Синхронізація звуку в Sony Vegas Pro 13

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  наступна
Автор Повідомлення
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-07-31 19:21  
leicheman
leicheman написано:
Підставляємо чисті голоси під англ доріжку ( але тут я не знаю , як робити це

Знаю як це робиться ріпером
leicheman написано:
Тушимо англ звук, що укр голоси були гучніше і не було каші

Тушити його не треба (музичний супровід і т.п є у центральному каналі також)
Хоча не памятаю, дайте звук який небуть, подивлюся і скажу

Додано через 12 хвилин 57 секунд:

Gingеrbread написано:
Знаю як це робиться ріпером
https://www.youtube.com/watch?v=LZQnX6QZh4g
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-07-31 20:33  
Gingеrbread написано:
дайте звук

тут чисті голоси, якщо цікаво)
https://fex.net/s/lt0beza
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-07-31 20:41  
leicheman
А центральний канал можна?
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-07-31 21:10  
Gingеrbread
Хіба що завтра, зараз далеко від пк)
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-07-31 21:16  
leicheman
Звідки взяти сам серіал?
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-07-31 21:49  
Gingеrbread
На rarbg Амазонівські вебки є )))
Electroz 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.09.14
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 5260

2019-07-31 22:07  
leicheman написано:
На rarbg Амазонівські вебки є )))

Вже є блюрей
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-01 06:45  
Electroz написано:
Вже є блюрей

А, точно. Щось не помітив його був.
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-08-01 14:50  
leicheman написано:

2. Підставляємо чисті голоси під англ доріжку ( але тут я не знаю , як робити це )
3. Тушимо англ звук, що укр голоси були гучніше і не було каші.


Робимо по інструкції:
Робимо по інструкції:

1. Відкриваємо в ріпері записи які дала студія і центральний канал з доріжки який ми перед тим витягли звідти (у моєму випадку перша доріжка це є запис, а друга центральний канал).



Виключаємо ці два параметра (вони тільки заважатимуть).

2. Посилаємо 1-2 канали доріжки №1 на 3-4 канал доріжки №2. Для цього на доріжці під №1 тиснемо і утримуємо ЛКМ на ROUTE, не відпускаючи ЛКМ перетягуємо штекер на ROUTE доріжки під #2.

Нам відкриється вікно "Controls for track 1 "Імя файлу"" тут потрібно поміняти 1-2 канал на 3-4 див. скрін (тикаємо ЛКМ там де цифра 3 і міняємо на параметер під цифрою 4.

Закриваємо вікно "Controls for track 1 "Імя файлу"".

3. Відкриваємо компресор, для цього тиснемо ЛКМ на кнопку FX доріжки куди ми посилали сигнал з першої тобто на центральний канал який ми витягли з англійської доріжки.

Нам відкриється вікно з плагінами, вибираємо 1.All plugins -> 2.Cockos -> 3. VST: ReaComp (Cockos) і тиснемо ОК див скрін.

Відкриється компресор, нам потрібні лиш три параметри (можна і більше, але наразі досить трьох)

1. Ratio ставимо на 5 або 6
2. Detector input ставимо на Auxiliary input L+R
3. Thteshold виставляємо на 20-30 див.скрін.
*якщо цікаво що за параметри читайте в гуглі, лєнь це писати

Закриваємо компресор.
4. Рендеремо з такими параметрами:
Формат: WAV
Семпл рейт: 48000 (залежить від вхідного файлу оригінала)
Канали: моно
Бітність: 24 (така ж як і у вхідного файлу оригінала)

Важлива примітка: якщо користуєтеся ріпером, то варто знімати галочку з пункту Tail, тому що програма додатково вписує після аудіо-доріжки ще 1 секунду пустого звуку (1000мс), а це впливатиме на розмір файлу і це нам не потрібно.
*Взято з інструкції від Arch Enemy
Після закінчення рендеру дивимося на на вікно і шукаємо там Render status -> Master mix і дивимося чи не перевалив звук за -0.1 або чи не пішов взагалі у плюс, якщо таке трапилося то потрібно знизити гучність запису який ми накладали, а краще знайти фрагмент де гучність перевалює за -0.1 і знизити тільки на цьому фрагменті (вирізавши і винісши його на чисту доріжку і проробивши з нею усі дії які були описані тут знову) відповідно настільки на скільки він перевалив за -0.1 див.скрін.

