Автор |
Повідомлення |
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-02-10 00:25 |
|
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-02-10 00:27 |
Поки що тема сира, але я буду регулярно доповнювати її.
Можете задавати питання, з радістю допоможу |
|
|
|
|
Aldaron Поважний учасник
З нами з: 05.06.09 Востаннє: 03.10.24 Повідомлень: 196
|
2023-02-10 01:12 |
memz
Хочу трохи доповнити.
Якщо у UnityAssetBundleExtractor ассет з текстом має тип "text" його можна експортувати через Export dump, і працювати з ним безпосередньо у текстовому редакторі, без додаткових інструментів.
UnityAssetBundleExtractor має застарілу версюю, і не працює з останніми версіями юніті, для останніх версій є форк під назвою UnityAssetBundleExtractorAvalonia.
.locres файли можна конвертувати у текст за допомогою autoit скрипта, працювати з ним безпосередньо у текстовому редакторі, без додаткових інструментів. |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-02-10 10:58 |
Aldaron написано: | .locres файли можна конвертувати у текст за допомогою autoit скрипта, працювати з ним безпосередньо у текстовому редакторі, без додаткових інструментів. |
В UE4localizationsTool теж можна конвертувати весь текст в .txt |
|
|
|
|
Danhi Свій
З нами з: 24.11.21 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 65
|
2023-02-24 02:05 |
Ого,
це точно допоможе для Українізацію ігор |
|
|
|
|
ashimnikoros Свій
З нами з: 12.09.22 Востаннє: 27.09.24 Повідомлень: 79
|
2023-02-26 18:01 |
Дякую, дуже цікава тема, можливо щось українізую!) |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-02-28 00:06 |
ashimnikoros написано: | Дякую, дуже цікава тема, можливо щось українізую!) |
Було б дуже круто)
ОНОВЛЕНО
Додано ще один (зручніший) спосіб роботи з .pak |
|
|
|
|
ashimnikoros Свій
З нами з: 12.09.22 Востаннє: 27.09.24 Повідомлень: 79
|
2023-02-28 22:32 |
Просто бракували знання. Якщо б мені хтось це раніше пояснив, як у вигляді ґайду, я б за це давно би взявся. У коді трошки розумію, але самий мінімум. Мені завжди було цікаво, як поставити текст, кирилицю і щоб це ще працювало. Знаю, що коли гра не підтримує кирилицю, то там беруть англомовний шрифт, переробляють літери, а расшифровку як латиницю залишають. Але мені про теорію треба знати більше, якщо будуть питання у мене, можна буде до вас прийти?) |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-02-28 23:53 |
ashimnikoros
Звісно, як будуть питання пишіть |
|
|
|
|
Padre_UA Новенький
З нами з: 20.02.23 Востаннє: 11.06.24 Повідомлень: 1
|
2023-03-01 18:39 |
Нарешті годний контент. Дякую за працю. |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-03-02 11:52 |
ОНОВЛЕНО
Додано Godot Engine
|
|
|
|
|
Dilof Новенький
З нами з: 15.03.23 Востаннє: 25.08.24 Повідомлень: 2
|
2023-03-18 21:51 |
прануєте додавати інструкції по Unreal Engine 3? |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-03-18 21:54 |
Dilof
У більшості ігор текст лежить у .int файлах, які спокійно відкриваються будь-яким текстовим редактором.
Я б додав UE3, але не знаю що там зі шрифтами. |
|
|
|
|
a_mental_cancer Свій
З нами з: 28.05.18 Востаннє: 03.10.24 Повідомлень: 110
|
2023-03-19 23:24 |
Для ігор з UE3 це було б теж дуже корисно, хоча б у плані розпаковки/запаковки .upk-архівів.
memz написано: | Я б додав UE3, але не знаю що там зі шрифтами. |
Коли я колупав перший Dishonored, то шрифти там як раз таки в .upk-архіві. Розколупати мені його вдалося, чим, правда, не пам'ятаю. А от із запакуванням назад вже не вийшло. Самі шрифти я колупав JPEX Free Flash Decompiler (пакування/розпакування саме файлу зі шрифтами) + Font Forge (домалювати літери). Але хз, як там в інших іграх. |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-03-20 10:33 |
a_mental_cancer
Глянув на Dishonored, дійсно, там все лежить у .swf архіві. От тільки не у всіх іграх так.
.UPk можна розпакувати/перепакувати використовуючи UPK Unpack/Repack |
|
|
|
|
a_mental_cancer Свій
З нами з: 28.05.18 Востаннє: 03.10.24 Повідомлень: 110
|
2023-03-20 14:04 |
memz написано: | .UPk можна розпакувати/перепакувати використовуючи UPK Unpack/Repack |
Я знаю тільки ось цю штуку з ZenHax. З розпакуванням проблем не було, запакувати назад не виходить – створений .upk не розпізнавався грою і замість тексту усюди пустота. Можливо, це особливість саме Dishonored – інші ігри я не пробував розібрати – але я думаю вам будуть вдячні, якщо дасте посилання на робочі утиліти.
