Нотатки щодо Руїни

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-02-03 21:49  
Наразі я розробляю настільний покроковий варгейм за назвою "Руїна: Козаки, Сталь та Магія".

Проект роблю як хобі, він не комерційний і можливо я його ніколи і не покажу нікому окрім друзів та людей, що цікавляться, але тим не менш, я люблю розробляти правила для ігор, я люблю військову історію, я люблю досліджувати військову історію і в мене немає жодної людини, що друкує кирилицею, з якою би я міг поділитися своїми думками та дослідженнями. Це в поєднанні з нудьгою та депресією, змушують мене друкувати ці думки тут. Що поробиш.

Отож, далі буде інформація про гру вкупі з неформальним поясненням, що я маю на увазі.

Жанр моєї гри: покроковий варгейм (уявіть собі бойову систему Heroes of Might and Magic в поєднанні з Disciples чи Еадором - ось приблизно такий геймплей)
Гра пишеться англійською мовою, бо це моя друга мова, тож писати нею мені зручніше. Той факт, що таким чином я також зможу покрити якомога більше бібліотек та досліджень також допомагає.
Дія гри відбувається Європі (для початку, далі є плани робити Азію та Африку також, але це вже як пощастить) під час періоду української Руїни (1657-1687), але з однією особливістю - усі фольклорні записи, легенди та міфологічні істоти того періоду - об'єктивна реальність, використовується у повсякденному житті та військах.
Зауважу, що я намагаюся використовувати вірування та істот саме періоду 1657-1687, в крайньому разі - 17 століття. Причиною цьому є те, що фольклор ніколи не стоїть на місці і те, що було нормою в 1500-х роках вже було забуте в 1600-х. Гарним прикладом цього є дракони польські - записи вказують, що останній дракон Польщі помер в 1430-1450-х роках, тому хоча ідея крилатого гусара верхи на драконі виглядає круто, я не можу таке зробити, бо таким чином я порушу історичну цілісність періоду.
Друга річ, що варта окремого зауваження це дотримання історичної об'єктивності та реалізму при зображенні військ та подій. Хоча читач може засумніватися в доцільності дотримання реалістичності у грі, де характерники будуть відбивати кулі, а гравець може найняти тролів у військо, я не хочу перетворювати гру в абсолютне фентезі - навіщо тоді мені взагалі брати Європу 17 століття, якщо я б міг просто вигадати свій світ? Ні, дотримання історичних реалій є одним з найважливіших завдань для мене, як в переліку магічних бойових одиниць, так і переліку звичайних солдатів.

Причина, чому я захотів зробити подібну гру і встановив собі такі обмеження проста - мені набридло, що кожен раз, коли я граю в якусь стратегію, де є Росія, вони завжди мають (кубанського) козака на коні, ігноруючи решту козаків та їхні особливості. Мені набридло, що в "Козаках" запорожці виглядають так куцо, і Сердюк це єдиний їхній піхотинець. Мені набридло, що кожен раз коли показують Росію тих часів, складається таке враження немов окрім стрільців більше військ в них не було (я вже мовчу про те, що Росія складається з інших народів окрім росіян). Мені набридло, що люди забули, що до каролінгів у Швеції була також армія і взагалі правило цілих п'ять Карлів, а не дванадцять!
Я хочу показати людям, що Гетьманщина існувала, мала армію і може навіть шанс на існування. Я хочу показати, що окрім росіян в Росії існують такі нації як ерзя, мокша, марійці, тощо. Я хочу знайти інформацію про Данію-Норвегію, бо я нічого вартого уваги не можу знайти, який жах!

Наразі в мене готові Гетьманщина, Кримське Ханство, Річ Посполита, Шведська Імперія, Головне Військо Донське, Московське Царство та Османська Імперія.

Наразі я досліджую -

Якщо у когось є бажання долучитися хоча б до обговорення того, що я буду писати, долучайтеся. Разом веселіше.

