Синхронізація звуку в Sony Vegas Pro 13

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  наступна
Автор Повідомлення
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 23510

2020-05-16 14:19  
Electroz написано:
Там псевдо 5.1, треба робити в стерео.

Arch Enemy написано:
+

ще мені написати чи що)))
так виглядає, що тільки один LFE взяли з оригіналу

зараз попробую засинхронити 2.0
Arch Enemy 
VIP


З нами з: 30.08.12
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 2182

2020-05-16 14:31  
ssTAss написано:
так виглядає, що тільки один LFE взяли з оригіналу

ще два задні не такі, але там схоже просто інверсія зі стерео + центр стандартно все в купі.
ну і голоси на всіх каналах)))

ssTAss написано:
зараз попробую засинхронити 2.0

там навіть перегон з 25 фпс не допоможе, там схоже 29.970 або вище, це вже треба дивитися в сат-ріпі з якого доріжки видерли.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-16 14:40  
Arch Enemy написано:
там навіть перегон з 25 фпс не допоможе, там схоже 29.970 або вище, це вже треба дивитися в сат-ріпі з якого доріжки видерли.


Sando7 написано:
Вони оригінальні з тб.. 25 фпс


Мені сьогодні чи на днях скинуть записи з відеорядом, але там 100% вирізав канал
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 23510

2020-05-16 14:52  
Arch Enemy написано:
там навіть перегон з 25 фпс не допоможе, там схоже 29.970 або вище, це вже треба дивитися в сат-ріпі з якого доріжки видерли.

ні, норм 25, але в укр вирізані частини (вже навіть знайшов точки склейки)
засинхронити можна (зараз спробую), але вже бачу, що будуть неперекладені кавалки
Arch Enemy 
VIP


З нами з: 30.08.12
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 2182

2020-05-16 14:58  
ssTAss написано:
ні, норм 25, але в укр вирізані частини (вже навіть знайшов точки склейки)

теж засік, що ендінг порізаний, а щодо вирізаних шматків, то біда...
Хоча може бути, що там банально через рекламні стики розсинхрон, головне, щоб дійсно не виявилось неозвучених місць, тоді = вставки сабів.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 23510

2020-05-16 15:54  
Arch Enemy написано:
що там банально через рекламні стики розсинхрон

ні, не через них
і що цікаво, канал спочатку порізав відео, а потім переклав(
і в деяких моментах одні сцени на інші залазять(
-_-B_Е_N_D_E_R-_- 
Забанено
Забанено


З нами з: 03.03.20
Востаннє: 29.10.20
Повідомлень: 735

2020-05-16 15:55  
Cкажу і я декілька слів:
так, у записах з волі нема 5.1
транслють вони у 25фпс
кодувати їх треба в стерео (різниці нема чи брати передній лівий та правий канали чи даунмікснути їх з 5.1 у 2.0 там все одно буде стерео)
кодувати їх можу рекомендувати цим https://www.videohelp.com/download/eac3to334-UsEac3to129.zip
команда для кодування
Цитата:
%_.wav -downStereo -slowdown -no2ndpass
Arch Enemy 
VIP


З нами з: 30.08.12
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 2182

2020-05-16 16:07  
ssTAss написано:
і що цікаво, канал спочатку порізав відео, а потім переклав(
і в деяких моментах одні сцени на інші залазять(

бо англ ріп в 25 фпс, а у волі незрозуміло в скільки і воно коротше за 23-25 фпс, тобто підозра на 29-30, який треба даунміксити в 25.

-_-B_Е_N_D_E_R-_- написано:
кодувати їх треба в стерео (різниці нема чи брати передній лівий та правий канали чи даунмікснути їх з 5.1 у 2.0 там все одно буде стерео)

там без різниці, усі канали однакові, тобто простіше даунміксити в моно і після синхронізації виводити в стерео, але це за умови, якщо лишати опенінги та ендінги з укр, а не клеїти з англ для стерео-ефекту, якщо ж ні, тоді даунміксити в стерео з нормалайзом каналів (хоча одна хрінь в даному випадку на вихлопі вийде дуал моно).
-_-B_Е_N_D_E_R-_- 
Забанено
Забанено


З нами з: 03.03.20
Востаннє: 29.10.20
Повідомлень: 735

2020-05-16 16:14  
Arch Enemy написано:
там без різниці, усі канали однакові, тобто простіше даунміксити в моно і після синхронізації виводити в стерео, але це за умови, якщо лишати опенінги та ендінги з укр, а не клеїти з англ для стерео-ефекту, якщо ж ні, тоді даунміксити в стерео з нормалайзом каналів (хоча одина хрінь в даному випадку на вихлопі вийде дуал моно).

