Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5, 6  наступна
Автор Повідомлення
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-03-20 18:56  
Гра вийшла - https://historygame.net

Назва: Гетьманщина. Початок Руїни (наразі це назва робоча)
Жанр: історично-політична гра
Мова: українська (переклад можливий, але тісна прив’язка до історії України ставить під сумнів його необхідність)
Платформа: Браузер

Опис.
Гра присвячена подіям, що відбувалися на території Війська Запорозького у період із 1657 до 1663 року (так, принаймні, планується). Гравець зможе стати свідком та безпосереднім учасником початку Руїни - одного із найбільш трагічних періодів в історії України. Технічно гра виглядає як серія описів історичних подій (у більшості це козацькі ради та різні перемовини), на які гравець може впливати. Вибір буде мати помітний вплив на подальші події, та кардинально змінити хід історії буде неможливо. Досить жорства прив’язка до реальної історії та реальних історичних діячів одна із фіч гри.
При цьому гра не є просто текстовим квестом, оскільки має певну економіку та хай і не складну, але бойову систему. Планується додавання і інших фіч.
Поки ніякої комерціалізації проекту не планується хоча, звичайно, все можливо.

Сайт: http://general.kiev.ua/ukr/hetmanate
FB: https://www.facebook.com/Hetmanate
Instagram: https://www.instagram.com/hetmanate.game
Twitter: https://twitter.com/hetmanate_game
Перші скріншоти



Відео.


Дана тема створена, як щоденник розробки гри. Українських сайтів присвячених гейм-дейву я не знайшов, а іншомовні не підходять через виключно українську мову проекту. Цікавлять відгуки, оцінки, побажання та поради де таку гру можна показати. Адже робити виключно "в стіл, для себе" - нецікаво.
yurcka 
Новенький


З нами з: 17.07.13
Востаннє: 03.11.24
Повідомлень: 10

2019-03-20 21:48  
Як для історичної гри, можливо краще використати карти з архівів, а не карти з Водосховищами?
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-03-20 22:47  
yurcka написано:
Як для історичної гри, можливо краще використати карти з архівів, а не карти з Водосховищами?

Мені самому карта не подобається. Та кращої я поки що не знайшов. Якщо хтось може допомогти, буду вдячний.
yurcka 
Новенький


З нами з: 17.07.13
Востаннє: 03.11.24
Повідомлень: 10

2019-03-20 22:55  
Найвідоміша карта тих часів, Складена в часи Богдана Хмельницького
http://likbez.org.ua/ua/boplan_1648.html
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-03-21 00:16  
yurcka написано:

Найвідоміша карта тих часів, Складена в часи Богдана Хмельницького
http://likbez.org.ua/ua/boplan_1648.html

Дякую. А я правильно розумію, що карта намальована так, що південь зверху? У цьому випадку, користуватися нею як картою може бути складно... Та у будь-якому випадку такий малюнок мені точно знадобиться. Може ще щось є?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-03-21 13:50  
Тримай
https://toloka.to/t47865
https://toloka.to/t13403

Додано через 22 секунди:

https://toloka.to/t15471
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-03-21 21:24  
Robar III написано:
Тримай

Дякую. Буду дивитися.
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-03-22 11:43  
Додав відео.
Silver Warden 
VIP


З нами з: 02.01.18
Востаннє: 23.06.24
Повідомлень: 580

2019-03-22 21:15  
Дуже цікавий проект і змістовне відео. Бажаю успіху із розробкою!
InKviZ 
Модератор ігор


З нами з: 03.10.10
Востаннє: 21.10.24
Повідомлень: 1510

2019-03-23 10:46  
Гарна задумка і гарний проект. Бажаю успіхів в розробці. І підтримки спільноти!
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-03-25 14:57  
Вставив "автентичну карту"
Дивитися результати

Було


Стало
Позначив на карті Чигирин - столиця все ж таки, та Київ - із ним простіше зрозуміти де що на карті знаходиться. Чи стало краще?

По грі – закінчую фрагмент із повстанням Пушкаря. Взагалі писати тексти не так вже й легко, як здається (особливо із прив’язкою не до власної фантазії, а до історії). Наприклад, на початковий розподіл сил у фінальному бою між військом Пушкаря та діючого гетьмана впливають наступні «параметри», що визначаються попередніми діями гравця:
1. Запорозька Січ (може пітдримати будь-яку із сторін, або бути нейтральною). У разі підтримки Пушкаря посилить його не лише бійцями, а й забезпеченням зброєю.
2. Чи була блокада Січі –призводить до більшого занепаду Полтавщини та посилення загонів Пушкарівських дейнеків.
3. Кримське ханство. Може підтримати діючого гетьмана, якщо змогли домовитися.
4. Попередня відправка полків на захист міст Лівобережжя (може послабити війська гетьмана, та не дасть впасти моралі козаків через втрату міст без бою).
5. Переговори із московською дипломатичною місією Богдана Хітрово (можна втратити частково підтримку хана, якщо була).
6. Втрата контролю над Гадячем, де може бути невикопаний скарб Хмельницького. У цьому випадку його викопають бунтарі та закуплять на нього зброї.
7. Поточні показники підтримки гетьмана у армії, серед козацької старшини + рівень забезпечення армії.

