично проти реклами.

Якщо ми не зупинимо рекламу в зародку, завтра вона буде всюди. І її буде не 20 слів на фільм, як зараз, з часом її стане в рази більше. Все, на що вони чекають, - це щоб всі звикли до них, і щоб не стало альтернатив.
Estranded 
VIP


З нами з: 09.02.14
Востаннє: 20.04.24
Повідомлень: 2600

2019-01-04 01:29  
Konfucius написано:
То на 100% відомо, що DniproFilm має намір озвучувати новий сезон Останнього детектива, той, що стартує 13 січня? Перепитую, бо не знайшов ні анонса, ні теми з планами DniproFilm щодо нових проектів, ні офіційного сайту DniproFilm.

Є інформація у їхньому телеграм-каналі: https://t.me/dniprofilm/149

Додано через 1 хвилину 46 секунд:

Konfucius написано:
Якщо ми не зупинимо рекламу в зародку, завтра вона буде всюди. І її буде не 20 слів на фільм, як зараз, з часом її стане в рази більше. Все, на що вони чекають, - це щоб всі звикли до них, і щоб не стало альтернатив.

Ну, можна сказати, що альтернатив практично немає. Є ще багато інших топових серіалів, які можна озвучити зі студією НеЗупиняй.
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 20.04.24
Повідомлень: 4230

2019-01-04 01:31  
Konfucius написано:
то це, схоже, якесь непорозуміння

Не думаю, що вони зважатимуть на плани інших студій робити ще озвучення.

Konfucius написано:
не маємо ані найменшого бажання відмовлятися від його озвучення

Якщо це остаточне рішення, то мені здається було б варто відокремити збір коштів на нього від решти серіалів. Щоб не було так, що адміністрація і студія реалізовує власні забаганки за рахунок користувачів толоки. Якщо людям воно треба - збереться, ні так ні.
Cleaf 1.1.1.4 







2019-01-04 02:28  
Цитата:
реклама суперечить філософії Гуртом, яка базується на тому, що вся робота для Гуртом робиться без особистої вигоди, і що з Гуртому можна завантажити все абсолютно безкоштовно.

Отакої. А ми думали, що філософія Гуртом - підтримка українського. Бо взагалі-то людина, що прагне підтримати своє, тільки радітиме з того, що йде озвучення українською, та ще й приносить комусь якісь грошенята. Тут питання руба: або приорітет має філософія, або українське озвучення. Чомусь кацапидлам не заважає комерційне озвучення кацапською, і саме тому вони мають величезний масив озвученого кацапською; а от деяким українцям заважає (хоча за рекламодавців, що готові фінансувати укранське озвучення, треба чіплятися обидвома руками).
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-01-04 06:50  
Konfucius написано:
Перепитую, бо не знайшов ні анонса, ні теми з планами DniproFilm щодо нових проектів, ні офіційного сайту DniproFilm.

Estranded написано:
Є інформація у їхньому телеграм-каналі:

Якщо зважити на їхню модель, орієнтовану як зробити побільше й хутчіш — то якісь нормальні графіки й плани можуть стати лише на заваді, бо зайві зусилля й затримки. Плюс, навіщо розкривати власні карти.

Konfucius написано:
Якщо в них й справді такі наміри, то це, схоже, якесь непорозуміння. Може, вони банально не знають про те, що ОД озвучуватимемо ми. Ми анонсували озвучення ОД вже давно, зараз вже розпочали підготовку до нього, і не маємо ані найменшого бажання відмовлятися від його озвучення. ОД - один з найвідоміших і найрейтинговіших серіалів останніх часів, він заслуговує на те, щоби бути озвученим і перекладеним на найвищому рівні і бути без реклами.

1) Думка цілком зрозуміла
2) На неї не зважатимуть (крім випадку, якщо виникне конфлікт, то ДФ може бути усунено з толоки)
3) Варто розуміти, що оскільки ніхто ніяких домовленостей не підписував і навіть усно найімовірніше не погоджувався — перекладів і озвучень у твору може бути скільки завгодно
4) Хто перший встав — того і капці.
5) Розгрібати наслідки діяльності й міграції аудиторії.
6) Не можна сказати, що про такі речі не попереджав у певній темі.

Висуну думку, що рекламні релізи варто відокремлювати.
На дану мить зафлужено усю головну стрічку нових релізів.
Рахувати навіть не хочеться, як і наводити скрінів — інші релізери були просто витіснені. Є вже наслідки, а можуть бути й довготривалі наслідки. Розписувати довго, тому краще опустити.

