Створення релізів h264 +

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна
Автор Повідомлення
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2015-03-04 01:06  
Необхідні інструменти
    MeGUI
    Avisynth
    AvsPmod
    K-Lite Codec Pack Mega
    FFmpeg


Створення скрипту Avisynth
    1. Відкрийте ремукс за допомогою AvsPmod
    2. Знайдіть світлий кадр і обріжте чорні смуги через Video - Crop Editor

    3. Вирахуйте розмір:
    Наприклад, після обрізання вийшло 1920x1040
    1920 поділити на 1040 = 1,846153846153846
    1280 (бажана ширина) поділити на 1,846153846153846 = 693,3333333333334
    4. Беріть найближче число, яке ділиться на 4, в даному випадку це 692
    5. Після Crop додайте:
    Lanczos4Resize(1280,692)

    В результаті вийде:
    Цитата:
    DirectShowSource("00010.m2ts")
    Crop(0, 20, -0, -20)
    Lanczos4Resize(1280,692)


    Щоб згладити banding, раджу ще в кінці додати:
    Цитата:
    GradFun3(thr=0.4, smode=2)


    Щоб прибрати шум, в першу чергу на старих фільмах, додайте після Lanczos4Resize:

    Слабкий шум
    Цитата:
    RemoveGrain(mode=2)

    Середній шум
    Цитата:
    FluxSmoothST(7,7)


Ріпання відео
    1. Відкрийте .avs у MeGUI
    2. Виберіть : *scratchpad* у Encoder settings
    3. Виберіть File format:
    4. Відкрийте Config
    5. Поставте галочку на Show Advanced Settings
    6. Виберіть Const. Quality
    7. Встановіть Quality на 19 для нових фільмів і 21 для старих або зернистих (чим нижче значення, тим вища якість, не раджу переходити межі 18-22, з досвіду можу сказати, що 19 - більш, ніж достатньо)

    Цитата:
    Preset - Slower
    Tuning - Film
    AVC Profile - High Profile
    AVC Level - Level 4.1
    Frame-Type - Number of B-frames - 3 (для сумісності із пристроями як Xbox 360; при використанні режиму Const. Quality значення не впливає на якість - якби воно було вищим, це би дозволило досягнути дещо меншого розміру файлу)
    Rate Control - VBV Buffer Size - 31250; VBV Maximum Bitrate - 31250 (замість стандартних 78125 та 62500 для сумісності; їх більш, ніж достатньо для 720p і цілком достатньо для 1080p)
    Analysis - M.E. Range - 32, M.E. Algorithm - 10, No Fast P-Skip


    Замість того, щоб параметри вибирати вручну, ви також можете завантажити мій профіль (називається : Film). File - Import Presets

    8. Натисніть Queue


Ріпання аудіо
    1. Завантажте найновіший FFmpeg-static
    2. Відкрийте командний рядок через Пуск - Виконати - cmd (Windows 7) або Win+R - cmd (Windows 8+)
    3. Перетягніть ffmpeg.exe у командний рядок
    4. Допишіть " -i " та однаковим способом перетягніть у вікно ремукс, і натисніть Enter

    У вас мала вийти така команда:
    Цитата:
    "C:\Program Files\ffmpeg\ffmpeg.exe" -i C:\Files\Movie\STREAM\00010.m2ts


    5. FFmpeg покаже інформацію про файл. Нас цікавить id оригінальної доріжки аудіо
    6. Стрілкою вверх поверніться до попередньої команди, і доповніть її:
    map - це id доріжки
    c:a - формат
    b:a 448k - бітрейт

    Цитата:
    "C:\Program Files\ffmpeg\ffmpeg.exe" -i C:\Files\Movie\STREAM\00010.m2ts -map 0:1 -c:a -b:a 448k "C:\Files\Movie\eng."


    Чому не ec3to? Він використовує Aften, дуже застарілий енкодер . Порівняння:

    -448 Aften
    -448 Sonic Foundry (Dolby Encoder 6.2.2)
    -448 Sony Studio (Dolby Consumer Encoder)
    -448 Sony Pro (Dolby Encoder 7.0)
    -448 FFmpeg
    -HD Оригінал

    Для замість :

    Цитата:
    "C:\Program Files\ffmpeg\ffmpeg.exe" -i C:\Files\Movie\STREAM\00010.m2ts -map 0:1 -c:a libfdk_aac -b:a 224k -cutoff 18000 "C:\Files\Movie\eng."


