Флудильня №2

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 352, 353, 354  наступна
Автор Повідомлення
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-10-20 01:02  
Gin_ger
Статистика це зло
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-20 01:05  
статистика це зло, відсутність статистики це велике зло((
Cleaf 1.1.1.4 







2018-10-20 01:12  
Як би не було, прогресивна порохоботська громадськість має об'єднувати зусилля у боротьбі проти темних сил кацапізму. Орден святого Петра запрошує всіх небайдужих до лав борців проти зла! "Армія, мова, віра" або "все пропало" - обирає кожен!))
armogun 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 04.05.13
Востаннє: 18.05.24
Повідомлень: 729

2018-10-20 14:13  
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-20 19:06  
раніше таких стрімів небуло, але раніше і ютубу небуло...


Додано через 9 хвилин 44 секунди:

убойний стрім...
patriot__85 







2018-10-20 22:28  
Адекватність храмає.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-20 22:30  
patriot__85 написано:
Адекватність храмає.

гарна думка, а що не храмає?
patriot__85 







2018-10-20 22:32  
А що має все храмати? Це називається інвалідність.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-20 22:35  
patriot__85 написано:
А що має все храмати? Це називається інвалідність.

якшо адекватність храмає, а ви кажете. що адекватність храмає, то храмає все...
от як у вас так вийшло???
((
patriot__85 







2018-10-20 22:44  
Як хто сприймає. За останні пару десяток років мене вже важко буде чимось здивувати, такі перли світ бачать, що аж страшно.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-20 23:13  
patriot__85 написано:
Як хто сприймає.

точно,
хтось сприймає, що адекватність храмає, храмаючи на адекватність, тому вона їм бачиться хромою,
а хтось, хто на адекватність не храмий, бачить адекватність не храмою...

нагадайте, які лікарі знімають з адекватності хромоту?

patriot__85 написано:
За останні пару десяток років мене вже важко буде чимось здивувати, такі перли світ бачать, що аж страшно.

хм, як правило дивує все нове, винайшли комп, мобілку, інет, і люди постійно дивуються, японці от втілили в життя безводієве таксі, диво дивне...
людина яка не дивується інету, компу та японцям... ви дивуєте флудильню(((

Додано через 9 хвилин 43 секунди:

нічого не дивує...
чатрулетка здивувала,
хтоб міг подумати, що там засядуть розумні, цікаві, образовані люди та почнуть тролити випадкових своїх жертв, і це буде цікаво подивитися, послухати, побачити контраст думок чи рівність сил, це щось нове в нашому новому світі, який постійно оновлюється...

толока позаду цього процесу, і цікаві відоси ще не дійшли до її сторінок для обміну та архивівування, бо ютуб захопив простір...
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-10-20 23:48  
668
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-20 23:50  
Gin_ger написано:
Пан Кривецький не вчився у пані Фаріон!

а хто такий Пан Кривецький???
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2018-10-21 00:10  
кокошнік написано:
хто такий Пан Кривецький???

+ 1! І чому він мав вчитися саме у Фаріон-сама?

Пан Ґінґер (чи Жінже́?) так то написав, нібито то сенсація, від якої усі чібіки світу Гуртому відразу шалено замахають у вертикальній площині своїми коротенькими рученятами, бігаючи, як паровозики, колами на своїх коротеньких ноженятах, несамовито волаючи й улюлюкаючи @_@


Додано через 4 хвилини 28 секунд:

От якби месьйо Жінже́ (чи херр Ґінґер) приніс нам новину, що то насправді замість Фаріон у дитсадочку діточок лякало опудало — оце була б справді сенсація!

Додано через 53 секунди:

armogun 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 04.05.13
Востаннє: 18.05.24
Повідомлень: 729

2018-10-21 01:19  
В мене на стінах висять образи - я образований ? ти моя жертва?
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-21 01:30  
armogun написано:
В мене на стінах висять образи - я образований ? ти моя жертва?

гарний креатив...
ну раз висять, то ви підвішаний до своїх стоп, а ікони до ваших стін...
скоріше ви стоповис (як і ми)
patriot__85 







2018-10-21 11:55  
Ну що вам, бовдури, не понятно? Хтось відступив (мудріший, бо херню почув). Хтось показав себе (розумніший, але не мудріший, бо мудрість у правді, це доказує існування диявола і навпаки). Як наслідок бовдури до херні пристали, бо є бовдурами і стали першими, а мудріші і розумні (які у правді) - стали другими, відповідно відчувають тиск з боку бовдурів диявольських. Авторитет мудрих, розумних зник. Натомість на перший план вийшло отребья: розумні, що херню прийняли, дибіли, що нічого не розуміють і божевільні, віродки сатани, які диявола за правило мають, бо родилися такими. Ще є питання чому хуйово?

