| Автор | Повідомлення | 
		 
		| Acsser Частий відвідувач
 
  
 З нами з: 12.10.18
 Востаннє: 28.08.25
 Повідомлень: 27
 
 
 | 
			
				|  2023-07-23 00:58 |  
				| Ну діло у тому, що borderlands якось по іншому влаштований, там просто немає файлів pak. Що не відкрию якусь гру на UE 3 там інакші файли, pak файли бачив лише у іграх на UE 4 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| a_mental_cancer Свій
 
  
 З нами з: 28.05.18
 Востаннє: 31.10.25
 Повідомлень: 116
 
 
 | 
			
				|  2023-07-23 10:17 |  
				| 	 | Acsser написано: |  	 | Що не відкрию якусь гру на UE 3 там інакші файли... | 
 Там свої приколи можуть бути. Наприклад, шрифти розкидані у різних місцях, при чому якісь можуть бути виконані текстурою, якісь .ttf-ом запакованим у ще щось.
 
 
 	 | memz написано: |  	 | Текст — це звичайні текстові файли | 
 Окрім звичайних текстових файлів, текст може бути якось хитро об'єднаний із звуками/скриптами в одному файлі. Mass Effect, наприклад. Текст і скрипти у файлах .int, наскільки я пам'ятаю, при чому вони навіть не запаковані. Але одні файли є суто текстовими, інші бінарними, із вагою більше мегабайта. І ось бінарні .int, скоріш за все, для субтитрів і їх синхронізації.
 
 Там багато своїх приколів. Тому було б непогано доповнити гайд інфою для UE3, з описом можливих труднощів. Я, на жаль, не настільки добре все це розумію, щоб написати самому.
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| memz VIP
 
  
 З нами з: 14.12.22
 Востаннє: 28.10.25
 Повідомлень: 311
 
 
 | 
			
				|  2023-07-23 12:44 |  
				| Acsser
Для чого тобі pak? Я про нього нічого не писав.
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Mekashka Новенький
 
  
 З нами з: 19.02.23
 Востаннє: 26.08.24
 Повідомлень: 2
 
 
 | 
			
				|  2023-07-24 12:34 |  
				| У випадку Unreal Engine 4, створенну локалізацію а-ля "pakchunk4-WindowsNoEditor_ukr.pak" кинути до оригіналу? Чи оригінал видалити назавжди? Ще у мене точно такий же файл, але з sig розширенням, що роботи з ним? |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| memz VIP
 
  
 З нами з: 14.12.22
 Востаннє: 28.10.25
 Повідомлень: 311
 
 
 | 
			
				|  2023-07-24 13:18 |  
				| Mekashka
назвіть новий файл pakchunk99-WindowsNoEditor.pak і киньте до інших pak`ів
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Mekashka Новенький
 
  
 З нами з: 19.02.23
 Востаннє: 26.08.24
 Повідомлень: 2
 
 
 | 
			
				|  2023-07-24 13:24 |  
				| memz
Пише "Game files validation failed. Please make sure the game is instaled correctly. Error code 600 File: pakchunk349-WindowsNoEditor.pak" (файл 99 вже існує)
 
 Я намагалась частково перекласти гру Dead by Daylight, наскільки я зрозуміла, мені заважає атичіт. Чи це у мене руки-крюки і я щось пропустила?
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| memz VIP
 
  
 З нами з: 14.12.22
 Востаннє: 28.10.25
 Повідомлень: 311
 
 
 | 
			
				|  2023-07-24 13:36 |  
				| Mekashka
Ну раз існує, то спробуй назвати pakchunk999-WindowsNoEditor.pak, але я впевнений, що античіт у будь-якому випадку буде заважати.
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Aldaron Поважний учасник
 
  
 З нами з: 05.06.09
 Востаннє: 31.10.25
 Повідомлень: 220
 
 
 | 
			
				|  2023-07-24 15:29 |  
				| Mekashka
Якщо є файли sig, то це можливо unreal engine 4.27. У такому випадку гру можна спробувати запустити з ключем "-fileopenlog", це має допомогти запустити неподписані файли.
 
 Інструкція у шапці дещо дивна, а відео, по якому робив я, я знайти не можу. Тому спробую розписати своїми словами.
 Для створення *.pak файлу у першу чергу потрібна утіліта UnrealPak відповідної версії (знаходиться у \Engine\Binaries\Win64 встановленого unreal engine). Але якщо просто запакувати файли гра не зможе їх використовувати, бо файлам у архівах *.pak потрібно вказувати точки монтування. Точки монтування для UnrealPak можна вказати у текстовому конфиг-файлі, наприклад для ff7 remake команда виглядала так:
 E:\UE_4.14\Engine\Binaries\Win64\UnrealPak.exe E:\Newpak\ukrainian7remake.pak -create=E:\Newpak\111.txt
 
 Вміст 111.txt з точками монтування:
 "E:/Newpak/1/End\*""../../../End/"
 "E:/Newpak/1/Engine\*""../../../Engine/"
 
 Де End це назва головної теки гри, а E:/Newpak/1 це місце, де у мене зберігаються модифіковані файли. Якщо жодні зміни у теці Engine не вносилися другий рядок можна видалити.
 