Це залежить який фільм, більшість звуку там у стерео, кодувати в моно не знаючи чи канал показував у стерео чи моно не варто.
Нормалізації там не треба
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 4324

2020-05-16 16:23  
ssTAss написано:
і що цікаво, канал спочатку порізав відео, а потім переклав(
і в деяких моментах одні сцени на інші залазять(

О, черговий адепт теорії рептилоїдів на українських каналах.

Бувають різні версії відео, яку каналу дали, ту і озвучують.

Додано через 2 хвилини 39 секунд:

Якщо 5.1 роздували зі стерео, то можливо краще буде взяти чисто L + R канали і їх синхронізувати, бо вони скоріш за все в оригінальному вигляді залишились, а решту каналів з них згенерували. Даунмікс буде схожим, але дещо "бруднішим".
Arch Enemy 
VIP


З нами з: 30.08.12
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 2182

2020-05-16 16:27  
-_-B_Е_N_D_E_R-_- написано:
Це залежить який фільм, більшість звуку там у стерео, кодувати в моно не знаючи чи канал показував у стерео чи моно не варто.

Дивлячись на це псевдо 5.1 з укр. звуком на майже всіх каналах вже важко сказати що там було в оригіналі...

-_-B_Е_N_D_E_R-_- написано:
Нормалізації там не треба

Я про це писав на попередній сторінці)))
(про пісилення центру).

Хоча все залежить від тулзи, якою будете даунміксити.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-16 16:28  
Neytreenor написано:
Бувають різні версії відео, яку каналу дали, ту і озвучують.


В данному випадково це усе канал ініціатива. Усі версії цього сезону двд, вебки, ашдітв, блюрей однакові.
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 4324

2020-05-16 16:52  
leicheman написано:
Усі версії цього сезону двд, вебки, ашдітв, блюрей однакові.

Це недостатній доказ. Не всі версії зливають на піратські ресурси. Хоча б тому, що кому здалися ті порізані версії?
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-16 17:11  
Neytreenor написано:
Хоча б тому, що кому здалися ті порізані версії?

Як на мене то достатній. Для чого б BBC давала "Волі" якусь рідкісну порізану версію коли на всіх носіях в них вони повні?
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 4324

2020-05-16 17:21  
leicheman написано:
Для чого б BBC давала "Волі" якусь рідкісну порізану версію коли на всіх носіях в них вони повні?

Через таймінг чи небажаний контент на якомусь з ринків. Або через авторські права. Або просто в них застаріла версія. Причин може бути купа, але з "піратським" чи "глядацьким світоглядом" шукати сенс і логіку в ТБ-індустрії і бюрократії - марна справа.

І прямо BBC прямо Волі надала. Ха.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-16 17:30  
Neytreenor написано:
Через таймінг

Задля реклами, що цілко ймовірно. з'явилась якась реклама, але місця-часу вже під неї нема, тому порізали, що могли.

Neytreenor написано:
І прямо BBC прямо Волі надала. Ха

Ну добре, не BBC, а у тих у кого права на наш ринок, але це нічого не змінює.

Так і бачу, що сидить хтось з цих двох і ріжуть рівно по 6хв у кожній серії 3-4 сезонів спеціально для України.
Electroz 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.09.14
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 5269

2020-05-16 17:37  
leicheman
Тоді роби ріпи з Волі і викладай разом з відео.
Arch Enemy 
VIP


З нами з: 30.08.12
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 2182

2020-05-16 17:44  
коротше кажучи - треба тб-ріп з якого видрані ці доріжки (або медіаінфо з нього), тоді буде зрозуміло в чому проблема синхронізації і де який шмат вирізано, бо невідомо який з яким фпс воно транслювалося на укр тб, бо явно видно, що воно коротше за англ 25 фпс і розсиншрон починається майже відразу.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 23510

2020-05-16 20:44  
Neytreenor написано:
О, черговий адепт теорії рептилоїдів на українських каналах.

))
ні, не адепт, просто так здалося
але раз кажете, що то інша версія, то воно так і є)
Arch Enemy написано:
25 фпс і розсиншрон починається майже відразу.