    Для 5.1 -> 2.0

    Цитата:
    "C:\Program Files\ffmpeg\ffmpeg.exe" -i C:\Files\Movie\STREAM\00010.m2ts -map 0:1 -c:a libfdk_aac -b:a 160k -cutoff 18000 -ac 2 "C:\Files\Movie\eng."


    Чому libfdk_aac? Порівняння:

    -224 libfdk_aac
    -224 native
    PCM-1536 оригінал

    При кодуванні напряму із ., ffmpeg може видати "unknown error". Тоді треба додати "-f ":

    Цитата:
    "C:\Program Files\ffmpeg\ffmpeg.exe" -f -i C:\Files\Movie\eng. -c:a libfdk_aac -b:a 160k -cutoff 18000 -ac 2 "C:\Files\Movie\eng."


    Із -HD витягнути 1509 (core):

    Цитата:
    "C:\Program Files\ffmpeg\ffmpeg.exe" -f -i C:\Files\Movie\eng. -bsf:a dca_core -c:a copy "C:\Files\Movie\eng_core."


    Додати затримку 1.5 секунди:
    Цитата:
    "C:\Program Files\ffmpeg\ffmpeg.exe" -f lavfi -i anullsrc=channel_layout=5.1:sample_rate=48000 -t 1.5 -b:a 448k "C:\Files\Movie\silence-1.5."
    "C:\Program Files\ffmpeg\ffmpeg.exe" -i concat:"C:\Files\Movie\silence-1.5.|C:\Files\Movie\ukr." -qscale 0 -codec copy "C:\Files\Movie\ukr-delayed."


Муксування
    1. Відкрийте GUI через C:\Program Files (x86)\MeGUI\tools\\mmg.exe
    2. Додайте файли
    3. Переконайтеся, що вони у правильній послідовності
    4. Виберіть 'none' для всіх доріжок у Extra options - Compression
    5. Виберіть мову доріжки у General track options - Language
    6. Виберіть 'no' у General track options - Default track flag для всіх доріжок, крім відео і української
    7. Вкажіть назву фільму у Global - File/segment title
    8. Натисніть Start muxing


Кожен крок у інструкції важливий, будьте уважні.

В результаті у вас має вийти однаковий ріп, як наприклад
Люди Ікс: Остання битва / X-Men: The Last Stand (2006) 720p Ukr/Eng | Sub Eng
Стерв'ятник / Стрінгер / Nightcrawler (2014) 720p Ukr/Eng | Sub Eng
Ернест і Селестіна / Ernest & Celestine (2012) 720p Ukr/Fre | sub Eng
Вона / Her (2013) 720p Ukr/Eng | sub Eng
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 22.04.24
Повідомлень: 3205

2015-03-04 08:52  
Konfucius написано:
DirectShowSource("00010.m2ts")

А проіндексувати не хочете? У M2TS ж купа "порожнечі". Їх треба або перепакодувати у мкв а потім ріпати або індексувати і індексний файл підключати як сирець.

Ні слова про фільтри / бедандінг тощо.

Тепер ясно чого у Конфуція ріпи таке гімно.
Mr Yuran 
Відео Гуртом - команда HD
Відео Гуртом - команда HD


З нами з: 15.11.11
Востаннє: 23.04.24
Повідомлень: 539

2015-03-05 18:45  
Konfucius написано:
21 для старих

Для старих 21? Це чому?
З власного досвіду 18 мінімум. Нерідко потрібно 15-16. В таких випадках потрібно обирати компроміс між якістю та розміром.
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2015-03-06 13:54  
NeetScrool написано:
Ні слова про фільтри / бедандінг тощо.

Просвітіть людей про фільтри та бедандінг (насправді, (де)бандінг/banding), буде корисно всім.

Зрозуміло, що у цій короткій інструкції я не описав всі випадки.

Додано через 4 хвилини 19 секунд:

Mr Yuran написано:
З власного досвіду 18 мінімум. Нерідко потрібно 15-16. В таких випадках потрібно обирати компроміс між якістю та розміром.

17 - це вже майже lossless (залежить від інших параметрів, звичайно).

