Як звести записаний звук з ТБ під відео

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  наступна
Автор Повідомлення
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-24 20:45  
Як синхронізувати 5.1 і потім зберегти?
Чи в правильному напрямку мої здогадки?

Розкладаю на канали тягнути Центральний вирізаю рекламу і синхронізую з Центральним англ, а потім кидаю інші укр канали до укр Центру і вже з ним синхронізую, а потім кожен у моно вав зберігаю і кидаю в прогу збирати те все?

Чи це не правильно і потрібно по іншому чи навіть, якось простіше зробити це?
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-24 20:53  
leicheman
В правильному....але
Якщо це закадр і переклад накладний тільки на центральний канал, то просто синхрониш його, а інші канали можеш взяти з оригінального звук
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-24 20:57  
Anоnymous
а якщо звук укр ас3 5.1 384, а англ дтс 5.1 2000 з гаком? нічого? просто коли буду збирати вказати такі ж параметри, як у укр доріжки до синхронізації?
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-24 21:03  
leicheman
Це все для початку треба розпакувати у вав, а потім збирати як бажаєш якими хочеш параметрами.
Можеш навіть зробити дтс звук якщо там справжні 5.1
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-24 22:14  
Anоnymous написано:
Можеш навіть зробити дтс звук якщо там справжні 5.1

А як його зробити? Бо у SurCode for Dolby Digital тільки АС3 налаштування(((
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-24 22:21  
leicheman
-HD Master Audio
Або
SurCode DVD Pro Encoder
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 01.05.24
Повідомлень: 17145

2018-12-24 23:19  
leicheman написано:
чи навіть, якось простіше зробити це?

В саундфорджі можна одразу створити проект 5.1, закинути туди одразу всі канали (з розкладеного на 6 wav) кожен на своє місце, зафіксувати "замочком" (щоб всі операції відбувались синхронно зі всіма каналами) і далі вже синхронити з ориг. Можна розвернути лише центр, щоб було краще видно, а решту каналів звернути. Потім проект зберігається в ас3 (плагін AC3pro).

П.С. в Хроніках Різдва на 58.08 присутній невеликий ґандж в укр. доріжці.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-24 23:27  
igor911 написано:
на 58.08 присутній невеликий ґандж

а що це? воно не смертельно? довго йде? бо я вже видалив фільм.
коли дивився на телику то наче не чув дефектів якихось, але то міг і прогавити .
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 01.05.24
Повідомлень: 17145

2018-12-24 23:53  
leicheman, чутно одне клацання і перепад рівня гучності, не смертельно.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-25 00:01  
igor911 написано:
чутно одне клацання і перепад рівня гучності

а як можна такого уникнути?
я мабуть, щось десь не з тими параметрами зберіг((
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 01.05.24
Повідомлень: 17145

2018-12-25 00:33  
leicheman, та ні, схоже, що просто треба було ретельніше обробляти звук в місці вирізання/склейки.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-25 00:50  
igor911 написано:
обробляти звук в місці вирізання/склейки

а його ще якось обробити потрібно?
я просто вирізав рекламу, а потім вирізав в тому ж місці оригінал і перекидав до укр звуку .
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-25 16:12  
leicheman написано:

а його ще якось обробити потрібно?
я просто вирізав рекламу, а потім вирізав в тому ж місці оригінал і перекидав до укр звуку .

Обов'язково. Найпростіший варіант це вирізати з оригінальної доріжки трохи більший кусок ніж з української

Тоді різких клацань не мало б бути.

igor911 написано:
перепад рівня гучності,

Щоб цього не було чути то можеш до дати " вставити огинаючу -> гучність" там можеш добачити скільки влізе точок і тягати за них поки звук не буде одного рівня гучності......або накласти ефект або продублювати той кусок звуку
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-25 17:16  
leicheman

Чим вирізаєш рекламу? Там по ідеї має бути достатньо витягнути центральний канал, його синхронізувати за оригінальним центральним каналом, і потім зібрати все до купи, взяти всі оригінальні канали, окрім синхронізованого центрального. По факту буде як оце колись робили дуті 5,1, але це буде реальний. Головне, аби ідеально піки співпали, бо буде ефект піаніно.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-25 17:26  
Anоnymous написано:
Найпростіший варіант це вирізати з оригінальної доріжки трохи більший кусок ніж з української

в вона довша від того не стане? тоді ж розсинхрон буде чи ні?

kinaxem написано:
Чим вирізаєш рекламу?

вегасом 13

kinaxem написано:
Там по ідеї має бути достатньо витягнути центральний канал, його синхронізувати за оригінальним центральним каналом, і потім зібрати все до купи, взяти всі оригінальні канали, окрім синхронізованого центрального. По факту буде як оце колись робили дуті 5,1, але це буде реальний. Головне, аби ідеально піки співпали, бо буде ефект піаніно.

ну я саме так і роблю
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-25 17:44  
leicheman написано:
в вона довша від того не стане? тоді ж розсинхрон буде чи ні?

