Аніме і східний кінематограф

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 55, 56, 57  наступна
Автор Повідомлення
General Franko-Safon 
VIP


З нами з: 03.07.20
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 4330

2022-05-10 11:28  
Hötzendorf 
VIP


З нами з: 07.02.21
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 370

2022-06-05 21:13  
А ніхто не в курсах, Укрдуб функціонує ще? Колись добрі годящі базовані речі озвучували. Переклади Gedet.
Нараз давненько не бачив оновлень на жаль.
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-06-09 11:38  


Додано через 51 секунду:

Hötzendorf
Залишилася тільки Русалка, яка була основним жіночим голосом й та працює дуже мало й повільно.
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-06-10 22:12  

Анонс
Hötzendorf 
VIP


З нами з: 07.02.21
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 370

2022-06-11 20:52  
Ліхтарник
Дякую. Зрештою й в Інтернеті відшукав дещицю інфи про студії озвучення. Укрдуб таки так, вдавився мацою. Шкода, тепер нема кому озвучувати добрі старі базовані твори. Краще б їхня доля спіткала «роботу гойлосом».
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 4449

2022-06-11 21:03  
Hötzendorf написано:
Укрдуб таки так, вдавився мацою

ви таки добра людина Wide grin
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-06-12 23:28  
Hötzendorf
От саме через таких хейтерів й ніхто не бажає працювати над старими тайтлами. А читати драматику й вірити тому що там написане все одно що дивитися росія 1.
Hötzendorf 
VIP


З нами з: 07.02.21
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 370

2022-06-13 10:56  
Ліхтарник
А може через таких, що навішують ярлики та шукають винних, замість підправити у консерваторії? ^__^
Стосовно «роботи голосом» факти покинутих проєктів неважко знайти тут по темах. На цьому ж сайті їх зловили на шахрайстві, за що у їхньому профілі красується жовтий квадратик ^__^ Стосовно драматики — це вже я знайшов значно пізніше, як зробив висновки за переліченими вище фактами. Тож збочення Ейджа — лише як варіант пояснення причин ^__^

На озвучення старих тайтлів (у першу чергу ти знаєш якого ^__^) особисто я готовий задонатити, проте хотілося б бути впевненим, що проєкт не закинуть, щойно почавши.
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-06-13 12:43  
Hötzendorf
Цікавий факт: автор драматики та співавтор статті на драматиці Курка, який і забив болт на переклад Харукі, через що і став проєкт Happy
А от тут можна зробити висновок хто й на кого скидає вину у статті. Ще такого на драматиці не напишуть. Основна причина через яку Робота Голосом покинула клуб саме дурнуваті хотілки Курки та неправильний розподіл обов'язків.
А про клуб анімешне суспільство давно має сформульовану думку.
Цитата "У Курки погляди на українізаторів контенту такі ж, як у більшовиків на економіку. Курка зневажає ваші кустарні, артільні та приватні промисли, вважаючи, що всіх виробників треба підім'яти у велике "державне" об'єднання, яке б діяло в стилі планової економіки, вирішуючи поставлені партією та урядом завдання, харкаючи кров'ю.

Перетворення "Міцурукі" на щось партіє- чи, принаймні, комсомоло-подібне уже відбулося."
Після такого перетворення звідти звалила й творча частина яка тепер відома як Аманоґава.

Звичайно я не буду виправдовувати Роботу голосом з їхнім проколом у зборі коштів заслужили, але вішати ярлики на людей через дурні статті ображених колишніх колег по клубу то вже перебір.
Hötzendorf 
VIP


З нами з: 07.02.21
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 370

2022-06-13 14:44  
Ліхтарник
Я одразу чудово розумів, що інфу з драматики слід ділити навпіл. Окрім того в усіх суперечках завжди намагаюся ознайомитися з показаннями обох сторін. Одне питання — де ознайомитися з позицією опонентів Курки/Міцурукі? ФСБук не пропонувати.
Ліхтарник написано:
Курка, який і забив болт на переклад Харукі

Іншого перекладача знайти, який не заб'є болта, релігія забороняє? Перекладачів зараз начебто не бракує.
Іншим командам якось вдається закінчувати свої «довгобуди». Торадора яскравий приклад для наслідування.

