Resident Evil 4 (2007)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-07 19:35  


Resident Evil 4(2007)/Оселя Зла 4(2007)

Події розвивалися зі швидкістю ударної хвилі... Раккун Сіті потонув в сліпучому полум'ї ядерного розриву. Його страшне минуле зникло назавжди, поглинене ланцюговою реакцією. Корпорація Амбрела заявила про банкрутство.
Головний герой - Леон Кеннеді, знайомий шанувальникам серії по Resident Evil 2. Пішовши з поліції, Кеннеді влаштувався в секретні служби. Тепер йому доручено особливе завдання - знайти та врятувати зниклу безвісти дочку президента. Слід веде в невеличке село, оточене дрімучими лісами... З жителями поселення щось трапилось, і це "щось" перетворило їх на кровожерливих чудовиськ.

Прийму будь-яку допомогу, в першу чергу, по пошуку текстів. Хто небайдужий, відгукніться!!)))))

Хто має цю гру, подивіться і спробуйте знайти тексти, а потім відпишіться тут. Був би дуже вдячним)
lasmen 
VIP


З нами з: 08.12.11
Востаннє: 11.08.13
Повідомлень: 613

2012-05-07 20:15  
TaRSaN написано:
у файлах з розширенням DAT

Вони відкриваються блокнотом, у томі ніяких проблем не повинно виникнути.

Додано через 3 хвилини 58 секунд:

Тільки тоді, коди dat текстові рядки містить

Додано через 1 хвилину 55 секунд:

І ще, як правило dat файли, можна відкрити тільки тією програмою, яка його зробила, чи то блокнот чи то Far
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-07 20:17  
Цитата:
Вони відкриваються блокнотом

блокнот відкриває якусь абракадабру, а інші файли взагалі, напевно, не текстові((
egle 
ігри
ігри


З нами з: 26.09.10
Востаннє: 13.12.24
Повідомлень: 2039

2012-05-07 20:26  
TaRSaN написано:
Переклад Resident Evil 4

Спробуй Dragon UnPACKer.

Хоча навряд щось вийде.
bot 
робот


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 26.05.05
Повідомлень: 39576

2012-05-07 20:29  
Тему перенесено з Обговорення до форуму Активні проекти


Deluxeman
Deluxeman 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 31.10.09
Востаннє: 13.12.24
Повідомлень: 1656

2012-05-07 20:31  
TaRSaN

Оформіть згідно ось цих правил:
https://toloka.to/t35720
Зореліт 
VIP


З нами з: 18.09.10
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 316

2012-05-07 20:58  
egle
я ще давно драгоном пробував, там лише частину показує, тому треба ГіперРіпером шукати, а він знаходить дуже мало...
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-07 21:03  
Цитата:
Оформіть згідно ось цих правил

Ну все, якось оформив))
Зореліт 
VIP


З нами з: 18.09.10
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 316

2012-05-07 21:03  
я знаю, що файл ogg.dat - містить голос, звуки
ss.dat - під зав'язку напханий *.669, напевне ще якісь звуки.
Медихронал 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 15.08.10
Востаннє: 18.07.22
Повідомлень: 966

2012-05-07 21:06  
Спробуйте quickbms із наступним сценарієм:
Скрипт
Код:
# Devil May Cry 4 / Dead Rising 360 / Resident Evil 5 / Capcom ARC files (script 0.1.4)
# script for QuickBMS http://quickbms.aluigi.org

quickbmsver 0.5.3
set HFS long 0
set BASE_OFF long 0

get SIGN long
if SIGN == 0x00534648   # " SFH"
    endian big
    set HFS long 1
elif SIGN == 0x48465300 # "HFS "
    endian little
    set HFS long 1
endif

if HFS != 0
    get DUMMY short
    get TYPE short
    if TYPE == 0
        set BASE_OFF long 0x20000
    else
        set BASE_OFF long 0x10
    endif
    goto BASE_OFF
    get SIGN long
endif

if SIGN == 0x00435241   # " CRA"
    endian little
elif SIGN == 0x41524300 # "ARC "
    endian big
else
    cleanexit
endif
get VERSION short
if VERSION == 4
    comtype unzip_dynamic   #zlib
elif VERSION == 8
    comtype unzip_dynamic   #deflate
elif VERSION == 0x11
    comtype XMemDecompress 0x8000   # yeah 0x8000 is the "magic" for RE5
else
    comtype unzip_dynamic   #zlib
    print "unknown version %VERSION%, I try zlib compression"
endif
get FILES short

for i = 0 < FILES
    getdstring NAME 0x40
    get TYPE long
    get ZSIZE long
    get SIZE long
    get OFFSET long

    if SIZE & 0x40000000
        math SIZE -= 0x40000000
    endif

    if HFS != 0 # used in RE5 PS3
        math ZSIZE += 32
        #math SIZE /= 8
        math TMP = OFFSET
        math TMP /= 0x20000
        math TMP *= 0x10
        math ZSIZE  += TMP
        math SIZE   += TMP
        math OFFSET += TMP
        math OFFSET += 2
    endif

    math OFFSET += BASE_OFF # needed for HFS header
    clog NAME OFFSET ZSIZE SIZE
next i
Скрипт було написано для Devil May Cry 4, Dead Rising 360 та Resident Evil 5, як можемо побачити з коментаря, однак цілком імовірно, що він спрацює й для файлів Resident Evil 4.

