Автор |
Повідомлення |
Altron320 VIP
З нами з: 08.05.20 Востаннє: 03.12.24 Повідомлень: 1936
|
2023-04-16 15:00 |
treopotr, у нього дуже погано з пам'яттю та логікою, краще не треба. |
|
|
|
|
Danhi Свій
З нами з: 24.11.21 Востаннє: 03.12.24 Повідомлень: 65
|
2023-04-17 12:25 |
Altron320
но є наша голова,
и він може зробити досить цікаві речі
|
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 02.12.24 Повідомлень: 310
|
2023-04-17 12:40 |
Danhi написано: |
но є наша голова,
и він може зробити досить цікаві речі
|
https://languagetool.org/uk
Додано через 2 хвилини 4 секунди:
Можете додати розширення до свого браузера |
|
|
|
|
N_i_D_e Новенький
З нами з: 24.02.23 Востаннє: 18.04.23 Повідомлень: 1
|
2023-04-18 11:50 |
Можете будь ласка надати якусь інформацію що-до заміни шрифтів для ігор на Юніті? Облазив купу сайтів та форумів, але так нічого і не знайшов |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 02.12.24 Повідомлень: 310
|
2023-04-18 11:59 |
N_i_D_e
відповів у діскорді |
|
|
|
|
kaktuz_02 Новенький
З нами з: 22.01.23 Востаннє: 26.10.24 Повідомлень: 4
|
2023-04-18 16:23 |
Я хотів пройти наново гру дитинства Barnyard, але тоді я її пройшов руснявою. Я хотів би її перекласти українсьою але так і не зрозумів як.
Гра написана на рушії TOSHI.
Я знайшов файли гри в яких знаходиться весь текст, але він захищений і при будь-якій зміні тексту, гра просто перестає запускатися. Я вирішив поглянути як працює руснявий переклад, а там вже складно якось зрозуміти, бо в них зроблено, що перед запуском гри, є можливість вибрати мову. Міняти файли русифікатору теж немає сенсу, бо гра так само перестає їх сприймати, змінивши хоч одну букву.
Можливо якось треба це правильно декодувати, а потім знову закодувати і вже заміняти оригінальний файл. Але мені не вистачає знань в цьому) |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 02.12.24 Повідомлень: 310
|
2023-04-18 16:51 |
kaktuz_02
Трохи полазив у файлах і зрозумів, що воно того не варте. З текстом великі проблеми, а що вже буде зі шрифтами.. |
|
|
|
|
kaktuz_02 Новенький
З нами з: 22.01.23 Востаннє: 26.10.24 Повідомлень: 4
|
2023-04-18 19:50 |
memz
Зрозумів. Дякую за відповідь! |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 01.12.24 Повідомлень: 95
|
2023-04-19 01:47 |
|
|
|
|
|
Gamer}{ Новенький
З нами з: 11.04.11 Востаннє: 11.01.24 Повідомлень: 10
|
2023-04-20 22:11 |
Дякую за інфу!
Будуть посібники до Chrome Engine і C-Engine?
Тільки для Віндовс користувачів?
А для Лінукс користувачів будуть посібники? |
|
|
|
|
Roma> Новенький
З нами з: 08.05.22 Востаннє: 23.10.24 Повідомлень: 15
|
2023-04-20 23:04 |
Дякую, в Unity треба дивитися у які написи у файлів якщо є json, то експортуєш з допомогою Export Dump обирай json і все так само й імпортуємо Import Dump.
Але що робити з png або зі шрифтів гадки не маю, я розумію що написи такий же і те що їх треба з'єднувати напевно, але як чи що? |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 02.12.24 Повідомлень: 310
|
2023-04-21 09:18 |
Gamer}{ написано: | Chrome Engine |
.pak файл — це звичайний zip архів. Текст лежить у .bin файлах, які можна відкрити цим: https://www.nexusmods.com/dyinglight/mods/268/
На жаль, не знайшов нормальної інформації про шрифти.
Gamer}{ написано: | C-Engine |
Перший раз таке чую. Які ігри були розроблені на цьому рушії?
Roma> написано: | якщо є json, то експортуєш з допомогою Export Dump обирай json |
Це не завжди працює коректно. Та й експортувати все у .csv через unitytext зручніше буде.
