Мовна шизофренія

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  наступна
Автор Повідомлення
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-06-26 11:59  
У мене будуть україномовні діти (які при цьому поважатимуть інакших і оцінюватимуть (не дуже слово, але якось так) людей за реальними вчинками, а не так що: ми змусимо їх розкрадати країну українською, хай - головне, щоб українською!)

А ви, ssTAss, можете подивитися на "красунь" (шльондр-псевдонаціоналісток (які закликають зневажати та ігнорувати російськомовних людей, називають їх кацапнею та іншими образами, а самі... ну, ви подивитеся самі, які там "красуні" біля шеста і з цицьками назовні, і як вони розмовляють, я бачила, ще одну таку "красуню" у ВК - у самої голі дупи на картинках, і слова "пішов нах*й", і статуси російською, а при цьому сама каже, на зразок: "ігнорувати цю російськомовну кацапню, фу на них, окупанти вони кляті, хохли-малороси", що я вам їх скинула у ПП. То може ще когось цікавлять фото тих "красунь" - звертайтеся, коли що.
Все.

Додано через 31 секунду:

Virake
Вас забула запитати.

Додано через 7 хвилин 40 секунд:

"Красуні", певно, беруть приклад зі своєю вчительки-гуру - І.Ф.
А чоловіки з такою дуже патріотичною риторикою (схожою на риторику цих красунь) теж гарні, факи показують, на гопників дуже схожі, але патріоти, звісно, націоналісти, куди там нам...

Це сором і дискредитація справжньому українського націоналізму. Але Московія дуже радіє з цього.
Бо ж підкидують матеріальчик для їхніх рос. "новин".
Keltirulla 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.08.15
Востаннє: 05.04.19
Повідомлень: 722

2016-06-26 12:14  
Як мінімум 2 з них відпадають, тому що вони навіть підписані російською. Вони походять з того стану "російськомовних" українців яких ви так захищаєте.
Це поперше, по друге давайте проаналізуємо тисячі таких сторінок серед україномовних українців та ваших "російськомовних" задля достовірного вивчення матеріалу та створення статистики. Де і порівняємо то де ж блядєй більше. В укр чи в хохлів.
Ну й по третє чомусь більшість шльондр це з харківської, донецької, дніпропетровської, миколаївської областей. ще луганська. Це не означає що їх немає на зх україні. проте сам факт, що на пд та сході їх як мінімум в раза 4 більше. (ця моя "статистика" побудована на розмовах з росіянами, ще до початку війни. Й хоч і є суб'єктивною але має право на життя)
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2016-06-26 12:16  
бідна Леля
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-06-26 12:28  
Keltirulla написано:
українців яких ви так захищаєте.

Не таких захищаю, не перекручуйте.

Keltirulla написано:
побудована на розмовах з росіянами

Авторитетне джерело... А з поляками, бува, не розмовляли про це?

Цитата:
Почитав коментарі до свого попереднього посту. Мушу роз*яснити свою позицію ряду дописувачів. Шановні! Повністю підтримую те, що держслужбовець ЗОБОВ*ЯЗАНИЙ розмовляти єдиною державною українською мовою! Вважаю також, що всі без винятку люди, які мають паспорт громадянина України мають знати українську мову. Попри те, вважаю, що заяви пані Фаріон про те, що ті, хто розмовляє російською є бідними та убогими, свідчать про недалекість, пихатість та зарозумілість джерела такої заяви. Конституція України, Стаття 10: "В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України." Коротше кажучи, мені по-барабану, хто якою мовою спілкується в побуті, аби та людина працювала на розвиток України. Виб*ється в державні чиновники - так, прошу пана, говори українською. А у ФБ, з жінкою, дітьми, колєгами - якою собі хочеш! Пані Фаріон, обзиваючи російськомовних, мала б усвідомити, що зараз на Сході щодня гинуть наші хлопці. Серед яких є і україномовні і російськомовні. Смерть не перебирає. Так от, той російськомовний хлопчик, який ще життя не бачив, а вже поліг за Україну зробив для держави більше, ніж пані Фаріон, в скільки б вишиванок не вбралась і як би не виспівувала "Червону Калину"! Нехай пані Фаріон розкаже його батькам про те, що їх син розмовляв мовою окупанта! Я буду більше поважати російськомовного підприємця, який дає робочі місця українцям і справно сплачує податки в дежбюджет, аніж дуже україномовного чиновника, який той бюджет розкрадає! Мовне питання дуже важливе, але розглядати його під таким ракурсом, як це робить пані екс-депутатка - це просто невігластво! Вибори програла - виборці раби! Російськомовні - убогі... Я вже колись писав, що одна з причин поразки Свободи на виборах - це небажання трансформуватись і очиститись від таких як Фаріон. Забагато на себе берете, шановна! Пригадав старий добрий анекдот про горобчика. - Ти хто? - Орел! - А чого такий маленький? - Хворів у дитинстві! В мене все.


