Автор |
Повідомлення |
Robar III Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/7826087455c9b8e51bac2e.jpg)
З нами з: 18.08.11 Востаннє: 01.05.20 Повідомлень: 4897
|
2018-08-15 14:30 |
кокошнік
Що таке керниця? |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
hetzendorf Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/13735129275ff091d3ee37f.png)
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2018-08-15 14:53 |
Cherie написано: | Якщо нема звіту за попередній сезон - на наступний не буде дозволів. |
А якщо напейсання звіту зірвала якась творча невдача, типу хвороби (травма там або декрет напр.) чи чогось подібного, чи можливо якось напейсати звіт з сезону, на який не дали дозвіл? |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Cherie Новенький
![](davatar/hurtom.gif)
З нами з: 20.02.18 Востаннє: 25.02.24 Повідомлень: 23
|
2018-08-15 14:54 |
кокошнік, я не копаю, я керую тими, хто копає . Вам хіба не видали двох рабів?))) |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
hetzendorf Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/13735129275ff091d3ee37f.png)
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2018-08-15 14:54 |
Цитата: | Robar III
Попереджень: 2 |
А чи можна якось зняти з Воїн-куна оте неподобство 2-річної давнини? |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Cherie Новенький
![](davatar/hurtom.gif)
З нами з: 20.02.18 Востаннє: 25.02.24 Повідомлень: 23
|
2018-08-15 14:58 |
hetzendorf, буде звіт за сезон розкопок - будуть наступні дозволи. Якщо конкретний археолог не проводив археологічних робіт один чи кілька сезонів, у нього не має бути проблем із отриманням дозволу на наступний. Якщо я правильно зрозуміла Ваше питання |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
hetzendorf Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/13735129275ff091d3ee37f.png)
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2018-08-15 15:08 |
Cherie написано: | Якщо я правильно зрозуміла Ваше питання |
Ні, не правильно. Бекіцер:
Чи можна написати звіт за сезон, не маючи дозволу?
Cherie написано: | Якщо нема звіту за попередній сезон - на наступний не буде дозволів. |
Cherie написано: | Якщо конкретний археолог не проводив археологічних робіт один чи кілька сезонів, у нього не має бути проблем із отриманням дозволу на наступний. |
А це що, неухильні дотримання взаємовиключних параграфів? |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Cherie Новенький
![](davatar/hurtom.gif)
З нами з: 20.02.18 Востаннє: 25.02.24 Повідомлень: 23
|
2018-08-15 15:20 |
hetzendorf написано: | Чи можна написати звіт за сезон, не маючи дозволу? |
Ні. Але є нюанс: Відкритий лист видає Інститут археології, кажуть, тепер навіть досить оперативно. А ось дозвіл має видавати Міністерство культури, в області їх реєструють. Дозвіл от можуть видати, коли сніг випаде, тобто сезон завершиться :/ . Так що кожен, хто в такій ситуації, ризикує. Якщо таки не отримає дозволу - то може якось "вписатись" як частина експедиції когось іншого, у кого є відповідні дозволи на ту територію. Якось так
hetzendorf написано: | неухильні дотримання взаємовиключних параграфів? |
Якщо є дозволи на сезон, але не було розкопок - не мала з таким справи, тож не можу сказати, що далі.
Якщо дозволів не було, розкопок не було - то й звіту не треба і проблем не буде. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Gin_ger Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/3690867935c71d972730a1.jpg)
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2018-08-15 15:45 |
589 |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
кокошнік Попереджень: 1
![](davatar/hurtom.gif)
З нами з: 09.06.15 Востаннє: 27.05.20 Повідомлень: 2136
|
2018-08-15 15:52 |
Robar III написано: | Що таке керниця? |
по російському "керница"... |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
gunnarukr VIP
![](images/avatars/5670250175b6f2f249ae78.png)
З нами з: 07.01.15 Востаннє: 09.01.25 Повідомлень: 851
|
2018-08-15 17:18 |
-_-В_E_N_D_Е_R-_- написано: | Молодці! догралися! |
Зате тепер з нами Cherie
Баланс флудильні відновлений! |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
-_-В_E_N_D_Е_R-_- Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/21407477755b717c16be769.jpg)
З нами з: 11.07.18 Востаннє: 23.08.18 Повідомлень: 528
|
2018-08-15 18:22 |
gunnarukr
Ні, не буде тут Олі, то не буде і мене
Додано через 20 секунд:
Ваш баланс знову порушиться |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Gin_ger Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/3690867935c71d972730a1.jpg)
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2018-08-15 20:13 |
590 |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Coлoмoн Кeйн Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/7949348365b6c2d10651c4.png)
З нами з: 09.08.18 Востаннє: 27.08.18 Повідомлень: 51
|
2018-08-15 20:44 |
Gin_ger написано: | Там медом намащено? |
Аякже! |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Krest0 VIP
![](images/avatars/6427506125e2a48ed79637.jpg)
З нами з: 23.01.16 Востаннє: 07.12.23 Повідомлень: 2873
|
2018-08-15 21:25 |
gunnarukr написано: |
Зате тепер з нами Cherie Tongue out (1)
Баланс флудильні відновлений!
