Автор |
Повідомлення |
Neytreenor Відео Гуртом - запис з ТБ
З нами з: 03.04.11 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 4320
|
2019-12-23 18:04 |
igor911 написано: | логотипу студії не має бути у відео - це прирівнюється до реклами. Дозволена заставка (лого) на початку тривалістю не більше 6 секунд (роз'яснення Konfucius'а). |
Прохання до адміністрації/модераторів сформулювати і опублікувати читкі критерії що є рекламою і що ні, описати можливі винятки. Бо за тією логікою, коли назва студії озвучення є рекламою, то всі релізи від "вільних" студій треба у смітник, бо всі вони в той чи інший спосіб містять таку інформацію. |
|
|
|
|
ssTAss Загальний модератор Толоки
З нами з: 05.07.08 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 23512
|
2019-12-23 18:21 |
Neytreenor
як на мене, то це очевидні речі
коли в кінці фільму говориться - озвучено студією Х (можливо, (і) на замовлення Y) - то це не є рекламою
а коли вшивають (псують) у відео свій логотип (чи спонсора), то однозначно реклама
але хай краще адмін скаже свою думку (і модератори відео)
Додано через 5 хвилин 14 секунд:
igor911 написано: | Дозволена заставка (лого) на початку тривалістю не більше 6 секунд (роз'яснення Konfucius'а) |
дивно, це ж теж псує відео, бо треба перекодовувати
навіщо таке дозволяти? вистачає звукової заставки в кінці чи на початку фільму, хоча не мені судити... |
|
|
|
|
Neytreenor Відео Гуртом - запис з ТБ
З нами з: 03.04.11 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 4320
|
2019-12-23 18:23 |
ssTAss
Різницю в рівні шкоди я, звісно ж, бачу, а от чому одне реклама, а друге ні - не розумію. Де межа? |
|
|
|
|
ssTAss Загальний модератор Толоки
З нами з: 05.07.08 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 23512
|
2019-12-23 18:29 |
Neytreenor написано: | а от чому одне реклама, а друге ні - не розумію |
на мою думку, перше - це технічна інформація, а друге - реклама |
|
|
|
|
Mr Yuran Відео Гуртом - команда HD
З нами з: 15.11.11 Востаннє: 30.11.24 Повідомлень: 540
|
2019-12-23 20:15 |
В можна об'єднати два і більше файла в в один. В одному коротка заставка, в іншому уже власне фільм або серія. Отримаємо і лого на початку (можна і в кінці) і не перекодоване відео. Лише питання в підтримці залізними плеєрами. |
|
|
|
|
Lyolic VIP
З нами з: 04.08.09 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 843
|
2020-04-08 15:08 |
6c6c6 написано: |
x265
Параметри кодування мають відповідати хоча б me=umh (2), subme=3, ref=3
2pass: значення Bits/(Pixel*Frame) має бути не меншим, ніж 0.09, для анімації - 0.06
CRF: значення CRF має бути не більшим, ніж 22
|
Кодую з CRF 18, якість по скрінах майже ідентична BD, але BPF виходить 0.088
Не пройде таке? ) |
|
|
|
|
igor911 Модератор відео
З нами з: 18.01.08 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 17151
|
2020-04-08 15:11 |
Lyolic написано: | Не пройде таке? |
Чому ж не пройде, прикодуванні з crf діє критерій по crf (до 22).
Додано через 1 хвилину 16 секунд:
і не береться до уваги BPF |
|
|
|
|
Lyolic VIP
З нами з: 04.08.09 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 843
|
2020-04-08 15:14 |
igor911
Дякую!
Трохи тупонув, не звернув увагу, що то для 2pass ) |
|
|
|
|
Lyolic VIP
З нами з: 04.08.09 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 843
|
2020-04-08 21:30 |
І ще є питання по кропу. Вже було зауваження, тому краще перепитаю )
Висота кадру 818, тобто треба робити або 820, або 816 (залишити по пікселю чорного, або підрізати по пікселю кадр)
Як на мене, краще залишити трохи чорного ніж різати корисне )
На Толоці є ріпи х264, зроблені з висотою 816 (перші 6 епізодів https://toloka.to/t72109)
Як краще? Чи правильніше ) |
|
|
|
|
Kr@v4uK Новенький
З нами з: 27.09.14 Востаннє: 10.11.24 Повідомлень: 16
|
2020-04-14 19:11 |
Lyolic написано: | Висота кадру 818 |
що заважає зробити піксель в піксель? мова про Avisynth?