 Стосовно іменування файлів модифікації, для вищого пріорітету треба щоб файл був останнім за абеткою, або якщо використовується вже існуюча назва мав "_P" у кінці.
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| ripper1692 VIP
 
  
 З нами з: 15.12.13
 Востаннє: 31.10.25
 Повідомлень: 421
 
 
 | 
			
				|  2023-07-25 10:17 |  
				| Mekashka
Це повідомлення EAC (Easy Anti-Cheat), а не гри.
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| В1О2В3А4Н5 Свій
 
  
 З нами з: 31.12.12
 Востаннє: 29.10.25
 Повідомлень: 67
 
 
 | 
			
				|  2023-07-29 16:05 |  
				| LinXP, ви мені дуже допомогли тоді, створивши шрифти для Serious Sam HD TFE та TSE, але я досі не зміг зрозуміти чого у Fusion 2017 додана по схемі з іншими локалізаціями українська, під час вибору рівня грою сприймається як відсутня, але якщо завантажити збереження, то все перекладено. Для Serious Sam 4 повністю ідентична схема додавання, але там такої проблеми немає. Можливо у вас є ідеї як зарадити цьому чи трохи часу, щоб допомогти виправити цю проблему? Потрібний українізатор є тут у збірнику або можу в ПП пряме посилання на окремий надати. Дякую за увагу. |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Danhi Свій
 
  
 З нами з: 24.11.21
 Востаннє: 30.10.25
 Повідомлень: 67
 
 
 | 
			
				|  2023-07-30 00:26 |  
				| Добрий ночі, Як відозмінювати шрифт формату .FON та .ffn?.
Гра від EA. 2000р. The Sims
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| memz VIP
 
  
 З нами з: 14.12.22
 Востаннє: 28.10.25
 Повідомлень: 311
 
 
 | 
			
				|  2023-07-30 00:38 |  
				| Danhi
Кожному пояснювати треба, що у більшості випадків формат ні про що не говорить? Якщо маєте якісь питання пов'язані з файлами — одразу кидайте посилання на них.
 
 Можна спробувати відкрити через fortforge, але є ймовірність, що програма не зможе відкрити ці файли.	 | Danhi написано: |  	 | .FON та .ffn | 
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Danhi Свій
 
  
 З нами з: 24.11.21
 Востаннє: 30.10.25
 Повідомлень: 67
 
 
 | 
			
				|  2023-07-30 15:53 |  
				|  |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Acsser Частий відвідувач
 
  
 З нами з: 12.10.18
 Востаннє: 28.08.25
 Повідомлень: 27
 
 
 | 
			
				|  2023-07-30 17:23 |  
				| Допоможіть, мені потрібно дістати текст з гри на unity Blood west. |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| memz VIP
 
  
 З нами з: 14.12.22
 Востаннє: 28.10.25
 Повідомлень: 311
 
 
 | 
			
				|  2023-07-31 18:11 |  
				| 	 | Acsser написано: |  	 | Blood west | 
 Текст лежить у Blood West_Data\StreamingAssets\aa\StandaloneWindows64\localization-string-tables-english(en)_assets_all.bundle. Використовуй програму UABEAvalonia
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Acsser Частий відвідувач
 
  
 З нами з: 12.10.18
 Востаннє: 28.08.25
 Повідомлень: 27
 
 
 | 
			
				|  2023-07-31 22:13 |  
				| 	 | memz написано: |  	 | _________________ | 
 Дзенькую велике!
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| m@ko Новенький
 
  
 З нами з: 07.08.23
 Востаннє: 12.10.23
 Повідомлень: 1
 
 
 | 
			
				|  2023-08-08 10:19 |  
				| Добрий день, вирішив перекласти Batman: Arkham City UE3. Текст знайшов але почати хочу з шрифтів. В цьому я не шарю, знайшов fonts_en.upk. Розпакував, що робити далі не знаю. |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| memz VIP
 
  
 З нами з: 14.12.22
 Востаннє: 28.10.25
 Повідомлень: 311
 
 
 | 
			
				|  2023-08-08 10:47 |  
				| m@ko
напишіть мені в діскорд _piggsy
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| В1О2В3А4Н5 Свій
 
  
 З нами з: 31.12.12
 Востаннє: 29.10.25
 Повідомлень: 67
 
 
 | 
			
				|  2023-08-08 14:49 |  
				| Перевірив по роздачам, потім пройшовся по форуму. Взявся за переклад Steam-версії гри Maneater і DLC до нього. Тему немає бажання створювати, тому пишу тут, щоб інші не витрачали час. |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| KromSania Новенький
 