Нотатки щодо вже створених фракцій:

- Військо Запорізьке
Основною силою козацької армії є її універсальність: стандартний Козак (3 Рівень розвитку (РР)) дешевий, його досить легко найняти і він вправно стріляє та б'ється на мечах, більш того, армію можна також додатково підсилити спеціалістами. Але і найбільша слабкість козаків якраз в універсальності - козаки можуть все, але нічого не можуть краще за інших. Їхні спеціалісти дорогі, їх треба дуже довго тренувати і серед них немає важкоброньованої піхоти чи кавалерії.
Для козацького гравця, одна помилка на полі бою може коштувати йому війська, яке він до цього будував днями, а можливо навіть місяцями, тому тікати з програного поля бою досить важливо.
Іншою особливістю та сильною стороною Війська є Магічні війська. Козаки - одні з небагатьох фракцій, що можуть брати на Турніри професійні магічні війська, а в кампанії - тренувати їх з піхоти першого РР. А якщо характерників виявиться не достатньо, можна завжди звернутися до Сатани за допомогою. Українські Чорти - одні з найсильніших магічних військ в грі.

Сильні сторони:
  • Козаки, піхота третього РР, що з'являється рано та непогана в усьому.
  • Четвертий РР Війська один з найсильніших в грі
  • Дешеві найманці
  • Різноманітність при виборі Магічних військ та магії

Слабкі сторони:
  • Козаки потребують витратити багато часу на прокачування рівнів аби бути ефективними та потребують обережного поводження.
  • Четвертий РР дорогий та у випадку втрати важко швидко поновити.
  • Найманці можуть бути найняті лише представниками політичних під-фракцій.
  • Більша частина магічних військ погіршують відношення з політичними під-фракціями та непередбачувані.


- Кримське Ханство
На відміну від запорожців, Кримське Ханство має слабкий перелік бойових одиниць, що майже не має броні та цілком зроблений з кавалерії. Але ті, що вважають це за слабкість сильно помиляються. Швидкість, кількість та луки є найсильнішими сторонами Кримського війська. Більша частина навичок та здібностей гравця пов'язана зі саботажем та засідками, плануванням на три ходи вперед де і як зустріти ворога. А на самому полі бою, вони стають ще страшнішими, адже хоч татари і не мають доступу до вогнепальної зброї, їх луки, стріляють на більші дистанції, що дозволяє досвідченим військами поливати ворога дощем зі стріл без страху помсти. І нарешті, кримське військо ніколи не мале - не кожна фракція може найняти стільки військ чи швидко поновлювати втрати.
Але ця фракція вимагає навичок аби грати: в руках обережного мірзи, ваші війська будуть нести смерть та розруху усім, але якщо ви нарветеся на сильнішого ворога - ви будете знищені так само швидко.

Сильні сторони:
  • Одні з найдешевших бійців в грі як в покупці так і зарплаті
  • Більшість військ Ханства є кінними лучниками, що стріляють далі за 90% військ в грі.
  • Гравців за цю фракцію майже неможливо застати зненацька а самі вони можуть.
  • Політичні під-фракції не потребують забагато уваги

Слабкі сторони:
  • Хоч бійці і дешеві, зарплата їх збільшується пропорційно з кількістю найнятих військ одного і того самого РР.
  • Більша частина бійців Ханства погані у ближньому бої та рідко коли мають броню до третього РР.
  • Майже немає магічних військ
  • Більша частина магічних військ погіршують відношення з політичними під-фракціями та непередбачувані.


- Річ Посполита
Річ Посполита вступає в гру з дуже широким переліком бійців, що можуть як вміло атакувати так і вміло захищатися за допомогою фракційних та найманих бійців. Імітуючи армії ополчення та латифундій, бійці Річі не можуть бути покращені, через що їх легко найняти, але за це вони платять посередньою мораллю та особливими умовами винаймання бійців в кампанії.
РП також унікальна в магічному плані - слугуючи кордоном між католицьким та православним світом, землі польські повні духів та демонів, тому люди Речі знаються на тому як їх швидше позбутися.

Сильні сторони:
  • Різноманітний та гнучкий перелік бійців.
  • Не мають покращень, полегшуючи логістику.
  • Одна з небагатьох фракцій, що спеціалізується на протидії магії.
  • Найкраща важка кавалерія в грі.
  • Одна з Х фракцій, яка має нейтральну політичну суб-фракцію.

Слабкі сторони:
  • Більша частина бійців потребує дотримання певних умов, служить лише певний проміжок часу чи мають однакові характеристики.
  • Багато бійців мають посередні мораль та характеристики.
  • Бійці, що належать до політичних під-фракцій дуже дорогі.
  • Дуже радикальні політ. суб-фракції, які не пробачають помилок.