Тим не менш, на дану мить ДФ наче й вочевидь не робив відвертих порушень у правилах — а просто знайшов у них лазівки.
І попри поширену думку — я проти репресій таких колективів як ДФ, але оскільки в них орієнтування є чисто комерційного характеру, то ресурс має розробити важелі впливу та визначити межі дозволеного. Бо за даної практичної відсутності меж для подібних робіт — і на голову сядуть. Про те, що вони займуть рівно стільки, наскільки буде дозволено — теж можна не згадувати що писав і що мені повідповідали.

Пропоную спробувати опустити довгу полеміку, і толочанам сконцентрувати зусилля на рішеннях замість тицькання пальцями одне в іншого:

Додано через 28 хвилин 31 секунду:

І є дві теми, про пропозиції у розвиткові сайту, і про реклами в релізах — пропоную перенести обговорення до них з цієї

ІІ Почати розробки і пропозиції в оновлені правил ресурсу

ІІІ Власні додуми, гарні й погані:
1) Релізний флуд на головній. Радикальне рішення — не показувати комерційні релізи взагалі. Альтернативи: ввести користувачам можливість фільтрації новинок, до прикладу — виключати певних релізерів, яких їм не хотілося б бачити. Складніші альтернативи: розробити якусь систему обмежень й нормувань у правилах, або ж змінювати дизайн і виводити комерційні релізи окремо, чи ще які варіанти як хто вигадає. У три слова: підтримувати чистоту головної.

2) Пошук. У пошукові найзручнішим буде введення підтримки або ключів виключення, які б запам’ятовувались у певному вікні. Наприклад, -БорисфенМуві серед користувачіів. Складніший варіант — вивести комерційні релізи та рекламні ролики в окремі розділи, і вже так шукати. До речі, цікава ідея.

3) Усі матеріали, які є рекламними роликами, або ж містять рекламу - мають бути перенесені в окремо створений для них розділ. Є же ж в нас розділ анонсів з власним функціоналом, підходом модерування, висвітленням на ресурсі й тощо?

4) Ввести в правилах межеву кількість реклами у релізах. Нині я можу зробити щось, де буде 49% часу та екранного обсягу в рекламі, і мені за те не має нічого бути, бо на 51%, отож при скороченні — матеріал вважатиметься релізом з корисним вмістом. Почитайте упаковки від соку, і може зрозумієте аналогію.

5) Нехай хтось з юристів проконсультує те, що і як можна прописати у правилах і питаннях щодо комерції так, щоб потім не виникало зайвих питань, і так, щоб максимально відмежуватися від нелегальних студій з нелегальною рекламою нелегальних послуг нелегального бізнесу так, щоб до гуртому не виникало питань у прокуратури, коли вона схопить когось з них за зад. Гуртом має бути чітко непричетним до комерційно-рекламної діяльності.

Додано через 9 хвилин 29 секунд:

https://toloka.to/t97486-210#1057294
https://toloka.to/t9030-2190
https://toloka.to/t7599-330

https://toloka.to/t85910-150
https://toloka.to/t96975
Cartwright 
VIP


З нами з: 23.03.13
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 705

2019-01-04 08:06  
Треба мабуть студію НеЗупиняйПродакшн зробити святою коровою на цьому ресурсі і заборонити всім чіпати серіали про які вона думає. І нічого, що є така штука, як конкуренція. Щось нікому не заважає озвучка без реклами від Лостфільм та озвучка з рекламою від Байбако. Хочете "якісно" від НеЗупинйПродакшн, то нехай озвучують і збирають кошти. Бо змушувати людей дивитися за гроші серіали, які можуть вийти задарма теж дивна логіка. Я певен, що любителі НеЗупиняйПродакшн їх профінансують. Бо створення заборон для наживи одних зі створенням умов для наживи інших, і в обох випадках з метою поширення українського контенту виглядає дивним. Самі собі руки рубаєте. "Відріжу ліву руку, щоб правою міг пишатися".

До речі, чому НеЗупиняйПродакшн не завадила конкуренція в озвученні мільтсеріалу "Розчарування"? Там теж декілька студій паралельно озвучували. Ще була свого часу конкуренція з серіалом про Еша. Тож це не перші випадки паралельної озвучки.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-01-04 08:45  
Konfucius написано:
Якщо ми не зупинимо рекламу в зародку, завтра вона буде всюди. І її буде не 20 слів на фільм, як зараз, з часом її стане в рази більше. Все, на що вони чекають, - це щоб всі звикли до них, і щоб не стало альтернатив.

Тобто ці слова можна сприймати, як намір у подальшій забороні ДніпроФілм на толоці?
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-01-04 08:51  
leicheman написано:
Тобто ці слова можна сприймати, як намір у подальшій забороні ДніпроФілм на толоці?