|
У Cherie інший характер. Це не тотожна заміна. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
gunnarukr VIP
![](images/avatars/5670250175b6f2f249ae78.png)
З нами з: 07.01.15 Востаннє: 09.01.25 Повідомлень: 851
|
2018-08-15 22:01 |
Krest0
На безриб'ї і ... )
Та й двох Роксолян флудильня б не потягнула. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Gin_ger Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/3690867935c71d972730a1.jpg)
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2018-08-16 10:58 |
592 |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
hetzendorf Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/13735129275ff091d3ee37f.png)
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2018-08-16 12:24 |
Cherie-chan не схильна до епатажної поведінки. Це сприяє, якщо вона не зацікавлена у славі й популярності. А Ryorya-chan нарешті зважилася на Інтернет-затворництво, аби пізнати дзен заспокоєння та врівноваження, тим самим наближаючись до власної гармонії.
![](//img.hurtom.com/i/2017/11/Suzumiya-Haruhi-Anime-1523211.gif) |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
marchelloUA VIP
![](images/avatars/14877953405b2a5eea1db2b.png)
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2018-08-16 13:11 |
На якість зв'язку через мого ethernet провайдера станом на сьогодні не скаржуся Додано через 11 хвилин 23 секунди:
З телефона через запасного інтернет провайдера (не найшвидший з можливих usb модем від інтертелеком + роутер з wifi для роздачі всім користувачам), не те щоб фонтан, але пристойно як для запасного prepaid варіанту Додано через 9 хвилин 15 секунд:
Безпосередньо з телефона за допомогою мобільного інтернету від life, досі не пішов замінити сім-картку на сумісну з 4G, тому ще скромніше, та принаймні можна щось відповісти по роботі в дорозі з магазину додому. Додано через 20 хвилин:
З комп'ютера-віртуалки, що мені видали для роботи - взагалі швидкість мрія.
Вгадали, класно з нього торенти юзати, але я це роблю лише у випадку опенсорсу і то епізодично, інакше дадуть по голові. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Robar III Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/7826087455c9b8e51bac2e.jpg)
З нами з: 18.08.11 Востаннє: 01.05.20 Повідомлень: 4897
|
2018-08-16 19:58 |
Тим часом, у нас з'явився цілий новий розділ. https://toloka.to/f259
Додано через 29 секунд:
marchelloUA
Ну по всій території України є така швидкість... |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
leicheman Відео Гуртом - фільмокрай
![Відео Гуртом - фільмокрай Відео Гуртом - фільмокрай](images/ranks/hurtom-synchronization.png)
![](images/avatars/157571654561dbf4ba6109d.png)
З нами з: 03.07.14 Востаннє: 06.02.25 Повідомлень: 7353
|
2018-08-16 20:02 |
Robar III написано: | Тим часом, у нас з'явився цілий новий розділ. |
Не знаю жодну людину, яка грає на маку. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
marchelloUA VIP
![](images/avatars/14877953405b2a5eea1db2b.png)
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2018-08-16 20:30 |
Robar III написано: | Ну по всій території України є така швидкість... |
В селі в родичів за 90 км наразі доступний глючніший варіант лайфу, бо доводиться час від часу на телефоні вимикати і вмикати знову мобільний інтернет, аби запрацювало далі. Ватафон (мтс) взагалі був на минулих вихідних відсутній, поки не повідомив про це їх за номером 0-800-... Коли лише по одній вишці від оператора, то все не так цікаво як в більшому місті. Також по селах ще далеко не всюди є 4G.
Хоча в Славську сидів через радіо-інтернет від уар.нет і все було майже весь час непогано (під цим словом маю на увазі трохи кращий варіант ніж через інтертелеком).