А якщо статті байдуже на якому ресурсі містять персональні наклепи, то чому б фігурантам не подати до суду? Сумніваюся, що в авторів чи адмінів драматики вистачить коштів на сильних юристів.

Зрештою ж, повторюся, аби убезпечитися від ярликів через дурні статті слід створити власні ресурси й викладати туди власну думку.
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-06-13 18:53  
Hötzendorf написано:
Перекладачів зараз начебто не бракує.

Бракує й дуже.
Akio Furukawa 
VIP


З нами з: 02.11.19
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 680

2022-06-15 12:59  
О! Нарешті у відповідній темі підняли це кляте питання!
Ліхтарник
З K-On проблема аналогічна. І знову ж, та-даааммм — Робота гойлосом!
Повнометражка — робота виконана, й ким би ви думали — сюрприз-сюрприз — Русалка!
На днях раптово виявив, існує субтитрований 2 сезон, однак звісно ж, хто б міг сумніватися — не роздається 7 років! От хто скаже, от що заважало парочці відповідальних просто постояти на роздачі? Або викласти суби кудись на анітюбі, чи міцурукі, чи оманоґаві, чи десь на іншому сайті, написавщи про це у тій темі? Натомість шукач (наприклад я) вимушений писати у приват тому шістьайка-куну й чекати відповіді, аж доки на Марсі сніг не випаде.
Ліхтарник написано:
Бракує й дуже.

Проте не бракує цілих команд озвучення, які від нічого робити звучать третій-четвертий варіанти тайтлів (У Комі проблеми, Сатана на заробітках). Ніби все-все українською озвучено окрім новинок.
Ліхтарник написано:
Цитата "У Курки погляди на українізаторів контенту такі ж, як у більшовиків на економіку. Курка зневажає ваші кустарні, артільні та приватні промисли, вважаючи, що всіх виробників треба підім'яти у велике "державне" об'єднання, яке б діяло в стилі планової економіки, вирішуючи поставлені партією та урядом завдання, харкаючи кров'ю.

Натомість маємо іншу крайність — цілковиту анархію, махновщину й партизанщину.
Ну стільки ж команд діють. Як на мене потрібно у якусь асамблею об'єднатися. Збиратися на курултаї хоча б раз на рік. Тим більше у нашій сучасності з гаджетами й зумами багато труднощів просто множаться на нуль.
Ліхтарник написано:
читати драматику

Колись натрапляв на неї. Що вам сказати — порівняно з кацапським даруйте на слові двачем цілком пристойне місце.
Hötzendorf написано:
На озвучення старих тайтлів (у першу чергу ти знаєш якого ^__^) особисто я готовий задонатити, проте хотілося б бути впевненим, що проєкт не закинуть, щойно почавши.

Я теж. Мені пофіг — Харухі, K-On, Lucky Star. Та йомайо, запиляйте збір коштів на патріоні, хуоні — вмить бажаючи перекласти знайдуться.
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-06-15 13:46  
Akio Furukawa
Якщо вам щось подобається й його немає українською пишете в приват одній з команд вони вам ціну, заплатили й маєте. Збори ніхто робити вже не буде, тільки на меґа популярне.

Додано через 39 секунд:

Akio Furukawa написано:
Повнометражка — робота виконана, й ким би ви думали — сюрприз-сюрприз — Русалка!

Тоді ще УкрДаб був живий, а зараз команда вже не існує.

Додано через 2 хвилини 22 секунди:

Akio Furukawa написано:

Натомість маємо іншу крайність — цілковиту анархію, махновщину й партизанщину.
Ну стільки ж команд діють. Як на мене потрібно у якусь асамблею об'єднатися. Збиратися на курултаї хоча б раз на рік. Тим більше у нашій сучасності з гаджетами й зумами багато труднощів просто множаться на нуль.

Та хуй клали керівники команд на те щоб ділитися тайтлами які принесуть їм популярність + зараз всі вважають себе конкурентами на ринку українізації аніме, тому об'єднань чи хоча б нормального поділу новинками ви не дочекаєтеся.
Така реальність. Ваші потуги тут нічого не дадуть Happy
Akio Furukawa 
VIP


З нами з: 02.11.19
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 680

2022-06-15 13:48  
Ліхтарник написано:
Якщо вам щось подобається й його немає українською пишете в приват одній з команд вони вам ціну, заплатили й маєте.