ні, вона накладеться просто на укр звук
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-25 17:51  
Anоnymous написано:
ні, вона накладеться просто на укр звук

а як правильно вирізати рекламу у 2х канальній доріжці?

Бо в мене тут, як раз проблема зі гучністю, оригінальна доріжка тихіша ніж переклад, як зробити їх однаковими? щоб той шматочок оригінальної зробити такою ж гучність як і переклад?

І взагалі якщо двоканальна, який канал кидати Л чи Р чи немає різниці? І з яким каналом зводити оригінальної доріжки? Також з Л чи Р чи тут потрібно теж з Ц зводити?
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-25 17:55  
leicheman написано:
тоді ж розсинхрон буде чи ні?


якщо піки ідеально співпадають то не буде розсинхрону. Але треба підібрати гарно гучність, щоб гучність української доріжки та ориігнальної були приблизно однаковими...

Додано через 3 хвилини 12 секунд:

leicheman написано:
І взагалі якщо двоканальна, який канал кидати Л чи Р чи немає різниці? І з яким каналом зводити оригінальної доріжки? Також з Л чи Р чи тут потрібно теж з Ц зводити?


Та ну, так не гріши) Якщо маєш двоканальний запис, то так його прямо і зводиш, перекодуй оригінал в стерео, бажано з піднятою гучністю, щоб міг все гарно відрегулювати по гучності з українською доріжкою. Так як по тб доріжки ще й нормалізують, то раджу підінмати гучність десь так на 10-12дб, щоб легко підганяти фонові звуки. Пиши в приват, я тобі все розкажу детально...
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-25 17:57  
kinaxem написано:
Але треба підібрати гарно гучність, щоб гучність української доріжки та ориігнальної були приблизно однаковими...

а як те зробити? я щось не можу знайти ,як подивитися яка гучність у перекладу, щоб підтягнути оригінальний шматок доріжки, що вставив замість реклами.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-25 18:00  
leicheman написано:
щоб підтягнути оригінальний шматок доріжки, що вставив замість реклами.

Ти у веґасі цього не зробиш, там ти можеш тільки зменшити гучність. Підінмай ось цим https://toloka.to/t70370 перекодуй оригінал у вавку стерео з підняттям гучності
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-25 18:00  
leicheman написано:
Бо в мене тут, як раз проблема зі гучністю, оригінальна доріжка тихіша ніж переклад, як зробити їх однаковими? щоб той шматочок оригінальної зробити такою ж гучність як і переклад?

просто продублюq кусок оригінальної доріжки має стати гучніше або ефект
додай

і підніми гучність (якщо тихо то ще раз цей самий ефект додай)

leicheman написано:
І взагалі якщо двоканальна, який канал кидати Л чи Р чи немає різниці? І з яким каналом зводити оригінальної доріжки? Також з Л чи Р чи тут потрібно теж з Ц зводити?

Спочатку оригінальну перекодувати у двоканальну потім українську перекодувати у вав без розкладання на канали
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-25 18:04  
Зручніше один раз підняти гучність у іксвіді, і потім її дугою знімати як треба
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 02.05.24
Повідомлень: 4243

2018-12-25 18:07  
kinaxem написано:
Ти у веґасі цього не зробиш, там ти можеш тільки зменшити гучність

Задумливо дивлюся на повзунок гучності у доріжки. Як так він ходить угору?
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-25 18:07  
Записи з тб ще треба зазвичай ресемплувати, тож після ресемплування зразу зберігай у стерео, і його синхронізуй
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-25 18:07  
kinaxem написано:
Зручніше один раз підняти гучність у іксвіді, і потім її дугою знімати як треба

Нормалізацію можна включити у вегасі
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-25 18:09  
Anоnymous написано:
Нормалізацію можна включити у вегасі


А от її я там якраз не знайшо, підкажи де саме вона там?
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-12-25 18:11  
Neytreenor написано:
Задумливо дивлюся на повзунок гучності у доріжки. Як так він ходить угору?

Він підніме гучність цілої доріжки

Додано через 1 хвилину 4 секунди:

kinaxem написано:
А от її я там якраз не знайшо, підкажи де саме вона там?

Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 02.05.24
Повідомлень: 4243

2018-12-25 18:18  
Anоnymous написано:
Він підніме гучність цілої доріжки

Ну так. Але шматок доріжки завжди можна винести на окрему доріжку.
Крім того є Volume Envelope (Shift+V на доріжці), про який вже, здається, згадували.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2018-12-25 18:23  
Anоnymous

Щось я виділяю доріжку і тисну ту нормалізацію але нічого не відбувається. Ти про нормалізацію по піках доріжки говориш, щоб їх зробити приблизно однакової гучності?
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2018-12-25 18:25  
Щось я заплутався. Якщо можна давайте маленькими кроками почергово.
От же, я зробив дві доріжки у вав стерео і закинув у вегас, тепер мені потрібно вирізати рекламу і замінити оригінальної доріжки шматком, вірно? Я це зробив, а ось тепер той шмат оригіналу тихіший, що мені натискати і де, що її зрівняти з перекладом. Можна, будь ласка, як для тупенького чайника пояснити? хах
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  наступна