- Шведська Імперія
Перша скандинавська фракція гри, Шведська Імперія має просту, але ефективну армію, здатну нанести неймовірні втрати не обережному гравцеві, але якій не вистачає важкої кавалерії та броні. Швеція файно нападає та захищається, але їй буде важко проти спеціалізованих чи елітних військ.
Саме тому, гравці за Шведів використовують одну з унікальних механік скандинавів: Національні здібності. Замість вибору політичної під-фракції, гравці повинні будуть обирати свою національність, що дасть їх бійцям унікальні спеціальні правила, закляття та можливості на полі бою.

Сильні сторони:
  • Гравці отримують особливі спеціальні правила, що впливають на усе поле бою. Правила залежать від національності гравця.
  • Висока мораль та Мушкетери, що боляче стріляють.
  • 3 РР має мінімум одне магічне правило чи здібність.
  • Дешеві найманці.

Слабкі сторони:
  • Ваші особливі правила можуть бути використані ворогом задля власної вигоди.
  • Бійці дорогі та обмежені у кількості.
  • Немає важкої броні та важкої кавалерії
  • Магічні бійці істотно знижуть мораль інших не магічних бійців.


- Головне Військо Донське
Друга козацька фракція гри, донські козаки так само є елітними військами, як і запорожці, але там де запорожці будуть оборонятися, донці нападають. Їхній маленький перелік бійців компенсується їхніми спеціяльними правилами та здібностями.

Сильні сторони:
  • Козаки, піхота третього РР, що з'являється рано та непогана в усьому.
  • Четвертий РР Війська один з найсильніших в грі
  • Безкоштовні найманці
  • Бійці не отримують штрафів до моралі за смерть союзних бійців
  • Майже кожен боєць знає хоча б одне закляття чи магічну здібність

Слабкі сторони:
  • Козаки потребують витратити багато часу на прокачування рівнів аби бути ефективними та потребують обережного поводження.
  • Четвертий РР дорогий та у випадку втрати важко швидко поновити.
  • Війська заточені на рейдерську тактику і погано переживають пряму атаку
  • Вимогливі та безжальні політичні під-фракції.


- Московське Царство
На перший погляд, Московське Царство може здатися незрозумілою копією речі Посполитої, але горе тому, хто їх недооцінить! Найбільшою силою Московії є її впертість, швидкість з якою вони замінюють втрачені війська та спеціальні вміння їх бійців, деякі з них можуть вдвічі збільшити ваше військо. І на додачу, вони вступають в бій не самі. Васали, союзні держави, народи та племена йдуть поруч зі шляхетною кавалерією, надаючи тактичну та чарівну перевагу, про яку європейці можуть лиш мріяти!

Сильні сторони:
  • Різноманітний та гнучкий перелік бійців.
  • Не мають покращень.
  • В кампанії з легкістю відновлюють втрати.
  • Одна з Х фракцій, яка має бійців, що вміють літати.
  • Невимогливі але нещадні політичні під-фракції.

Слабкі сторони:
  • Більша частина бійців потребує дотримання певних умов. Ті бійці, які їх не потребують зазвичай є посередніми чи вимагають підвищень аби бути корисними.
  • Елітні бійці дорогі та в деяких випадках гірші за їх противників.
  • Більшу частину чарівних бійців неможливо найняти, якщо у вас є певні бійці.
  • Багато бійців мають завеликий вибір можливостей та вмінь.


- Османська Імперія
Перша імперська фракція гри, османське військо вкрай залежне від рангу командувача: від Алай Беїв, які командують малими кінними загонами, і до впливових та могутніх Бейлербеїв, здатних вивільнити на ворога усю міць Османської Імперії! Це робить їх вкрай небезпечними у великих битвах, де ви командуєте елітними загонами капикулу, але крихкими та тактичними в малих, де ви командуєте обмеженою кількістю бійців.

Сильні сторони:
  • Різноманітний та гнучкий перелік бійців.
  • (Наразі) Найбільша кількість артилерії в грі.
  • Велика кількість допоміжних бійців.
  • Смертоносні командири, які мають багато допоміжних здібностей та спеціальних правил.

Слабкі сторони:
  • Більшість типових бійців має посередні характеристики чи жахливу мораль.
  • Наявність бійців залежить від командирського рангу.
  • Смерть командира призведе до штрафів моралі та правил для всіх ваших бійців.
Завантажити (англійська)
Завантажити (українська)
PinkiVinki 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.01.18
Востаннє: 15.02.18
Повідомлень: 73

2018-02-03 22:00  
SoliterDan написано:
Гарним прикладом цього є дракони польські - записи вказують, що останній дракон Польщі помер в 1430-1450-х роках, тому хоча ідея крилатого гусара верхи на драконі виглядає круто, я не можу таке зробити, бо таким чином я порушу історичну цілісність періоду.

