Флудильня №2

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 352, 353, 354  наступна
Автор Повідомлення
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 23210

2018-08-14 13:34  
Сьогодні вночі в Івано-Франківську помер відомий письменник, громадський діяч і політик періоду здобуття незалежності України Степан Пушик.

Любов Голота: Степан Пушик любив Україну в собі
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2018-08-14 13:39  
ssTAss
R.I.P.

Додано через 32 секунди:

Земля пухом йому.
Cherie 
Новенький


З нами з: 20.02.18
Востаннє: 25.02.24
Повідомлень: 23

2018-08-14 14:13  
Gin_ger написано:
Хто визначає на якій мові віруючий говорить?

В інших не питала, а про ту дівчинку розказувати не маю права. Я і так забагато сказала. Навіщо підколюєте щодо української мови? Це українська сім'я, де розмовляють українською. Інші знайомі, що мають дар мов, також спілкуються українською в житті. Навіть не українці Wink (1)
Krest0 написано:
Прославляти Бога можна й на рідній мові. Нащо для того іноземні?

Я не казала, що прославляють лише мовами. Прославляють і українською, і мовами. Вам би справді хоч раз піти подивитись, як виглядає молитва прослави. Тоді багато питань відпадуть самі собою.
marchelloUA 
VIP


З нами з: 13.04.11
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 1079

2018-08-14 19:36  
Pylorama
https://www.codewars.com/kata/55f4e56315a375c1ed000159/train/java
Вже третій день б'юся. Ось мій код:

Цитата:

package testCodeWars;

public class NumbersThatAreAPowerOfTheirSumOfDigits {

public static long powerSumDigTerm(int n) {
long k = 81;
int cnt = 0;
long candidate = 0;
double myPower = 0;
while(cnt<n) {
Long sum=(long) 0;
int myLength=String.valueOf(k).length();
for (int i=0;i<String.valueOf(k).length();i++) {
sum=sum+Character.digit(String.valueOf(k).charAt(i), 10);
}
for (int f=2;f<=myLength;f++) {
myPower=Math.pow(sum, f);
if (k==myPower) {
break;
}
if (myPower>k) {
break;
}
}
if (k!=myPower) {
k=k+1;
}
else {
cnt=cnt+1;
if (cnt==n) {
candidate=k;
break;
}
k=k+1;
}
}
return candidate;
}

public static void main(String[] args) {
System.out.println(powerSumDigTerm(1));
System.out.println(powerSumDigTerm(2));
System.out.println(powerSumDigTerm(3));
System.out.println(powerSumDigTerm(4));
System.out.println(powerSumDigTerm(5));
System.out.println(powerSumDigTerm(6));
System.out.println(powerSumDigTerm(7));
System.out.println(powerSumDigTerm(8));
System.out.println(powerSumDigTerm(9));
System.out.println(powerSumDigTerm(10));
System.out.println(powerSumDigTerm(11));
System.out.println(powerSumDigTerm(12));
System.out.println(powerSumDigTerm(13));
//System.out.println(powerSumDigTerm(14));
//System.out.println(powerSumDigTerm(15));
//System.out.println(powerSumDigTerm(16));
//System.out.println(powerSumDigTerm(30));
}
}
Результати вірні, однак... таймаут під час фінальної перевірки на сервері codewars. Вже дещо оптимізував і далі не бачу, як можна пришвидшити... Доведеться призупинити сьогодні цю діяльність, бо це не приносить хліб з маслом (поки що) і таки робити основну роботу. Якщо є ідеї, буду вдячний.
-_-В_E_N_D_Е_R-_- 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.07.18
Востаннє: 23.08.18
Повідомлень: 528

2018-08-14 19:54  
Сидите тут, флудите, займіться чимось!
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2018-08-14 20:00  
Олю, спеціяльно для тебе. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10209046886489188&id=1828640307
Я увірував, пробач, я помилявся.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-08-14 20:14  
585
-_-В_E_N_D_Е_R-_- 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.07.18
Востаннє: 23.08.18
Повідомлень: 528

2018-08-14 20:32  
Gin_ger написано:
Скоро модератором будете.

Ні.
marchelloUA 
VIP


З нами з: 13.04.11
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 1079

2018-08-14 21:01  
Gin_ger
Вразило - не вразило... Мене он програмування в політеху на першому курсі зовсім не вразило. Не знав як елементарний цикл написати. Попросив знайомого програміста, він мені лабораторні роботи написав. А так як це був тоді для мене непрофільний предмет, то здав і забув. Не міг собі уявити, що колись це стане моїм хлібом.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-08-14 22:13  
586
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2018-08-14 22:17  
Gin_ger
Якщо не секрет, то яку освіту маєш?
Coлoмoн Кeйн 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.08.18
Востаннє: 27.08.18
Повідомлень: 51

2018-08-14 22:21  
Перша 6-годинна прокачка.