Якби ви використали 18 для фільмів, як The Texas Chain Saw Massacre (1974), розмір 720p би наближався до 10ГБ, не думаю, що це виправдано.

Додано через 6 хвилин 19 секунд:

NeetScrool написано:
А проіндексувати не хочете? У M2TS ж купа "порожнечі". Їх треба або перепакодувати у мкв а потім ріпати або індексувати і індексний файл підключати як сирець.

Будь ласка, вкажіть на недолік у якомусь із моїх ріпів (скріншотом), який спричинений "купою порожнечі у M2TS". З досвіду, додаткові дії були потрібні тільки у випадку VC-1, з іншими ніколи не було проблем.
Xshot 
VIP


З нами з: 22.09.09
Востаннє: 22.04.24
Повідомлень: 1650

2015-03-06 17:30  
На рутрекері десь писали, що для кращої якості замість "Lanczos4Resize" слід брати spline36resize/spline144resize
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2015-03-07 02:55  
Xshot
Серед цих алгоритмів (lanzacos, spline, blackman, bicubic, gauss) немає більш якісного і менш якісного. Всі вони мають свої застосування, плюси і мінуси, і вибираються на власне бачення.
Mr Yuran 
Відео Гуртом - команда HD
Відео Гуртом - команда HD


З нами з: 15.11.11
Востаннє: 23.04.24
Повідомлень: 539

2015-03-07 13:08  
Konfucius написано:
Якби ви використали 18 для фільмів, як The Texas Chain Saw Massacre (1974), розмір 720p би наближався до 10ГБ, не думаю, що це виправдано.

Я ріпи роблю в два проходи. Але для визначення бітрейту в кінець AVS скрипту додаю такий код:
Код:
selectTotal1=framecount()/100
selectTotal2=selectTotal1*2
selectrangeevery(selectTotal2,50)

Далі роблю тестові відео з crf від 15 до 22. Потім аналізую до десяти скріншотів з оригіналу та кожного відео.
Зазвичай оптимальними є значення 17-20. Бувало, що для кращої якості варто брати 15-16. Загалом, потрібно обирати між якістю та розміром.
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2015-03-07 15:10  
Порівняння lanzacos4, blackman, spline36, spline64:

Сцена 1
lanzacos4
blackman
spline36
spline64

Сцена 2
lanzacos4
blackman
spline36
spline64

Сцена 3
lanzacos4
blackman
spline36
spline64

Сцена 4
lanzacos4
blackman
spline36
spline64

Додано через 13 хвилин 25 секунд:

Єдина різниця, яку я помітив - це різний розмір файлу Wide grin

Від найменшого до найбільшого, в середньому за всіма сценами:

blackman: 100%
spline36: 100,1%
spline64: 100,2%
lanzacos4: 101,3%
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 17144

2015-03-24 20:48  
Konfucius написано:
Ріпання аудіо...eac3to

Читав на рутрекері в "Обработка и пересжатие звуковых дорожек [инструкция]" та "eac3to и как им пользоваться [инструкция]", що не рекомендують використовувати eac3to для кодування АС3, через використання енкодера aften, що поступається по якості енкодерам від Dolby Lab.

"Для якісного стиснення в слід використовувати тільки офіційні енкодери від Dolby (Sonic Foundry Soft Encode (Dolby Digital), Minnetonka Audio SurCode for Dolby Digital (Dolby Digital), Sonic Audio Transcoder (Dolby Digital), Sony Vegas, Sony SoundForge (Dolby Digital)). Всілякий самопал типу aften, кодувальника в ffmpeg та інших - це "варіації на тему". Їх авторам ніхто не давав точні алгоритми стиснення. Тому результат буде завідомо нижчий за якістю."

"Найкращу якість кодування в АС3 забезпечує Dolby Digital Encoder. Він доступний в плагінах до Sony Vegas, Sound Forge, Steinberg Nuendo та ін.; вбудований у Sonic Foundry Soft Encode, Dolby Media Producer Suite."