)))))))))))))))))))

LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-02-03 22:07  
московське царство можна зробити геями-розносчиками анальної чуми, від чого вони регулярно вимиратимуть
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2018-02-03 22:11  
Назва "Руїна" якась похмура. Якщо взяти до уваги, що то буде альтернативна реальність, то можна "Рутенія. Козацька імперія" чи щось таке. Тобто, прикладом, ми не втратили шанс на державність тоді, у 17 столітті, а за допомогою магії перемогли Польщу та Московію, а не були поділені ними.
До речі, якщо намалювати поле, картки, фішки та правила на комп'ютері, можна викласти потім у відповідний розділ - хто бажає, матиме змогу роздрукувати. Наша персона зі своїм малим бавилася в настільні, але у звичайні покрокові (з гральним кубиком) - стратегічних щось не видно в крамницях (чи, може, шукати треба було краще?).
PinkiVinki 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.01.18
Востаннє: 15.02.18
Повідомлень: 73

2018-02-03 22:23  
SoliterDan
не хочете зображати хазарів (husar) на драконах?
зобразіт козаків на жидах
це на мій погляд буде дуже ізТорично та у дусі тих часів

гарантую, шо у певних колах патріотичної молоді, гра "Руїна: Козаки, Сталь та Магія" буде дуже популярна. Вам пробачать усі баги та фічі
Я б сам погамав би в таку гру))))))))))))))

зі: доречі, інформаційна підтримка зі сторони жидівських змі для гри буде забезпечена. Цілком безкоштовно
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-02-03 22:26  
так, назва руїна - комерційний фейл.
Silver Warden 
VIP


З нами з: 02.01.18
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 582

2018-02-03 22:39  
Якщо для когось "Руїна" здається "комерційним фейлом", хай згадають таку забавку, як "Doom", яку, попри похмуру назву, фейлом назвати язик не повернеться.
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-02-03 22:51  
Silver Warden написано:
таку забавку, як "Doom", яку, попри похмуру назву


А ти не самий розумний в класі, вірно?
PinkiVinki 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.01.18
Востаннє: 15.02.18
Повідомлень: 73

2018-02-03 23:01  
Cleatorom написано:
ми не втратили шанс на державність тоді, у 17 столітті, а за допомогою магії перемогли Польщу та Московію

як казав Ісус, коли розуму нема, то магія безсила

SoliterDan написано:
Я хочу показати, що окрім росіян в Росії існують такі нації як ерзя, мокша, марійці, тощо.

SoliterDan написано:
Наразі в мене готові Гетьманщина

здоровезна купа черемисів (літописні мєря або марійці), які на той час вже більше 100 років проживали в/біля м. Бар, воювала на стороні Хмельницького
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-02-03 23:06  
PinkiVinki написано:
літописні мєря або марійці

PinkiVinki написано:
воювала на стороні Хмельницького


Ця свиня джва роки чекала на таку гру
PinkiVinki 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.01.18
Востаннє: 15.02.18
Повідомлень: 73

2018-02-03 23:22  
Cleatorom написано:
До речі, якщо намалювати поле, картки, фішки та правила на комп'ютері, можна викласти потім у відповідний розділ - хто бажає, матиме змогу роздрукувати. Наша персона зі своїм малим бавилася в настільні, але у звичайні покрокові (з гральним кубиком) - стратегічних щось не видно в крамницях (чи, може, шукати треба було краще?).


сруль, я здійснюю твою мрію
можеш роздруковувати))))))))))))))
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-02-04 02:42  
PinkiVinki написано:
)))))))))))))))))))

Так, виявляється, фольклор може бути дуже детальним і розписаним.

LaserRun написано:
московське царство можна зробити геями-розносчиками анальної чуми, від чого вони регулярно вимиратимуть


На жаль, це русофобія і пропаганда.