Сергій Притула.

Додано через 3 хвилини 58 секунд:

Virake
Так... Тільки дарма марную свій час на всяких зарозумілих типу Стаса та деяких інших "великих патріотів", тоді як могла б зараз продовжувати приємно спілкуватися українською із порядним хлопцем, моїм Гуннаром)
Keltirulla 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.08.15
Востаннє: 05.04.19
Повідомлень: 722

2016-06-26 12:34  
Леля22
ну я принаймні назвав свою "базу". Ви ж обізвали україномовних українок шльондрами, але так і не назвали на чому базується ваша версія?
На 3-х сторінках дівок вк?
Леля22 написано:
Не таких захищаю, не перекручуйте.

Як це не таких? Ви захищаєтеправо рсоійськомовних бути російськомовними в Україні. Обізвали україномовних українок шльондрами, проте скинули фото російськомовних українок. Де я помилився?!
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-06-26 12:38  
Keltirulla
Ви все перекрутили. Я не буду виправдовуватися, бо ще за щось зачепитися...

На все добре.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 17.12.24
Повідомлень: 4185

2016-06-26 13:29  
Леля22 написано:
У мене будуть україномовні діти

Ти їх народи спочатку.

Леля22 написано:
"Красуні", певно, беруть приклад зі своєю вчительки-гуру - І.Ф.

Фаріон усе правильно каже про мову, але вона можливо трохи вузьконаправлена в інших питаннях.

Леля22 написано:
(шльондр-псевдонаціоналісток (які закликають зневажати та ігнорувати російськомовних людей, називають їх кацапнею та іншими образами, а самі... ну, ви подивитеся самі, які там "красуні" біля шеста і з цицьками назовні,

Це ви про націоналісток ?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2016-06-26 14:46  
Леля22 написано:
Так... Тільки дарма марную свій час на всяких зарозумілих типу Стаса та деяких інших "великих патріотів", тоді як могла б зараз продовжувати приємно спілкуватися українською із порядним хлопцем, моїм Гуннаром)
можу порекомендувати хороших столичних терапевтів.

Додано через 57 секунд:

virtus8hur, Keltirulla, не марнуйте слів. вона травмована і до пуття нічого не пояснить, бо сама не розуміє причини своєї злості.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2016-06-26 15:21  
Keltirulla написано:
Ну й по третє чомусь більшість шльондр це з харківської, донецької, дніпропетровської, миколаївської областей. ще луганська. Це не означає що їх немає на зх україні. проте сам факт, що на пд та сході їх як мінімум в раза 4 більше. (ця моя "статистика" побудована на розмовах з росіянами, ще до початку війни. Й хоч і є суб'єктивною але має право на життя)

Ну населення там просто більше. Плюс культура. а із зхУкраїни шльондри просто часто на експорт йдуть в ЄС. Я наприклад чув, що багато шльондр із Закарпаття. Там діти, що пасуть овець дуже бідні. І проституція для туристів існує. Тому лядей і там і там майже порівну(на кількість населення).
virtus8hur написано:
Ти їх народи спочатку.

