Обговорення наявності та кількості реклами в релізах

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  наступна

Увійдіть, щоб проголосувати
Автор Повідомлення
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 08:58  
Оскільки з профіля DniproFilm вже наплодити багато релізів, а в публіки почасти є певні питання, розсіяні десятками тем — висловлюйте обговорення у цій темі.

Прохання до адміністрації ресурсу поставитись з розумінням, а до модерації — з усією суворістю.
Це тема для аргументованої дискусії та висловлення думок, перехід на особистості чи рекламно-комерційна діяльність — категорично під забороною!

UPD: Хоча й питання більш неактуальне, нехай мабуть тема лишиться для полеміки.
Konfucius написано:
Отже, рішення, яке я обіцяв: реклама в будь-якій формі від завтра буде заборонена (див. пункт 3.8 правил). Пошук релізів з рекламою на інших ресурсах і їх перевикладення на Толоці вже без реклами вітається.
Ванько 
VIP


З нами з: 27.08.09
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 416

2018-12-22 09:07  
А з якої мови вони здійснюють переклад фільмів/серіалів?
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 09:13  
Ванько написано:
А з якої мови вони здійснюють переклад фільмів/серіалів?

Невідомо. Є ймовірність що просто гуглтранслейт англійської субтитри, судячи з характеру претензій — є погане розуміння матеріалу для зачитки, але питань стосовно наявності речей, властивих російській мові — здебільшого не помічав.
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 4318

2018-12-22 09:14  
EvGaS
От і нащо ти тролей годуєш? Схаменись і перенеси тему у смітник.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 09:19  
Neytreenor написано:
От і нащо ти тролей годуєш? Схаменись і перенеси тему у смітник.

Ну робіть тоді що хочте з нею, як не бачите у що все може перетворитись.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-22 09:21  
EvGaS написано:
в публіки почасти є певні питання

Цій допитливій "публіці" варто було б не задавати безглузді питання щодо халявних озвучень від Дніпрофільму, а активніше жертвувати на українське озвучення. Бо всі такі розумні, патріотичні та принципові, що аж страшно.
Тему у смітник, щоб не плодити висерів.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 09:28  
don pedro, дякую за думку, вона зрозуміла. А що ви думаєте про те, що буде таких десь три ДФ, і всім іншим релізерам можна навіть не буде робити якогось матеріалу, бо стрічка нового буде перманентно забита одними релізами з рекламою?
Це лише один з прикладів можливих негативних наслідків, про які чомусь ніхто не поміркував.

Додано через 1 хвилину 30 секунд:

don pedro написано:
безглузді питання щодо халявних озвучень від Дніпрофільму, а активніше жертвувати на українське озвучення

Теоретично матеріал з рекламою має його повністю витіснити і воно взагалі помре як таке. Його просто більш не стане.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-22 09:30  
EvGaS
EvGaS написано:
що буде таких десь три ДФ

Восславлю Господа!
EvGaS написано:
і всім іншим релізерам можна навіть не буде робити якогось матеріалу, бо стрічка нового буде перманентно забита одними релізами

Єдине, що мене цікавить - щоб були українські озвучення. До реклами мені теж байдуже. Тим більше, що нікому не заборонено шукати споснорів, робити озвучення самим і викладати власні релізи.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 09:33  
Розумію, що в багатьох викликав обурення та непорозуміння, та вважаю, що подібні думки все ж мав хтось висловити, навіть якщо й вони не цілком відповідають власній точці зору. Ці питання просто мали підняти.

Додано через 2 хвилини 24 секунди:

don pedro, а як ви ставитесь до перерелізу рекламних матеріалів з вирізанням рекламних вставок та знаків?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-22 09:35  
EvGaS написано:
don pedro, а як ви ставитесь до перерелізу рекламних матеріалів з вирізанням рекламних вставок та знаків?

Негативно. Це має бути заборонено правилами.
Кач 
VIP


З нами з: 12.05.14
Востаннє: 21.11.24
Повідомлень: 365

2018-12-22 09:37  
Цитата:
Цій допитливій "публіці" варто було б не задавати безглузді питання щодо халявних озвучень від Дніпрофільму, а активніше жертвувати на українське озвучення. Бо всі такі розумні, патріотичні та принципові, що аж страшно.
Тему у смітник, щоб не плодити висерів.

Повністю підтримую. Не озвучено погано, озвучили теж погано.

Цитата:
Єдине, що мене цікавить - щоб були українські озвучення. До реклами мені теж байдуже. Тим більше, що нікому не заборонено шукати споснорів, робити озвучення самим і викладати власні релізи.

+1
Тим більше що реліз бескоштовний.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 09:44  
don pedro написано:
Негативно. Це має бути заборонено правилами.