І все це підтверджується графіками АЧХ, SNR, PEAQ, спектрами:
Спектри



1.Джерело


2.Dolby Digital Encoder


3.Aften (eac3to)
Додано через 38 хвилин 29 секунд:

тому сам спочатку розпаковую з джерела у WAV, а потім з WAV кодую в Sony SoundForge, використовуючи "Dolby Digital AC-3 Pro"
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2015-03-26 11:06  
igor911
Йдеться про створення /448 оригінальної доріжки (тобто другої). Не думаю, що для неї варто варто гратися із розкладанням на wavs і складанням назад за допомогою якогось офіційного енкодера.
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 17144

2015-03-26 11:16  
Konfucius
Ну, так, не варто, "для сєла патянєт" Confused . Оригінал 22кГц, Dolby Digital Encoder - 20 кГц, еас3to 18 кГц
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2015-05-03 23:46  
Замінив eac3to на ffmpeg.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2016-05-13 10:50  
Konfucius написано:

5. Після Crop додайте:
Lanczos4Resize(1280,692)

З моїх експериментів (за весь час):

Spline144Resize дає найкращі результати за потреби щось заапскейлити (збільшити кадр). Наводить різкість й робить більш агресивні перепади між пікселями (простіше кажучи — якщо є одна чорна цятка чи риска в 1-2 пікселі, він її наведе). Недолік порівняно з Lanczos4Resize - трохи більше всіляких артефактів зображення, бо підкреслює й деталізує взагалі все.
Гарна опція в комбінуванні з фільтрами зображення. Але й сам по собі працює добре як в сторону зменшення з гарного джерела Допоки Ми Разом так і збільшення з поганого Дерево Палме (+фільтр), Пастка для котів (+фільтр)
З недоліків - знову ж, доволі різкий та підкреслює з деталізацією недоліки та не дає м’якого, натурального зображення. Але результати саме в нього найчастіше є найкращими за дрібними подробицями, він не маже сусідні пікселі, а забиває побільше деталізації в кожен, збільшуючи різниці в кольорах між одним й іншим пікселем (суб’єктивно я так його бачу).

Spline100Resize не раджу, через раз якось незрозуміло змазує
Spline64Resize гарний середній варіант для експериментаторів, помітно м’якіший від 144, але й менш деталізований (менша відстань аналізу), Lanczos4Resize почасти трошки, але виграє в нього завдяки прибиранню якихось недоліків. Тому доцільність використання сумнівна, окрім як з якимись фільтрами, де теж є в алгоритмах Spline і його можна виставити теж 64 - тоді виходить доволі цікавий за якістю результат, значно кращий, чим наприклад, за використання двох різних Lanczos4Resize + Spline36 десь у фільтрі. (але до 144 «зовні» +64 у фільтрі не дотягує)
Spline36Resize і 16 — не рекомендую, замала відстань. Lanczos4Resize працює краще

BlackmanResizeдругий за якістю, фактично, що на вид, що на смак, що на опис - Lanczos4Resize, але трохи кращий, прибирає деякі артефакти зображення, має «натуральний» вигляд і найкращий баланс між деталізацією та згладжуванням. Золота середина й найкращий вибір для тих, хто не може вирішити який метод кращий під конкретний випадок. Кожного разу як порівнював з Lanczos4Resize - останній трохи, але завжди на вигляд (особливо в питанні паразитних деталей) йому програвав. Тому можна про Лансгос забути як про вчорашній день. Бігглз , Хлопчик, що бачив вітер (+фільтр), Снігова битва (останні два - приклад апскейлу з поганого джерела)

BicubicResizePlus може підійти краще для ріпання кінофільмів (не мультів й аніме) з гарною якістю (з БД-ремуксів, напиклад, але джерело не має мати сильних мурах-шумів-піску, а бути дуже чистим, тоді цей метод себе проявить), де важливо підкреслити різкість кожного пікселя (в інших випадках програє іншим, для розуміння — такі фільми як Cherry 2000, Джонні Мнемонік або трилогій LOTR/Hobbit гарно його сприймають, але в більшості випадків працює гірше за запропонований Lanczos4Resize, тому якщо не розумієте різниці - не обирайте й оберіть краще BlackmanResize)

GaussResize жодного разу не використовував на практиці через відсутність потреби, дуже згладжуюче-мильний, має сенс тільки для відео дуже-дуже поганої якості з величезними квадратами-кубами (не раджу)

============================================================================================
============================================================================================
Сама програма-медіакомбайн, де вони точно є:
XviD4PSP 5.10.346.0 (2015) Multi/Ukr (Upd Ukr)

Тож, якщо фільтруєте зображення чи треба попіксельна різкість — Spline144Resize (для мене став основним, бо що не роблю - фільтрую чи не кожен раз)
Якщо натуральність зображення — BlackmanResize, як найкращий вибір «для всіх» та «для всього» - найчастіше видавав стабільно добрі результати і ще ані разу не підводив.