Додано через 1 хвилину 2 секунди:
Gamer}{ написано: | А для Лінукс користувачів будуть посібники? |
Ні, не планую робити посібники для користувачів Linux. |
|
|
|
|
Gamer}{ Новенький
З нами з: 11.04.11 Востаннє: 11.01.24 Повідомлень: 10
|
2023-04-21 20:54 |
memz
Дякую!
memz написано: | Перший раз таке чую. Які ігри були розроблені на цьому рушії? |
Dying Light 2, але в інтернеті пишуть, що це ребрендинговий Chrome Engine 7. |
|
|
|
|
blackviper Новенький
З нами з: 21.04.23 Востаннє: 24.04.23 Повідомлень: 2
|
2023-04-21 21:00 |
а є шось для foxengine? я взагалі в цьому всьому не експерт, але було б круто зробити українізатори для mgsv gz та tpp, бо ніде не знаходжу ще з 2018. я б і для старих частин хотів але то зовсім інше діло, знову ж таки, я у цьому як кінь на на кухні, але мені здається там все складніше ніж з останніми частинами... |
|
|
|
|
kaktuz_02 Новенький
З нами з: 22.01.23 Востаннє: 26.10.24 Повідомлень: 4
|
2023-04-21 21:19 |
LinXP
Огоо, дякую. А як переклад потім у гру додати? |
|
|
|
|
memz VIP
З нами з: 14.12.22 Востаннє: 02.12.24 Повідомлень: 310
|
2023-04-21 23:13 |
blackviper написано: | а є шось для foxengine? я взагалі в цьому всьому не експерт, але було б круто зробити українізатори для mgsv gz та tpp, бо ніде не знаходжу ще з 2018. я б і для старих частин хотів але то зовсім інше діло, знову ж таки, я у цьому як кінь на на кухні, але мені здається там все складніше ніж з останніми частинами... |
У мене немає ні бажання, а ні часу кожен раз завантажувати гру для того, щоб побачити які там файли. Ви можете знайти інформацію на цих форумах:
https://zenhax.com
https://forum.xentax.com
Я не телепат, і не можу здогадатись як влаштовані файли у конкретно вашій грі. Спробуйте використати Total Commander для пошуку тексту.
Можливо тут щось знайдете:
https://github.com/topics/fox-engine |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 01.12.24 Повідомлень: 95
|
2023-04-22 02:11 |
kaktuz_02
якщо займатимешся перекладом, то я вигадаю як його вставити в гру |
|
|
|
|
kakashka_cobaki Новенький
З нами з: 28.05.20 Востаннє: 16.11.24 Повідомлень: 6
|
2023-04-22 09:33 |
Добридень! Підкажіть будь ласка, чи можливо створити українізатор для Titanfall 2, і якщо так, то як це зробити, якщо гра створена на рушії sourcе? |
|
|
|
|
kaktuz_02 Новенький
З нами з: 22.01.23 Востаннє: 26.10.24 Повідомлень: 4
|
2023-04-22 15:19 |
LinXP
Обов'язково займуся. Як перекладу напишу! |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 01.12.24 Повідомлень: 95
|
2023-04-22 18:27 |
kaktuz_02
так відразу в таблицях і перекладай, імпорт буде тільки з них, побачу що переведено більше половини - засяду за імпорт. |
|
|
|
|
sayron Новенький
З нами з: 31.12.20 Востаннє: 29.11.24 Повідомлень: 1
|
2023-04-23 09:57 |
А куди викладати готові локалізатори? |
|
|
|
|
Silver Warden VIP
З нами з: 02.01.18 Востаннє: 23.06.24 Повідомлень: 580
|
2023-04-23 10:14 |
sayron
У розділі "Українізації, доповнення, патчі" - якщо це просто українізація, або у розділ "Ігри українською", якщо це одразу репак з перекладом. |
|
|
|
|
blackviper Новенький
З нами з: 21.04.23 Востаннє: 24.04.23 Повідомлень: 2
|
2023-04-24 17:12 |
memz
добренько, буду дивитись, дякую за відповідь |
|
|
|
|
Roma> Новенький
З нами з: 08.05.22 Востаннє: 23.10.24 Повідомлень: 15
|
2023-04-26 09:46 |
Roma> написано: |
Але що робити з png або зі шрифтів гадки не маю, я розумію що написи такий же і те що їх треба з'єднувати напевно, але як чи що?
|
Що ж UABEAvalonia допоміг куди краще, без проблем і png і ttf, ось можливо не очікувано, але видобути\засунути .json є проблемною - гра його не бачить, внизу опишу, а в UnityAssetBundleExtractor усе чудово з .json - гра бачить без проблем, для Unity краще їх двох використовувати UABEAvalonia усе окрім .json, а UnityAssetBundleExtractor хіба що тільки для .json (ну це опис тільки мого випадка де з .json)
UnityAssetBundleExtractor не ж зручно, находить багато *порізані, має **проблем з png та tga або ttf/otf бо не вміє з'єднувати у формат, якщо це цілий формат, не *порізаний, то витягне, усі інші *порізані 99% ніяк, але з текстів із .json видобути\засунути проблеми немає усе правильно.