Якось нечемно до жінки таке писати. Ви ж точно не народите.
Virake написано:
можу порекомендувати хороших столичних терапевтів.

Мимо)

Virake написано:
вона травмована і до пуття нічого не пояснить, бо сама не розуміє причини своєї злості.

А от для чого ображати? З Лелею все нормально. Просто ви інколи думали, що можете зачіпати чиїсь почуття? Ви ж всіх російськомовних змішуєте(дуже часто) і одну "кацапську" кулю, що котиться на простих українців.
Леля українською спілкується і пише набагато краще за багатьох тут присутніх. Можете перевірити це по її релізах. Має чітку проукраїнську позицію та любить українську культуру. Підтримує українську книгу та музику. Тому треба ставитися до людей, що є Українцями в "зросійщених" областях з повагою. Тому що їм теж нелегко. А називати кацапами-московитами їх, та їх рідних, що нічого поганого для України не зробили -- в корені неправильно! Бо це тільки відвертає, виникає відчуття непотрібності Україні.
Звісно я не маю на увазі тих, хто чітко себе ідентифікує "я -- русскій". То іже біда, і я навіть не знаю, чи воно піддається лікуванню.
П.с. Спілкуюсь з Лелею вже близько 3 місяців. Тому знаю, що кажу.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2016-06-26 22:31  
gunnarukr написано:
Якось нечемно до жінки таке писати. Ви ж точно не народите.
virtus8hur має дуже специфічне ставлення до жінок (та й до всіх інших теж), так що не дивуйтеся. хоча взагалі-то він тут правий. люди зазвичай не мають справжнього уявлення про те, як це - народити дитину і потім виростити.
gunnarukr написано:
А от для чого ображати?
я нікого не ображаю. леля кидається дикими і непристойними висловлюваннями, сподіваючись таким чином компенсувати щось у собі. я ще колись відповідав їй тим самим, поки не зрозумів що й до чого. тепер перестав.
gunnarukr написано:
Спілкуюсь з Лелею вже близько 3 місяців. Тому знаю, що кажу.
усього три? а я ще пам'ятаю часи, коли вона тут була під іншим ніком. так що нічого ви не знаєте, шановний. але можете взнати. подивіться кількома постами вище і зрозумієте, про що я. людина без якоїсь роз'ятреної душевної рани такого писати не стане.

от я і пропоную звернутися до професіоналів. я сам бував у таких ситуаціях і можу сказати, що самому вийти з травми непросто.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-06-26 23:34  
..........
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 17.12.24
Повідомлень: 4185

2016-06-26 23:47  
gunnarukr написано:
А от для чого ображати?

Ми б тут не хотіли нікого ображати, але у цих словах
Virake написано:
вона травмована і до пуття нічого не пояснить, бо сама не розуміє причини своєї злості.

Щось таки є. Та панянка справді трохи неадекватна і з неврегульованими емоціями.
Woland61 
VIP


З нами з: 01.05.08
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 751

2016-06-27 00:03  
gunnarukr написано:
Я наприклад чув, що багато шльондр із Закарпаття.

так регіон російськомовний :v

Додано через 1 хвилину 9 секунд:

Леля22 написано:
Сергій Притула.

авторитет ще той. ридма вже ридаю від такого авторитетства після його заяв і коментарів у ФБ. Все таки я там частіше за цю панянка буваю
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-06-27 08:24  
Woland61
І вам не соромно?