  
 З нами з: 01.11.22
 Востаннє: 23.10.25
 Повідомлень: 12
 
 
 | 
			
				|  2023-08-09 09:51 |  
				| Можливо комусь здасться це дивним, але можете ще зробити посібник і для ігор ps2 ?)))
там доволі багато шедеврів вийшло у свій час, які вартують бути перекладеними українською. Плюс емулятор українізований є, то чому б і ні))) Тільки якщо з простими іграми не так вже й просто розібратися буває, то з образами дисків взагалі, особисто я (думаю не один такий), навіть уявлення не маю
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| memz VIP
 
  
 З нами з: 14.12.22
 Востаннє: 28.10.25
 Повідомлень: 311
 
 
 | 
			
				|  2023-08-09 11:47 |  
				| KromSania
На жаль, не можна зробити якийсь універсальний посібник для усіх ігор пс2, але якщо цікавить якась конкретна гра, то можете написати мені у діскорд (_piggsy). Спробую допомогти.
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| chevije Новенький
 
  
 З нами з: 31.03.15
 Востаннє: 14.12.23
 Повідомлень: 1
 
 
 | 
			
				|  2023-08-11 18:22 |  
				| Чи доводилось комусь мати справи з іграми на рушії Fledge Engine? Наприклад The Surge або Lords Of The Fallen. Де знайти файли локалізації? |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Еґрумабус Новенький
 
  
 З нами з: 15.07.22
 Востаннє: 27.10.25
 Повідомлень: 1
 
 
 | 
			
				|  2023-08-16 18:13 |  
				| Як мені відредагувати текст Unity? Посилання на Unity Text 2 я не знайшов. |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| LinXP Свій
 
  
 З нами з: 01.10.15
 Востаннє: 30.08.25
 Повідомлень: 99
 
 
 | 
			
				|  2023-08-17 00:20 |  
				|  |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| memz VIP
 
  
 З нами з: 14.12.22
 Востаннє: 28.10.25
 Повідомлень: 311
 
 
 | 
			
				|  2023-08-21 20:21 |  
				|  |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| В1О2В3А4Н5 Свій
 
  
 З нами з: 31.12.12
 Востаннє: 29.10.25
 Повідомлень: 67
 
 
 | 
			
				|  2023-08-25 14:56 |  
				| У пункті "CryEngine:" для прикладу взята Prey 2017 року, тому мене цікавить питання: хтось вже починав переклад цієї гри чи якась команда вже деякий час ним займається? Просто багато хто та багато де про це питав, я нічого про це не читав. |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| a_mental_cancer Свій
 
  
 З нами з: 28.05.18
 Востаннє: 31.10.25
 Повідомлень: 116
 
 
 | 
			
				|  2023-08-25 17:53 |  
				| 	 | В1О2В3А4Н5 написано: |  	 | ...хтось вже починав переклад цієї гри чи якась команда вже деякий час ним займається? | 
 
 Мені якось цікаво було поколупатися в ній. До тексту долізти легко, українські літери в шрифтах наче є. Але тексту там дуже багато.
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| 3dll Свій
 
  
 З нами з: 06.08.22
 Востаннє: 30.10.25
 Повідомлень: 147
 
 
 | 
			
				|  2023-08-25 19:42 |  
				| a_mental_cancer
На скільки багато??
 
 Додано через 38 секунд:
 
 a_mental_cancer
 Глянь ПП
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| В1О2В3А4Н5 Свій
 
  
 З нами з: 31.12.12
 Востаннє: 29.10.25
 Повідомлень: 67
 
 
 | 
			
				|  2023-08-25 23:45 |  
				| a_mental_cancer
Так нема ж там літер, бо якраз в інструкції показано, що робилося для гри це, чи я не так зрозумів? Текст зате в самій грі цікавий, але все ж таки цікаво який об'єм, може народу зберем, які вже проходили повністю її.
 |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  | 
		 
		| a_mental_cancer Свій
 
  
 З нами з: 28.05.18
 Востаннє: 31.10.25
 Повідомлень: 116
 
 
 | 
			
				|  2023-08-26 11:14 |  
				| 	 | В1О2В3А4Н5 написано: |  	 | Так нема ж там літер, бо якраз в інструкції показано, що робилося для гри це, чи я не так зрозумів? | 
 
 Дивись, я не розбирав все повністю, але ось скрін свіжевстановленої гри, в якій я поміняв лише один рядок. І, принаймні, в цьому шрифті українські літери є. Якщо тобі цікавий об'єм тексту і в якій він там формі представлений, то пиши в discord: a_mental_cancer#7532, або сюди в приват.
 
 
  |  | 
	 
		|  |  | 
	 
		|  |