та кажу ж, нема ніякого розсинхрону
просто тупо нема певних кавалків
вже майже звів (міг би і швидше, але мусів відлучитись і тільки приїхав)

Додано через 47 секунд:

ssTAss написано:
просто тупо нема певних кавалків

і не в одному місці, а в багатьох... дуже багатьох))
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-16 20:59  
ssTAss написано:
і не в одному місці, а в багатьох... дуже багатьох

та не мучтесь з тим) мені скинуть з відеорядом то з ним і зроблю реліз.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 23510

2020-05-16 22:47  
тримайте https://fex.net/uk/s/p4fxzrc
перевірте з відео, може щось і пропустив
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-16 23:38  
ssTAss написано:

тримайте https://fex.net/uk/s/p4fxzrc
перевірте з відео, може щось і пропустив


дякую, наче усе ок)
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 23510

2020-05-16 23:53  
leicheman написано:
дякую, наче усе ок)

уф, як гора з плеч)
неперекладених моментів троха буде... з субтитрами вже самі грайтеся)

Додано через 8 хвилин 4 секунди:

leicheman написано:
дякую, наче усе ок)

потім, коли Вам надішлють відео з ТБ, можете показати присутнім, що справді інша версія, а не фпс чи реклама... порізано конкретно)
до речі, такі доріжки на мою думку краще синхронізовувати з підставленим відео, але Вегас не відкриває мкв (чи то тільки в мене?), а перекодовувати було ліньки
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-16 23:57  
ssTAss написано:

потім, коли Вам надішлють відео з ТБ, можете показати присутнім, що справді інша версія, а не фпс чи реклама... порізано конкретно)
до речі, такі доріжки на мою думку краще синхронізовувати з підставленим відео, але Вегас не відкриває мкв (чи то тільки в мене?), а перекодовувати було ліньки


я в принципі думав, що можна включати одночасно з тб і бд і дивитися де і що вирізано і так синхронити.
але це так ще 20 серій приблизно треба на два сезони.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 23510

2020-05-17 00:00  
leicheman написано:
одночасно з тб і бд

ні, я про одне відео - бд
тобто, ставимо в вегасі відео бд, звук з бд і звук з тб
це коли доріжка така прикра як тут, бо багато моментів я синхронив наосліп і тішуся що вгадав, бо ориг звук в укр доріжці значно притишують і не чути деколи навіть пострілу чи якогось іншого піку
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-17 00:03  
ssTAss написано:

ні, я про одне відео - бд
тобто, ставимо в вегасі відео бд, звук з бд і звук з тб


вегас наче їсть мп4, можна у нього перегнати з мкв.

ssTAss написано:
звук в укр доріжці значно притишують і не чути деколи навіть пострілу чи якогось іншого піку


от через це власне мені і було дуже важко синхронити. коли доріжки виглядають +/- однаково по пікам було б значно простіше.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 23510

2020-05-17 00:17  
leicheman написано:
можна у нього перегнати з мкв

ssTAss написано:
перекодовувати було ліньки

Wide grin
йой, я схоже забув при рендеренні поставити повзунок гучності на місце (мусів підкрутити, бо взагалі не чутно було)
це проблема чи воно не впливає на вихідний файл? перерахувати чи як? агов, спеціалісти, підкажіть..
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7353

2020-05-17 00:41  
ssTAss написано:
перекодовувати було ліньки

так мп4 наче той же контейнер по типу мкв чи нє? думаю, що є якась прога, яка без перекодування пережене з одного в інше.
(◔‿◔) 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.04.20
Востаннє: 02.06.20
Повідомлень: 87

2020-05-17 00:46  
Вегас така річ дивна він їсть те що йому схочеться, перерахування в мп4 може нічого і не дати залежно як він закодований

Додано через 1 хвилину 9 секунд:

Чому не візьмете ріпер? Він відкриває все що дасте + можна збільшити оці ваші піки
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 4324

2020-05-17 09:04  
ssTAss написано:
йой, я схоже забув при рендеренні поставити повзунок гучності на місце (мусів підкрутити, бо взагалі не чутно було)
це проблема чи воно не впливає на вихідний файл? перерахувати чи як? агов, спеціалісти, підкажіть..

Відповім замість спеціалістів.
Впливає. Небажано, але якщо ти до решти серій зробиш так само - то має бути норм. З гучністю у нас і так зоопарк. Головне щоб кліпінгу не було, тобто щоб звук + додаткова гучність не вилізли за 0дб, бо тоді воно обріжеться.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  наступна