Правила оформлення відео-релізу

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  наступна
Автор Повідомлення
abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 12.03.24
Повідомлень: 5960

2011-02-17 23:26  
Ні, не можна. Він російського виробництва і російськомовний. Буде дубльований українською - тоді можна буде)
Explosive Boy 
Свій


З нами з: 02.01.11
Востаннє: 27.11.21
Повідомлень: 93

2011-03-16 20:21  
https://toloka.to/t22601 чому зразу перманентно? Можна було б, щоб раритет повисів певний час? Може знайшлись би люди, котрі мають субтитри, або принаймні були б зацікавлені у локалізації. В смітник завжди можна відправити.
Бузьок 
програми
програми


З нами з: 18.10.09
Востаннє: 07.03.24
Повідомлень: 1002

2011-06-09 17:02  
Пропоную зробити обов'язковим:

Для релізів у форматі 3D в кінці написання в кважратних дужках формату 3D.
Наприклад: Гномео та Джульєтта 3D / Gnomeo & Juliet 3D (2011) Ukr/Eng [Anaglyph]
Аватар 3D / Avatar 3D (2009) 1080p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng [Half SideBySide]

Для релізів до мобільних пристроїв в кінці написання в квадратних дужках пристрою/формату* та роздільної здатності.
Наприклад: Король говорить! / The King’s Speech (2010) [iPod Touch,480x272]
Час відьом / Season of the witch (2011) [3GP,320x240]

Поки немає відповідних розділів (навіть коли будуть) - це найкращий спосіб для навігації. Тим більше що до багатьох роздач дописують 3D, хоча насправді там 2D версія. А усі роздачі для портативних пристроїв називаються PSP.

* - якщо відео ріпнуто у MP4 для смартфону/мобільного або не враховуючи особливості певного пристрою (PSP або iPod Touch) потрібно написати MP4; якщо відео ріпнуто для звичайного мобільного у формат 3GP потрібно написати 3GP
CANYOL 
Свій


З нами з: 07.12.10
Востаннє: 26.12.23
Повідомлень: 137

2011-07-26 15:19  
А можна викладати фільми з мовою оригіналу?
4erkov 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 09.10.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 1841

2011-07-26 15:41  
Цитата:
А можна викладати фільми з мовою оригіналу?

Якщо немає перекладу, то ні.
CANYOL 
Свій


З нами з: 07.12.10
Востаннє: 26.12.23
Повідомлень: 137

2011-07-26 15:45  
Зрозуміло

Додано через 2 хвилини 46 секунд:

А давайте зробимо розділ для фільмів мовою оригіналу Sad (2)
4erkov 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 09.10.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 1841

2011-07-26 15:46  
Цитата:
А давайте зробимо розділ для фільмів мовою оригіналу

Ну і навіщо це?
CANYOL 
Свій


З нами з: 07.12.10
Востаннє: 26.12.23
Повідомлень: 137

2011-07-26 15:47  
Щоб дивитись фільми і вчитись іншим мовам. Happy
4erkov 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 09.10.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 1841

2011-07-26 16:26  
Цитата:
Щоб дивитись фільми і вчитись іншим мовам.

Ну а на толоці вони навіщо? Якщо таке потрібно - фільм можна завжди скачати з американських трекерів.
CANYOL 
Свій


З нами з: 07.12.10
Востаннє: 26.12.23
Повідомлень: 137

2011-07-26 18:41  
Cry (2) Cry (1)
BayLeaf 
Свій


З нами з: 25.12.09
Востаннє: 11.12.23
Повідомлень: 56

2011-09-25 22:01  
Скажіть, будь ласка, хто визначає статус релізу і присвоює його роздачі (золотий реліз, срібний, бронзовий)? За якими правилами це відбувається?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 7213

2011-09-25 22:13  
BayLeaf написано:
то визначає статус релізу і присвоює його роздачі

Лише модератор.
BayLeaf написано:
За якими правилами це відбувається?

Це залежить від багатьох речей. В основному від розділу.
Наприклад, у фільмах з озвученням: до 2000 - срібло, 2000- бронза, новіші - нічого.
Ну і Золото доють усьому українському, тобто що було створене в нашій країні. Також авторським озвучкам і власноруч перекладеним/створеним субтитрам.
Також здебільшого золотими є розділи DVD і HD.
voan 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 12.12.09
Востаннє: 27.11.22
Повідомлень: 400

2011-10-15 13:46  
6c6c6 написано:
Заборонено використовувати сервіси fotky.com.ua та radical.ru

У мене питання - чому?.. заборона є, а з яких причин не пояснюється.
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 28.10.17
Повідомлень: 1370

2011-10-15 16:09  
voan написано:
чому?.. заборона є, а з яких причин не пояснюється.

якщо пам'ять не підводить, був період, коли ці ресурси "не віддавали" повнорозмірних скрінів, а лише прев'юшки. Повні скріни відтворювались лише на окремій сторінці, переповненій рекламою.

Не знаю чи варто знімати цю заборону, бо є ж "закон грабель", на які обов'язково тре наступити двічі Wink (1)
Hurtomivets 
Свій


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 25.01.22
Повідомлень: 8771

2011-10-15 16:13  
AlanAlan написано:
якщо пам'ять не підводить, був період, коли ці ресурси "не віддавали" повнорозмірних скрінів, а лише прев'юшки. Повні скріни відтворювались лише на окремій сторінці, переповненій рекламою.