Cleaf написано:
Назва "Руїна" якась похмура. Якщо взяти до уваги, що то буде альтернативна реальність, то можна "Рутенія. Козацька імперія" чи щось таке. Тобто, прикладом, ми не втратили шанс на державність тоді, у 17 столітті, а за допомогою магії перемогли Польщу та Московію, а не були поділені ними.
До речі, якщо намалювати поле, картки, фішки та правила на комп'ютері, можна викласти потім у відповідний розділ - хто бажає, матиме змогу роздрукувати. Наша персона зі своїм малим бавилася в настільні, але у звичайні покрокові (з гральним кубиком) - стратегічних щось не видно в крамницях (чи, може, шукати треба було краще?).


Назва така, бо уся Європа тоді була в стані економічної та в деяких випадках соціальній кризі:
- Україна переживала Руїну: громадянську війну між про-московською, про-польською та про-османськими сторонами.
- Кримське Ханство переживало навалу калмиків, втрату владних позицій та загальне послаблення.
- Шведська Імперія знаходилася в стані тотальної війни, змінила короля (що помер на полі бою), та ось-ось буде вимушеною просити кредитів у Франції
- Польша все ще в Потопі, який потім стане російсько-польскою війною, втратить світові позиції, та їхню політику будуть диктувати Швеція з Росією
- Данію-Норвегію гвалтує Швеція в усі боки. Постійно.
- Московське Царство переживає владу Олексія Михайловича "Тішайшего", за кріпаків остаточно поневолили, відбулася церковна реформа патріарха Никона (1666), яка викликала розкол Московської церкви (поява «старообрядництва») та жорстоку церковно-релігійну боротьбу, а також багато війн і повстань.
- Англія пережила громадянську війну, Протекторат та реставрацію монархії
- Окрім цього, магія буде поступово вмирати, разом з її носіями.

Все погано, одним словом, світ змінюється.

поле вже є, та і фішки - справа така. А яка саме тема?
Якщо чесно, ринок настільних ігор в нас не дуже розвинений. Звісно грають люди, але це задоволення не з дешевих. Дуже не з дешевих для наших реалій.

PinkiVinki написано:
здоровезна купа черемисів (літописні мєря або марійці), які на той час вже більше 100 років проживали в/біля м. Бар, воювала на стороні Хмельницького


А де про це сказано? Може є якийсь запис чи книжка?

PinkiVinki написано:
гарантую, шо у певних колах патріотичної молоді, гра "Руїна: Козаки, Сталь та Магія" буде дуже популярна. Вам пробачать усі баги та фічі
Я б сам погамав би в таку гру))))))))))))))


оце і погано. Я хочу аби гра була чесною щодо усіх сторін, навіть якщо ці певні патріотичні кола мені таке зображення України не пробачать.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2018-02-04 17:08  
кацапською піцькою написано:
як казав Ісус

Хто Його Батька (Яхве) не приймає, той Ісуса не приймає))))). Не набридло сина жидівського Бога цитувати, піцько?))
PinkiVinki 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.01.18
Востаннє: 15.02.18
Повідомлень: 73

2018-02-04 17:47  
SoliterDan написано:
А де про це сказано? Може є якийсь запис чи книжка?

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%87%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%B8
чемериси перш за все славились, як вправні кінні лучники

Cleatorom написано:
яхве

твої яхфе скопитились ше у первісні часи
інакше б до нас дійшли співомовки, як чемериси на них їздили у часи Гетьманщини
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-02-04 21:23  
PinkiVinki написано:
чемериси перш за все славились, як вправні кінні лучники

Інформація, звісно, цікава, можливо в кампанії я її використаю, за умови, що вони будуть доцільними, але тут варто попередити, що вікіпедія не є надійним джерелом інформації (хоча слугує непоганим джерелом для пошуку подальшої інформації)

Хоча інформація не є нереалістичною, її замало, аби я зміг щось з неї використати.

У нас збереглися броня, зброя чи стяги черемиських бойових загонів? Якісь малюнки? Наукові праці та дослідження щодо них? Наукові дослідження та праці, які я можу дістати онлайн?