В цілому, дякую за тему, буде корисно почитати. |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-03-20 21:53 |
a_mental_cancer написано: |
memz написано:
.UPk можна розпакувати/перепакувати використовуючи UPK Unpack/Repack
|
В тому архіві, що ви скинули є тека Tool UPK про цей інструмент я і говорив. У Dishonored у мене проблема саме з .swf. Програми пише, що файл захищено, а якщо створити новий, то гра його не бачить |
|
|
|
|
thisismagic Новенький
З нами з: 01.07.22 Востаннє: 20.08.24 Повідомлень: 5
|
2023-03-30 15:13 |
Слідував за інструкцією до .pak файлів. Дійшов до збереженння файлу, а далі абсолютно не розумію. "Копіюємо його з заміною до теки у якій він повинен лежати" - що значить тека, у якій він повинен лежати? Як мені зрозуміти в якій теці він має лежати? |
|
|
|
|
Aldaron Поважний учасник
З нами з: 05.06.09 Востаннє: 03.10.24 Повідомлень: 196
|
2023-03-30 17:04 |
thisismagic написано: | значить тека, у якій він повинен лежати? Як мені зрозуміти в якій теці він має лежати? |
Тобто поклади де взяв(заміняеш оригінальний файл у теці pak) |
|
|
|
|
thisismagic Новенький
З нами з: 01.07.22 Востаннє: 20.08.24 Повідомлень: 5
|
2023-03-30 18:25 |
Дякую, вийшло |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-04-01 23:28 |
Додано більше інформації про AES key. |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 23.08.24 Повідомлень: 93
|
2023-04-04 01:06 |
|
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 04.10.24 Повідомлень: 309
|
2023-04-04 09:56 |
LinXP написано: | Краще створити кілька тем по основним ігровим двигунам, а не пхати все в одну, тому що інформації насправді дуже багато |
Хай все буде в одній темі.
LinXP написано: | Тема шрифтів у Юніті не розкрита, - уу, це весело... |
Можете розписати, а я додам інформацію до теми. |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 23.08.24 Повідомлень: 93
|
2023-04-04 18:04 |
memz написано: | Хай все буде в одній темі. |
Ну як скажеш, ще додати до шапки GMS, CryEngine, XNA.. і буде взагалі добре...
Вибач, але у мене немає стільки вільного часу, адже починати треба з основ, а потім далі заглиблюватися.
А взагалі я дотримуюся того, що перекладами зручніше групою займатися: перекладачі - перекладають, технарі - колупаються у файлах. |
|
|
|
|
InKviZ Модератор ігор
З нами з: 03.10.10 Востаннє: 27.09.24 Повідомлень: 1509
|
2023-04-05 11:54 |
LinXP
Як ти тут вже є, то бажано було б, щоб ти оновив свій українізатор до останньої актуальної версії Rise of the Tomb Raider. На'яний давно не актуальний. |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 23.08.24 Повідомлень: 93
|
2023-04-05 17:50 |
InKviZ
Привіт, ні, мене там не було |
|
|
|
|
InKviZ Модератор ігор
З нами з: 03.10.10 Востаннє: 27.09.24 Повідомлень: 1509
|
2023-04-05 18:07 |
LinXP
І справді, я трохи помилився. От, що буває коли пишеш з просоння))) |
|
|
|
|
t1redc0ga Новенький
З нами з: 06.04.23 Востаннє: 16.01.24 Повідомлень: 2
|
2023-04-06 22:40 |
a_mental_cancer
Доброго дня, а не підкажете чи вийшло у вас щось зі шрифтами чи ні? Бо перекладений деякий текст маю, але який від того сенс, якщо гра його не сприймає
|
|
|
|
|
a_mental_cancer Свій
З нами з: 28.05.18 Востаннє: 03.10.24 Повідомлень: 110
|
2023-04-07 14:52 |
t1redc0ga написано: | Доброго дня, а не підкажете чи вийшло у вас щось зі шрифтами чи ні? Бо перекладений деякий текст маю, але який від того сенс, якщо гра його не сприймає |
Та ні, я в результаті закинув то діло. |
|
|
|
|
InKviZ Модератор ігор
З нами з: 03.10.10 Востаннє: 27.09.24 Повідомлень: 1509
|
2023-04-07 19:12 |
a_mental_cancer
Думаю тоді допоможуть хлопці які займаються локалізацією другої частини. |
|
|
|
|