Обговорення наявності та кількості реклами в релізах

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  наступна

Увійдіть, щоб проголосувати
Автор Повідомлення
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-22 17:08  
[youtube]прибрав відео, все одно нічого доброго про них журналісти не кажуть[/youtube]
ну… цікавий матеріал хтось журналістам замовив…
(ви ж не вірите в те, що існує принципова українська журналістика з честю?)))

то як там воно виходе — тут писали пани що бізнес легальний, трохи закинув про новини в гугл — самі новини про бійки, погроми і перехід в інет з нелегальними іграми
Ну… гральний бізнес і тоталізатори (не будемо використовувати погане слово на л) завжди були бізнесом, який переважно тягло у тінь та кримінал.

До речі, в нас в Україні гральний бізнес зараз дозволено чи заборонено, хто знає?
Бо посилання на нац.лотереї якась ну дуже хитка відмазка.


Спробуймо ще чогось знайти про них, має ж бути щось гарне… десь…

Додано через 18 хвилин 56 секунд:

Так, ну відосик гарна «заказна чорнуха», знаємо - бачили, у самому фіналі гарно намалювали маркером цільовій жертві погану мішень. Що ж ще знайти…

Додано через 4 хвилини 11 секунд:

Так, ну серед відео все щось чи як нариків пакують, чи як хто кого рейдерить-тітушить-віджимає з перерозподілами. Такі файні, підтягнуті чувачки в кадрі…

Гм… скільки ж сміття у масмедія…
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 3204

2018-12-22 17:10  
EvGaS написано:
До речі, в нас в Україні гральний бізнес зараз дозволено чи заборонено, хто знає?

Заборонений.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-23 10:13  
leicheman написано:

Я взагалі дивуюся, чому я пояснюю елементарні речі про інтернет?
Давайте тоді пхати рекламу до ліцензійних доріжок у фільми? А чому ж ні ? Люди ж витратити свої кошти на доріжку потім свій час на зведення її та реліз. Ви з таким згодні?


Це вже геть інше, ліцензійні доріжки робляться для показу в кінотеатрах, і там на цьому заробляють. А у випадку з Космолотом доріжка з'явилась взагалі тільки заради реклами яку вони туди вставили, тож якщо вирізати рекламу їм просто не буде резонно цим займатись взагалі.

Треба чітко розуміти, що у випадку з Космолотом не у доріжку вставили рекламу, а сама доріжка з'явилась тільки завдяки цій рекламі...
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 7353

2018-12-23 10:51  
kinaxem
Окей, тоді трошки інший приклад. Давайте не вирізати рекламу з доріжок , які були записані з телебачення, як таке вам? Вони також з'явилися завдяки рекламі, яку показують під час фільму/серіалу.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-23 10:53  
kinaxem
Дарма ви намагаєтесь пояснювати маленьким українчикам, як не шкодити самим собі. Пусте це.
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 3204

2018-12-23 10:53  
kinaxem
Я розумію вашу думку, але я не згоден з нею. Та й зрештою ви ФІЗИЧНО не можете заборонити щось робити зі звуком.
А взагалі, щоб вирізати рекламу, треба знати де вона є, треба точний час. Цей час можна дізнатися лише переглядаючи серіал повністю.

Я от завантажив https://toloka.to/t96646 і скинув на телевізор. Лежачи на дивані та чуючи цукерку в мене навіть думки не було виписувати таймкоди.
Тому, думаю, масово вирізати ніхто не буде.

Хто цим всім буде займатися?
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-23 11:36  
NeetScrool написано:
Цей час можна дізнатися лише переглядаючи серіал повністю.

Витягти доріжку і пропустити через спектр/частоти й просто побачити. А якщо є прога, яка розпізнає подібні витки звуку — то й узагалі процес можна напівавтоматизувати в теорії.

don pedro написано:
Дарма ви намагаєтесь пояснювати маленьким українчикам, як не шкодити самим собі. Пусте це.

Саме так, будемо гордитися та захищати укр. озвучку за відмиті з криміналу гроші. У панів правильних з цієї теми моральних дилем не має виникати. Rolleyes (1)
Але зробити перереліз без реклами — то одразу смертний гріх.
Лицемірство як воно є.

Додано через 2 хвилини 10 секунд:

NeetScrool написано:
Хто цим всім буде займатися?

Та ніхто. Тут доцільнішим було б питання — коли. Бо цього просто не уникнути.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-23 11:38  
EvGaS написано:
Лицемірство як воно є.

Я, принаймні, не настільки лицемірний, щоб вважати азартні ігри "криміналом"Happy
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-12-23 11:51  
don pedro написано:
Я, принаймні, не настільки лицемірний, щоб вважати азартні ігри "криміналом"Happy

Якщо врахувати приблизний фінансовий обіг і масштаби, а також те, що держава з того нічого не отримала через фінансові афери величезних масштабів на підставні документи усім цим бізнесом під кіпрську фірму-монополіста на «держліцензію», яка й та підставна і термін якої завершився ще 2014-го року — то цілком кримінал. Можете самі пошукати про них інфу, як хочете.