816 має перевагу якщо потрібно швидко і компактно(декодується саме 816 пікселів)
818 найбільш достовірно(декодується 832 і 14 відкинеться)
820 немає сенсу (декодується 832 і 12 відкинеться)
справедливо для кодеків з розміром макроблоку 16 пікселів
тільки може скластись так що нові релізи будуть халтурніше закодовані ніж наявні, зважаючи що є маса опцій з не очевидним впливом
наприклад .exe --threads=100500
значна частина потоків для утилізації швидкодії процесора утворюється шляхом поділу кадру на слайси для паралельних обчислень, що звичайно веде до спотворення зображення у порівняні з кодуваням в один потік (як замовити ліву частину картини у одного художника, праву в іншого і об'єднати)
якщо кодування відбувається неодноразово, з ситуації можна вийти виконуючи кілька кодувань паралельно за умови достатнього обєму оперативної памяті.
Додано через 15 хвилин 50 секунд:
Mr Yuran написано: | Лише питання в підтримці залізними плеєрами. |
Можна об`єднати бітові потоки за допомогою конкатинації. Можливо зробити все Lossless.
потенційно не мають впливу - рівень, частота кадрів, пресети, CABAC, TV/PC, колірний простір
потрібен збіг - роздільна здатність, reference frames(відтворюється але зображення розсипається), субдискретизація(не тестував)...
Додано через 11 хвилин 43 секунди:
6c6c6 написано: | Додаток до релізів в якості HD |
З якої причини досі немає правила про crop в контейнері ?
якщо програвач не підтримує цю функцію - буде ігноруватися
актуально для правильного позиціонування зображення і субтитрів, відтворення Remux-ів на ультрашироких моніторах тощо.
перший знімок toloka.to/t100271 як ілюстрація
Додано через 3 хвилини 18 секунд:
6c6c6 написано: |
Bits/(Pixel*Frame) має бути не меншим
CRF має бути не більшим
|
Тобто заохочується створення непопулярних великих релізів?
Ці показники не мають прямої кореляції з якістю, хоча я розумію що їх введено для простоти
В деяких енкодерах є вбудована метрика для числової оцінки втрат при кодуванні (SSIM/PSNR/MSE) сильного пенальті не створює бо кадри вже підготовлені.
Складніше якщо немає джерела/невідомі алгоритми обробки. В такому випадку лише так звані "сліпі" метрики як NIQE
Малоймовірно що цим хтось займеться.
Додано через 28 хвилин 15 секунд:
Пропоную ввести рекомендації з використання алгоритмів зменшення зображення
Справа в тому що одні дають достовірне зображення при перегляді в "рідні" роздільні здатності як Lanczos в модифікації з a=1
Інші навпаки краще "запаковують" роздільну здатність в колір, тож при наступному збільшені(відомим алгоритмом) до роздільної здатності монітору - зображення в більшій мірі відповідає початковому.
Недоліком других є ореоли і шумність зображення що веде до поганого сприйняття(піксель в піксель) і значного збільшення розміру файлу/артефактів стиснення.
Додано через 19 хвилин 3 секунди:
6c6c6 написано: | хоча б me=umh, subme=7, ref=3 |
як адміністрація ставиться до зміни метаданих як ось тут https://toloka.to/t109617 ?
за допомогою Bitstream Filters можна намалювати будь які рекомендовані параметри
Додано через 16 хвилин 52 секунди:
6c6c6 написано: | дозволено викладати виключно релізи, які кодовані за допомогою або H.265 |
На мою думку можна придумати більш елегантне рішення, дивитись треба на вбудовані декодери останнього покоління відеокарт. На підході AOMedia Video 1
Непогано для Українських аудіо доріжок пріоритет оригіналам(релізу) без перекодування за винятком не стиснутого MasterAudio тільки у Remux
Додано через 50 хвилин 56 секунд:
6c6c6 написано: | Джерело або реліз група |
Не завадив би якийсь унікальний ідентифікатор на подобі ISBN.
