Синхронізація звуку в Sony Vegas Pro 13

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  наступна
Автор Повідомлення
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-10-29 19:37  
leicheman
а чим перекодовував?
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 01.12.24
Повідомлень: 7353

2019-10-29 19:41  
Gingеrbread написано:
а чим перекодовував?

FmGUI
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-10-29 19:44  
leicheman написано:
FmGUI

спробуй цим https://www.videohelp.com/download/eac3to334-UsEac3to129.zip
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 01.12.24
Повідомлень: 7353

2019-10-29 20:05  
Gingеrbread написано:
спробуй цим

а що воно дасть? бо я щось не вдупляю. невже фмгуі не так перекодовує?
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-10-29 20:07  
leicheman написано:
а що воно дасть? бо я щось не вдупляю. невже фмгуі не так перекодовує?

цього я не знаю, але спробувати варто, мене ця річ багато разів допомагала
підпільник 
VIP


З нами з: 11.04.12
Востаннє: 02.09.24
Повідомлень: 340

2019-10-29 20:32  
leicheman написано:
невже фмгуі не так перекодовує?

а воно і не має перекодоаувать. має перезберігать без зжимання. твою вавку я зкачав. вона точно в голову дзьобнута. попробуй те шо ти робив в
leicheman написано:
фмгуі
повторить в Audacity.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 01.12.24
Повідомлень: 7353

2019-11-17 10:36  
Gingеrbread написано:
спробувати варто, мене ця річ багато разів допомагала

Таки дійсно допомогло Happy
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 01.12.24
Повідомлень: 7353

2019-12-04 15:07  
Допоміть, будь ласка, що за біда з доріжкою.
Маємо серіал kyle xy хочу звести до HD, беру нашу і англ доріжку, фпс однаковий. Заходжу до вегасу і бачу, що воно різниться, як наче при різному фпс і при синхроні на почату потім майже відразу йде розхинхрон і звук наче зламане піаніно.
Беру змінюю урк доріжку з 23.976 у 25 і потім ще навпаки, але результат не той, усе одно вона не підходить.
Що це може бути і як з цим боротися?
Якщо що, ось доріжки укр і англ. https://fex.net/s/ctcdrz4
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-12-04 16:45  
leicheman
По різному змонтовані версії
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 4320

2019-12-04 18:38  
leicheman
Пробуй різні fps допоки не знайдеш правильний. Можливо, можна приблизно з тривалості вирахувати, якщо припустити, що з оригіналом все добре. До речі, там в українському звуці mp3, і звук там може плавати вперед-назад на кілька мілісекунд, треба якось "в середньому по палаті" засинхроніти, ідеально однаково не буде.

Якщо не вдасться підібрати фпс, то можна знайти "чорний екран" чи інше можливе місце розсинхрону, розрізати по ньому, а потім тупо вручну розтягнути укр звук, щоб приблизно було схоже по тривалості. Тільки бажано в налаштуваннях вимкнути опцію "зберігати тональність".

Ну, і як Gingеrbread писав теж може бути.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 01.12.24
Повідомлень: 7353

2019-12-04 18:53  
Gingеrbread написано:
По різному змонтовані версії

та ні, вони однакові.

Neytreenor
ну скоріш плаває фпс, бо воно ось приклад. перший стук грюк окей, а потім через кілька сек, піки вже розсинхронені і "зламане піаніно" .

ще такий прикол, воно не ідеально, але я просто засинхронив піки на початку і потім до першого чорного екрану усе майже нормально, вони звісно видно, що не ідеально в губи, але дискомфорту не відчувається.
мабуть не буду братися, хай вже будуть ді двд.
ще й як на зло диск де система стоїть посипався =(
tilda4334 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 15.08.14
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 1945

2020-01-15 15:04  
Вітаю! Таке питання. Чи нормально що після рендеру плагіном Pro частота доріжки збільшується?
Спек записаної доріжки:
Спек після рендеру:
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 4320

2020-01-15 15:06  
tilda4334
Ти оригінальну доріжку точно вимкнув?
tilda4334 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 15.08.14
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 1945

2020-01-15 15:07  
Neytreenor написано:
Ти оригінальну доріжку точно вимкнув?

Так, точно.
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 4320

2020-01-15 15:38  
tilda4334
fps звуку змінював? Хоча мало б навпаки зменшити. Хіба що змінював зі збереженням тональності з якимось кривим алгоритмом.
Спробуй відрендерити в wav і подивитись, що там виходить. І ще, здається, в File/Project Properties в розділі аудіо вмикаються/вимикаються lowpass/highpass фільтри, спробуй поклацати.

Додано через 4 хвилини 55 секунд:

І для чистоти експерименту варто б запис з ТБ розпакувати в wav, який вже пхати у Вегас і на якому міряти спектр.
tilda4334 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 15.08.14
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 1945

2020-01-15 15:50  
Neytreenor написано:

fps звуку змінював? Хоча мало б навпаки зменшити.