Тому в шапці раджу замінити Lanczos4Resize на його дороблений варіант BlackmanResize і додати Spline144Resize для «любителів поекспериментувати».

Додано через 52 хвилини 30 секунд:

Konfucius написано:
Єдина різниця, яку я помітив - це різний розмір файлу

З поганим джерелом (чи малим кадром) та в більшу сторону при розгортанні кадру на весь екран — все стає помітним. =)
(тут і виявляються через погані початкові умови технологія роботи, плюси й недоліки певних методів)

Якщо ж зменшувати - (то всі фломастери на смак однакові) в мене результат споглядань десь схожий — іноді BicubicResizePlus або ,найчастіше, BlackmanResize, Spline не зовсім доцільний для зменшення й іноді «чудить». Одним словом - Лансгос4/Блекмен - універсально для традиційних ріпів.

Додано через 16 хвилин 12 секунд:

Xshot написано:
На рутрекері десь писали, що для кращої якості замість "Lanczos4Resize" слід брати spline36resize/spline144resize

Konfucius написано:
Серед цих алгоритмів (lanzacos, spline, blackman, bicubic, gauss) немає більш якісного і менш якісного. Всі вони мають свої застосування, плюси і мінуси, і вибираються на власне бачення.

+1, як показали експерименти зі, здебільшого, збільшенням зображення, де всі недоліки всіх методів «виперли».

144-ка дає дійсно кращу деталізацію за Блекмен/Ланзгос4, але якщо прибрати зум і поглянути на весь кадр «здалеку», то можуть вилізти неприємні шуми/артефакти, кубики пікселів, східці - тобто, зображення не буде виглядати натурально як в других, де таке оптимізовано й збалансовано в алгоритмах через згладження різних проблемних місць зображення (доволі вдало вгадують, але іноді вбивають деякі дрібниці, наприклад, якщо в ДВД-диску зображення обличчя мультперсонажа таке мале, що очі то 2 пікселі, а рот - риска, то вони це сприймуть шумом й зроблять їх менш виразними за оригінал).
СПлайн144 треба використовувати з головою, а не для всього. Бо його «краща якість» швидше вилізає боком за неправильного застосування. Але метод дуже потужний і сильно відривається вперед на апскейлах ДВД чи малоякісних вебок.
lpershyi 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 04.01.11
Востаннє: 12.03.22
Повідомлень: 2874

2016-07-22 22:29  
Ніби в 21 столітті живемо, підкажіть, будь ласка, як створити реліз з відео у якості h265, дякую.
sergiyko.5 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.02.16
Востаннє: 29.10.20
Повідомлень: 3624

2016-07-22 22:58  
lpershyi
Створити відео чи реліз? Кодувати в h265 - запит у google якщо треба кодувати відео.
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 17144

2016-07-22 23:56  
lpershyi, так як в цій інструкції, тільки в MeGUI вибирай х265. Лише зауваж, що переглянути це відео можна буде лише на ПК.
lpershyi 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 04.01.11
Востаннє: 12.03.22
Повідомлень: 2874

2016-07-23 01:28  
igor911-e! Щиро дякую за відповідь. Погано, що на Ю-тюб каналі на гортачеку, або на Смарттіві неможна переглядати.
Дізнавшись реакцію на не відповідь sergiyko.5
запитай у Ґуґлі якщо що
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2016-07-23 07:23  
lpershyi
х265 дуже добра штука — гарно оптимізований для малих бітрейтів, набагато краще тримає якість анімацій за х264. Але має два недоліки: підвищені вимоги до заліза та сумісність, як вже писали.

Релізи з ним варто робити орієнтовані на чистий перегляд на комп’ютері, десь у 1080р (не менш за 720р, бо всі ті менші формати все одно оптимізовані для обмежень програвачів, хоча й вигляд 1,45ГБ буде значно кращим, чим бідніший бітрейт, тим більше х265 показує різниці з х264), зі звуковими доріжками в /, а не / та субтитрами в . Тобто, зі всим тим, що максимізує якість, але не грається програвачами техніки (наприклад, моїм ТБ).

