UaLT | Як ми це робимо?

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5
Автор Повідомлення
ipromik 
Новенький


З нами з: 28.10.13
Востаннє: 21.01.19
Повідомлень: 13

2018-03-27 13:40  
Доброго дня .

Я знайшов текст у грі. Кілька речень переписав на українську.Запакував у гру.
Замість Ї.і є в мене появились ___ ось такі знаки.
Шрифти знайшов у грі, відкриваються у фотошопі
і їх там п'ять таблиць різних. в одній з таблиць я перемалював літеру А з двома крапками на Ї
запакував назад у гру й нічого не змінилося.

буду радий за якусь корисну інформацію.
ripper1692 
Поважний учасник


З нами з: 15.12.13
Востаннє: 22.01.19
Повідомлень: 243

2018-03-27 14:05  
ipromik
Кожна літера має свій код (порядкове число). У залежності від кодової таблиці воно різне. У літери Ä це своє число (196 в UTF-8), а в літери Ї — своє (1031 в UTF-8). Тому окрім перемалювання треба ще додати, або замінити, цей символ у мапі символів гри, щоб вона знала його.
tarasllg 
Поважний учасник


З нами з: 23.11.17
Востаннє: 21.01.19
Повідомлень: 196

2018-06-18 15:31  
А які програми є для розпакування файлів ?
ripper1692 
Поважний учасник


З нами з: 15.12.13
Востаннє: 22.01.19
Повідомлень: 243

2018-06-18 17:40  
tarasllg
Різні. Зазвичай для кожної гри вони свої.
tarasllg 
Поважний учасник


З нами з: 23.11.17
Востаннє: 21.01.19
Повідомлень: 196

2018-06-18 19:09  
ripper1692 написано:
Різні. Зазвичай для кожної гри вони свої.

А де їх знайти ?
SmileyElf 
Свій


З нами з: 25.02.15
Востаннє: 21.01.19
Повідомлень: 97

2018-06-18 21:01  
Найпопулярніші міжнародні спільноти, учасники яких ці програми створюють — XeNTaX та ZenHAX. Там ти можеш знайти програми для розпакування архівів більшості відомих ігор, що вийшли.

Також є декілька програм, що розпаковують файли багатьох ігор одразу.

Наприклад, оці для ігор на Unity:
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?t=10085 — Unity Assets Explorer;
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=33&t=10739 — DisUnity.

OpenIV працює з іграми на рушії RAGE компанії Rockstar Games.

Окрім цього, існують проекти, що мають на меті створення узагальненого інструментарію, який дозволив би розпаковувати архіви різних ігор незалежно від рушія. Наприклад, Dragon UnPACKer, але він давно не оновлювався та не має можливості розширити перелік підтримуваних ігор самостійно.

Перлини цього напрямку — MultiEx Commander та QuickBMS. Вони відрізняються тим, що мають власні потужні скриптові мови, що дозволяє писати власні скрипти для розпакування, не обтяжуючи себе інсталюванням IDE та вивченням особливостей мови програмування загального призначення.
tarasllg 
Поважний учасник


З нами з: 23.11.17
Востаннє: 21.01.19
Повідомлень: 196

2018-06-18 21:09  
SmileyElf
Дякую !
tarasllg 
Поважний учасник


З нами з: 23.11.17
Востаннє: 21.01.19
Повідомлень: 196

2018-07-02 09:12  
Медихронал написано:
(ліки)

Сторінка не знайдена
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5