Додано через 2 хвилини 26 секунд:
Якщо в когось є вже сім-картка 4G і також вже є відповідне покриття, то було би цікаво побачити скріншот результатів від fast.com аби в мене був стимул піти замінити картку. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Robar III Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/7826087455c9b8e51bac2e.jpg)
З нами з: 18.08.11 Востаннє: 01.05.20 Повідомлень: 4897
|
2018-08-16 20:39 |
marchelloUA
За 30 км від Кропивницького, інтертелеком навіть дуже хріново робить, з урахуванням антени. Не кажучи вже про інет від телефонних операторів. Проводний інет навіть від укртелекому відсутній. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
hetzendorf Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/13735129275ff091d3ee37f.png)
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2018-08-16 21:42 |
marchelloUA написано: | Якщо в когось є вже сім-картка 4G і також вже є відповідне покриття, то було би цікаво побачити скріншот результатів від fast.com аби в мене був стимул піти замінити картку. |
Міняйте, міняйте! Я навіть і не очікував (Kyivstar): Практично як домашній ethernet 20 Mbps: |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
marchelloUA VIP
![](images/avatars/14877953405b2a5eea1db2b.png)
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2018-08-16 22:11 |
Ще би нормальні usb-модеми 4G продавали, щоб можна було вставити в роутер. Наче змовилися, в офіційних салонах мобільних операторів нема ніде. Зате розлочені від закордонних операторів на olx, prom - запросто. Кіт в мішку, бо на місці не перевіриш. Або просити місцеві комп.магазини замовити і тоді теоретично можна буде спробувати на місці. Ну що ж, хоча би заради можливості користуватися нормальним нетом в самому телефоні за ті ж гроші - варто.
hetzendorf
Дякую.
Додано через 5 хвилин 6 секунд:
hetzendorf
Німецькою володієте через близькість до ідишу, чи вивчена в школі?
Я зараз ось вчу, а в школі вчив англійську. В duolingo.com i clozemaster.com виходить все дуже гарно, а з викладачем почав і зрозумів що це зовсім інша річ... Та ще й ці артиклі, котрі ніяк не вгадаєш, залишається лише завчити разом з відповідними іменниками. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
hetzendorf Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/13735129275ff091d3ee37f.png)
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2018-08-16 22:36 |
marchelloUA написано: | Німецькою володієте через близькість до ідишу, чи вивчена в школі? |
Ні, через марні спроби оволодіти англійською (мені взагалі не віриться, що це взагалі можливо без переїзду й занурення в англомовне середовище). Відвідував курси Ґьоте-інституту 3 роки. На жаль, зараз багато вивченого забув @_@
marchelloUA написано: | Та ще й ці артиклі, котрі ніяк не вгадаєш, залишається лише завчити разом з відповідними іменниками. |
Вони означають граматичний рід, що на жаль ніяк не корелює з українською. На жаль лише запам'ятовувати. Проте рід чудово покращує семантику й тут англійська програє (й не тільки тут).
marchelloUA написано: | в школі вчив англійську |
Я теж. Після школи на курсах з американцями з'ясувалося, що мене вчили неправильно. В інституті — знову по іншому. Після інституту (на роботі з нами викладач займався) — знову все не так, як раніше. Ще й кожне слово по 25 різних значень. 24 часи (24, Карле!) — дяка французькій спадщині. На слух дуже тяжко сприймається, коли співають — ніц розібрати неможливо! От як так можна? Я розбираю слова, коли співають абсолютно невідомими мені італійською (міжнародна мова музики), французькою, фінською (як на мене — найкрасивіша для вокалу), іспанською, японською. Англійською ж — якась мовна каша… Сказитися можна! @_@ |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
marchelloUA VIP
![](images/avatars/14877953405b2a5eea1db2b.png)
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2018-08-16 23:08 |
hetzendorf
В школі мені пощастило мати вчительку, котра на початку 90-х побувала в Англії. Зазвичай старші кадри совєтської школи мали інше завдання - навчити здавати іспити англійською (ну чи іншою іноземною) перед такими ж совєтськими людьми, однак вбити будь-яку теоретичну спробу заговорити з іноземцем, навіть в тих рідкісних випадках, коли така зустріч могла статися )) Читав байку про дівчину, що народилася в Східній Німеччині в сім'ї совєтських науковців, там вчилася в німецькій школі і вільно балакала, однак по переїзді назад в совєтщину її знання були вбиті безглуздим вивченням граматичних правил без розмовної практики )) Тут я не говорю про інший курс - для КГБ, там якраз все було зовсім інакше.