Було таке і зараз є, тільки реклами я там не бачу.)
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 28.10.17
Повідомлень: 1370

2011-10-15 16:47  
w2958l, от-от, тоді довелось чимало готових релізів переоформляти, бо вони раптово перестали віддавати повнорозмірні скріни.
Добре, що в них минув приступ жадібності, але чи надовго це ... Happy
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 7213

2011-10-15 21:26  
voan написано:
заборона є

Я б радше написав так: Заборона є?
Я щось не памятаю (принаймі не бачив), щоб ми когось змушували перезаливати. Wink (2)
Givi 
Модератор відео


З нами з: 25.02.08
Востаннє: 18.03.24
Повідомлень: 2977

2011-10-15 21:57  
AlanAlan написано:
якщо пам'ять не підводить, був період, коли ці ресурси "не віддавали" повнорозмірних скрінів, а лише прев'юшки. Повні скріни відтворювались лише на окремій сторінці, переповненій рекламою.

Щодо "Фоток", то там реклами ніколи не було. Просто тоді адмін того ресурсу наполегливо просив викладати фотки на інших ресурсах в мініатюрах, аби збільшити відвідуваність свого сайту. В принципі, поганого тут немає нічого, чому б і не викласти мініатюру? Тим більше, на "фотках" є можливість зміни розміру мініатюри:
приклад




То чому ж забороняти викладати туди скріни? Реклами там не має, і можна не боятися, що при спробі перегляду повнорозмірного скріну, ти побачиш напівголих дівицьWink (1) (Ось яскравий приклад перегляду такого скріну з одного з наших релізів)
а самого скріну навіть не видно
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2011-10-16 00:54  
Givi
Image_Uploader_1.2.5_build_3275_upd_01.06.10
Вас врятує.
Можете переглянути скріншоти до моїх останніх роздач.
AlanAlan 
Почесний гуртомівець


З нами з: 29.06.08
Востаннє: 28.10.17
Повідомлень: 1370

2011-10-16 08:57  
Раз така справа, прибрав заборону стосовно "фоток".
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 7213

2011-10-16 09:55  
AlanAlan написано:
Раз така справа, прибрав заборону стосовно "фоток".

Незнаю чи це правильно, бо я вже пропонував таку річ адміну, коли міняли правила, але як бачу цей пункт він вирішив залишити.
Givi 
Модератор відео


З нами з: 25.02.08
Востаннє: 18.03.24
Повідомлень: 2977

2011-10-16 21:23  
Sensetivity написано:

Givi
Image_Uploader_1.2.5_build_3275_upd_01.06.10
Вас врятує.
Можете переглянути скріншоти до моїх останніх роздач.

Врятує від чого? Я, власне, користуюсь фотками, і то дуже давно Wink (1) Мене цілком влаштовує цей ресурс.
urij546724 написано:
Незнаю чи це правильно, бо я вже пропонував таку річ адміну, коли міняли правила, але як бачу цей пункт він вирішив залишити.

може просто руки не дійшли? Happy
Hurtomivets 
Свій


З нами з: 09.01.10
Востаннє: 25.01.22
Повідомлень: 8771

2011-10-16 21:27  
Givi написано:
Я, власне, користуюсь фотками, і то дуже давно

Я теж користуюсь і змінювати його на інші (з купою реклами і не укрїномовні) не збираюсь.)
Givi 
Модератор відео


З нами з: 25.02.08
Востаннє: 18.03.24
Повідомлень: 2977

2011-10-16 21:30  
w2958l написано:
і змінювати його на інші (з купою реклами і не укрїномовні) не збираюсь.)

П'ять балів!!!!
PhilosophUA 
VIP


З нами з: 13.02.10
Востаннє: 18.03.24
Повідомлень: 467

2011-10-31 16:37  
А можна розміщувати посилання на сайт студії звукозапису (українського)? В правилах типу пише:
Дозволено публікувати посилання на
- офіційні сайти фільму, актора, кіностудії, телевізійного каналу, кіно- музичного чи літературного фестивалю, музичного гурту, звукозаписуючого лейблу, автора, книжкового видавництва, компанії-виробника
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 7213

2011-10-31 17:07  
PhilosophUA написано:
студії звукозапису (українського)?

Ну якщо у розділі відео і якщо посилання на сайт студії, яка озвучила фільм, то можна, але бажано давати посилання не просто на сайт, а на саму сторінку, де йдеться про ту озвучку.
Macho 
Свій


З нами з: 29.09.10
Востаннє: 03.02.24
Повідомлень: 72

2011-11-13 23:42  
6c6c6 написано:
Якщо скріншоти повнорозмірні,


тобто, скріншоти не обов*язково мають бути повнорозмірні?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 7213

2011-11-13 23:54  
Macho написано:
тобто, скріншоти не обов*язково мають бути повнорозмірні?

Ні, але на них обов'язково має бути посилання.
Macho 
Свій


З нами з: 29.09.10
Востаннє: 03.02.24
Повідомлень: 72

2011-11-14 00:10  
urij546724 написано:
Ні, але на них обов'язково має бути посилання.


а чому такої вимоги в правилах нема?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 19.03.24
Повідомлень: 7213

2011-11-14 00:31  
Macho написано:
а чому такої вимоги в правилах нема?

Бо якщо правила розписати настільки детально, то користувачу доведеться їх годину читати.
Та й, напевне, останій юзер має розуміти, що якщо
6c6c6 написано:
за скріншотами оригінального розміру

То скріншоти мають бути оригінального розміру, а якщо робляться зменшені, то має бути посилання на оригінальні. Більшість сайтів навіть одразу видає зменшений скріншот з посиланням на оригінальний.

Ну але якщо вам здається, що такі речі мають бути прописані, то це робиться за кілька секунд.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  наступна