Але ви за рекламу тоталізатора, який, імовірно, є незаконним у багатьох проявах. Де менше зло, яке обрати?

Додано через 4 хвилини 52 секунди:

don pedro, просто я про те, що порушення норм закону, які ніколи не мали практичного застосування в житті, і порушення закону, за яке притягали до відповідальності — це, наче, різні рівні порушень. З тою політикою, яку веде ДФ, імовірно, за кілька місяців, максимум рік — їх просто можуть закрити.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-22 09:45  
EvGaS написано:
Але ви за рекламу тоталізатора, який, імовірно, є незаконним у багатьох проявах.

Так.
EvGaS написано:
Де менше зло, яке обрати?

Обирати треба було Юлію Тимошенко у 2010 році. Зараз вже пізно.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 09:45  
Кач написано:
Тим більше що реліз бескоштовний.

Ні, він не безкоштовний, бо виконаний професіоналами. За нього сплатив рекламодавець, який взяв з глядача платню у вигляді перегляду реклами і купівлі його товарів чи послуг.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-22 09:48  
EvGaS написано:
Ні, він не безкоштовний

Оскільки я нічого не купую і нічого не плачу, то це безкоштовно.
Кач 
VIP


З нами з: 12.05.14
Востаннє: 21.11.24
Повідомлень: 365

2018-12-22 09:49  
На мою думку так. Якщо реклама їм, в даному випадку DniproFilm, допомагає в озвучці то хай буде. Нічого поганого в ній не має. Тим більше вони не вимагають ніякої платні. Всі завжди кажуть як в нас мало озвучино і як багато рос вже є. Так от там теж роблять щось подібне і нічого. Головне що є українською той чи інший серіал. А реклама, ну так не дуже комфортно, не звично, але нічого можна потерпіти. Або не мати нічого, зате без реклами. IMXO
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 4318

2018-12-22 09:49  
Тим, хто проти реклами у відео чи проти реклами саме казино, радив би замість того, щоб з українським озвученням тут боротися, робити наступне:
а) писати легальним онлайн-кінотеатрам (megogo, oll.tv, divan.tv, тощо) листи з проханням робити українське озвучення серіалів
б) готувати себе і гроші, щоб власне теє озвучення купувати
в) та останнє власне вже можна починати, бо на Нетфлікс є багато українських субтитрів, на мегого - є деяке озвучення з ТБ, а якщо згадати й про фільми (хоча кому вони потрібні?), то взагалі завались скільки матеріалу.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 09:50  
Кач написано:
Повністю підтримую. Не озвучено погано, озвучили теж погано.

Ну, якщо різниця між порушенням, за яке тобі ніхто нічого не скаже крім пальчиком ай-яй-яй, та одразу кількома порушеннями, за якими може йти судова тяганина з певним відсотком імовірності — то все ж одне погано краще за багато капець як поганих. А якщо прокуратура буде розбиратись з якоюсь одноденною конторою, і «запобіжними заходами» зацікавиться толокою, як одним з майданчиків діяльності таких контор? Це теж одна з імовірностей. Про неї шановні подумали?
Кач 
VIP


З нами з: 12.05.14
Востаннє: 21.11.24
Повідомлень: 365

2018-12-22 09:50  
Цитата:
Ні, він не безкоштовний, бо виконаний професіоналами. За нього сплатив рекламодавець, який взяв з глядача платню у вигляді перегляду реклами і купівлі його товарів чи послуг.

В даному випадку з користувачів нічого не вимагають.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 09:53  
Кач написано:
Якщо реклама їм, в даному випадку DniproFilm, допомагає в озвучці то хай буде. Нічого поганого в ній не має.

*якщо з реклами державі сплатили податки. Це, схоже, головна причина притягнення кіберпіратів в Україні — несплата податків.

Додано через 1 хвилину 13 секунд:

don pedro написано:
Обирати треба було Юлію Тимошенко у 2010 році. Зараз вже пізно.

Нумо не золотобатонити в темі, ок?
Ванько 
VIP


З нами з: 27.08.09
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 416

2018-12-22 09:56  
Neytreenor написано:
робити наступне

г. вчити іноземну мову.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-22 09:59  
Хто проти того, щоб DniproFilm робили релізи з рекламою ці люди тупі і смішні. Бо їм подають безкоштовно якісні озвучення фільмів та серіалів а їм ще бачте щось свербить. Ви хоч на мить задумувались скільки вже Космолот видав грошей на озвучення? Ну чесно, хоч на мить задумувались? Бо якщо порахувати навіть приблизно за розцінками студій що озвучували для Гуртому, то це вже сотні тисяч. А скільки ви виділили на озвучення серіалів, скільки взагалі фільмів та серіалів ви озвучили? Мабуть дуже багато, якщо вже так голосно розгавкались... Як не крути а Гуртом ніяк не потягне озвучення більшості новинок фільмів та серіалів, ніяк, бо на це потрібні великі гроші...