У програмному коді це – кілька рядків. А от описати все це більш-менш адекватним текстом та й так, щоб людина зрозуміла на що вплинули її попередні рішення – важкувато.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-03-25 15:05  
gener_al
трохи нагадало ігри від telltale.
Наснаги в роботі.
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-04-07 13:44  
Гра потроху робиться. Чим більше читаєш історичних джерел тим більше щось змінюєш та переробляєш Neutral .
Наразі дійшов до червня 1658 року.
Скріншот із бойовкою
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-04-30 11:37  
Користуючись порадами більш досвідчених колег зробив акаунти у соціальних мережах. Кажуть, без цього вже не можна.

FB: https://www.facebook.com/Hetmanate
Instagram: https://www.instagram.com/hetmanate.game
Twitter: https://twitter.com/hetmanate_game

Ну і скріншот на підтвердження того, що проект не стоїть на місці.
Козаки коментують ідею московського воєводи Василя Шереметєва, щодо зменшення армії Гетьманщини

А хто знає коли відбулась зустріч Івана Виговського (саме Івана, а не його брата Данила) із Василем Шереметєвим, той може зрозуміти наскільки проект просунувся у розробці Wink (2) . Хоча, звичайно, у грі можливі відступи від історичних реалій…
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-03 20:01  
Доробляю бої у грі. На скріншоті все складається вельми історично. А чи зможете ви по командирах здогадатися, що це за бій, і коли та де він був? Питання, звичайно, не з легких.
Скпіншот
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-04 13:07  
І. Богун та Мартин Пушкар, а от битву не скажу...
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-04 14:24  
Robar III написано:
І. Богун та Мартин Пушкар, а от битву не скажу...

Правильно. Портрет Богуна не самий "канонічний" та добре, що впізнаваний. А битва де вони сходилися як головнокомандувачі була, наскільки мені відомо, одна. Гугл її так просто не знаходить =)
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-04 16:36  
gener_al
Період громадянських війн Гетьманщини не дуже цікавить....
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-09 11:08  
Гра має надзвичайно глибоко пророблений світ – адже, це світ Європи 17 століття. Персонажі гри теж добре пророблені, про багатьох з них цілі книжки написані – адже, це реальні історичні постаті. Щоправда, знайти гарні портрети вдається далеко не для кожного (а в багатьох взагалі ніяких нема). Замінювати їх просто красивими малюнками не бачу сенсу. Можливо, хтось незгодний?
Через це вирішив підписувати портрети. На скріншоті можна побачити двох вельми визначних політичних та військових діячів доби війська Запорозького. А чи згадає хтось, який договір складали ці двоє і ім’я якого короля приховане на скріншоті?
Скпіншот
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-09 11:24  
Гадяцький договір, Ян 2 Казимир.
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-09 21:49  
Robar III написано:
Гадяцький договір, Ян 2 Казимир.

Ні. Там інші писали. До речі, якраз зараз гацяцький договір проробляється у грі =)
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-05-09 21:50  
gener_al написано:
Ні. Там інші писали.

Хм.....
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-05-10 02:30  
gener_al написано:
Через це вирішив підписувати портрети.

Правильне рішення.
gener_al написано:
ім’я якого короля приховане на скріншоті?

Гадаю, що відповідь очевидна. Там же тільки один король у поляків був протягом усієї Хмельниччини.
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-10 10:28  
Підказую. Це договір НЕ з Річчю Посполитою. =)
Військо Запорозьке вело помітну дипломатичну діяльність. Інакше її б не обмежували Березневими статтями.
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-15 09:55  
Новий скріншот
Прості люди, як завжди, не вдоволені податками. І хоча зараз у грі серйозно переробляється економічна складова, навряд чи вони будуть задоволені =). А чи всі пам’ятають яка валюта була у Гетьманщині? До речі, відповіді на всі запитання, які тут задаються, можна буде зайти у грі.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-05-15 11:52  
gener_al написано:
А чи всі пам’ятають яка валюта була у Гетьманщині?

Якось ніколи про це не задумувався. На уроках історії про це не було ані слова.
Підозрюю, що власні гроші вони не карбували, бо про цей факт напевно б сказали на історії. Якщо я не помилився, то тоді вони користувалися іноземною валютою. І найвірогідніший кандидат тут польські злоті, бо території Гетьманщини тривалий час перебували під владою Речі Посполитої. Після Переяславської ради вони напевно перейшли на російські рублі.
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-15 21:37  
Krest0
Майже правильно. Використовували всі європейські валюти. Переяславська рада у цьому нічого особливо не змінила, наскільки мені відомо.
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-21 13:28  
Часто розробники ігор викладають малюнки персонажів майбутньої гри. І ось колаж із зображенням частини персонажів, які можуть зустрітися вам під час гри у «Гетьманщину». Описувати кожного нема сенсу – про більшість окремі книги написані. Скількох Ви змогли впізнати без підказок?
Персонажі гри
gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-05-28 17:43  
Нове відео про розробку гри: https://www.youtube.com/watch?v=2VnraBfwSJg

gener_al 
Свій


З нами з: 10.03.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 124

2019-06-03 13:40  
У гри з'явився простенький, але незалежний сайт.
https://www.general.kiev.ua/ukr/hetmanate
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5, 6  наступна