А далі починається геймплейні проблеми
Чим кінні лучники черемисів будуть відрізнятися від кінноти Кримських Татар чи легкої польської кавалерії? В них була унікальна зброя? Особливості? Може про них є якісь міфи, як от про казанських та астраханських татар, що замовляли вітер проти куль?
Вигадувати для них своє я не буду, бо як я вже казав - я хочу дотримуватися якомога більшої історичності. А якщо в мене немає навіть зображення того як вони виглядали, я не зможу про них нічого написати.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2018-02-04 22:35  
кацапською піцькою написано:
твої яхфе скопитились ше у первісні часи

То чого сина одного з них звеш Богом, га, шекало?)) А ну зізнавайся: Хто є Батьком Ісуса?))))))
PinkiVinki 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.01.18
Востаннє: 15.02.18
Повідомлень: 73

2018-02-05 22:59  
SoliterDan
я просто дав Вам копняка у потрібному напрямі. Зрештою мені байдуже, будете ви використовувати черемисів у грі, чи ні

SoliterDan написано:

А далі починається геймплейні проблеми
Чим кінні лучники черемисів будуть відрізнятися від кінноти Кримських Татар чи легкої польської кавалерії? В них була унікальна зброя? Особливості?


я так розумію, що "геймплейних проблєм" з козаками у Вас вже не виникає. Особливо з їхньою "унікальною" зброєю
і чим, дозвольте Вас спитати, козацька кінота відрізняється від легкої кіноти кримських татар?
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2018-02-05 23:02  
Не чуємо, піцюндро. Хто є Батьком Ісуса?))))
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-02-07 01:35  
PinkiVinki написано:
я просто дав Вам копняка у потрібному напрямі. Зрештою мені байдуже, будете ви використовувати черемисів у грі, чи ні

То нащо було взагалі згадувати, якщо не можете надати хоч якихось адекватних ресурсів для вивчення питання?

Cleaf написано:
Не чуємо, піцюндро. Хто є Батьком Ісуса?))))

Йосип. Йосип Обручник.

А тепер будь ласка не треба тут срати, будь ласка, ви лякаєте решту людей.

Додано через 57 секунд:

Нотатки щодо вже створених фракцій:

- Військо Запорізьке
Основною силою козацької армії є її універсальність: стандартний Козак (3 Рівень розвитку (РР)) дешевий, його досить легко найняти і він вправно стріляє та б'ється на мечах, більш того, армію можна також додатково підсилити спеціалістами. Але і найбільша слабкість козаків якраз в універсальності - козаки можуть все, але нічого не можуть краще за інших. Їхні спеціалісти дорогі, їх треба дуже довго тренувати і серед них немає важкоброньованої піхоти чи кавалерії.
Для козацького гравця, одна помилка на полі бою може коштувати йому війська, яке він до цього будував днями, а можливо навіть місяцями, тому тікати з програного поля бою досить важливо.
Іншою особливістю та сильною стороною Війська є Магічні війська. Козаки - одні з небагатьох фракцій, що можуть брати на Турніри професійні магічні війська, а в кампанії - тренувати їх з піхоти першого РР. А якщо характерників виявиться не достатньо, можна завжди звернутися до Сатани за допомогою. Українські Чорти - одні з найсильніших магічних військ в грі.

Сильні сторони:
  • Козаки, піхота третього РР, що з'являється рано та непогана в усьому.
  • Четвертий РР Війська один з найсильніших в грі
  • Дешеві найманці
  • Різноманітність при виборі Магічних військ та магії


Слабкі сторони:
  • Козаки потребують витратити багато часу на прокачування рівнів аби бути ефективними та потребують обережного поводження.
  • Четвертий РР дорогий та у випадку втрати важко швидко поновити.
  • Найманці можуть бути найняті лише представниками політичних під-фракцій.
  • Більша частина магічних військ погіршують відношення з політичними під-фракціями та непередбачувані.


- Кримське Ханство
На відміну від запорожців, Кримське Ханство має слабкий перелік бойових одиниць, що майже не має броні та цілком зроблений з кавалерії. Але ті, що вважають це за слабкість сильно помиляються. Швидкість, кількість та луки є найсильнішими сторонами Кримського війська. Більша частина навичок та здібностей гравця пов'язана зі саботажем та засідками, плануванням на три ходи вперед де і як зустріти ворога. А на самому полі бою, вони стають ще страшнішими, адже хоч татари і не мають доступу до вогнепальної зброї, їх луки, стріляють на більші дистанції, що дозволяє досвідченим військами поливати ворога дощем зі стріл без страху помсти. І нарешті, кримське військо ніколи не мале - не кожна фракція може найняти стільки військ чи швидко поновлювати втрати.
Але ця фракція вимагає навичок аби грати: в руках обережного мірзи, ваші війська будуть нести смерть та розруху усім, але якщо ви нарветеся на сильнішого ворога - ви будете знищені так само швидко.