Назва/рік видання і тому подібне, на жаль надпис "Гуртом відео" не мотивує до вибору а лише тішить релізерів. |
|
|
|
|
Kr@v4uK Новенький
З нами з: 27.09.14 Востаннє: 10.11.24 Повідомлень: 16
|
2020-04-14 20:29 |
6c6c6 написано: | шириною кадру, більшою, ніж 1200 або висотою більшою, ніж 688 |
Що привело саме до таких значень?
Запит в пошуковик не дав жодної релевантної відповіді.
Для якого приладу ця роздільна здатність є рідною?
Тобто відео 1200*688 не вважається HD бо 1200 не більше 1200 і 688 не більше 688?
Чому не ввести поняття площі в мегапікселях? з відправною точкою 1024*576 ~0.6Mp
1280*528 це HD хоча 1200*688 на 22% більше і таким не вважається.
917(912)*688 ~0,631Mp(4:3)
1200*503(496) ~0,604Mp(1024:429)
Також не завадило б ввести обмеження на кадрування одночасно по вертикалі і горизонталі на величину менше 16 пікселів
ПРИКЛАД
Програвач(з увімкненою інтерполяцією) масштабує кадр на крихітні величини - в результаті нечітке зображення без зменшення розміру файлу/навантаження на декодер. |
|
|
|
|
Lyolic VIP
З нами з: 04.08.09 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 843
|
2020-04-15 17:03 |
Kr@v4uK написано: | що заважає зробити піксель в піксель? мова про Avisynth? |
Може й Avisynth, в подробиці не вдавався )
Кодую в StaxRip, там кроп з кроком 2 пікселі з кожного боку |
|
|
|
|
Kr@v4uK Новенький
З нами з: 27.09.14 Востаннє: 10.11.24 Повідомлень: 16
|
2020-04-15 19:00 |
Lyolic
я здогадався по Ваших повідомленях в інших темах.
очевидно StaxRip це інтерфейс що готує Avisynth скрипт
щоб обрізати попіксельно (або навіть на меншу величину!) можна використати фільтр
PointResize(clip,target_width=1920,target_height=818,src_left=0,src_top=131,src_width=-0,src_height=-131)
для зміни розміру копіюванням або видаленням пікселів без впливу на їх колір тобто без втрат при певних умовах(Прийшли до висновку що при обрізані по одному пікселю в колірному просторі YV12(блоки 2*2 пікселі з незалежною яскравістю(Y) і спільною колірністю(UV), як два уявні шари з пікселів підсвічування і вдвічі ширших та вищих колірності) неможливо зберегти непарну кількість колірностей при парні кількості пікселів яким вони належать) приклад
було_________нам потрібно_____отримуємо
Y11,Y12
__UV1___________UV1
Y13,Y14________Y13,Y14________Y13,Y14
______________________________UV1
Y21,Y22________Y21,Y22________Y21,Y22
__UV2___________UV2
Y23,Y24________Y23,Y24________Y23,Y24
______________________________UV2
Y31,Y32________Y31,Y32________Y31,Y32
__UV3___________UV3
Y33,Y34________Y33,Y34________Y33,Y34
______________________________UV3
Y41,Y42________Y41,Y42________Y41,Y42
__UV4___________UV4
Y43,Y44________Y43,Y44________Y43,Y44
______________________________UV4
Y51,Y52________Y51,Y52________Y51,Y52
__UV5___________UV5
Y53,Y54________Y53,Y54________Y53,Y54
______________________________UV5
Y61,Y62________Y61,Y62________Y61,Y62
__UV6___________UV6
Y63,Y64
значення яскравості/колірності не змінюється, але через відсутність "UV6" зображення не відповідає оригіналу При зменшені зображення іншими алгоритмами повинні генеруватися коректні пікселі(яскравість та колірність інтерполюються незалежно)
в нашому випадку нам потрібно задати прямокутник з якого ми будемо брати пікселі за допомогою відступів
src_left=0.0 зліва
src_top=131.0 зверху
src_width=-0.0 право
src_height=-131.0 низ
target_width=1920,target_height=818 - яку кількість пікселів потрібно утворити копіюванням/видаленням з прямокутника
clip - обробка конкретного відрізка в скрипті, можна видалити якщо їх немає.