Флудильня, як-не-як)
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2874

2018-08-14 22:37  
Coлoмoн Кeйн
Хріна собі. Ти вже 49 коментарів написав і досі без бану. Медихронал у відпустці чи що?
Coлoмoн Кeйн 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.08.18
Востаннє: 27.08.18
Повідомлень: 51

2018-08-14 22:50  
Krest0 написано:
Медихронал у відпустці чи що?

Так важко, коли спектр багатослів'я про цю персону обмежують правила толоки))

Додано через 4 хвилини 55 секунд:

Мо', то вже зміни на краще, і невдовзі всі заживуть як брати і сестри? Може, колись навіть Лелі тут нічого не заважатиме і не гнобитиме.

Додано через 1 хвилину 1 секунду:

Мабуть, я точно з паралельного всесвіту. Тут мирно не буває.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-08-15 00:49  
590
Cherie 
Новенький


З нами з: 20.02.18
Востаннє: 25.02.24
Повідомлень: 23

2018-08-15 01:45  
Gin_ger написано:
Ви, ніби бізнесом займаєтесь. Приходьте туди-сюди на таку годину і там таке дізнаєтесь…

По-перше, я лише відповідала на Ваші питання. Власного досвіду у цій темі не маю, тож розказую те, що бачила і довідалась від тих, хто такий досвід має. По-друге, прийти і подивитись писала не Вам. І то не з метою агітації, а просто побачити, що воно таке. Тому нема чого прискіпуватись до фраз чи окремих слів.

І взагалі, у мене нині професійне свято, тому не дам нікому зіпсувати мій настрій Wink (1) . Посвяткую, певне, тим, що піду спати не о 3 годині ночі (ранку?) Wide grin
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2874

2018-08-15 02:06  
Cherie
А ви мали досвід у розкопках. Чи ви радше теоретик?
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-08-15 03:37  
587
Cherie 
Новенький


З нами з: 20.02.18
Востаннє: 25.02.24
Повідомлень: 23

2018-08-15 08:42  
Krest0 написано:

Cherie
А ви мали досвід у розкопках

Так Happy . Була у багатьох українських експедиціях
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-08-15 09:40  
Cherie написано:
Так . Була у багатьох українських експедиціях

чорний археолог?
і що накопали інтересного?
Cherie 
Новенький


З нами з: 20.02.18
Востаннє: 25.02.24
Повідомлень: 23

2018-08-15 10:22  
кокошнік написано:
чорний археолог?

білий Tongue out (1)
кокошнік написано:
і що накопали інтересного?

Горщики зі скарбами мені не траплялися Wink (1). А так - багато землі (дуууже багато), черепків, кісточок, інколи якісь металеві речі (то вже від досліджуваного періоду залежить). Ну ок, ще металургійний комплекс Х ст., струхлявілі оборонні споруди, хатинки різних періодів (тобто їх залишки), одна із пічкою, викладеною з каменя та посудиною із кістками (наче свині, але то на око, ніхто не досліджував їх детально), різні поховання і ще багато-багато всього, що цікаво мені, зате дуже нудно для інших Wide grin .
Зазвичай, коли люди приходять до розкопу і питають, що накопали, то думають, що археологи десь позаникували скриньки зі скарбами, а їм вішають на вуха макаронні вироби про землю і черепки Wide grin
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-08-15 10:40  
Cherie написано:
Горщики зі скарбами мені не траплялися

не там копали, треба копати в музеях або в приватних колекціях, видать ви дійсно білий прибілий археолог, тобто біла прибіла археологиня)))

Cherie написано:
Горщики зі скарбами мені не траплялися . А так - багато землі (дуууже багато), черепків, кісточок, інколи якісь металеві речі (то вже від досліджуваного періоду залежить). Ну ок, ще металургійний комплекс Х ст., оборонні споруди, хатинки різних періодів, одна із пічкою, викладеною з каменя та посудиною із кістками (наче свині, але то на око, ніхто не досліджував їх детально), різні поховання і ще багато-багато всього, що цікаво мені, зате дуже нудно для інших .

наукові роботи типу звіту за землекопання писали чи хто з науковців?
є таке чтиво в вільному доступі???