В інституті в звичайній групі мав тверде 5, але там було дуже скучно, на задніх партах грали в карти і таке подібне. Пішов в спецгрупу, довго вмовляв викладача мене взяти, там мені хотіли ставити трійку, однак зате мав хоча би середовище кращих студентів..
Далі - фільми без перекладу з англійськими субтитрами, мабуть найбільший прогрес був саме через це.
Потім вже робота в іноземній компанії з обов'язковими заняттями із носіями мови, тут вже закріпив те що було. Зараз займаюся щотижня англійською по скайпу з викладачем, щоправда не носієм мови, однак мене влаштовує наразі. Німецькою зараз і на А1 рівні не володію, враховуючи граматику... Ну все ще попереду )
Додано через 4 хвилини 51 секунду:
Upd: Англійські часи і досі не знаю, то й що? Для розмовної мови цього зовсім, зовсім не потрібно! Ні, це nice to have, однак якраз на незнанні якогось абзацу з підручника тиснули совєтські викладачі, мало не били книжкою по голові, щоб відбити будь-яке бажання вчити іноземну мову. Індуси взагалі говорять дикою сумішшю своїх слів із вкрапленням англійської, без будь-якої граматики, однак роблять це впевнено і їх беруть на роботу! Вважаю, що з деякими поправками треба брати в цьому приклад з індусів )))
Додано через 6 хвилин 9 секунд:
З музики для сприйняття мови радив би щось давніше, скажімо Louis Armstrong - слухати із текстами пісень з інтернету. Він принаймні співав не так швидко і чітко вимовляв слова. Сучасну музику, без тексту перед очима, та ще й з купою діалектів, можливо розуміти на слух хіба що після років життя в середовищі, тож це не показник незнання мови.. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
hetzendorf Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/13735129275ff091d3ee37f.png)
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2018-08-16 23:40 |
marchelloUA
А я закінчив школу у 1990, тож мене вчили старі совіцькі кадри.
marchelloUA написано: | Читав байку про дівчину, що народилася в Східній Німеччині в сім'ї совєтських науковців, там вчилася в німецькій школі і вільно балакала, однак по переїзді назад в совєтщину її знання були вбиті безглуздим вивченням граматичних правил без розмовної практики |
Це точно байка, бо правила німецької граматики чіткі й логічні, а тому не надто складні для опанування. Ця дівчина мала їх засвоїти у німецькій школі. У реалі її радше відпустили з уроків, поставивши 5 автоматом, щоб вона раптом не почала вчити вчительку ^__^
marchelloUA написано: | Англійські часи і досі не знаю, то й що? Для розмовної мови цього зовсім, зовсім не потрібно! |
І буде незрозуміло «хто на кому стояв» >_<
marchelloUA написано: | Індуси взагалі говорять дикою сумішшю своїх слів із вкрапленням англійської, без будь-якої граматики, однак роблять це впевнено |
Гадаю, коли такі індуси збираються зі слов'янами, китайцями та ще з якимись угорцями та греками, то всі тоді думають одне, кажуть друге, чують третє, розуміють четверте й роблять п'яте, в результаті в найкращому разі ні до чого не домовляться, але зазвичай накоять якусь суміш бульдогу з носорогом, що ми й бачимо на практиці у вигляді «якісних» китайських товарів.
marchelloUA написано: | Вважаю, що з деякими поправками треба брати в цьому приклад з індусів |
Насправді англійська за об'єктивними оцінками (відсутність семантичної однозначності, надлишкова омонімічність, надмірна заплутаність граматичних правил, відсутність (зокрема у фонетиці!) стандарту «Englisch als Fremdsprache», складність оволодіння для негермано- й нероманофонів) ніяк не годиться в якості мови міжнародного спілкування, якою вона де-факто стала волею злого випадку, через прикре непорозуміння й на щастя у наші часи поволі почала цей статус втрачати. Вважаю, що потрібно цю тенденцію всебічно розвивати, спиняючи надмірне захоплення англійською, а краще її взагалі ігнорувати, вживаючи мовою міжнаціонального спілкування якусь більш придатну до цього. Наприклад німецьку.
Додано через 5 хвилин 19 секунд:
marchelloUA написано: | З музики для сприйняття мови радив би щось давніше, скажімо Louis Armstrong |
Негра???!!!!!