може мати різні синтаксиси написання, суть при цьому аналогічна
http://avisynth.nl/index.php/Resize#PointResize
Також якщо потрібно не лише обрізати а й змінити площу можна використати інші фільтри з схожим синтаксисом(BilinearResize/BicubicResize/BlackmanResize/GaussResize/LanczosResize/SincResize)
Обмеження на обрізку по модулю задані представленням пікселів в різних кольорових просторах в нашому випадку це YV12
Детальніше про обмеження кадрування
Детальніше про YUV |
|
|
|
|
Lyolic VIP
З нами з: 04.08.09 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 843
|
2020-04-15 19:12 |
Kr@v4uK
Дякую! Спробую ) |
|
|
|
|
Kr@v4uK Новенький
З нами з: 27.09.14 Востаннє: 10.11.24 Повідомлень: 16
|
2020-04-15 19:17 |
Lyolic
за потреби, якщо не вийде запустити через StaxRip(не впевнений що це можливо), можна виконати без графічного інтерфейсу
6c6c6 написано: | Перенесення в Архів |
720p реліз на основі 2160p має пріоритет над 720p на основі 1080p, тобто якщо джерелом є найбільш якісне? |
|
|
|
|
Lyolic VIP
З нами з: 04.08.09 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 843
|
2020-04-16 03:15 |
Kr@v4uK
В штатному кропі є можливість вручну вказати значення, вказую по 131 зверху і знизу Є в StaxRip і PointResize. Все працює, але є але ) Розмір файлу виходить десь на 3% більше за 820, разом з цим якість незначно, але погіршується. |
|
|
|
|
Kr@v4uK Новенький
З нами з: 27.09.14 Востаннє: 10.11.24 Повідомлень: 16
|
2020-04-16 16:00 |
Lyolic написано: | Розмір файлу виходить десь на 3% більше за 820, разом з цим якість незначно, але погіршується. |
це свідчить про те що є помилки в логіці/послідовності дій |
|
|
|
|
Lyolic VIP
З нами з: 04.08.09 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 843
|
2020-04-16 16:16 |
Kr@v4uK
Так дій не дуже й багато, відкриваємо файл, PointResize і кодуємо ) avs Код: | LoadPlugin("D:\Programs\!video\StaxRip\Apps\Plugins\Dual\ffms2\ffms2.dll")
FFVideoSource("D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040.", cachefile="D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040.ffindex")
#AssumeFPS(25)
PointResize(1920, 818, 0, 131, -0, -131)
| log Код: |
-------------------------- System Environment --------------------------
StaxRip : 2.0.8.0
Windows : Windows 10 Enterprise LTSC 2019 1809
Language : Ukrainian (Ukraine)
CPU : AMD Ryzen 7 2700X Eight-Core Processor
GPU : NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Resolution : 1920 x 1080
DPI : 96
------------------------ Info Source File ------------------------
D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040.
General
Complete name : D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040.
Format :
Format version : Version 4
File size : 207 MiB
Duration : 1 min 0 s
Overall bit rate mode : Variable
Overall bit rate : 28.9 Mb/s
Encoded date : UTC 2020-04-15 17:23:38
Writing application : v45.0.0 ('Heaven in Pennies') 64-bit
Writing library : libebml v1.3.10 + v1.5.2
Video
ID : 1
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : [email protected]
Format settings : CABAC / 4 Ref Frames
Format, CABAC : Yes
Format, Reference frames : 4 frames
Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC
Duration : 1 min 0 s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 28.9 Mb/s
Maximum bit rate : 35.6 Mb/s
Width : 1 920 pixels
Height : 1 080 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate mode : Constant
Frame rate : 23.976 (24000/1001) FPS
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.581
Stream size : 207 MiB (100%)
Default : Yes
Forced : No
Color range : Limited
Color primaries : BT.709
Transfer characteristics : BT.709
Matrix coefficients : BT.709
----------------------- Indexing using ffmsindex -----------------------
D:\Programs\!video\StaxRip\Apps\Plugins\Dual\ffms2\ffmsindex.exe "D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040." "D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040.ffindex"
Writing index... done.