Cherie написано:
Зазвичай, коли люди приходять до розкопу і питають, що накопали, то думають, що археологи десь позаникували скриньки зі скарбами, а їм вішають на вуха макаронні вироби про землю і черепки

і люди мають рацію, археологи копають копають, викопають і це нікому невидно, а викопане потрапляє до приватних колекцій та закритих фондів самих археологів і мабуть музеїв...
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-08-15 12:38  
588
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-08-15 13:37  
Gin_ger написано:

Був курган. Кожного дня ви його бачили. Холодок по шкірі. А потім прийшли археологи і залишили рівне місце. І все. І ваш населений пункт, як тисячі інших…
Не любимо ми своєї Батьківщини.

мда, це ще археологи не дізналися що Карпати рукотворні, порозкопують як он ті кургани, і не буде гуцулам де ліс контрабандити(((
Pylorama 
Частий відвідувач


З нами з: 19.10.12
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 48

2018-08-15 14:01  
marchelloUA
Отже. Задача не вирішується перебором за розумний час. Я пішов методом перебору і вперся в таймаут. Шукаючи математичну залежність, погуглив за підказкою (Виявилось, задача має інший спосіб вирішення, який мені не сподобався, проте свою роботу виконує).
"hints"

З інтернету:
Цитата:
To be honest I have a bit of a bad feeling about the solution for this as it is based a whole lot on heuristics and guess when choosing the parameters.

Цитата:
...we iterated two loops representing the base and exponent, adding the digits of the powers and comparing that sum to the base... collecting relevant values into an array

Треба зробити припущення щодо максимальних степенів, і в циклах з константною тривалістю (яку ми припустили) наповнювати масив значеннями, що задовільняють умовам задачі.
В тегах вказано sorting - це має відношення до рішення.

До речі, суму цифр числа можна знайти через ділення.
Код:
long tmp = your_number;
long sum = 0;
while(tmp != 0) {
      sum += tmp % 10;
      tmp = tmp / 10;
}
або
Код:
long tmp = your_number;
long sum = 0;
for (; tmp != 0; sum += tmp % 10, tmp /= 10);


А ось вже просто готове рішення https://www.mathblog.dk/project-euler-119-sum-of-digits-raised-power/
Не варто витрачати на це багато часу (я витратив).
marchelloUA 
VIP


З нами з: 13.04.11
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 1079

2018-08-15 14:44  
Pylorama
Дякую. Пошук суми чисел через ділення не дає суттєвого пришвидшення. Степінь початковий я беру 2 і збільшую на один, а якщо результат більший ніж моє стартове число, тоді це число пропускаю. Сортування... подумаю. Ще мені на одному ресурсі підказали, що можна використати стріми для паралельного обчислення... поки що не стикався, спробую зрозуміти як це робити. Готове рішення - це добре, та в мене спортивний інтерес (це як під час бігу я вдячний за маленьку допомогу у вигляді відкритої пляшечки з водою від глядача, та замість мене пробігти це не те). Часу справді шкода, буду бачити далі чи думати, а може дійсно натомість варто підглянути в готове рішення через декілька годин.

Upd: ще мені натякнули на одному ресурсі, що по матану можна перевіряти парність-непарність числа і суми чисел, пробую...

Мій поточний варіант:

Цитата:

package testCodeWars;

public class NumbersThatAreAPowerOfTheirSumOfDigits {

public static long powerSumDigTerm(int n) {
long k = 81;
int cnt = 0;
long candidate = 0;
double myPower = 0;
while(cnt<n) {
Long sum=(long) 0;
int myLength=String.valueOf(k).length();
for (int i=0;i<String.valueOf(k).length();i++) {
sum=sum+Character.digit(String.valueOf(k).charAt(i), 10);
}
/*boolean isSumEven = (sum%2)==0;
boolean isKodd = (k%2)==0;
if (isKodd && isSumEven) {
break;
}*/
for (int f=2;f<=myLength;f++) {
myPower=Math.pow(sum, f);
if (k==myPower) {
break;
}
if (myPower>k) {
break;
}
}
if (k!=myPower) {
k=k+1;
}
else {
cnt=cnt+1;
if (cnt==n) {
candidate=k;
break;
}
k=k+1;
}
}
return candidate;
}

public static void main(String[] args) {
System.out.println("1="+powerSumDigTerm(1));
System.out.println("2="+powerSumDigTerm(2));
System.out.println("3="+powerSumDigTerm(3));
System.out.println("4="+powerSumDigTerm(4));
System.out.println("5="+powerSumDigTerm(5));
System.out.println("6="+powerSumDigTerm(6));
System.out.println("7="+powerSumDigTerm(7));
System.out.println("8="+powerSumDigTerm(8));
System.out.println("9="+powerSumDigTerm(9));
System.out.println("10="+powerSumDigTerm(10));
System.out.println("11="+powerSumDigTerm(11));
System.out.println("12="+powerSumDigTerm(12));
//System.out.println("13="+powerSumDigTerm(13));
//System.out.println("14="+powerSumDigTerm(14));
//System.out.println("15="+powerSumDigTerm(15));
//System.out.println("16="+powerSumDigTerm(16));
//System.out.println("30="+powerSumDigTerm(30));
}
}
Cherie 
Новенький