Можна скільки завгодно називати казино миттєвими лотереями, а бочку дьогтю — бочкою з медом, і навіть намагатися смакувати й казати як смачно.

Додано через 3 хвилини:

Цитата:

- До речі, в нас в Україні гральний бізнес зараз дозволено чи заборонено, хто знає?
- Заборонений.

Нащо ще щось додавати?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-23 11:51  
EvGaS
Так, можливо, державці узаконити це (як багато чого іншого), і отримувати грошики? І не буде висерів та боротьби з криміналом... В тому числі й на цьому сайті. Але це ж не наш шлях! До речі: продовження мораторію на продаж землі 21 грудня - з цього ж ряду "державницьких" рішень, що і заборона грального бізнесу.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 7353

2018-12-23 12:21  
...
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 3204

2018-12-23 19:24  
leicheman
Я то не вам писав.
Ruslan Kozak 
Частий відвідувач


З нами з: 17.06.16
Востаннє: 07.11.24
Повідомлень: 37

2018-12-24 14:13  
Скачати фільм цієї контори я можу, бо не дивлюся на релізера, а от залишати його в колекції та тим більше роздавати не буду. Хіба не це є головною функцією будь якого трекера, давати можливість скачувати та ділитися ? З рештою, коли назва цієї контори почне потрапляти до ока, буду ігнорити, в такому випадку простіше переглянути онлайн, щоб не псувати рейтинг.
Мене дивують ті, хто пише що без днєпрафільма ми б не мали можливість дивитися фільми українською. Ви це серьозно ? А що ж ми робили усі ці роки ? Це дуже схоже на тезу рашаботів про те, що без савєцкава саюза ми б досі не мали свого житла. Хіба українці не довели що можуть згуртовуватись за для підтримки свого ?
Я наразі оминаю моральний бік реклами казино...
Розумію, що не всім притаманний перфекціонізм, але ж має бути хоч якась повага до себе, як до глядача, Невже вам зовсім не заважають ідіотські фрази під час перегляду ? Ви що, дивитись кіно бо це модно або за для галочки ? Але то таке...
P.S. Можу пообіцяти що й надалі допомогатиму як зможу тим хто робить українську озвучку. Хоча дуже хотілося б мати одне джерело для пожертв, а не шукати кому б перерахувати.
P.P.S Найбільшими дебілами на мій погляд є ті, хто пише про звернення до поліції чи судів. Ці люди не з України або дуже ображені ментально, матінкою природою. Wink (1)
alesandroua 
Свій


З нами з: 09.10.16
Востаннє: 21.11.24
Повідомлень: 64

2018-12-26 20:54  
Ruslan Kozak
+1
Підтримаю релізи лише БЕЗ реклами.
Phantom 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 29.01.08
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 634

2018-12-27 07:20  
На мою думку реклама це не проблема. Напевно всі забули рекламу в телевізорі Happy А ось кількість контенту озвученого українською, дуже мало. Для прикладу, я вже відмовився від 2-х серіалів на лостфільмі на перевагу Дніпрофільму. По перше українською, по друге реліз на 1 день раніше від лостфільму. Десятки цікавих та крутих серіалів не перекладається українською, або перекладаються з затримкою в пів року, а то й рік. І це не вина перекладачів, а проблема нестатку грошей. Всі якісні портали перекладу серіалів живуть за рахунок пожертв та реклами. Без реклами кількість релізів не збільшаться. Збільшиться лише коли в кожного українця буде можливість витрачати по 100-200 грн на кожен серіал-фільм. А це буде не скоро. Я наприклад собі такого дозволити не можу. А щодо конкретно Дніпрофільму, то Толока може заборонити його. Але гірше буде лише Толоці. Байдужі до реклами будуть дивитись-вантажити релізи на іншому сайті, де Дніпрофільм викладатиме. Така моя думка.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 21.11.24
Повідомлень: 4523

2018-12-27 08:33  
я проголосував-ні...
ні і тільки ні...
Ванько 
VIP


З нами з: 27.08.09
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 416

2018-12-27 08:37  
Phantom написано:
рекламу в телевізорі

А що, ще хтось дивиться телевізор? :-)

Phantom написано:
Десятки цікавих та крутих серіалів

Ой, якби вони справді були цікаві та круті - перекладали б.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 7353

2018-12-27 09:31  
Ruslan Kozak написано:
Мене дивують ті, хто пише що без днєпрафільма ми б не мали можливість дивитися фільми українською. Ви це серьозно ? А що ж ми робили усі ці роки ?

Якби ви були уважні то зрозуміли б, що тут більше мова про серіальні новинки , які не з'явилася в такій кількості в українському озвученні без рекламодавців. Щодо фільмів, які вони релізять то це ті фільми теж новинки, як залишилися без озвучення українською.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-27 21:44  
Ванько написано:
Ой, якби вони справді були цікаві та круті - перекладали б.