Так, змінював:
Спек після зміни fps
Neytreenor написано:

Спробуй відрендерити в wav і подивитись, що там виходить. І ще, здається, в File/Project Properties в розділі аудіо вмикаються/вимикаються lowpass/highpass фільтри, спробуй поклацати.

Змінив Resample and stretch quality з Good на Best
Змінив Resample and stretch quality з Good на Best
Допомогло:
Спек після рендеру
-_-B_Е_N_D_E_R-_- 
Забанено
Забанено


З нами з: 03.03.20
Востаннє: 29.10.20
Повідомлень: 735

2020-04-15 14:27  
Чим перекодувати ас3 у wav якщо eac3to відмовляється відкривати його, ffmpeg - перекодовує але не докінця (обрізає годину фільму при тривалості фільму 3 год. це мабуть з розміром файлу звязано або що. невідомо мені які обмеження має ffmpeg). BeLight - не бачить такого файла.
тут файл .звук від цікавої ідеї
https://fex.net/uk/s/tryn5ke
Electroz 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.09.14
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 5268

2020-04-15 14:41  
-_-B_Е_N_D_E_R-_-
5.1 доріжки треба кодувати у w64, оскільки тут немає обмеження до 4 ГБ.
-_-B_Е_N_D_E_R-_- 
Забанено
Забанено


З нами з: 03.03.20
Востаннє: 29.10.20
Повідомлень: 735

2020-04-15 14:47  
Electroz
Так файл після кодування мав розмір 6гб
І вправду помогла змінити з wav на w64
Дякую!
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 23512

2020-04-15 15:22  
-_-B_Е_N_D_E_R-_-
я б радив працювати з флаком
https://fex.net/uk/s/xobzrpk
-_-B_Е_N_D_E_R-_- 
Забанено
Забанено


З нами з: 03.03.20
Востаннє: 29.10.20
Повідомлень: 735

2020-04-15 23:07  
ssTAss написано:

я б радив працювати з флаком
https://fex.net/uk/s/xobzrpk

Після декодування у ньому не зберігають метадані, тобто прийдеться самому розставляти канали і флак якось туго відкривається у вегасі, цей файл хвилин десять відкривався
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 4320

2020-04-15 23:20  
-_-B_Е_N_D_E_R-_-
Звісно довше, Вегасу ж треба його в wav розпакувати...

Не забувай, що для wav з метаданими Вегас однаково неправильно канали розставляє.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 23512

2020-04-15 23:22  
-_-B_Е_N_D_E_R-_- написано:
тобто прийдеться самому розставляти канали і флак якось туго відкривається у вегасі, цей файл хвилин десять відкривався

в мене все норм, доріжки на місці, нічого не тра розставляти, відкривається нормально десь хвилину (напевно це від компа залежить або налаштувань проги, не знаю)
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 23512

2020-04-16 13:04  
Neytreenor написано:
Звісно довше, Вегасу ж треба його в wav розпакувати...

можна детальніше? ніби не помітив, щоб в мене місце зменшилось на 5 гігів
файл відкривався хвилину, Вегас всі доріжки розставив правильно... що "не так" в моїх налаштуваннях?

завжди працюю з флаком, а не з вавом і нарікань на мої доріжки ще ніколи не було... навпаки)

перевірив ще на одній доріжці - не розпаковує Вегас флак у вав
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 4320

2020-04-16 13:14  
ssTAss написано:
можна детальніше?

Я мабуть неправильно висловився. Вегасу не треба весь файл перекодувати у wav-файл. Але всередині себе він працює тільки з wave і з форматів інших за wav йому треба декодувати. Мабуть, робить це частинами при потребі. Але при старті він читає і декодує увесь файл. Тому wav завантажується завжди набагато швидше.

ssTAss написано:
Вегас всі доріжки розставив правильно...

Ми ж обговорювали, він задні доріжки неправильно розставляє, рендерить їх на усі вихідні доріжки.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 23512

2020-04-18 21:42  
Напевно треба тут детальніше описати, що я роблю і як, бо вже троє людей звернулись в ПП з порадою як НЕ різати спектр в Вегасі. Чесно скажу, не знаю чому у вас він ріжеться... можливо якісь налаштування чи кодеки, але все ж таки опишу як воно в мене.