Додано через 2 години 46 хвилин 19 секунд:

І ще: хто відчуває себе не такими як вони, не прогинайтеся під них, зараз вони на коні, а завтра під ним, (Задайте собі питання де їхнє місце, яка їх ціна у вічності, що вони є?) вам з ними не по дорозі у них своє, а у вас своє, не віддавайте себе в руки безумцю, будьте мудрими, хто знає своє коріння, той буде собою. І так, вони получать, будуть наслідки, бо вони не на місці, дверью ошиблись і дров наламали.
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2018-10-21 13:05  
patriot__85 написано:
ціна у вічності

Цікаво! За якою формулою її розраховують?
patriot__85 







2018-10-21 13:20  
Що є вічністю? Чи може я це слово щойно придумав?
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-21 14:15  
patriot__85 написано:
Ну що вам, бовдури, не понятно?

бовдурам не понятно все, а так як вам щось не понятно...

patriot__85 написано:
Хтось відступив (мудріший, бо херню почув).

так хтось чи мудрий відступив???
тоді мудрий відступив і він вже не хтось, а мудрий, а навіщо він крок вперед робив, коли він знав напевно, що прийдеться відступити, мудрий же знає коли ступити вперед, а коли відступити, коли його крок вперед буде кроком вперед, а коли крок вперед буде з кроком назад, бо він мудрий,
мудрий не зробить крок вперед, щоб потім зробити крок назад,
тому цей хтось, хто ступив вперед явно не мудрий, бо мудрий такий крок не ступив би, після якого треба ступати назад...
мудрий не робить крок назад від почутої херні, мудрий робить такий крок, при якому він не почує херні...

patriot__85 написано:
Хтось показав себе (розумніший, але не мудріший, бо мудрість у правді, це доказує існування диявола і навпаки).

якшо хтось показав себе, то він не розумний, не мудрий, він хтось, ми незнаємо чи він розумний чи він мудрий, він якийсь...
чи є у нього зв'язок з дияволом ми не знаємо, а так як він хтось, і може бути, що він не розумний, не мудрий, то може і має зв'язок з дияволом, а може і ні, бо він хтось...

patriot__85 написано:
Авторитет мудрих, розумних зник.

це також неправильне, хибне твердження, авторитет не зник, він переїхав до Ростова, чи був він мудрий, напевне так, він переїхав з міліардами, і виходить ми вже сироти безавторитетні(((

patriot__85 написано:
Натомість на перший план вийшло отребья: розумні, що херню прийняли, дибіли, що нічого не розуміють і божевільні, віродки сатани, які диявола за правило мають, бо родилися такими.

отребья стали авторитетом... тоюто воно стало вже не обстебья авторитетом...
розумні що херню прийняли стали хернею...тоді вони і не були розумними, шо це за розумні такі, що стали хернею...

а дибіли ж неповинні нічого розуміти,
дибіл той хто хоче від дебілів, щоб ті щось розуміли, хтось з них є дибілом та не признає що він дибіл, а опонент -ні...

колись при советах, було добре, лікували здорових, як божевідьних, і як показують історії хвороби таких здорових, медицина таких здорових виліковувала, і зауважте, успішно виліковувала...

"віродки сатани, які диявола за правило мають,"
дайте нам їх поіменно подивитись на них...

patriot__85 написано:
Ще є питання чому хуйово?

немає, вони народилися такими...
треба вияснити про когось йдеться саме, поіменно для прикладу,
мож закрити такий ротдом шоб вони там не народжувалися?
до речі про яку область та якого головного лікаря йдеться, хто винуватий у всіх наших бідах???

patriot__85 написано:
І ще: хто відчуває себе не такими як вони, не прогинайтеся під них, зараз вони на коні, а завтра під ним,

от ви про що? от ви про кого?
може ви про геїв, сьогодні вони на коні, а завтра вони під конем, тобто повна та неприпустима зоофілія,
а поголів'я коней в Україні доречі скорочується... тобто вони з когось стануть в хтось...

от кому, та з ким себе ототожнювати, та проти кого? за кого вони, за кого хтось? та проти кого вони?
хтось себе відчуває таким як вони,
хтось таким як хтось,
а хтось не відчуває себе таким як хтось,
також незрозуміло, хтось є таким як вони, та вони є хтось???
а є такі хто проти тих та інших?
а є такі які за обох? тобто є одночасно в группі "вони" та "хтось" по відношенню до когось (це нова напевне група, або "когось" таки є вони, або когось є хтось )

patriot__85 написано:
(Задайте собі питання де їхнє місце, яка їх ціна у вічності, що вони є?)