Якщо все норм то приступаємо до пункту №5
5. збираємо звук до купи див.Стадія 4: Збірка
Тут перша серія https://fex.net/s/kna5r2o

Додано через 1 хвилину 3 секунди:

leicheman написано:

В принципі я розумію приблизно хід дій.
1. Беремо розкидаємо англ доріжку на канали і беремо для підставки укр голосів Ц канал
2. Підставляємо чисті голоси під англ доріжку ( але тут я не знаю , як робити це )
3. Тушимо англ звук, що укр голоси були гучніше і не було каші.
4. Рендеремо і зберігаємо
5. Усі інші канали англ доріжки робимо по гучності, як Ц.
6. Збираємо до купи у 5.1

Пятий пунк зайвий
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 4227

2019-08-01 15:15  
Gingеrbread
дякую...дуже потрібний пост...
я ріпером не користувався, щеб таку розгорнуту інструкцію для аудишина.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-01 17:16  
Gingеrbread написано:
Робимо по інструкції:


дякую, спробую розібратися. ріпер ще жодного разу не відкривав)
krigg070 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.10.14
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2430

2019-08-01 20:03  
Замість
Gingеrbread написано:
VST: ReaComp (Cockos)

краще використовувати sidechain compressor (в ролі посилу використовувати войсовер, в ролі компресора - центральний канал). Бо по суті, ти за допомогою звичайного компресора зменшив гучність всієї дороги, і наклав голоси поверх.

Додано через 37 секунд:

UPD. Хоча я мабуть помиляюсь - там є посил.

leicheman
Ти користуєшся вегасом чи ріпером?
Electroz 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.09.14
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 5260

2019-08-01 20:08  
kryk-v.ya. написано:
я ріпером не користувався, щеб таку розгорнуту інструкцію для аудишина.

Метод накладання голосів у всіх програмах однакових, як для вегаса, ріпера і аудишина.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-01 20:39  
krigg070 написано:
Ти користуєшся вегасом чи ріпером?


вегасом
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-01 23:53  
Gingеrbread написано:
Робимо по інструкції:


Наче усе зрозуміло. Єдине, що мені потрібно це дізнатися, як правильно укр голоси підставляти. Трохи шоб раніше звучали чи трохи пізніше, чи взагалі майже у рівно можна ставити? І що робити, як я вже підставив укр голоси під англ? Просто зберігати як одну доріжку, а редактор сам накладе при рендері?

А можна перенести проект з вегасу до ріперу? Наприклад я порозставляв укр. голоси у вегасі і усе те потім якось закинути у ріпер?
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-08-02 00:26  
leicheman написано:
Єдине, що мені потрібно це дізнатися, як правильно укр голоси підставляти. Трохи шоб раніше звучали чи трохи пізніше, чи взагалі майже у рівно можна ставити?

Став "майже рівно" все одно деякі фрази будуть або раніше, або пізніше ( звісно якщо ти їх не розрізав і заново кожну фразу не накладав) достатньо одну коротку фразу поставити "майже рівно" все інше само стане так як треба
leicheman написано:
І що робити, як я вже підставив укр голоси під англ? Просто зберігати як одну доріжку, а редактор сам накладе при рендері?

Так
leicheman написано:
А можна перенести проект з вегасу до ріперу? Наприклад я порозставляв укр. голоси у вегасі і усе те потім якось закинути у ріпер?

Цього не знаю
Можна просто у вегасі уже розставлені голоси зарендерити у вав і закинути у ріпер вже нічого не синхронізуючи там
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-02 00:36  
Gingеrbread написано:
Став "майже рівно" все одно деякі фрази будуть або раніше, або пізніше ( звісно якщо ти їх не розрізав і заново кожну фразу не накладав) достатньо одну коротку фразу поставити "майже рівно" все інше само стане так як треба


обрізав, бо на початку норм, але далі сильно запізніються або поспішають

Gingеrbread написано:
Можна просто у вегасі уже розставлені голоси зарендерити у вав і закинути у ріпер вже нічого не синхронізуючи там

точно, а щось геть не подумав про це. дякую)
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-08-02 03:15  
leicheman написано:
далі сильно запізніються або поспішають

Там треба розтягнути запис тобто поміняти фпс з 25.000 на 23.976 і тоді синхронити ще там трапляється розсинхрон через чорні кадри я так зрозумів у кількох місцях якраз після закінчення певної сцени
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-02 11:29  
Gingеrbread написано:
Після закінчення рендеру дивимося на на вікно і шукаємо там Render status -> Master mix і дивимося чи не перевалив звук за -0.1 або чи не пішов взагалі у плюс


як там зрозумів перевали чи нє? щось не дуже второпав, чи воно має бути просто більше -0.1 і не плюсове?

Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-08-02 12:08  
leicheman написано:
як там зрозумів перевали чи нє? щось не дуже второпав, чи воно має бути просто більше -0.1 і не плюсове?