З нами з: 20.02.18
Востаннє: 25.02.24
Повідомлень: 23

2018-08-15 14:45  
кокошнік написано:
і люди мають рацію, археологи копають копають, викопають і це нікому невидно, а викопане потрапляє до приватних колекцій та закритих фондів самих археологів і мабуть музеїв...

Всі матеріали з розкопок мають зберігатись у фондах музеїв, куди й передаються після обробки археологами. А вже що буде показано відвідувачам - залежить від працівників музеїв. Якщо знаходиться якась цінна річ - одразу ж викликається машина із музею, інколи з охороною. Та знахідка має зберігатися у сейфі (принаймні спочатку), щоб не "зробила ноги". Це з мого досвіду. Якщо не у постійній експозиції, то під час тимчасових виставок ці речі можуть бачити відвідувачі.
кокошнік написано:

наукові роботи типу звіту за землекопання писали чи хто з науковців?
є таке чтиво в вільному доступі???

Після кожних розкопок керівник експедиції сам або з помічниками пише Наукові звіти. Цей звіт має бути відповідно до вимог та встановлених законом термінів. Але доступ до цієї праці на 5 років закрито для інших дослідників. Тобто автор може спокійно писати статті та монографії Happy, а вже інші можуть використовувати друковані роботи, а не саме джерело.
Почитати можна в археологічній періодиці (більшість дослідників публікують результати своїх розкопок у журналах), збірниках (наприклад, наукових конференцій) та в монографіях. Зазвичай вони не продаються у книгарнях, але у наукових бібліотеках мають бути. Випуски журналу "Археологія" є тут і тут
Ну і, щоб Ви знали, археолог має отримувати кожного сезону Відкритий лист і дозвіл на кожен вид археологічного дослідження. Нема такого, що прийшло натхнення і "піду покопаю он той курганчик" - на все мають бути документи. Якщо нема звіту за попередній сезон - на наступний не буде дозволів.
Gin_ger написано:
Розкопки були завершені. Валялась купка кісток

Після завершення робіт розкоп має бути засипаний, а всі матеріали (в тому числі кістки) зібрані і після опрацювання - зберігатись у фондах. Таке колись робили деякі "дослідники", зараз про подібне неподобство мені не відомо.
Gin_ger написано:
На жаль, часто, розкопки - це руйнування історичних об'єктів

Розкопки - це завжди руйнування пам'ятки! Тому є методика проведення розкопок та дослідники мають отримати максимум інформації із того, що знайде, навіть ґрунти є цінним та інформативним джерелом. Ще залишаються так звані бровки (контроль-профілі), по яких видно стратиграфію і при потребі можна повернутись і дослідити їх. Кургани після досліджень мали б бути відновлені за цими профілями, а якщо зрівняно із землею - то ж варварство!
Gin_ger написано:
Добре, якщо копають лопатами, а не екскаватором, або бульдозером…

Копають лопатами, засипають найчастіше бульдозерами (економія кількох днів і купи сил нещасних студентів-істориків першого курсу). Про копання екскаваторами - є "науковці", які таке досить нещодавно практикували, зокрема на курганах, або якщо культурний шар глибоко, але чи зараз так роблять - не цікавилась. Сподіваюсь, що ні, бо це дикість...
-_-В_E_N_D_Е_R-_- 
Забанено
Забанено


З нами з: 11.07.18
Востаннє: 23.08.18
Повідомлень: 528

2018-08-15 14:54  
Молодці! догралися! Оля сюди вже другий день не заходить
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-08-15 15:16  
Cherie написано:
Про копання екскаваторами

от зразу видно вам можна дозволити копати керницю у себе на присадибній ділянці, ви накапаєте там скарб)))
Coлoмoн Кeйн 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.08.18
Востаннє: 27.08.18
Повідомлень: 51

2018-08-15 15:25  
Запрошую всіх бажаючих! Флудильня і тут також є!
https://discord.gg/XAcUgC3
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 352, 353, 354  наступна