Start: 17:06:37
End: 17:06:39
Duration: 00:00:01
--------------------------- AviSynth Script ---------------------------
LoadPlugin("D:\Programs\!video\StaxRip\Apps\Plugins\Dual\ffms2\ffms2.dll")
FFVideoSource("D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040.", cachefile="D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040.ffindex")
#AssumeFPS(25)
PointResize(1920, 818, 0, 131, -0, -131)
---------------------- Source Script Information ----------------------
Width : 1920
Height : 1080
Frames : 1441
Time : 01:00.102
Framerate : 23.976023 (24000/1001)
Format : YUV420P8
---------------------- Target Script Information ----------------------
Width : 1920
Height : 818
Frames : 1441
Time : 01:00.102
Framerate : 23.976023 (24000/1001)
Format : YUV420P8
----- Video encoding using x265 3.3+2-gbe2d82093 GCC 9.2.0 Patman -----
D:\Programs\!video\StaxRip\Apps\Support\avs2pipemod\avs2pipemod64.exe -y4mp "D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040_new987.avs" | D:\Programs\!video\StaxRip\Apps\Encoders\x265\x265.exe --crf 18 --preset slow --output-depth 10 --aq-mode 0 --no-cutree --subme 5 --bframes 16 --rc-lookahead 40 --lookahead-slices 1 --colorprim bt709 --colormatrix bt709 --transfer bt709 --range limited --deblock -3:-3 --no-sao --no-strong-intra-smoothing --frames 1441 --y4m --output "D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040_new987_out.hevc" -
avs2pipemod[info]: writing 1441 frames of 24000/1001 fps, 1920x818,
sar 0:0, YUV-420-planar-8bit progressive video.
y4m [info]: 1920x818 fps 24000/1001 i420p8 unknown frame count
raw [info]: output file: D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040_new987_out.hevc
x265 [info]: HEVC encoder version 3.3+2-gbe2d82093
x265 [info]: build info [Windows][GCC 9.2.0][64 bit] 10bit
x265 [info]: using cpu capabilities: MMX2 SSE2Fast LZCNT SSSE3 SSE4.2 AVX FMA3 BMI2 AVX2
x265 [info]: Main 10 profile, Level-4 (Main tier)
x265 [info]: Thread pool created using 16 threads
x265 [info]: Slices : 1
x265 [info]: frame threads / pool features : 4 / wpp(13 rows)
x265 [info]: Coding QT: max CU size, min CU size : 64 / 8
x265 [info]: Residual QT: max TU size, max depth : 32 / 1 inter / 1 intra
x265 [info]: ME / range / subpel / merge : star / 57 / 5 / 3
x265 [info]: Keyframe min / max / scenecut / bias : 23 / 250 / 40 / 5.00
x265 [info]: Lookahead / bframes / badapt : 40 / 16 / 2
x265 [info]: b-pyramid / weightp / weightb : 1 / 1 / 0
x265 [info]: References / ref-limit cu / depth : 4 / on / on
x265 [info]: Rate Control / qCompress : CRF-18.0 / 0.60
x265 [info]: tools: rect limit-modes rd=4 psy-rd=2.00 rdoq=2 psy-rdoq=1.00
x265 [info]: tools: rskip mode=1 signhide tmvp lslices=1 deblock(tC=-3:B=-3)
avs2pipemod[info]: finished, wrote 1441 frames [100%].
avs2pipemod[info]: total elapsed time is 299.761 sec.