Так, значення буде більше за -0.1 і якщо буде перевал воно має засвітитися яскраво червони
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-02 12:12  
Gingеrbread написано:
Так, значення буде більше за -0.1 і якщо буде перевал воно має засвітитися яскраво червони


тобто зараз на те шо на скріні, усе норм? можна збирати до купи?
Gingеrbread 
Забанено
Забанено


З нами з: 01.07.19
Востаннє: 02.03.20
Повідомлень: 358

2019-08-02 12:15  
leicheman
Там -1.7 це нормально, можна збирати
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-02 12:16  
Gingеrbread написано:
Там -1.7 це нормально, можна збирати

супер, дякую за допомогу)))
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-05 22:58  
У кого є телик. Спробуйте чи відтворюється у вас "Вбиваючи Єву" https://fex.net/s/xtsypdo
Зробив 5 серій і жодна на телику не програється. Таке вперше. Чи то я десь натупив чи то ріп такий
ось мі
мі
Complete name : F:\Killing Eve (2019) (Season 2) [Ukr_Eng] 720p [Hurtom]\Killing Eve S02E01 - Do You Know How to Dispose of a Body [Ukr_Eng] 720p [Hurtom].
Format :
Format version : Version 4
File size : 2.11 GiB
Duration : 43 min 41 s
Overall bit rate : 6 930 kb/s
Encoded date : UTC 2019-08-05 11:01:26
Writing application : v27.0.0 ('Metropolis') 64-bit
Writing library : libebml v1.3.6 + v1.4.9
Attachments : poster.png

Video
ID : 1
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : [email protected]
Format settings : CABAC / 5 Ref Frames
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 5 frames
Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC
Duration : 43 min 41 s
Bit rate : 5 642 kb/s
Width : 1 280 pixels
Height : 720 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate mode : Constant
Frame rate : 23.976 (24000/1001) FPS
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.255
Stream size : 1.72 GiB (81%)
Writing library : core 157 r2969 d4099dd
Encoding settings : cabac=1 / ref=5 / deblock=1:-3:-3 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=8 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.00 / mixed_ref=1 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-2 / threads=22 / lookahead_threads=3 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=2 / b_adapt=1 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=250 / keyint_min=23 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=50 / rc=2pass / mbtree=1 / bitrate=5642 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=0 / qpmax=69 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00
Language : English
Default : Yes
Forced : No

Audio #1
ID : 2
Format : AC-3
Format/Info : Audio Coding 3
Commercial name : Dolby Digital
Codec ID : A_AC3
Duration : 43 min 41 s
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 640 kb/s
Channel(s) : 6 channels
Channel layout : L R C LFE Ls Rs
Sampling rate : 48.0 kHz
Frame rate : 31.250 FPS (1536 SPF)
Bit depth : 16 bits
Compression mode : Lossy
Stream size : 200 MiB (9%)
Title : MVO - DubLiCat
Language : Ukrainian
Service kind : Complete Main
Default : Yes
Forced : No

Audio #2
ID : 3
Format : AC-3
Format/Info : Audio Coding 3
Commercial name : Dolby Digital
Codec ID : A_AC3
Duration : 43 min 41 s
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 640 kb/s
Channel(s) : 6 channels
Channel layout : L R C LFE Ls Rs
Sampling rate : 48.0 kHz
Frame rate : 31.250 FPS (1536 SPF)
Bit depth : 16 bits
Compression mode : Lossy
Stream size : 200 MiB (9%)
Language : English
Service kind : Complete Main
Default : No
Forced : No

Text
ID : 4
Format : UTF-8
Codec ID : S_TEXT/UTF8
Codec ID/Info : UTF-8 Plain Text
Duration : 43 min 8 s
Bit rate : 52 b/s
Count of elements : 586
Stream size : 16.7 KiB (0%)
Language : English
Default : No
Forced : No

Menu
00:00:00.000 : en:00:00:00.000
00:05:58.358 : en:00:05:58.358
00:11:48.666 : en:00:11:48.666
00:17:53.614 : en:00:17:53.614
00:22:54.832 : en:00:22:54.832
00:29:59.840 : en:00:29:59.840
00:36:00.241 : en:00:36:00.241
00:43:08.711 : en:00:43:08.711
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 4227

2019-08-05 23:58  
leicheman
все показує...зробити скріни?
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-06 01:09  
kryk-v.ya. написано:
все показує

напряму включаєте? ну тобто флешка в телик?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 4227

2019-08-06 09:03  
leicheman написано:
ну тобто флешка в телик?

ні, скачав прямо на ноутбук і через мережеву папку(загальний доступ) дивився на телевізорі.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-17 14:15  
Як у вегасі змінити ас3 параметри для редерингу?
Після перевстановлення системи поставив знову вегас, але ас3 парметри не змінити, кнопка не клібабельна.
Electroz 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.09.14
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 5260

2019-08-17 14:51  
leicheman написано:
Як у вегасі змінити ас3 параметри для редерингу?

Постав репак від кролика, там вже є вбудований PRO.
https://repack.me/software/repacks/multimedia/396-magix-vegas-pro-17.html
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2019-08-17 15:42  
Electroz написано:
Постав репак від кролика, там вже є вбудований PRO.


А є окремо? Бо в мене 13й, не хочу нову збірку ставити.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  наступна