Цитата:
Вчора зранку гайнув у Кам'янець-Подільський. Разом з Миргородский Константин передав чергових 2 комплекта спорядження для роботи під водою, придбані за кошти небайдужих українців, у Центр розмінування Головного управління оперативного забезпечення ЗСУ у м.Кам*янець-Подільський. Спорядження призначене для підготовки водолазів та водолазів-підривників силових міністерств та відомств. І буде використовуватись для виконання бойових завдань у зоні АТО.
На закупку цього обладнання + 2 гідрокостюми, які ще доїжджають з Польщі було витрачано 5200$. Акумульовано на цей запит було 5800, тож 600$ ще залишилось і автоматично стають стартовою сумою для придбання ще 2-х комплектів.
Загальна потреба центру окрім того, що мають і що ми привезли - ще 6 комплектів. Сподіваюсь, до кінця року зможемо це питання закрити.
Акцентую вашу увагу, друзі на тому, що окрім нас з вами "водолазкою" практично ніхто більше не займається. А ми "тихою сапою" закриваємо цей фронт потреб: 6 комплектів придбали для ДНВЦ ЗСУ в Чернігові. Ще 6 комплектів придбали для маріупольського загону морської охорони Держприкордонслужби. Тепер займемось цими хлопцями!
І все ми зможемо! І все в нас вдасться! Бо ми - криця! І гуртом нам усе під силуHappy!
Знову буду уклінно просити долучатись до збору коштів на цей та інші поточні запити від різних підрозділів (транспорт + оптика).
Рахунки внизу і вони активні.

P.S. А ще... а ще... а ще...(проговорюється швидко, з песенячою радістю а обличчі) вчора ж долучився до запису ролика до 75-річчя з Дня Народження геніального Українця Івана Миколайчука! Дивіться незабаром, на СТБ, ретроспективу його фільмів. Ну і власне сам роликHappy.

А як копійкою зараз допомогти немає змоги, то хоч репостніть, може хтось інший підсобить! Дякую!


Цитата:
Тепер ще…
Я очолюю єдине в цій країні україномовне гумористичне шоу. 6 років я катаюсь по усіх можливих і не можливих райцентрах: Самбір, Стрий, Дрогобич, Новий Розділ, Чортків, Нововолинськ, Волочиськ, Березне, Сарни, Полонне… хто з нашого шоубізу може «похвалитись» гастролями по цих містах?! Ок, хоча б по трьох з цих міст в одному турі?!


Додано через 23 секунди:

Це з його (Притули) ФБ.
Keltirulla 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.08.15
Востаннє: 05.04.19
Повідомлень: 722

2016-06-27 12:30  
Леля22
не знаю яке він там гумористичне шоу веде. Але якщо мова про "наша украйна" то це тільки дискредитує україну та українську мову. шоу для людей з розвитком черв'яка та рівнем iq до 2-х
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 23510

2016-06-27 13:15  
хіба можна вести дискусію з неадекватною людиною? для котрої кумири карпи з притулами?
чому неадекватною? бо подвійні стандарти має
наведу приклад (тільки один, хоч їх маса)
в релізі Мірзояна ця панянка криком кричала, що не поважає таких людей, бо розвівся, мудак, одним словом
тут ж обожнює притулу, але те, що цей "мудак" (за її визначенням) покинув жінку з дитиною і одружився на регіоналці (ні, ні, не заради грошей, боронь боже), мовчить чи то не знає
та не важливо кого в наступний раз вона буде підтримувати, аби тільки той привселюдно гавкав на українську (ще краще щоб кричав - ми с рузкімі братья), писав пасквілі на Фаріон і обов'язково говорив "какая разніца...."
Лелю, може вже час підрости, помудрішати? Чи це Вам не загрожує? Думав, коли будете мати норм. стосунки з хлопцем, то вся дурість вивітриться... помилявся... або просто поки стосунки не зовсім нормальні, щиро сподіваюсь, що все буде гаразд (і з Вашою головою теж)
щасти
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-06-27 14:08  
ssTAss
Де він гавкає на українську? Де він проти української мови? Де він кричав
ssTAss написано:
ми с рузкімі братья
?
Він же сам розмовляє українською, веде україномовні програми і є волонтером (ви читали першу цитату?, чому ви оминаєте ці факти, заплющуєте на них очі?).

..............................

Додано через 8 хвилин 57 секунд:

gunnarukr написано:
Леля українською спілкується і пише набагато краще за багатьох тут присутніх.

А це ти вже дещо загнув...
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 23510

2016-06-27 14:09  
Леля22 написано:
ви перебуваєте у полоні оманливої думки.