Гадаю, це частина дипломатії й перемовин поміж обома сторонами. Можливо, що це навіть вже відбулося у цій темі. Rolleyes (1)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-01-04 11:31  
Ясно: ще одне джерело українського озвучення буде недоступне. Так тримати і далі.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-01-04 11:57  
don pedro
Та ДніпроФілм 100% буде вантажити десь на онлайн сайти, але від цього тільки глядачі програють бо нормального звука тоді нам не бачити з тих пережаток на толоці.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-01-04 12:00  
leicheman написано:
Нові коментарі

Я б хотів качати тут, а не лазити бозна де, але на що тільки не підеш заради "філософії".
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-01-04 12:10  
don pedro написано:
Я б хотів качати тут

Я так само бо жоден з тих онлайнів піратських не дає нормальну якісь.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-01-04 12:13  
leicheman
Причому, якраз там мої маленькі любі українчики подивляться стільки реклами, що куди там тому Космолотові. До того ж, кацапської і політичної реклами.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-01-04 12:21  
don pedro
Більшість реклами можна прибрати розширеннями, але є така, що і не прибирається. Наприклад у онлайн відео плеєрі.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-01-04 14:23  
Нагадаю, що є три стадії створення озвучки, і всі вони присутні в Україні...

Перша стадія, це мериканська, все ідеально, створено якісний фільм, глядачі його купили-подивилися, так чи інакше ця стадія присутня в Україні, є сервіси в неті де можна купити фільм на оригінальній мові, чи офіційною доступною глядачеві дубльованою чи титрованою ( не всі фільми, їх кількість обмежена, ціна всім недоступна)... фільми тут на конвеєрі...

Друга стадія, це російська (китайська), горілка та димедрол в вену, озвучується все з прокату европейсько-американське, незважаючи чи це є офіційним чи ні, тупо подача в лоб, що з якихось причин не було озвучено чи не попало в прокат, має бути озвучене російською незважаючи ні нащо. Там ще є стадія, де озвучується апсолютно все, тобто попадає в інет все з прокату, бо рф суспільство має мати все амеро-европейське на російській мові... і ця стадія доступна в Україні, кожен може вільно знайти любий фільм прокатний амеро-европейський фільм чи знятий з прокату в рф...
Немає значення як дійде фільм до простого токаря з таганрога, чи то офіціно, від офіційного правовласника, який озвучив фільм для рф прокату, чи піратського з рекламою, чи від піратів аматорів без реклами, фільм всерівно, всеодно дійде до токаря, все залежатиме від токаря та його розряду, зможе він дозволити собі офіційний переозвучиний фільм чи безкоштовний аматорський... фільми на озвучці тут на конвеєрі та під захистом контори...

Треття стадія, українська, гасло цієї стадії озвучки "Прорвемся"... всупереч двом попереднім, любительська, аматорська, де любительо-аматори хочуть стати піратами... де аматори намагаються встигнути переробити кожен фільм під себе з конвеєра...

Що тут ще думати???

В ідеалі має бути фільм мерикансьий чи европейський на українській мові, чи озвучиний правовласником, чи переозвучиний з дозволу правовласника, та відтитрований правовласником чи з його дозволу для офіційного прокату чи покупки, чи перегляду в неті...

Коли правовласники не роблять української озвучки, а вони не роблять це для всіх фільмів америко-европейського прокату, то є аматори та пірати, які озвучують фільм без прав від правовласника, з рекламою чи без, бо фільм має надійти в суспільство за будь яких обставин, або він надійде в суспільство російською без реклами чи з нею, чи офіційно...

ДніпроФільм

Якшо вам не подобається продукція цих піратів, замовте у них озвучку без реклами, у толоки замовлення поставлено на конвеєр...
Якшо ДніпроФільм не піде на таке, то скоріше за все стоїть завдання перед власниками ДніпроФільм та тим хто замовляє їм казиношну рекламу в фільм, нехороші наміри поєднати незаконну рекламу, незаконного казино з українською озвучкою. тобто дискредитувати українську озвучку... Чомусь не має у ДніпроФільм інших рекламодавців, навіть на пів легального характеру інетовського розливу...

Якшо стоїть завдання перед ДніпроФільм випустити україномовну озвучку за доступні кошти, у їх варіанті за рахунок не законого казино, то вони можуть скинтуватися з толоківчанами, які збируть кошти на озвучку без реклами, але з "водяним" знаком ДніпроФільм та Толоки в озвученому фільмі, ну шоб не обіжалися потім, що мегого тирить таку озвучку не посилаючись на ДніпроФільм та Толоку (зі слів багатьох з толоки, що мегого тирить їх релізи без водяного знаку Толоки та їх), тобто офіційна магогогія не платить за використання у себе не легального продукту, тобто не вирулює на легальний ринок в ненці, не платячи та не замовляючи озвучку фільмів, які вони купили для свого глядача у правовласників, які у свою чергу забили на Українського глядача...
До речі, що буде робити мегого? Коли на озвучених українською фільмах буде стояти "водяний" знак ДніпроФільм та Толоки? Брати їх в свій прокат? Замовляти свою озвучку? Правовласник який випустив фільм, як правило не озвучує українською... ось так і робиться конкуренція, яка вимагатиме "офіційного мегого" конкурувати з піратами, або співпрацювати з ними... замовляючи озвучку, або глядачі самі замовлять озвучку у піратів)))
Пірати, ставте на свої озвучені "релізи" "водяні-титрові" "знаки" приналежності до вас фільму...