напевне ви точно говорите про "вони", і це точно не "хтось",
ну логічно що їхнє місце коло "хтось", і "хтось" та "вони" можуть бути одним цілим, тому місце "вони" там же де і "хтось", якшо вони є одним цілим, а якшо вони та хтось є все таки різні чогось, напевне номери у них різні,

все що виникло у всесвіті - все зникне, не зробивши на всесвіт впливу до свого виникнення, не вплине воно і на всесвіт після свого зникнення,
вони та хтось напевне це інь та янь,

ви помиляєтеся коли надаєте вони перевагу перед хтось, вони та хтось міняються місцями, і по відношенню до інших вони та хтось можуть бути як одним цілим так і перемінною, змінною фігнею,

patriot__85 написано:
вам з ними не по дорозі у них своє, а у вас своє, не віддавайте себе в руки безумцю, будьте мудрими, хто знає своє коріння, той буде собою.

але вони та хтось називають і вони та хтось,
але вони нас називають вони,
але вони нас називають хтось,
але хтось нас називає хтось,
але хтось нас називає вони,

от як зрозуміти нам, по дорозі нам з хтось коли нас хтось називає і хтось та вони?
от як нам зрозумити вони, по дорозі нам з вони, коли вони називають нас і вони та хтось?

вони та хтось розуміють з ким вони та хтось йдуть та куди? напевне ні...

от як зрозуміти свою дорогу, коли хтось тебе називає хтось, а інший чи той самий хтось тебе називає вони?
і ти так само можеш сказати про вони та про хтось, але ще є когось,

і ви чомусь говорите тільки про вони та хтось, не чіпаючи проблему когось...

як тут незбоживоліти, коли хтось нас називає вони, або хтось називає нас хтось, а ми може вооще леві пасики, може ми когось і ні приділах...

ви ще не збоживоліли від того, що ви наприклад є вони, а хтось, вас називає вперто хтось, а вони вже вас неназивають та не признають, що ви є вони... і когось вас також можкть непризнати за когось, тоді ви вже щось... і тд...

хто знає своє коріння той знає що він є корінням для когось, а своє коріння є корінням для нього....
цікаво що своє коріння може бути і не мудрим, і як не старайся мудрим не станеш...

якось повз мене пройшла ця війна між "хтось" та "вони", кожен день щось нове і нове...

Додано через 4 хвилини 34 секунди:

patriot__85 написано:
Що є вічністю? Чи може я це слово щойно придумав?

вічність була до вас, та буде після,
скоріше це вона вас придумала, а не ви її)))
вона вас\нас навіть непомітить, вашого\нашого існування)))

Додано через 2 хвилини 15 секунд:

hetzendorf написано:
Цікаво! За якою формулою її розраховують?

тимчасовою...
ми тимчасові, тому і описувати вічність треба\виходить у нас тимчасовою формулою...

тобто ми описуєм не вічність, а своє існування в проміжку нас у вічності...

Додано через 11 хвилин 59 секунд:

ще треба добавити, що вони по одному є хтось, відповідно, хтось кучкується та перетворюється на вони...
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 849

2018-10-21 14:31  
кокошнік
Кокошнік, ти переміг патріота. Можеш більше не старатися.
Де ти так навчився?

Додано через 7 хвилин 45 секунд:

кокошнік написано:

все що виникло у всесвіті - все зникне, не зробивши на всесвіт впливу до свого виникнення, не вплине воно і на всесвіт після свого зникнення,
вони та хтось напевне це інь та янь,

А що скажеш про "хрінь"? Вона існує?
patriot__85 







2018-10-21 14:32  
кокошнік
"Не лізь свиня, та не в свій город".
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-21 14:47  
gunnarukr написано:

кокошнік
Кокошнік, ти переміг патріота. Можеш більше не старатися.
Де ти так навчився?

ніхто нікого не перемагав... просто цікаво,
ідуть війни між "хтось" та "вони" а ми навіть не помічаємо їхніх війн, вони навіть нам не говорять, що чи ми є "хтось" чи ми є "вони"...