Ненавиджу джаз, блюз, реп та іншу дегенеративну негритянську «музику»!
![](//img.hurtom.com/i/2017/11/Steins-Gate-Anime-anime-gif-Okabe-Rintarou-2129698.gif) |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Robar III Забанено
![Забанено Забанено](templates/Saphic/images/banned_user.gif)
![](images/avatars/7826087455c9b8e51bac2e.jpg)
З нами з: 18.08.11 Востаннє: 01.05.20 Повідомлень: 4897
|
2018-08-17 06:41 |
hetzendorf написано: | Насправді англійська за об'єктивними оцінками (відсутність семантичної однозначності, надлишкова омонімічність, надмірна заплутаність граматичних правил, відсутність (зокрема у фонетиці!) стандарту «Englisch als Fremdsprache», складність оволодіння для негермано- й нероманофонів) ніяк не годиться в якості мови міжнародного спілкування, якою вона де-факто стала волею злого випадку, через прикре непорозуміння й на щастя у наші часи поволі почала цей статус втрачати. Вважаю, що потрібно цю тенденцію всебічно розвивати, спиняючи надмірне захоплення англійською, а краще її взагалі ігнорувати, вживаючи мовою міжнаціонального спілкування якусь більш придатну до цього. Наприклад німецьку |
О ні, в цьому плані хай краще англійська залишається. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
leicheman Відео Гуртом - фільмокрай
![Відео Гуртом - фільмокрай Відео Гуртом - фільмокрай](images/ranks/hurtom-synchronization.png)
![](images/avatars/157571654561dbf4ba6109d.png)
З нами з: 03.07.14 Востаннє: 06.02.25 Повідомлень: 7353
|
2018-08-17 07:51 |
marchelloUA
Але це Київстар
Іноді буває і до 90 доходить |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
marchelloUA VIP
![](images/avatars/14877953405b2a5eea1db2b.png)
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2018-08-17 11:34 |
leicheman
Круто реально.
Додано через 2 хвилини 2 секунди:
hetzendorf написано: |
marchelloUA написано:
Англійські часи і досі не знаю, то й що? Для розмовної мови цього зовсім, зовсім не потрібно!
І буде незрозуміло «хто на кому стояв»
|
Як юніксоїд, мабуть що стикалися з технічними завданнями чи принаймні з технічною документацією, man-ами, тому мусите знати, що там поем не пишуть. Навпаки, вживаються прості і лаконічні речення, де часи дуже рідко впливають на сенс викладеного.
Додано через 4 хвилини 17 секунд:
hetzendorf написано: | Ненавиджу |
Питання музичних смаків, тут без коментарів. Хоча могли би відділити суто лінгвістичну частину питання від музичної, знаю що для цього у вас iq достатньо високий.
Що ж до негрів, то в нас це слово вживається змалку без ніякого бажання образити, а слово "чорний" неприроднє, так. Хоча я морально готовий обійтися без цього слова. Ну і не можу не зауважити, що вживаюче це природне для вас слово, не дуже дивуйтеся, коли вживають інше, неприємне для вас означення слова "єврей", - бо воно так само, особливо на західній Україні, природне і вживається змалку без емоційного забарвлення.
Додано через 1 хвилину 59 секунд:
Китайська має всі шанси стати мовою міжнаціонального спілкування ))
Адже англійська стала такою через захоплення територій та економічну експансію. Все це невдовзі буде і з Китаєм... ))
Додано через 43 хвилини 54 секунди:
2All
Може тут знайдеться unix bash script гуру )
Цитата: | 1 4-7 * * * bash -c "sleep 10; if pgrep fetchmail; then exit; else fetchmail --nosyslog --nodetach -vvv; fi" > /dev/null; bash -c "sleep 10; if pgrep fetchmail; then exit; else fetchmail --fetchmailrc ~/.fetchmail2 --fetchlimit 100 --nosyslog --nodetach -vvv; fi" > /dev/null |
Це ^^^ мій поточний запис в crontab для отримання пошти. Час від часу отримую помилку від одного сервера "fetchmail: Unknown login or authentication error on user@imapserver". Але помилка не відповідає дійсності, бо при наступній спробі все ок. Отже, в мене бажання якось відловлювати цю помилку за текстом і робити наступну спробу після 10 секунд паузи. Нічого життєво важливого, зрештою. Якщо в когось є ідеї, підкажіть плз. |
|
|
|
![](templates/Saphic/images/spacer.gif) |
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
|