Ви з тих бачте противсіхів яким завжди все не добре, немає озвучення фільмів та серіалів, то всі погані, є озвучення фільмів та серіалів так само всі погані. Дибіли ви м'якокажучи, інших слів тупо не підберу...

Ви хоч подумали про те, що тепер завдяки Космолоту багато людей які трясуться над виходами нових серіалів та фільмів матимуть можливість глянути ці фільми українською, а не побіжать на кацапські, дійсно ворожі ресурси, а ви тут бачте з Космолота робите ворога. Ви весь час ниєте, бо всі навколо зрадники, всі вас обманюють, всі хочуть вас використати, всі навколо такі погані, одні ви такі капець-капець ідеали. Ви просто з тих людей які не можуть прийняти те, що щось може піти в кращу сторону, бо коли щось і покращиться ви будете протестувати проти цього, і так ви й помрете весь час когось звинувачюючи, весь час проти всього протестуючи...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-22 10:00  
EvGaS написано:
Нумо не золотобатонити в темі, ок?

Я зразу запропонував прикрити цю тему.
Кач 
VIP


З нами з: 12.05.14
Востаннє: 21.11.24
Повідомлень: 365

2018-12-22 10:02  
EvGaS
Ви створюєте проблему на ровному місті. І подібна тема може призвести до видалення цих релізів, як це було тут уже з подібним фільмом(назву не памятаю). І кому від того буде краще? Нікому. Вони припинять робити це. А ми позбавимось від шансу побачити українською ще декілька додаткових фільмів. Зате позбавимось "надокучливої реклами". І тоді чомусь всі питають, а чому так багато дивляться рос, а також де українська. Так от, якщо брати їх, то вони якраз і не відмовляються від реклами, і нічого озвучують, народ носом не крутить. А в нас прям проблема номер один. А озвучку хочуть всі.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-22 10:06  
EvGaS написано:
*якщо з реклами державі сплатили податки. Це, схоже, головна причина притягнення кіберпіратів в Україні — несплата податків.


А ось це єдине, що мене справді хвилює, це антипірати. Але тут вже з якого боку глянути, реклама по факту в самому відео, і Гуртом з того нічого не має. + всі ті серіали та фільми що озвучуює Космолот відсутні у списку забороненого контенту, тобто того за який найбільше дрючать. Тож якщо задуматись більшою проблемою Гуртому є не озвучення контенту Космолотом, а розміщення на сайті заборонених фільмів, а це майже всі новинки, бо їх забирають зі списку заборонених тільки через 3-6 місяців після показу в кінотеатрі, а нас тут релізи луплять вже через місяць, а то й раніше, і це набагато ризикованіше за релізи DniproFilm...
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 10:07  
kinaxem написано:
ці люди тупі і смішні

kinaxem написано:
Дибіли ви м'якокажучи, інших слів тупо не підберу...

Дійсно, ваша правда, сам один не можу відповідати до ладу усім і кожному.

Цікаве спостереження — скільки на цей раз агресивного захисту, замість того, щоб натиснути, і зменшити кількість реклами до терпимого рівня. Мабуть, простіш зробити загального ворога з ТС-а. Ріка завжди тече руслом там, де зручніш.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-22 10:10  
Тож цю тему в смітник. А всіх кому не подобається те, що в українців нарешті з'явилась можливість дивитися новинки українською прохання притримати своє невдоволення з цього приводу при собі...

Додано через 1 хвилину 36 секунд:

EvGaS написано:
скільки на цей раз агресивного захисту, замість того, щоб натиснути, і зменшити кількість реклами до терпимого рівня


А терпимий рівень це як?
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 4318

2018-12-22 10:11  
EvGaS
Толока не отримує від тієї реклами жодного прибутку і не розміщує її у себе на сайті, тож тут особливого ризику не має бути. Збір коштів на озвучення і підтримку сервера - то більший привід хвилюватися. Бо тут є реальний потік грошей до власника ресурсу.

Кач написано:
може призвести до видалення цих релізів, як це було тут уже з подібним фільмом(назву не памятаю)

Той фільм було видалено не через скиглення користувачів, а на прохання рекламодавця.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-22 10:11  
EvGaS написано:
зменшити кількість реклами до терпимого рівня

Вона вже перебуває на ньому. Біди немає.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 10:13  
kinaxem написано:
і Гуртом з того нічого не має

А це ще треба довести.™
На час судових розборів можна буде знайти причини для «запобіжних заходів» напровсяк.

Контори-одноденки можуть прийти і піти з грошима, а толока матиме честь розгрібати наслідки й проходити перевірки на імовірність причетності. Ото тоді іншої соловейки заспівають…
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  наступна