Отже, маємо доріжку https://toloka.to/t6081-12810#1173121
Пан xslim написав 18 кГц і про всяк випадок перевіряємо прогою Spek
тиць
припустімо нам її треба синхронізувати під блюр, який має 23,976 фпс, а наша доріжка з відео, яке мало 25 фпс
відкриваємо Sound Forge 11 (чому не прямо в Вегасі розтягувати? можна і там, але Вегас перш за все призначений для відео, тому не будемо експериментувати) і закидуємо туди доріжку - її тривалість 01:38:16,848
розтягуємо по часу, вибираємо процентне відношення 104,27 (25\23,976 і *100=104,27)
стає 01:42:28,777
і зберігаємо у флак... обираємо шаблон за замовчуванням 48 кГц, 16 біт, Стерео (такі параметри, як і в джерелі)
перевіряємо спектр
тиць
тепер цей флак відкриваємо у Вегасі (зараз стоїть 13 версія, але і з 11 було те саме)
файл/новий і у вікні, що вискочило на вкладці "аудіо" обираємо "стерео", так як наш звук 2.0
тиць
і там з ним працюємо - вирізаємо рекламу, синхронимо під звук з блюру, додаємо шматки іншого озвучення - це все не впливає на спектр нашого файлу... ну хіба тільки на ті частини, які вирізаємо/вставляємо, але загалом на цілий файл воно впливу не має
наприклад, вирізав частину (ніби реклама) і зтулив докупи
тиць
тепер зберігання (не забудьте або видалити доріжку з блюру або натиснути "тиша" на ній)
виділяємо всю доріжку (додатково натискаю кнтр+А чи "редагувати/вибрати/ виділити все") і натискаємо "файл/прорахувати як"
тиць
тут обираємо шаблон долбі діджітал ац3 про / стерео двд (додатково показав, що не змінював параметри того шаблону)
тиць
натискаємо рендер і все, доріжка готова... перевіряємо спектр
тиць
Що не так з вашими налаштуваннями я не знаю якщо після всіх цих процедур у вас поріжеться спектр (хоча не мало б) - можливо щось не гаразд з кодеками чи прогою.. можливо на етапі розтягування обирали не той шаблон аудіо (не ті герци у вав чи щось інше) - не знаю. Описав як роблю я і в мене спектр не ріжеться.
Отаке...

p.s. спеціально для пана Neytreenor зробив скрін проги і місця на компі перед відкриттям флаку у Вегасі і після... і навіть після зберігання в ац3. Вегас працював з флаком без перепакування у вав... навіть частково
тиць
до відкриття

після відкриття

після збереження в ац3
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 4320

2020-04-18 22:03  
ssTAss написано:
припустімо нам її треба синхронізувати під блюр, який має 23,976 фпс, а наша доріжка з відео, яке мало 25 фпс
відкриваємо Sound Forge 11 (чому не прямо в Вегасі розтягувати? можна і там, але Вегас перш за все призначений для відео, тому не будемо експериментувати) і закидуємо туди доріжку - її тривалість 01:38:16,848
розтягуємо по часу, вибираємо процентне відношення 104,27 (25\23,976 і *100=104,27)
стає 01:42:28,777
і зберігаємо у флак... обираємо шаблон за замовчуванням 48 кГц, 16 біт, Стерео (такі параметри, як і в джерелі)
перевіряємо спектр

А ось це дуже суперечливий момент, і я б навіть сказав, що так робити не треба. Ми це вже обговорювали в цій темі. На цьому етапі має бути невеличке падіння спектру, близько 4%. Розтягувати звук зі збереженням тону - не варто, бо 1) усі алгоритми збереження частоти "вгадують" звук, є ненадійними і можуть сильно його "пережувати"; б) зазвичай оригінальний звук перед тим було прискорено саме без збереження тону/частоти, тому розтягуючи його без збереження тону/частоти, він як раз повертається у початковий стан.

А щодо неочікуваних змін спектру у Вегасі, вже був подібний випадок https://toloka.to/t97818-300#1148480. Щоправда там було навпаки.
Electroz 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.09.14
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 5268

2020-04-18 22:41  
Neytreenor написано:
Розтягувати звук зі збереженням тону - не варто

Який рекомендований спосіб розтягувати доріжку із збереженням та без збереженням тону?
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 23512

2020-04-18 22:48  
Neytreenor написано:
На цьому етапі має бути невеличке падіння спектру, близько 4%.

не має, бо спектр від "швидкості" не залежить... але не буду сперечатись з профі, бо не про то мова
я ж просто описав свої дії, бо звертаються в ПП що я такого роблю, що звук в мене кращий (навіть на слух) ніж в них... ніби я якісь чари напускаю))
скріни спектру на всіх етапах надав
(◔‿◔) 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.04.20
Востаннє: 02.06.20
Повідомлень: 87

2020-04-18 22:51  
Electroz написано:
без збереженням тону

Eac3to, памятається що його його дуже нахвалювали на рутракері, мовля що краще за всякі професійні аудіоредактори це робить.

Додано через 2 хвилини 29 секунд:

ssTAss написано:
не має, бо спектр від "швидкості" не залежить

Якраз залежить розтягуючи звук ви його робите більш грубшим за рахунок цього знижується частота. Або навпаки
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  наступна