Є можливість подивитись офіційний правовласницикий фільм? - платіть та дивіться.
Не має такої можливості??? Вибирайте дивитися чи з рекламою чи без неї, але можливість має бути переглянути фільм завжди, легально чи ні... чому? Бо є конкурентна російсько-китайська стадія озвучки фільмів, яка є доступною, і яка нав'язано-конкурентна в Україні, і яка не працює в штатах...
Cleaf 1.1.1.4 







2019-01-04 16:39  
Konfucius написано:
Якщо ми не зупинимо рекламу в зародку

То реклама призведе до озвучення такої кількості фільмів, що кінорозділ рутрахеру стане в Україні майже нікому непотрібним. Філософи, холєра. Як казав Наполеоне Буонапарте, "Віслюків та вчених на середину!". Навіщо клепали портал? Для філософії чи для поширення українського?
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-01-04 16:51  
Cleaf 1.1.1.4, що вам не дає зклепати власного, з блекджеком та філософинями?
Cleaf 1.1.1.4 







2019-01-04 17:44  
EvGaS, відсутність часу та натхнення.
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 20.04.24
Повідомлень: 4230

2019-01-04 17:46  
Панове, давайте обмежимо обговорення щодо реклами окремо створенною для цього темою https://toloka.to/t97486.
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2019-01-04 22:58  
Neytreenor написано:
Не думаю, що вони зважатимуть на плани інших студій робити ще озвучення.

Якщо це так, то це чудово демонструє, хто вони насправді. Люди, яких ані в найменшому не цікавить підтримка українського і які думають тільки про те, щоби максимально поширити рекламу в комерційних цілях. Але якщо маєте можливість, спробуйте їм написати, може вони все ж таки не знають про наші плани.

leicheman написано:
Тобто ці слова можна сприймати, як намір у подальшій забороні ДніпроФілм на толоці?

Напишу трохи пізніше про остаточне рішення.
Anonymous 







2019-01-04 23:19  
Konfucius написано:
Напишу трохи пізніше про остаточне рішення.


Пропоную компроміс - заборонити саму надокучливу рекламу - АУДІО всередині, напочатку чи на прикінці серії чи фільму, взагалі будь-яку аудіо-рекламу. Так і серіали продовжать озвучувати, і рекламодавці не втічуть.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-01-04 23:29  
Також компромісом може бути - тримання озвученого фільму в тій якості (з рекламою), яка доступна на зараз, а буде чи то переозвучено кимсь без реклами, тоді і заміните на якість, яка влаштовує вас...

Задійте принцип "їджу по розбитих дорогах на жигулях-копійці - покладуть паркетні дороги-куплю ферарі"...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-01-04 23:31  
Ясно. Хана озвученню.
Cleaf 1.1.1.4 







2019-01-04 23:43  
Konfucius написано:
Люди, яких ані в найменшому не цікавить підтримка українського і які думають тільки про те, щоби максимально поширити рекламу в комерційних цілях.

Та й пана адміна, як бачимо, не цікавить підтримка українського, йому філософію подавайте.
Dark Invader 
Модератор відео


З нами з: 06.01.11
Востаннє: 20.04.24
Повідомлень: 3729

2019-01-04 23:47  
Konfucius написано:
Якщо це так, то це чудово демонструє, хто вони насправді. Люди, яких ані в найменшому не цікавить підтримка українського і які думають тільки про те, щоби максимально поширити рекламу в комерційних цілях

Ну за що рекламодавець заплатив те і озвучують (може вони хочуть зі своїм підбором голосів). Не бачу ніякої проблеми в тому, що буде 2 укр. озвучення цього серіалу. Бо з часом їх може і 3, якщо покажуть по ТБ.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2019-01-04 23:50  
don pedro

Схоже на те( І це аж смішно, бо є купа всього що не озвучується, якщо ДФ озвучують тупо нові серіали та фільми, то чому Гуртом не може замовляти старіші, які ДФ озвучувати не будуть? Так мали б два серіали.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-01-04 23:52  
kinaxem
Не вперше українців підводять їх вигадані "принципи" і нездоровий активізм.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 74, 75, 76  наступна