*шанс що формат не порізаний від 1% до 20%
UABEAvalonia вміє майже усе, іконка допоможе розібратися з який файлом маєш справу, вміє з'єднувати й видобути у готовий формат, вміє витягнути png та tga або зі шрифтів ttf/otf, але має проблеми з .json - гра не бачить, видобув те що засунув, виявилось що ця програма неправильно витягує .json повинно бути щось тип таке { "0 TextAsset Base": { "1 string m_Name": щось "1 string m_Script": щось } }, а витягує\засовує тільки { "m_Name": щось "m_Script": щось }, де зникли декілька рядок і тексті, не відомо.
UnityAssetBundleExtractor **витягнув тільки 8 робочий png
UABEAvalonia витягнув png усі 2108
Перевіряв на гру 8Doors: Arum's Afterlife Adventure
memz написано: | Це не завжди працює коректно. Та й експортувати все у .csv через unitytext зручніше буде. |
unitytext 2 не знайшов текст, спочатку до теку гру, помилка, а потім до .dat, помилка, можливо справа у .json або я щось не зрозумів |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 01.12.24 Повідомлень: 95
|
2023-04-26 23:02 |
|
|
|
|
|
Roma> Новенький
З нами з: 08.05.22 Востаннє: 23.10.24 Повідомлень: 15
|
2023-04-27 00:24 |
LinXP написано: | Витяг один файл через uabea, змінив, вставив - все гаразд. |
Дякую за перевірку серйозно гадки не маю, спробую ще раз з 0, витягнув і вніс змін тільки у меню ось (** додав тільки тут) UABEAvalonia
{
"m_Name": "jsonMainMenu_**",
"m_Script": "[\r\n[\"Почати\"],\r\n[\"Почати\"],\r\n[\"Налаштування\"],\r\n[\"Вихід\"],\r\n [ \"Хмарне Збереження\" ],\r\n [ \"Автори та Спонсори\" ]\r\n]\r\n"
}
Зберіг та захожу у гру ось https://i121.fastpic.org/big/2023/0427/aa/8d3b092746dbe2f21cfabb8ce7a537aa.jpg
UnityAssetBundleExtractor витягнув вже в іншому копії .unity3d-decompressed2
Витягнув і вніс змін у меню ось (** додав тільки тут)
{
"0 TextAsset Base":
{
"1 string m_Name": "jsonMainMenu_**",
"1 string m_Script": "[\r\n[\"Почати\"],\r\n[\"Почати\"],\r\n[\"Налаштування\"],\r\n[\"Вихід\"],\r\n [ \"Хмарне Збереження\" ],\r\n [ \"Автори та Спонсори\" ]\r\n]\r\n"
}
}
Зберіг та захожу у гру ось https://i121.fastpic.org/big/2023/0427/31/8e8ce3d99dc1b5b17b82741812fe1731.jpg
Додано через 5 хвилин 17 секунд:
У будь-якому разі, краще використовувати UABEAvalonia https://github.com/nesrak1/UABEA |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 01.12.24 Повідомлень: 95
|
2023-04-27 03:14 |
|
|
|
|
|
Roma> Новенький
З нами з: 08.05.22 Востаннє: 23.10.24 Повідомлень: 15
|
2023-04-27 16:23 |
LinXP
Початку пробував через "Plugin" вийде те само у першого мого посилання й у UnityAssetBundleExtractor, потім по іншому пішов, не переймайтесь, головне що є результат, треба пробувати і по іншому, не покидати спробу, почав 2023-04-21, вихід найшов тільки у 2023-04-26, та "можливо" програ працює так від конфігурації ПК 2008.
Додано через 23 хвилини 4 секунди:
BOM, напевно справа у втому що писав з допомогою Notepad++ і писав при utf-8, досадно так мало інформації, так мало що мені відомо. |
|
|
|
|
LinXP Свій
З нами з: 01.10.15 Востаннє: 01.12.24 Повідомлень: 95
|
2023-04-27 22:50 |
Roma> написано: | вийде те само у першого мого посилання |
та не може такого бути, те що в тебе схоже на Export dump, але не зрозуміло чому в обгорці json..
UABEA (export dump):
Цитата: | 0 TextAsset Base
1 string m_Name = "jsonMainMenu_RU"
1 string m_Script = "[\r\n["Почати"],\r\n["Почати"],\r\n["Налаштування"],\r\n["Вихід"],\r\n [ "хмарний файл збереження" ],\r\n [ "Розробники" ]\r\n]\r\n" |
UABEA (Plugin > Export .txt):
Цитата: | [
["Почати"],
["Почати"],
["Налаштування"],
["Вихід"],
[ "хмарний файл збереження" ],
[ "Розробники" ]
] |
тут неповинно бути тегів Unity: "m_Name", "m_Script", "TextAsset Base" |
|
|
|
|
Roma> Новенький
З нами з: 08.05.22 Востаннє: 23.10.24 Повідомлень: 15
|
2023-04-28 05:07 |
|
|
|
|
|