x265 [info]: frame I: 10, Avg QP:17.07 kb/s: 32839.75
x265 [info]: frame P: 240, Avg QP:18.82 kb/s: 19290.44
x265 [info]: frame B: 1191, Avg QP:20.90 kb/s: 8622.39
x265 [info]: Weighted P-Frames: Y:1.2% UV:0.8%
x265 [info]: consecutive B-frames: 3.6% 2.4% 0.4% 7.6% 10.4% 55.6% 12.0% 6.4% 0.8% 0.4% 0.4% 0.0% 0.0% 0.0% 0.0% 0.0% 0.0%
encoded 1441 frames in 314.09s (4.59 fps), 10567.23 kb/s, Avg QP:20.53
Start: 17:08:28
End: 17:13:44
Duration: 00:05:15
General
Complete name : D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040_new987_out.hevc
Format : HEVC
Format/Info : High Efficiency Video Coding
File size : 75.7 MiB
Writing library : x265 3.3+2-gbe2d82093:[Windows][GCC 9.2.0][64 bit] 10bit
Video
Format : HEVC
Format/Info : High Efficiency Video Coding
Format profile : Main 10@L4@Main
Width : 1 920 pixels
Height : 818 pixels
Display aspect ratio : 2.35:1
Frame rate : 23.976 (24000/1001) FPS
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 10 bits
Writing library : x265 3.3+2-gbe2d82093:[Windows][GCC 9.2.0][64 bit] 10bit
Color range : Limited
Color primaries : BT.709
Transfer characteristics : BT.709
Matrix coefficients : BT.709
--------------------- Muxing using 44.0.0 ---------------------
D:\Programs\!video\StaxRip\Apps\Support\MKVToolNix\.exe -o "D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_new987." "D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040_new987_out.hevc" --ui-language en
v44.0.0 ('Domino') 64-bit
'D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040_new987_out.hevc': Using the demultiplexer for the format 'HEVC/H.265'.
'D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_temp\EPISODE_3 (1)-040_new987_out.hevc' track 0: Using the output module for the format 'HEVC/H.265 (unframed)'.
The file 'D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_new987.' has been opened for writing.
The cue entries (the index) are being written...
Multiplexing took 0 seconds.
Start: 17:13:44
End: 17:13:44
Duration: 00:00:00
General
Complete name : D:\Star Wars\EPISODE_3 (1)-040_new987.
Format :
Format version : Version 4
File size : 75.7 MiB
Duration : 1 min 0 s
Overall bit rate : 10.6 Mb/s
Encoded date : UTC 2020-04-16 14:13:44
Writing application : v44.0.0 ('Domino') 64-bit
Writing library : libebml v1.3.10 + v1.5.2
Video
ID : 1
Format : HEVC
Format/Info : High Efficiency Video Coding
Format profile : Main 10@L4@Main
Codec ID : V_MPEGH/ISO/HEVC
Duration : 1 min 0 s
Bit rate : 10.6 Mb/s
Width : 1 920 pixels
Height : 818 pixels
Display aspect ratio : 2.35:1
Frame rate mode : Constant
Frame rate : 23.976 (24000/1001) FPS
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 10 bits
Bits/(Pixel*Frame) : 0.281
Stream size : 75.7 MiB (100%)
Writing library : x265 3.3+2-gbe2d82093:[Windows][GCC 9.2.0][64 bit] 10bit
Default : Yes
Forced : No
Color range : Limited
Color primaries : BT.709
Transfer characteristics : BT.709
Matrix coefficients : BT.709
----------------------------- Job Complete -----------------------------
Start: 17:08:28
End: 17:13:44
Duration: 00:05:16
| |
|
|
|
|
ssTAss Загальний модератор Толоки
З нами з: 05.07.08 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 23512
|
2020-06-03 21:27 |
6c6c6 написано: | 4. За винятком ремуксів, дозволено викладати виключно релізи, які кодовані за допомогою або H.265 |
6c6c6 написано: | 6. Оригінальна доріжка обов'язкова у всіх релізах HD, крім 720p-mini та багатосерійних. |
пропоную до цих двох пунктів дописати ту ж примітку, що і до п.5
6c6c6 написано: | Ці вимоги не стосуються HDTV, та ріпів з них. |
|
|
|
|
|
ssTAss Загальний модератор Толоки
З нами з: 05.07.08 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 23512
|
2020-08-07 00:01 |