Леля22 написано:
Він же сам розмовляє українською, веде україномовні програми

то Мірзоян вже не мудак?
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2016-06-27 14:12  
Леля22 написано:
А це ти вже дещо загнув...

А тобі не злається, що загнула зараз ти. Причому серйозно.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-06-27 14:16  
ssTAss
Ви безсовісний зараз, Стасе... Безсовісний.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2016-06-27 14:28  
Леля22 написано:
Ви безсовісний зараз, Стасе...

Та невже? ) Ти ж від нього фанатієш.

Додано через 10 хвилин 45 секунд:

Виставила себе дурненькою. Мене дурнем.
ssTAss поясніть в ПП будь ласка Лелі, що фанатіти від незнайомих чоловіків в мережі -- неправильно в корені. Бо бачте, я по телефону їй говорю, а вона непробивна. А Ваші слова для Лелі -- заповідь!
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-06-27 14:30  
Тягнибок, Фаріон і ко просто обманює вас (та деяких інших людей), Стасе... Вони просто вдало спекулюють на ваших почуттях, на вашому (цілком нормальному і хорошому) бажанні бачити Україну україномовною. Так само спекулювали ПР - на почуттях людей, обіцяючи їм "економ.покращення вже завтра"... А ви їй вірите, а мені - ні...

І вміння визнати і виправити свою помилку (а не заганятися далі), Стасе - це аж ніяк не ознака слабості, це ознака внутрішньої сили людини.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 23510

2016-06-27 14:53  
gunnarukr написано:
фанатіти від незнайомих чоловіків в мережі -- неправильно в корені

так, так, Лелю, перестаньте фанатіти від притули
Леля22 написано:
Україну україномовною

зазнимкувати Вам газетні кіоски у Львові? фм-радіостанції "львівські" записати? телевізор можете самі ввімкнути.... в нас поголовна кацапізація, а Ви дурниці мелете
мало того - кацапстан напав на нас, забрав частину території, а вони надалі - "какая разніца..."
дивні люди
gunnarukr написано:
Та невже? ) Ти ж від нього фанатієш.

так, ану припинили, дітиска, бо сі зара пересварите, а дурний Стас знову в тому винен буде, курча ляга

Додано через 2 хвилини 43 секунди:

Леля22 написано:
І вміння визнати і виправити свою помилку .... - це аж ніяк не ознака слабості, це ознака внутрішньої сили людини.

то все ж таки, Мірзоян мудак чи ні? будьте сильною... хоча б внутрішньо)))))))))
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2016-06-27 14:57  
ssTAss написано:
так, ану припинили, дітиска, бо сі зара пересварите, а дурний Стас знову в тому винен буде, курча ляга

Та ні, Стасе. Ви продовжуйте.
Woland61 
VIP


З нами з: 01.05.08
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 751

2016-06-27 19:21  
Леля22 написано:
І вам не соромно?

Мені? Аж ніяк. Як це корелюється з його відношенням до мови, до квот на українську мову?

Додано через 1 хвилину 15 секунд:

Леля22 написано:
Де він гавкає на українську? Де він проти української мови? Де він кричав

ну пра рузкіх не кричав, поки що.. А гавкає регулярно
lpershyi 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 04.01.11
Востаннє: 12.03.22
Повідомлень: 2874

2016-06-27 21:39  
ssTAss
+1
Woland61
+0,5

Ця Леля22 дуже подібна до діянь користувача Спільноти Tarasyk, який також згадує принизливим тоном захисника української мови, професора та чудову українку Ірину Фаріон. Гуртомівці! Невже і вам насправді начхати на мовне питання і приємно принижувати українських професорів, які більшість свого життя присвятили вдосконаленню та реальним захистoм української мови?
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2016-06-28 09:20  
Woland61 написано:
ну пра рузкіх не кричав, поки що.. А гавкає регулярно

От не цікавлюся фейсбучним життям Притули. Проте він зробив для української мови дуже багато. Дуже багато молоді дивилися і дивляться його програми на Новому каналі. Притула -- одне із джерел української мови в українському медіапросторі. Мені здається, що таких небагато зараз є.
Його люблять як україномовні, так і російськомовні. Тож наїзди на нього вважаю безглуздими.

lpershyi написано:
Невже і вам насправді начхати на мовне питання і приємно принижувати українських професорів, які більшість свого життя присвятили вдосконаленню та реальним захистoм української мови?