Одним словом, х265 корисний для компівських фільмотек, можна ставити десь на четвертину-третину нижчий бітрейт та економити місце. Але розплачуватись сумісністю.
Хоча нащо я все це розповідаю, якщо й досі повно релізів з Хвід-ом, котрий був актуальним десятиліття тому. Більшість тягне ті релізи вже не тому що в них старенький плеєр десь, а просто менший розмір файлу (і вони ніц не тямлять в тих форматах і не хочуть).

Одним словом, актуальна насьогодні програма-мінімум, підтримувана чи не всім вде кілька років:
. + 8bit + / + srt
Або краще. Все що нижче — анахронізм (бо вже навіть мобільники/планшетники, схоже, таке здатні грати, хоча вони — окрема тема)

Ну а враховуючи, що х264 10біт дуже проблематично в сумісності з залізними програвачами, то можна гнати одразу в х265 й економити не 5-15%, а 20-33% на меншому бітрейті за збереження рівня якості. Все одно »50% народу таке відео на компі дивитиметься в 1080р. Мінімум — на якомусь ноуті з 1366х768 екранчиком.
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2017-02-26 14:19  
Додав про .

Щоб використовувати libfdk_aac, треба самостійно перезібрати ffmpeg за допомогою media-autobuild_suite
paulrufous 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.03.11
Востаннє: 18.01.18
Повідомлень: 150

2017-02-26 14:36  
=
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 02.04.24
Повідомлень: 5251

2017-02-26 14:51  
paulrufous
Це інструкція для Windows, все просто.
paulrufous 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.03.11
Востаннє: 18.01.18
Повідомлень: 150

2017-02-26 16:01  
=
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 22.04.24
Повідомлень: 3205

2017-02-27 01:08  
Konfucius написано:
Це інструкція для Windows, все просто.

В принципі можна й додати до заголовку. Гірше не буде.
Jatx 
Свій


З нами з: 15.03.11
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 75

2017-12-22 19:39  
А які вимоги до заліза для нормального кодування (якщо можна детально про низькі/середні/високі)?
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 17144

2017-12-22 20:01  
Jatx, все впирається у потужний процесор
https://www.google.com.ua/search?q=cpu+test++encoding
Jatx 
Свій


З нами з: 15.03.11
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 75

2018-02-01 14:57  
Аяк відкрити AvsPmod ?
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 17144

2018-02-01 15:05  
Jatx написано:
Аяк відкрити AvsPmod ?

запустити AvsPmod.exe

Додано через 6 хвилин 59 секунд:

А взагалі простіше і швидше обрізати прямо в MeGUI AVC Script Creator'і - став "автокроп" і перевіряй стрілками, чи немає недокропу/перекропу.
Jatx 
Свій


З нами з: 15.03.11
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 75

2018-02-01 16:02  
igor911 написано:
запустити AvsPmod.exe

Та запускав - не запускається.
igor911 написано:
А взагалі простіше і швидше обрізати прямо в MeGUI AVC Script Creator'і - став "автокроп" і перевіряй стрілками, чи немає недокропу/перекропу.

Та я від того далекий, тому хотів би покрокво, так як тут, тай фай m2ts
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-02-13 03:30  
Не забувайте вчасно оновлювати кодеки:

x264vfw
x264vfw

x32-x64 + 8b-10b + оптимізовані під AVX2 проци

Якщо потрібен для швидкодії, то VS 2015:
http://msystem.waw.pl/x265/

-155.2901-7d0ff22-stable_Win64-vs2015.7z

Хоча вже поз’являлося повно конвертерів, у яких серед пимпочок можна скинути працю на відеокарти.
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 17144

2018-02-13 03:38  
EvGaS написано:
вчасно оновлювати кодеки
Video Codec 155

а хтось взагалі перевіряв їх на стабільність? чи отако оновити кота в мішку?

Додано через 4 хвилини 2 секунди:

в MeGUI, до речі є в налаштуваннях можливість вибору сервера оновлень - або зі стабільними версіями або з версіями для "ріскових пацанів".
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна