Обговорення наявності та кількості реклами в релізах

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  наступна

Увійдіть, щоб проголосувати
Автор Повідомлення
zawarudo 
Свій


З нами з: 20.11.16
Востаннє: 12.04.20
Повідомлень: 119

2018-12-22 12:17  
___
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 1241

2018-12-22 12:18  
zawarudo написано:
Таке враження наче люди не в Україні, а в якійсь країні мрій мешкають.

У Зрадостані.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-22 12:23  
Ну, давайте противсіхи, вперед, пишіть своє невдоволення через можливість дививтися фільми українською.
Ви мабуть просто не розумієте, що тільки завдяки тій рекламі ми й маємо ті озвучення, і якщо ви будете її вирізати, забороняти релізи з рекламою, то озвучень просто не буде. Якщо вам це так сильно неподобається то просто не завантажуйте релізи, чекайти поки з'явиться нове озвучення українське, без реклами, ну або ж що ви швидше за все зробите, біжіть на кацапські ресурси і дивіться вільми там, з кацапською рекламою.

В релізі ж недаремно вказано про наявність реклами, це ж спеціально робиться для невдячних противсіхів, просто оминайте такі релізи.

Хоча це все до сраки, бо коли Космолот дізнається що ви вирізаєте рекламу, що бойкотуєте релізи з їх рекламою, що так вороже ставитесь до всього того, вони швидше за все просто перестануть спонсорувати озвучення...

І от тоді настане ваша перемога, бо всі знову дивитимуться нові фільми та серіали кацапською мовою, а це сильно допоможе нашому сайту, страшенно допоможе, адже в нас така проблема із сідами на релізах, користувачі скоро битися будуть хто має право роздавати релізи а хто ні, адже в нас на кожному релізі по тисячу сідів...
Slaveniy Triska 
Свій


З нами з: 26.10.17
Востаннє: 10.11.24
Повідомлень: 58

2018-12-22 12:35  
zawarudo

а ти коли дивишся, то слухняно дивишся і слухаєш усю рекламу без перемотки?)))
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-22 12:40  
EvGaS
Молодець! влаштував срач на 3 сторінки..........

Додано через 48 секунд:

EvGaS написано:
Обговорення про DniproFilm та їхню рекламу нелегального тоталізатора

Не подобається береш і вирізаєш рекламу.
.
...

.
.
.
.
.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 12:45  
kinaxem, тобто — це цілком нормально, коли посеред кіно тобі волатиме агресивна реклама у кілька разів гучніш за саме кіно?

Реклама має бути креативною, а не викликати відторгнення і відразу.

Додано через 3 хвилини 10 секунд:

Anоnymous написано:
Молодець! влаштував срач на 3 сторінки..........

Так, так, вже винен у всіх гріхах людства, проходили на минулих сторінках.
Ця тема просто мала бути створена. Навіть якщо цю необхідність не зрозуміє 90% її відвідувачів, і мені ніхто за це не подякує, а тіко будуть закиди про те шо дебіл.

Anоnymous написано:
Не подобається береш і вирізаєш рекламу.

Вже.
І навіть знаю хто.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-12-22 12:45  
Підсумуйте, в чому проблема, і до чого ваш флуд вас привів...
Estranded 
VIP


З нами з: 09.02.14
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 2675

2018-12-22 12:48  
don pedro написано:

Цій допитливій "публіці" варто було б не задавати безглузді питання щодо халявних озвучень від Дніпрофільму, а активніше жертвувати на українське озвучення. Бо всі такі розумні, патріотичні та принципові, що аж страшно.
Тему у смітник, щоб не плодити висерів


Повністю підтримую, щось не подобається - зробіть краще або обходьте стороною, не треба срати на цю тему. А всіх хто сере, відразу в бан і до побачення.
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 4325

2018-12-22 12:50  
Кілька окремих думок щодо теми.

1) Думати, що якщо заборонити на Гуртом викладати релізи з рекламою, то будуть викладати без реклами - не варто. У релізерів нема ні часу, ні можливості, ні, що найголовніше, бажання робити те. Про оперативність і різні розміри релізу і згадувати не варто.

2) Можливість релізити на Гуртом для DniproFilm безумовно дуже важлива, хоч і не вкрай життєво необхідна. Є й запасні гірші варіанти. Але нащо совати палки у колеса?

3) Я б все таки ставив на те, що рано чи пізно свій трекер вони зроблять. Якщо не зникнуть так само раптово, як і з'явилися.

4) Ви, до речі, не задумувались про те, що студія зараз непогано так рекламує толоку у мережі?

5) Поодинокі випадки викладання озвучення студії без реклами "в інтернетах" вже є, і я не тільки про Гуртом кажу (принаймні, відео рекламу вирізано, щодо аудіо не перевіряв). Далі має бути тільки більше.

6) Рекламодавці та студія звісно ж розуміють, що від реклами у озвученні будуть намагатися позбутися, ставка переважно робиться на те, що "наркомани-поспішаки" подивляться саме з рекламою.

7) Вимагати, щоб замість казино рекламували щось більш пристойне - абсолютно безглуздо. Жоден нормальний рекламодавець у нелегальне озвучення не прийде. Увімкніть мізки і спробуйте подумати.

8) Так, рекламу ніхто не любить. Так, ті, хто кажуть, що рекламувати казино (чи алкоголь, чи цигарки) - то є погано, цілком мають слушність. Але ми говоримо не про речі у вакуумі, а скоріш про вибір: або сидиш без озвучення і реклами, або дивишся кіно і терпиш трохи реклами. Кожен тут робить свій вибір, і для багатьох це вочевидь другий варіант.

9) Ніхто не змушує дивитися з рекламою, не хочеш рекламу - пройшов повз реліз, справ то...

10) Кількість і якість реклами визначає рекламодавець. "Давити", щоб було менше, звісно ж варто. Але тема ж не про це, питання "або-або".

11) До речі, якщо подивитися на відповідну галузь у сусідів, то там можна побачити, що чим популярніша студія, то реклами менше і вона менш нав'язлива. І залежність не зворотна. Тож може і тут зрушення будуть з часом Wink (1).

12) Озвучення через збір коштів ніхто не скасовує. Можете хоч те й саме замовити і вам зроблять без реклами).

13) Усім зрозуміло, що подібного об'єму озвучення через збір коштів й близько не досягнути.

14) І не досягнути, поки студії роблять це "у вільний від основної роботи час". Ви ж звернули увагу, що рекламодавець з нуля студію організував, а не домовився із існуючою?

15) І так, все це - не нормально. Даєш українське озвучення на легальних майданчиках без реклами та "подайте хто скільки зможе" (а заразом і без толоки)!
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 12:50  
kinaxem написано:
оча це все до сраки, бо коли Космолот дізнається що ви вирізаєте рекламу, що бойкотуєте релізи з їх рекламою, що так вороже ставитесь до всього того, вони швидше за все просто перестануть спонсорувати озвучення...

Вирізають, бо реклами забагато і вона занадто агресивна. Якщо піти на поступки, то й людям вирізати її не кортітиме.
Це ж ті самі граблі, що й з горілкою були.

(опустимо про те який спонсор — який вже є… хоч виробник гумових виробів №1 буде)
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 7353

2018-12-22 12:51  
EvGaS написано:
знаю хто.

Недосконала система приватності Sad (1)
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 1241

2018-12-22 12:51  
EvGaS написано:
і мені ніхто за це не подякує

Дякую.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-22 12:54  
EvGaS написано:
kinaxem, тобто — це цілком нормально, коли посеред кіно тобі волатиме агресивна реклама у кілька разів гучніш за саме кіно?


Я не дивився багато з того що релізили DniproFilm, але те що дивився, то була вставка на початку з відео, і під час пеергляду серії дічі, на початку і в кінці нормально, не агресивно пролунала реклама, не гучніше від озвучення самого серіалу. Все цілком адекватно, і нормально, ніхто не кричить. І тут питання не в гучності реклами, а в тому що якби не Космолот, я б ті серіали не дивився, тож я їм щиро вдячний. А вам ніхто не забороняє замовляти озвучення у DniproFilm, і щоб вони релізили фільми та серіали за які ви заплатите без реклами. За озвучення плаить Космолот, за що їх дуже поважаю, адже ніхто крім них не озвучує контент українською в плані реклами, а без цього буде як було раніше, буде кілька серіалів нових, на які ми збираємо цілий рік, те що вони вже озвучили, ми б озвучували роками)
Cartwright 
VIP


З нами з: 23.03.13
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 705

2018-12-22 12:54  
Тема має бути видалена, бо це більше схоже на "вборс", а не на обговорення. Один дописувач проти всіх нав'язує свою думку.

За зміну авторських релізів в правилах толоки має бути передбачити покарання. Люди, які зібралися вирізати рекламу з релізів Дніпрофільма мають бути заблоковані (або попереджені). Це чистісінька провокація з метою знищити джерело українського контенту під приводом боротьби з рекламою.

99% російських студій озвучують з рекламою нелегальних ресурсів. Космолот є легальним! Вийдіть на вулицю і біля хоча б однієї зупинки громадського транспорту обов'язково побачите відділення Космолоту. Це легальна, як вони аргументують, "лотарея". Спекуляції на темі нелегальності ідіотські. Ви спочатку доведіть в суді, що Космолот щось порушує. Не можете? Ідіть тоді лісом.

Реклама має бути, бо знову ж, 99% російських студій озвучують з рекламою. Регулярної ОЗВУЧКИ БЕЗ РЕКЛАМИ НЕ ІСНУЄ. І, якщо ви турбуєтеся за українських контент і бажаєте добра Україні, то повинні підтримувати будь-які ініціативи. Ще раз зауважу! Космолот легальний, тому всі ваші закиди ідуть лісом.

P.S. Того хто пише про сплату податків потрібно заблокувати, бо подібні закиди на піратському ресурсі, який не платить податків та підтримує розповсюдження нелегального контенту є справжніми провокаціями.

Тому роблю висновок, що ця тема є антиукраїнською, та має на меті не обговорення з метою протидіяти рекламі, а навпаки, створити підстави закриттю студії Дніпрофільм та знищити джерело українського контенту. Метою автора теми є створити підґрунтя масованої підтримки заборони реклами (у тому числі шляхом релізів без реклами (не дивно, що саме сьогодні це сталося?)). Насправді така підтримка відсутня, а всі дописувачі теми спілкуються виключно з автором теми. Подібне спілкування має проводитися в особистих повідомленнях автора і тому тема має бути видалена!
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 12:57  
Neytreenor написано:
10) Кількість і якість реклами визначає рекламодавець. "Давити", щоб було менше, звісно ж варто. Але тема ж не про це, питання "або-або".

Так як мені стало зрозуміло — майже усі присутні тут у темі хочуть ЩЕ БІЛЬШЕ реклами. Happy

Схоже, рекламодавець може дати встанову показувати рекламу у ДФ удвічі частіш од того що зараз є — бо майже ніхто особливо не опирається. Оце цізаво буде поглянути на панів завсіх-у-дві-руки, як вони після такого почуватимуться. ))
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 7353

2018-12-22 12:59  
Cartwright написано:
За зміну авторських релізів в правилах толоки має бути передбачити покарання. Люди, які зібралися вирізати рекламу з релізів Дніпрофільма мають бути заблоковані (або попереджені). Це чистісінька провокація з метою знищити джерело українського контенту під приводом боротьби з рекламою. Адже логічно, що тоді Космолот махне на все рукою і піде спонсорувати російське озвучення


Тобто Космолот має диктувати правила трекеру і Адміністрації?
Cartwright 
VIP


З нами з: 23.03.13
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 705

2018-12-22 13:03  
leicheman написано:
Тобто Космолот має диктувати правила трекеру і Адміністрації?


Справа не в Космолоті. Якщо студія розмістила в релізі інформацію не заборонену правилами ресурсу, то її не можна видаляти. Бо це авторський реліз!

Я вважаю, що має бути таке правило.

Додано через 1 хвилину 55 секунд:

Прибрав зі свого допису те речення про Космолот, щоб не вводило в оману.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 7353

2018-12-22 13:04  
Cartwright написано:
то її не можна видаляти

Можна!

Cartwright написано:
Я вважаю, що має бути таке правило.

На щастя тільки адмін може таке вирішувати.
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 1241

2018-12-22 13:05  
leicheman написано:
Тобто Космолот має диктувати правила трекеру і Адміністрації?

Ні, звичайно. Але першоджерело, ДФ у даному випадку, має правно на певні гарантії.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 7353

2018-12-22 13:06  
st_78
Які гарантії?
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 13:06  
Neytreenor написано:
Тож може і тут зрушення будуть з часом

У початково комерційного проекту? Та ну, не мрійте. Воно заплановано протриматись на плаву скільки вийде, підзаробити на ліваках, і різко зпакувати валізи й розчинитися. Якби то був якийсь ідейний колектив — то може і намагалися б позбутися реклами чи привести її до меж недратування. А в комерційного утворення мають бути комерційні інтереси. Це природно.
Якби була б можливість про зменшення чи відмови та якісь ідейні потяги — вони б якось балансували рекламу, а не кидали усе в «пакет агресив».
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 1241

2018-12-22 13:09  
leicheman написано:
Які гарантії?

Гарантії захисту авторських прав Wide grin
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 13:11  
Cartwright написано:
Один дописувач проти всіх нав'язує свою думку.

Аж відчувається, як усіх змушують закиди. Happy

Невже ви думаєте, що якби онта якась думка була б лише в мене одного — то мені потрібно було б створювати тут оцю тему? Та прошу, в інеті є й цікавіші способи провести час.

Додано через 52 секунди:

Cartwright написано:
Метою автора теми є створити підґрунтя масованої підтримки заборони реклами (у тому числі шляхом релізів без реклами (не дивно, що саме сьогодні це сталося?))

Змова, тотальна змова довкола! Wide grin
zawarudo 
Свій


З нами з: 20.11.16
Востаннє: 12.04.20
Повідомлень: 119

2018-12-22 13:12  
___
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 13:13  
leicheman написано:
Тобто Космолот має диктувати правила трекеру і Адміністрації?

Ну, на думку багатьох — так. Абибуло. Бо інакше всепропало, не стане української.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 7353

2018-12-22 13:14  
st_78 написано:
Гарантії захисту авторських прав

Ой -хо- хо і пляшка рому.

Взагалі-то ДніпроФілм в досить не поганому становищі на трекері.
Їх не блокують за рекламу і рекламу масово ніхто не вирізає і навряд чи буде цим займатися. Он багато трекерів забороняють рекламу і максимальна допустима то аудіо по 15сек на початку та кінця.
sergiyko.5 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.02.16
Востаннє: 29.10.20
Повідомлень: 3624

2018-12-22 13:15  
EvGaS написано:
Невже ви думаєте, що якби онта якась думка була б лише в мене одного

Так, я думаю ви один провокуєте спільноту. Але мети вашої поки що не зрозумів. Можливо знищення джерела озвучення українською мовою.
Cartwright 
VIP


З нами з: 23.03.13
Востаннє: 26.12.24
Повідомлень: 705

2018-12-22 13:15  
EvGaS написано:
Ну, на думку багатьох — так. Абибуло. Бо інакше всепропало, не стане української.


Знову ж. Маніпуляції. Дніпрофльм має право диктувати свої умови, бо реліз авторський! Так, в правилах толоки цього не має. Знову ж, це особиста думка, яку намагаються перекрутити.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 7353

2018-12-22 13:17  
EvGaS написано:
Ну, на думку багатьох — так. Абибуло. Бо інакше всепропало, не стане української.

Ну в такому випадку гріш ціна таким озвученням, якщо вони готові перестати озвучення через чисті релізи.

Додано через 1 хвилину 17 секунд:

Cartwright написано:
має право диктувати свої умови

Оце вже ні!
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 13:19  
Cartwright написано:

Справа не в Космолоті. Якщо студія розмістила в релізі інформацію не заборонену правилами ресурсу, то її не можна видаляти. Бо це авторський реліз!

Я вважаю, що має бути таке правило.


Ну гаразд. А що тоді регулюватиме кількість чи гучність реклами? Що заважатиме в авторському релізі вкласти доріжку з різницями гучності реклами та контенту 5 до 1-го?

Якщо ж розв’язати руки рекламодавцям, і дати їм самим усе вирішувати — де і скільки реклами давати, і як, то вони на вашу думку що — не візьмуть усього, куди її можна помістити? Звісно ж візьмуть!
І тому подібні теми і перероблені релізи і є хоча б якимись важелями контрбалансу, як і коментарі підтримки чи розчарування щодо реклами.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  наступна