ще треба добавити, що вони по одному є хтось, відповідно, хтось кучкується та перетворюється на вони...
і деколи на хтось кажуть вони, бо знають, що хтось є частиною вони,
і якшо таки шукати їх всіх місце, то вони будуть перші, бо вони складаються як мінімум з двох хтось,
а хтось є одним хтось, і бувають випадки коли хтось не є вони.
що цікаво, той один хтось, кого всі неназивають вони, цей хтось є меншим за хтось. який буде в групі з іншими хтось,

хтось будуть вони, тобто неодинокий хтось буде ще й вони...
тобто це не зовсім інь янь, бо вони це два, а хтось це один...

"хтось" придумав все це для "когось", щоб "вони" це використовували і навіть не помічали...

насправді це все викладено в народних казках, просто діти не помічають мудрості якої їм батьки розказують, вони занадто малі для аналізу та розкладання по поличкам все, а коли підростають вже і не хочеться розбиратися та просто передають своїм дітям так само (пошті) як їм розказали...

коли одне плем'я з 100 людей це один народ, сусідне плем'я братній народ, а коли їх декілька міліонів, то приходиться поняття "один народ" перекидати на декілька сот та тисяч племен,

коли 100 людей то все просто в середині з поняттями "ми", "вони", "хтось", "когось", а коли багато народу то мають бути нові поняття які не діють вже в великому суспільстві, бо в маленькому ще якось прокатить а у великому шизофренія буде...

наша школа такого не навчить, лікуватись треба за кордоном... (с)

Додано через 1 хвилину 45 секунд:

patriot__85 написано:
Що є вічністю? Чи може я це слово щойно придумав?

вічність існувала до вас, вічність буде існувати після вас\нас,
так хто кого придумав???
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 849

2018-10-21 14:48  
кокошнік написано:

вічність існувала до вас, вічність буде існувати після вас\нас,
так хто кого придумав???

А що як вона сама себе придумала? Вона -- це вічність, а не Юля)
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-21 14:52  
hetzendorf написано:
Цікаво! За якою формулою її розраховують?

тимчасовою,
вічність була до нас, буде після нас,
ми просто розраховуєм відрізок який ми можем охопити своїм існуванням у вічності,
вічність це і непомітить, що ми і існували після нашого зникнення...

Додано через 3 хвилини:

gunnarukr написано:
А що скажеш про "хрінь"? Вона існує?

так, ви їй надали визначення, значення та зміст,
скільки часу ви її будете підтримувати, скільки вона буде і існувати у вічності...
а потім, як всяка хрінь нами зрукотворена, їй без нас, прийдеться зникнути...(((
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 03.05.24
Повідомлень: 849

2018-10-21 14:55  
кокошнік написано:

так, ви їй надали визначення, значення та зміст,
скільки часу ви її будете підтримувати, скільки вона буде і існувати у вічності...
а потім, як всяка хрінь нами зрукотворена, їй без нас, прийдеться зникнути...(((

Золоті слова!
Тобто хрінь абсолютно рукотворна? Невже Всесвіт не може "народити" хрінь без допомоги людини?
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-21 14:57  
patriot__85 написано:

кокошнік
"Не лізь свиня, та не в свій город".

в цьому випадку можна сказати "один народ", всі свині (чи не свині?), один город на всіх,
я не обіжаюся на один народ, вам ж видніше хто ми\ви є...

не беріть в голову дурного, а роботи до рук, все буде добре)))
patriot__85 







2018-10-21 15:01  
Та все нормально, просто треба з дечим розібратись.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-10-21 15:08  
gunnarukr написано:
А що як вона сама себе придумала? Вона -- це вічність, а не Юля)

я про вічнасть, якою бороздять космічні кораблі, комети та вселенська дурість, тобто космос, до чого тут Юля???

ви помітили коли я пишу "вони" та "хтось", я мав на увазі "вони" та "хтось", а от ви вже надаєте значенню "хтось", мол хтось це вона, а вона це Юля, а я надаю значення все космічного масштабу, де хтось не може бути Юля, нікому там називати щось Юлею, чи Олею, чи Надею, чи ...

Додано через 2 хвилини 37 секунд:

gunnarukr написано:

Золоті слова!
Тобто хрінь абсолютно рукотворна? Невже Всесвіт не може "народити" хрінь без допомоги людини?

може, наприклад Землю, яка виникла, яка і зникне...
і?

Додано через 1 хвилину 43 секунди:

patriot__85 написано:
Та все нормально, просто треба з дечим розібратись.

правильно, просто цікаво...
ви себе відносите до "вони" чи "хтось"???
patriot__85 







2018-10-21 15:11  
кокошнік
Я. А що є сумніви?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 352, 353, 354  наступна