6c6c6 написано: |
Аудіо:
мова____; переклад____; аудіо кодек____; бітрейт аудіо____; кількість звукових каналів**____
Українська доріжка повинна бути першою не тільки в описі, але і у самому відео. Крім українських доріжок допускається тільки доріжка і коментарі мовою оригіналу. Заповнювати місця без перекладу дозволяється тільки іншою українською або оригінальною доріжкою
|
питання до модераторів відео
є веб ріп 720 італійського фільму (італійський відеоряд, італійська аудіодоріжка, країна виробник - Італія, режисер - італієць, частина акторів - італійці), але знятий він був англійською мовою (на жаль, ніде немає), тобто, італійська тепер виходить як дубляж
чи можна такий фільм викладати з нашою доріжкою і італійською? |
|
|
|
|
igor911 Модератор відео
З нами з: 18.01.08 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 17151
|
2020-08-07 07:14 |
ssTAss, а що за фільм? |
|
|
|
|
ssTAss Загальний модератор Толоки
З нами з: 05.07.08 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 23512
|
2020-08-11 15:10 |
ssTAss написано: | чи можна такий фільм викладати з нашою доріжкою і італійською? |
відсутність відповіді від модераторів відео сприймаю як мовчазну згоду |
|
|
|
|
roseintherain VIP
З нами з: 06.02.16 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 551
|
2020-08-29 22:09 |
ssTAss
Це мені нагадує le grand bleu, де наші не мали англомовної версії і озвучили французську, яка також була офіційним дубляжем від виробників |
|
|
|
|
KAjFASH Новенький
З нами з: 31.07.10 Востаннє: 02.12.24 Повідомлень: 10
|
2020-11-28 12:05 |
|
|
|
|
|
RoMeL VIP
З нами з: 09.07.08 Востаннє: 03.12.24 Повідомлень: 722
|
2020-11-28 12:38 |
KAjFASH
написав в пп |
|
|
|
|
Arch Enemy VIP
З нами з: 30.08.12 Востаннє: 03.12.24 Повідомлень: 2182
|
2020-12-08 16:53 |
Доброго часу доби.
А підкажіть но будь ласка, любі друзі, чи варто взагалі очікувати на оновлення правил з доповненням у вигляді вимог до такого відносно новенького і доволі цікавого кодека AV1 ?
З приходом 30ї серії nVidia, з'явилась апаратна підтримка цього кодека, що найближчим часом може розпочати активне зростання появи ріпів у цьому форматі. Хотілося б усе ж не відставати від прогресу, та і з появою 4К відео, все більше зростає потреба стискання таких ріпів у ще менший розмір, що може забезпечити цей кодек, на відміну від нинішнього х265.
Хотілося б почути думки кодувальників та адміністрації. |
|
|
|
|
Lyolic VIP
З нами з: 04.08.09 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 843
|
2020-12-08 17:16 |
Arch Enemy
Пробував кодувати невеликий шматок відео. Дуже в подробиці не вдавався. За декілька спроб отримав якість картинки схожу на ремукс, розмір файлу вийшов значно меншим за 265.
Швидкість кодування, якщо кодувати паралельно частинами, не дуже відрізняється від 265. Відтворення то жах ) Комп аж підкашлював ) В мене 1050ті
Загалом згоден, потихеньку треба б наздоганяти прогрес ) |
|
|
|
|
WhiteBear60 VIP
З нами з: 16.10.17 Востаннє: 27.11.24 Повідомлень: 1195
|
2020-12-10 19:13 |
6c6c6 написано: | Перенесення в Архів
4. Переносяться усі релізи, на яких більше 3-х місяців не було сідера. |
Питання до адміністрації. У розділі "Спорт" я знайшов релізи, на яких сідера вже не було кілька років, наприклад, цей. Чому вони досі не перенесені в Архів? |
|
|
|
|
NeutrinoMC Свій
З нами з: 14.04.14 Востаннє: 26.11.24 Повідомлень: 61
|
2021-02-05 01:52 |
Товариші, хто може особисто допомогти з авторськими релізами, будь-ласка, відпишіть у ПП! |
|
|
|
|
Толоківчанини VIP
З нами з: 12.01.21 Востаннє: 04.12.24 Повідомлень: 1263
|
2021-02-08 01:02 |
NeutrinoMC
Спочатку треба писати яка саме допомога потрібна |
|
|
|
|
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
|