Автор |
Повідомлення |
ipromik Частий відвідувач
З нами з: 28.10.13 Востаннє: 18.12.24 Повідомлень: 35
|
2018-03-27 13:40 |
Доброго дня .
Я знайшов текст у грі. Кілька речень переписав на українську.Запакував у гру.
Замість Ї.і є в мене появились ___ ось такі знаки.
Шрифти знайшов у грі, відкриваються у фотошопі
і їх там п'ять таблиць різних. в одній з таблиць я перемалював літеру А з двома крапками на Ї
запакував назад у гру й нічого не змінилося.
буду радий за якусь корисну інформацію. |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 21.12.24 Повідомлень: 416
|
2018-03-27 14:05 |
ipromik
Кожна літера має свій код (порядкове число). У залежності від кодової таблиці воно різне. У літери Ä це своє число (196 в UTF-8), а в літери Ї — своє (1031 в UTF-8). Тому окрім перемалювання треба ще додати, або замінити, цей символ у мапі символів гри, щоб вона знала його. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2018-06-18 15:31 |
i. |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 21.12.24 Повідомлень: 416
|
2018-06-18 17:40 |
tarasllg
Різні. Зазвичай для кожної гри вони свої. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2018-06-18 19:09 |
i. |
|
|
|
|
SmileyElf Свій
З нами з: 25.02.15 Востаннє: 09.11.24 Повідомлень: 98
|
2018-06-18 21:01 |
Найпопулярніші міжнародні спільноти, учасники яких ці програми створюють — XeNTaX та ZenHAX. Там ти можеш знайти програми для розпакування архівів більшості відомих ігор, що вийшли.
Також є декілька програм, що розпаковують файли багатьох ігор одразу.
Наприклад, оці для ігор на Unity:
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?t=10085 — Unity Assets Explorer;
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=33&t=10739 — DisUnity.
OpenIV працює з іграми на рушії RAGE компанії Rockstar Games.
Окрім цього, існують проекти, що мають на меті створення узагальненого інструментарію, який дозволив би розпаковувати архіви різних ігор незалежно від рушія. Наприклад, Dragon UnPACKer, але він давно не оновлювався та не має можливості розширити перелік підтримуваних ігор самостійно.
Перлини цього напрямку — MultiEx Commander та QuickBMS. Вони відрізняються тим, що мають власні потужні скриптові мови, що дозволяє писати власні скрипти для розпакування, не обтяжуючи себе інсталюванням IDE та вивченням особливостей мови програмування загального призначення. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2018-06-18 21:09 |
i. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2019-01-28 23:05 |
i. |
|
|
|
|
SmileyElf Свій
З нами з: 25.02.15 Востаннє: 09.11.24 Повідомлень: 98
|
2019-01-29 08:27 |
tarasllg написано: | А чим можна запакувати? |
Тут від певної гри залежить, бо універсальний пакувальник створити важко, і мені нічого не відомо про існування таких програм. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2019-01-29 16:28 |
i. |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 21.12.24 Повідомлень: 416
|
2019-01-29 16:36 |
tarasllg
Є десятки, якщо не сотні різних pak форматів. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2019-01-29 17:37 |
i. |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 21.12.24 Повідомлень: 416
|
2019-01-29 18:19 |
tarasllg
Не всі pak можна розпакувати за допомогою архіваторів. Наприклад pak будь-якої гри на UE4 не вийде.
Зазвичай пишуть назву гри чи програми. Цього буває достатньо, щоби тобі щось підказали. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2019-02-11 20:36 |
i. |
|
|
|
|
IT_IS_ME1987 VIP
З нами з: 06.12.17 Востаннє: 19.12.24 Повідомлень: 340
|
2019-02-12 22:32 |
|
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2019-02-13 15:10 |
i. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2019-02-27 20:00 |
i. |
|
|
|
|
IT_IS_ME1987 VIP
З нами з: 06.12.17 Востаннє: 19.12.24 Повідомлень: 340
|
2019-02-27 20:28 |
tarasllg
Resource Hacker, Restorator 2009 - вони підійдуть для редагування деякого тексту іконки та діалогів .exe файлу. Для редагування тексту у хардкоді треба будь-який hex редактор або Radialix Localizer. |
|
|
|
|
tarasllg Забанено
З нами з: 23.11.17 Востаннє: 19.01.22 Повідомлень: 216
|
2019-02-27 20:31 |
i. |
|
|
|
|
bot робот
З нами з: 30.09.07 Востаннє: 26.05.05 Повідомлень: 39579
|
2019-09-15 09:07 |
Тему перенесено з Обговорення до форуму Архів
Причина перенесення: пункт 3.1 правил розділу. Медихронал |
|
|
|
|