На жаль я не настільки багатий, щоб 1 тайтл потягнути самотужки.
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-06-15 14:30  
Akio Furukawa
Збираєте однодумців та суму яку вам заявили, за півроку можна й нашкребти.
Зараз то десь за двоголосий закадр з перекладом ~400 грн серія.
dimon-2018 
VIP


З нами з: 06.05.18
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 3284

2022-06-21 13:37  
Українське озвучення до даного аніме https://www.imdb.com/title/tt2176177/ існує?
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-06-22 15:52  
dimon-2018
ні. Хіба хтось робить та не викладає в загал.
dimon-2018 
VIP


З нами з: 06.05.18
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 3284

2022-06-22 16:19  
Ліхтарник, зрозумів. Шкода. Дякую.
Hötzendorf 
VIP


З нами з: 07.02.21
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 370

2022-09-10 22:01  
Altron320, це тобі подякували за допомогу в підготовці манґи «Привид Києва»?
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-09-23 21:22  
Hötzendorf 
VIP


З нами з: 07.02.21
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 370

2022-10-06 22:47  
Виявляється Курка має ТГ-канал, присвячений анімешним мемам, в якому донедавна працював найнятий ним адмін і кілька днів тому влаштував капосну диверсію:

Подальші розбори на каналі й відвертість Курки, що, зізнаюся, приємно мене здивувала, пролили мені світло на першопричини поведінки Курки, про що так категорично висловився пан Ліхтарник:
Ліхтарник написано:
Курка, який і забив болт

дурнуваті хотілки Курки та неправильний розподіл обов'язків

"У Курки погляди на українізаторів контенту такі ж, як у більшовиків на економіку. Курка зневажає ваші кустарні, артільні та приватні промисли, вважаючи, що всіх виробників треба підім'яти у велике "державне" об'єднання, яке б діяло в стилі планової економіки, вирішуючи поставлені партією та урядом завдання, харкаючи кров'ю.



Крім того Курка мене ще раз приємно здивував, одразу визнавши свої власні помилки:


Тож у підсумку в мене сформувалася така думка. Курку я бачу достатньо адекватною людиною, більше того — сформованою зрілою особистістю. Не здивуюся, коли він навіть певною мірою стратегічним баченням, умінням і навичками постановки цілей, планування й розподілу ресурсів, проте це лише мої припущення.

Натомість в аніме-спільноті на жаль взяли гору бидляча анархія, пофігізм і махрова безвідповідальність:
Ліхтарник написано:
Та хуй клали керівники команд на те щоб ділитися тайтлами які принесуть їм популярність + зараз всі вважають себе конкурентами на ринку українізації аніме, тому об'єднань чи хоча б нормального поділу новинками ви не дочекаєтеся.
Така реальність.

Справжні діти лейтенанта Шмідта.
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-10-07 22:22  
Поржав
Akio Furukawa 
VIP


З нами з: 02.11.19
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 680

2022-10-09 23:10  
Hötzendorf написано:
Справжні діти лейтенанта Шмідта.

Точно! Ось вони й не забарилися показати своє рило:
https://toloka.to/t661449
Всього лише поцікавився, нащо повторювати зроблену іншими (робити дурну) роботу, коли маємо неоране поле, де кінь не валявся? У відповідь отримав потік бруду й хамства. Що ж, чудово розумію Курку. Шкода, українська аніме-спільнота явно не доросла до постаті такого рівня. Втім, що дивного, коли 73 % голосують самі знаєте за кого, суто аби не за самі знаєте кого та хоча б поржати. Отже тепер закликаю всіх і сам ніколи не матиму справу й намагатимуся не поширювати продукцію бидлокоманд:
chewey
quam project
dzuski.com
Має бути їм скрізь ганьба й бойкот!
Річард 
Відео Гуртом - озвучення
Відео Гуртом - озвучення


З нами з: 17.01.10
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 672

2022-10-11 00:43  
Akio Furukawa
ага, поцікавився з баяном, отримав відповідь

Річард написано:
3 різні озвучення від 3-х різних команд. І цей реліз робився онгоїнгом у весняному сезону


і почав розказувати про непахане поле, як це можна розцінювати, а?
Чи заходити в тему з баяном це не хамство? Як зайшов таку відповідь і отримав.
Не цікавить озвучення ігноруєш тай по всьому, особливо маючи відповідь у цій темі стосовно замовлень на зацікавлений тайтл котрий не має озвучення.
Arch Enemy 
VIP


З нами з: 30.08.12
Востаннє: 13.10.24
Повідомлень: 2180

2022-10-11 01:00  
Akio Furukawa написано:
Точно! Ось вони й не забарилися показати своє рило:

Ти ще про цих забув, вони теж полюбляють послати "в ліс", їм теж ганьбу та бойкот давай:

https://toloka.to/t655905
https://toloka.to/t662289

Не варто дякувати.

Hötzendorf 
VIP


З нами з: 07.02.21
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 370

2022-10-11 23:18  
Ліхтарник написано:

Та хуй клали керівники команд на те щоб ділитися тайтлами які принесуть їм популярність + зараз всі вважають себе конкурентами на ринку українізації аніме, тому об'єднань чи хоча б нормального поділу новинками ви не дочекаєтеся.
Така реальність. Ваші потуги тут нічого не дадуть

Проти нових принципів роботи ніхто не заперечував, якщо не вважати Паніковського, який вже тоді заявив, що проживе й без конвенції. Та от при розподілі країни зчинилось щось неймовірне. Високі договірні сторони перегризлися в першу ж хвилину і вже не зверталися одна до одної, не вживаючи найлайливіших епітетів.

Всі незгоди виникли через поділ дільниць. Ніхто не хотів брати університетських центрів. Нікому не потрібні Москва, Ленінград, Харків — міста, що вже бачили й не таке.

Дуже погану репутацію мали також далекі, засипані пісками східні області. їх звинувачували, що вони буцімто мало знайомі з постаттю лейтенанта Шмідта.

— Нема дурних! — верескливо кричав Паніковський. — Ви мені дайте Середньоруську височину, тоді я підпишу конвенцію.

— Як? Всю височину? — заявив Бакланов. — Може, тобі ще дати і Мелітополь на додаток? Чи Бобруйськ?

Почувши слово «Бобруйськ», збори болісно застогнали. У Бобруйськ всі згоджувалися їхати хоч зараз. Бобруйськ вважали чудовим, висококультурним містом.

— Ну, не всю височину, — наполягав на своєму жадібний Паніковський, — хоча б половину. Зрештою, я сімейна людина, у мене дві сім'ї.

Але йому не дали й половини.
© І. Ільф, Є. Петров. «Золоте теля»
Річард написано:
Чи заходити в тему з баяном це не хамство?

Баян — хамство? Ти хоча б знаєш значення слів, які вживаєш?
Річард написано:
Не цікавить озвучення ігноруєш тай по всьому

Не подобається коментар — ігноруєш, та й по всьому.
Кожен має право висловити свою думку. Це не заборонено.
І ніхто тобі там нічого не вказував, не вигадуй. До речі, ти так і не навів законів, за якими це заборонено. Отже, в праві. Крапка.

До речі, свого часу я дякував твоїй команді за «Торадору». Навіть зробив реліз на Мазепі. Що ж, відтепер його роздачу припиняю. Au revoir, звільніть тротуар!
Річард 
Відео Гуртом - озвучення
Відео Гуртом - озвучення


З нами з: 17.01.10
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 672

2022-10-11 23:45  
Hötzendorf написано:
Баян — хамство?

Екзеклі, саме так і є.

Hötzendorf написано:
До речі, ти так і не навів законів, за якими це заборонено.

Правила моралі чи шо воно там, чи батьки не вчили шо чужим не знайомим людям вказувати не можна?

Hötzendorf написано:
До речі, свого часу я дякував твоїй команді за «Торадору». Навіть зробив реліз на Мазепі. Що ж, відтепер його роздачу припиняю.

Ой та ради бога, вперед із піснею, можеш і тут зійти зі всіх роздач, не пропадуть
Hötzendorf 
VIP


З нами з: 07.02.21
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 370

2022-10-12 00:11  
Річард написано:
саме так і є

Отже не знаєш, що таке хамство. Тож маєш завдання — вивчити. Наступним коментом доповіси.
Річард написано:
Правила моралі чи шо воно там

Це все суб'єктивно. Права, заборони, дозволи мають сенс лише об'єктивні та формалізовані.
Річард написано:
батьки не вчили шо чужим не знайомим людям вказувати не можна?

Звісно ні, бо це демагогія.
І ще раз повторюю — Akio Furukawa нічого тобі не вказував. То все твої власні фантазії.
Річард написано:
тут зійти зі всіх роздач, не пропадуть

Тут я й так сходжу потихеньку, навіть з тих, що пропадають, як продивляюсь аніме/фільми.
Ліхтарник 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 2025

2022-10-14 20:06  
Річард
Вони ніколи не потратять свої гроші на те що їх цікавить, бо тільки нити вміють Happy
Дійсно краще ігнорувати Happy

Додано через 3 хвилини 25 секунд:

От краще подивіться як анімешники розважаються у лавах ЗСУ Посилання на тік-ток
Akio Furukawa 
VIP


З нами з: 02.11.19
Востаннє: 17.10.24
Повідомлень: 680

2022-10-14 22:54  
Ліхтарник написано:
Вони ніколи не потратять свої гроші на те що їх цікавить, бо тільки нити вміють

Брешеш!
А те, що ти там пропонував замовляти по цілому тайтлу, то губа в тебе (й не тільки) не дура! Проте мені не відомо нічого про людей з жодної команди озвучення, а половину своєї зарплатні я не можу довірити невідомо кому. Ні ти ані будь хто не гарантує мені, що вони замість озвучки ці гроші не пробухають чи ще якось, відмазуючись потім «тимчасовими» труднощами, як сумнозвісна «робота голосом», та ще й лайном не поливатимуть, як dzuski.com своїх колишніх друзів Gwen & Maslinka, після паразитичного набуття досвіду на кількох спільних роботах.
Річард написано:
батьки не вчили шо чужим не знайомим людям вказувати не можна?

Знаєш, кого ти з твоєю командою мені цим нагадуєш? Подивись як-небудь на ютюбі проєкт «Зупини лося». От там всілякі порушники — паркуни на тротуарах, під знаком, на пішохідних переходах, зупинках та смугах громадського транспорту та інших заборонених місцях, їздуни по зустрічці, трамвайних коліях чи тротуарах та ін. Коли учасники проєкту їм роблять зауваження порушники реагують на це так само як і ти із своїми посіпаками — ви не вправі робити нам зауваження, ви що, поліція, хто ви такі, щоби вказувати нам не порушувати правила, якщо ви вважаєте, що ми порушуємо правила, викликайте поліцію, а самі від нас відчепіться, ну й тому подібне. Багато хто з них хамлять, ображають, обзивають, дехто навіть битися лізе. Не всі звісно такі, зустрічаються й нормальні адекватні люди, що вибачаються й усувають свої порушення. Але ж ти поводив себе саме як ненормальні й неадекватні. Але головне що ти й тобі подібні не розуміють — фіщка в тому, що зробити зауваження, звернути увагу на правопорушення й навіть докласти зусиль щодо його усунення це право кожного громадянина. Тож кожен громадянин вправі вказувати на порушення й вимагати його усунення. А апелювати до поліції — так поліції на всіх порушників не вистачає, особливо в нашій країні. А якщо вбиватимуть чи ґвалтуватимуть, то що, теж 102 викликати й склавши руки чекати? Ну то на жаль поліція саме на труп швидше приїде, аніж коли когось життя позбавляють.

Звісно в нашому випадку ти з командою нічого не порушували де-юре. Проте існують такі речі, як суспільно значиме, суспільні потреби. Саме до цих категорій належить згадана мною неорана цілина ще неозвучених і навіть неперекладених тайтлів. І звертати увагу на це (а не вказувати, куди тобі час витрачати!) має право кожен. Так само як і оцінювати ваші витвори з погляду точки докладання зусиль. Якщо вже робота кимось зроблена робити те саме втретє — що це як не марнування часу, дурна робота на кшталт побілки бордюрів (перший дощ це змиє й бордюри надалі будуть непобіленими як і цілий рік — в чому сенс? щоби що?) Тож не треба переводити стрілки. Як витрачати свій час ніхто тобі не вказував. Натомість зауважив, що команда марнує свої зусилля на дурну роботу, ігноруючи при тому суспільно важливі потреби. На таке має право кожен.

Взагалі, Річард, Ліхтарник ви зробили велику помилку, коли мене зачепили. Ох, дарма. Не того ви розлютили.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 55, 56, 57  наступна