Хто вам таке дурне сказав? Є сотні чудових серіалів, з яких не озвучено жодної серії, і не менше таких, які не озвучені повністю.
Ruslan Kozak написано:
А що ж ми робили усі ці роки ?

В муках місяцями/роками збирали кошти на озвучення. Пам'ятаю, якось юа.тім замахався чекати від "фанатів" грошей на озвучення чергової серії "Гри престолів", і застрайкував робити це на халяву, оголосивши, що у них "зламався монітор" (?), і чекав, поки глядачі не скинуться.
kryk-v.ya. написано:
я проголосував-ні...

То, можливо, ви і гроші давали на озвучення, щоб бути таким принциповим?
leicheman написано:
серіальні новинки

Вони не тільки серіали озвучують, а й фільми. Впевнений, що "Рому" мексиканського Альфонсо Куарона українською ми б так і не побачили, адже це фільм від "Нетфлікс", і по телебаченню його б не показали.

До речі, мої любі українчики, страшно сказати, але реклама є навіть у кінотеатрах перед кожним сеансом аж ніяк не безкоштовного фільму. І в самих фільмах вона теж є, причому, не надто прихована.
Phantom 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 29.01.08
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 634

2018-12-27 21:55  
Погоджуюсь з Don Pedro. Навіть кінотеатри продають місце під рекламу. Без реклами ми багато б чого не мали. Майже всі заходи тримаються на рекламі. Майже всі змагання проводяться завдяки рекламі. В світі 2 варіанти. Перший особисто платите за перегляд. Другий не платите, але переглядаєте рекламу.
І взагалі не розумію проблеми. Не подобається реклама, не дивіться.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-27 22:01  
Phantom написано:
Навіть кінотеатри продають місце під рекламу.

Рекламу без жодного сорому тулять і у фільми. Наприклад, жоден фільм про Бонда не з'явився б без рекламних грошей. Мене потішило, як в одному з фільмів про "Трансформерів" бойовий робот впав і розтрощив у Гонконгу не якусь вуличну харчевню з рисом, а саме бутік "Вікторії Сікрет". Або у "Суиінках" упирі-Калени їздили на "Volvo".

Таке на екрані відбувається постійно. Тому мене дещо дивує така цнотливість тутешніх противників реклами щодо релізів Дніпрофільму.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 21.11.24
Повідомлень: 4523

2018-12-27 22:07  
don pedro написано:
То, можливо, ви і гроші давали на озвучення, щоб бути таким принциповим?

так звичайно...і буду ще давати...
а ви мабуть коли цей "текс" друкували були впевнені що тут одні ідіоти на трекері качають???
я вас здивую...ми розумієм...
просто я проти...
вивісили голосування з конкретними питаннями...я і відповів...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-27 22:08  
kryk-v.ya. написано:
були впевнені що тут одні ідіоти на трекері качають

Іноді й справді складається таке враження.
kryk-v.ya. написано:
я і відповів

І це чудово.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 21.11.24
Повідомлень: 4523

2018-12-27 22:14  
don pedro написано:
Іноді й справді складається таке враження.

не заходьте у флудильню, і не буде таких вражень.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 7353

2018-12-27 22:28  
don pedro написано:
І в самих фільмах вона теж є, причому, не надто прихована.


Про́дакт-пле́йсмент
І воно вже стільки років існує, що всі звикли і не помічають.
Тому і до такої реклами звикнуть. Головне, що студія не звертала уваги на противників її і продовжувала свою роботу Happy
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-27 22:34  
leicheman написано:
Тому і до такої реклами звикнуть. Головне, що студія не звертала уваги на противників її і продовжувала свою роботу Happy

Схоже, Дніпрофільм і не звертає.
Keltirulla 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.08.15
Востаннє: 05.04.19
Повідомлень: 722

2018-12-28 01:58  
kryk-v.ya.
У флудильні свій шарм. А не пустослів`я "важливих" питань...
ProBook1 
Свій


З нами з: 09.05.14
Востаннє: 23.10.24
Повідомлень: 62

2018-12-28 02:22  
Phantom написано:
Навіть кінотеатри продають місце під рекламу

У планеті кіно не показують комерційної реклами перед фільмами
Вони ще рік тому відмовилися від неї
Barilo 
Свій


З нами з: 22.05.11
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 63

2018-12-29 13:06  
Так! Тільки так! ДФ так!
У фільмах реклами бути не повинно. Стосовно серіалів реклама не заважає аж ніяк бо я все рівно перші 30 секунд або пиво відкриваю або чіпси. Серіал для мене то трохи інший жанр суто диванний.
І якщо б після кожного перегляду реклами Космолота десь помирав один "противсіх" взагалі було б чудово. Бо дістали вони вже цю країну своїм вічним скигленням і туподумством
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-12-29 21:50  
Barilo написано:
І якщо б після кожного перегляду реклами Космолота десь помирав один "противсіх" взагалі було б чудово.

Боюсь, тут одного "Космолота" буде мало.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  наступна