Не знав, що вона професор... Але в будь якому разі професорам треба бути стриманішими. Вона наговорила забагато зайвого. І своїми заявами заклала деякі фундаменти російської антиукраїнської пропаганди. Чи ви проти цього твердження? Бо за таку "браваду" її і не люблять навіть у нас на Вінничччині.

lpershyi написано:
реальним захистoм української мови

А що вона реально зробила? Дайте будь ласка посилання.
маленький хлопчик 
VIP


З нами з: 14.02.15
Востаннє: 19.12.24
Повідомлень: 766

2016-06-28 11:13  
gunnarukr написано:
А що вона реально зробила? Дайте будь ласка посилання.
ви що, знущаєтесь?
https://toloka.to/t65035
https://toloka.to/t59034
https://toloka.to/t49264
https://toloka.to/t29406
https://toloka.to/t23673
https://toloka.to/t23268
https://toloka.to/t12683
http://blogs.pravda.com.ua/authors/farion/
http://farion.info/ .......................
І що ви маєте на увазі "реально зробила"? Писок комусь набити, чи ще шось в такому дусі?
Так, жінка трохи імпульсивна інколи різка, але така вона вже є.
Keltirulla 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.08.15
Востаннє: 05.04.19
Повідомлень: 722

2016-06-28 12:00  
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2016-06-28 12:28  
маленький хлопчик написано:
ви що, знущаєтесь?

Так. Бачу, що вона багато написала на історичну та культурну тематику. За їх цінність говорити не можу -- не читав. І всі мої знайомі теж. Але...
Вона була депутатом. Де її законопроекти з нормальними ідеями? Єдине чого вона добилася -- це герой російського інтернету. Чомусь більшість її виступів -- це плювання слиною в опонентів,дулі та інше. Не такого культурно-освітнього "героя" Україна потребує.

Keltirulla
"Мой радной рускій" не тотожне "Я -- рускій". ЯКщо людина вважає сеюе громадянином, українцем, але розмовляє на російській. То не брак, зрозумійте. Треба просто час, і нормальну програму захисту нашої мови та культури -- і через покоління-два, більшість з них заговорить українською, і проблема мовної та культурної русифікації зникне.

До прикладу: людина виросла в сім'ї, де говорять російською. Сама російськомовна. Живе в місті, де українська майже не звучить. Більшість її знайомих російськомовні. Друга половинка теж російськомовна. з дитинства мати привчила до російських пісень. Але їй чужа кремлівська політика і ця людина усвідомлює, що вона -- українець. Державна мова -- українська. Українство їй не чуже.
То що ж вона тепер дегенерат? На мою думку, і думку багатьох інших -- ні! Тому не треба радикалізму у висловлюваннях. і не треба різати й далі вже й так добряче розшароване суспільство. Ці люди нам не вороги. Але з "радикальною" риторикою -- вони можуть просто від нас відвернутися. І що тоді? Тому треба шукати шляхи об'єднання в мовному та культурному плані. Крапка.

А за графу "національність" -- то то до дупи. всеодно більшість напише українець. Що в днр/лнр чи Криму всі в паспорті мали національність "рускій? В В багатьох - так. Але й "українців" там було вдосталь. І "гасударство" створили і ті, і ті.

А от звільнення з посади за незнання/або небажання спілкуватись українською для дерслужбовців треба ввести. щоб всілякі речники,депутати та міністри не шпарили російською. Цб хвилю в фейсбуці треба підіймати раз за разом. Бо зараз про це щось ніде не чутно.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  наступна