P. S. Оформіть головне повідомлення згідно з правилами.
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-07 21:10  
Цитата:
я знаю, що файл ogg.dat - містить голос, звуки

Так, але в теці з грою є також і файли з розширенням ogg...
А от де текст - я шукав, шукав і... не знайшов(((

Додано через 1 хвилину 59 секунд:

Цитата:
Спробуйте quickbms із наступним сценарієм:

Якби ж я щось розумів у скриптах...
Зореліт 
VIP


З нами з: 18.09.10
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 316

2012-05-07 21:13  
щойно спробував quickbms = 0. Нічого не знайшло

Додано через 2 хвилини 18 секунд:

Я знайшов текстури у файлі xscr.dat
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-07 21:16  
Цитата:
Я знайшов текстури у файлі xscr.dat

Можливо, тексти знаходяться в теках st1-st5?
Зореліт 
VIP


З нами з: 18.09.10
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 316

2012-05-07 21:17  
*.669 - це ж аудіо?

Додано через 35 секунд:

я їх здається вже переглядав
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-07 21:19  
Зореліт
Скажи, а у тебе всі ресурси гри знаходяться у теках, чи вони запаковані у великі файли? Бо у мене в теках.
Зореліт 
VIP


З нами з: 18.09.10
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 316

2012-05-07 21:19  
У мене майже все у дат файлах
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-07 21:23  
Цитата:
У мене майже все у дат файлах

Як думаєш, можуть там бути тексти? І якщо так (якимось чином запхані), то чи можна їх звідти витягнути і як?
Зореліт 
VIP


З нами з: 18.09.10
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 316

2012-05-08 15:54  
TaRSaN
ну я точно думаю, що вони там, витянут можна, а от запихнути, це вже складніше) Якби Dragon працював по типу ResourceHackera,тоді б можливо було легше)

Додано через 3 хвилини 40 секунд:

І до речі, здається "Оселя зла"
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-08 19:10  
Цитата:
І до речі, здається "Оселя зла"

А я все собі думав: як перекласти? Вже поміняв)

Цитата:
витянут можна, а от запихнути, це вже складніше)

Та хоча б витягнути для початку... Скажи як, бо я в цьому повний нуб.
А на рахунок того, як запхати тексти назад, то я думаю, що тут є багато досвідчених в цьому плані людей, які допоможуть з цим.
Зореліт 
VIP


З нами з: 18.09.10
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 316

2012-05-09 12:17  
TaRSaN
ну для початку, завантаж програму Dragon UnPACKer, за допомогою нього треба буде просканувати всі "підозрілі" файли і в них шукати текстові файли, пропускати можна відразу такі формати, як: *.669, *.tga, *.mp1 та ще деякі. Якщо знайдеш то вийняти - це саме просте: натискаєш правою кнопкою мишки на цей файл і там буде чи то видобути чи вийняти, от і все)

Додано через 36 хвилин 40 секунд:

ХМММ... здається я майже знайшов текст Happy
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-09 17:06  
Хто змінив назву теми, то хай покладе 2007 рік, бо саме тоді вийшла ПК-версія цієї гри.

Цитата:
завантаж програму Dragon UnPACKer

Уже завантажив, але ще треба у ній розібратися Happy Happy
варриор 
VIP


З нами з: 18.10.08
Востаннє: 29.10.17
Повідомлень: 492

2012-05-09 19:47  
Завантажив русифікатор від НД. Судячи з усього, переклад знаходиться в ss.dat, але Text Extractor звідти нічого не видобуває.
Зореліт 
VIP


З нами з: 18.09.10
Востаннє: 09.12.24
Повідомлень: 316

2012-05-09 21:30  
варриор
я теж думав що текст там, поки що не зміг знайти. Деякий текст був у game.exe

Додано через 1 годину 4 хвилини 36 секунд:

варриор
МОже текст у файлах 669?
варриор 
VIP


З нами з: 18.10.08
Востаннє: 29.10.17
Повідомлень: 492

2012-05-10 00:36  
В кого встановлена гра, киньте, будь ласка, файли ss.dat та evd.dat, варто дещо перевірити.
Sp1kezzz 
VIP


З нами з: 25.12.10
Востаннє: 12.12.24
Повідомлень: 251

2012-05-10 19:37  
Я маю, але мені здається вже краще самому скачати і поставити.
Для мене 212 метрів - то є трохи забагато Wide grin
b-y 
VIP


З нами з: 17.12.08
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 417

2012-05-10 20:57  
Текст знаходиться у файлах, назва яких розпочинається на ss_ (*dat), а ці файли знаходяться або в архіві ss.dat, або в теці ss/eng/ (це залежить від того, яка у вас версія гри - запакована або розпакована). Субтитри повинні бути десь у файлах *mdt.
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-10 21:02  
b-y
Я теж такої думки, але виникає питання: як витягнути тексти із файлу dat, бо простим NOTEPADом їх не витягнеш...
b-y 
VIP


З нами з: 17.12.08
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 417

2012-05-10 21:13  
Є спеціальна утиліта - RE4 text edit.
TaRSaN 
Частий відвідувач


З нами з: 24.02.12
Востаннє: 13.11.24
Повідомлень: 28

2012-05-10 21:26  
Цитата:
Є спеціальна утиліта - RE4 text edit.

Завантажив і... нічого не второпав. Як то кажуть шо, до чого і по чом?? Якщо не важко))
b-y 
VIP


З нами з: 17.12.08
Востаннє: 03.12.24
Повідомлень: 417

2012-05-10 21:34  
Скопіюй будь-який файл ss_*dat в теку де знаходиться TextExtract.exe і перетягни ss_*dat на TextExtract.exe (відкрити за допомогою). В цій же теці з'явиться текстовий документ.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3  наступна