Сильні сторони:
  • Одні з найдешевших бійців в грі як в покупці так і зарплаті
  • Більшість військ Ханства є кінними лучниками, що стріляють далі за 90% військ в грі.
  • Гравців за цю фракцію майже неможливо застати зненацька а самі вони можуть.
  • Політичні під-фракції не потребують забагато уваги


Слабкі сторони:
  • Хоч бійці і дешеві, зарплата їх збільшується пропорційно з кількістю найнятих військ одного і того самого РР.
  • Більша частина бійців Ханства погані у ближньому бої та рідко коли мають броню до третього РР.
  • Майже немає магічних військ
  • Більша частина магічних військ погіршують відношення з політичними під-фракціями та непередбачувані.


- Річ Посполита
Річ Посполита вступає в гру з дуже широким переліком бійців, що можуть як вміло атакувати так і вміло захищатися за допомогою фракційних та найманих бійців. Імітуючи армії ополчення та латифундій, бійці Річі не можуть бути покращені, через що їх легко найняти, але за це вони платять посередньою мораллю та особливими умовами винаймання бійців в кампанії.
РП також унікальна в магічному плані - слугуючи кордоном між католицьким та православним світом, землі польські повні духів та демонів, тому люди Речі знаються на тому як їх швидше позбутися.

Сильні сторони:
  • Різноманітний та гнучкий перелік бійців.
  • Не мають покращень, полегшуючи логістику.
  • Одна з небагатьох фракцій, що спеціалізується на протидії магії.
  • Найкраща важка кавалерія в грі.
  • Одна з Х фракцій, яка має нейтральну політичну суб-фракцію.


Слабкі сторони:
  • Більша частина бійців потребує дотримання певних умов, служить лише певний проміжок часу чи мають однакові характеристики.
  • Багато бійців мають посередні мораль та характеристики.
  • Бійці, що належать до політичних під-фракцій дуже дорогі.
  • Дуже радикальні політ. суб-фракції, які не пробачають помилок.


- Шведська Імперія
Перша скандинавська фракція гри, Шведська Імперія має просту, але ефективну армію, здатну нанести неймовірні втрати не обережному гравцеві, але якій не вистачає важкої кавалерії та броні. Швеція файно нападає та захищається, але їй буде важко проти спеціалізованих чи елітних військ.
Саме тому, гравці за Шведів використовують одну з унікальних механік скандинавів: Національні здібності. Замість вибору політичної під-фракції, гравці повинні будуть обирати свою національність, що дасть їх бійцям унікальні спеціальні правила, закляття та можливості на полі бою.

Сильні сторони:
  • Гравці отримують особливі спеціальні правила, що впливають на усе поле бою. Правила залежать від національності гравця.
  • Висока мораль та Мушкетери, що боляче стріляють.
  • 3 РР має мінімум одне магічне правило чи здібність.
  • Дешеві найманці.


Слабкі сторони:
  • Ваші особливі правила можуть бути використані ворогом задля власної вигоди.
  • Бійці дорогі та обмежені у кількості.
  • Немає важкої броні та важкої кавалерії
  • Магічні бійці істотно знижуть мораль інших не магічних бійців.
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-02-12 16:15  
Тож, я зараз (ліниво) читаю про війська Московського Царства...божечки, чому у них такі важкі та заплутані назви?

Тож, що я зрозумів....У 1657-1687 роки, Московське царство було здебільшого під керівництвом Олексія Михайловича* - другого з династії Романових, які прийшли до влади після Смутного часу. До Руїни, справи у Олексія Михайловича йшли так собі: розумієте, Смутний час залишив російську державу в глибокій кризі, з якого Романови повільно, але впевнено почали виходити, радикально змінюючи норми економічного, політичного, соціального та релігійного життя царства. Саме за часів правління Олексія Михайловича, російська влада почала централізуватися, вільних селян було остаточно закріпачено, вводилися судові та податкові реформи, які були не дуже популярні серед народу.
*Взагалі, окрім Олексія Михайловича, в мене ще йде Федір Олексійович (1676-1682) та Іван V Олексійович (1682-1696), але я їх поки що не почав читати.
Ці реформи призвели до череди повстань по всій країні, найвизначнішими з яких були: Соляне повстання 1648 року, Хлібні повстання Новгороду та Пскову 1650 року, мідний бунт 1662 року, повстання Степана Разіна 1667-1669 року та Соловецьке повстання 1668-1676 року. Кому цікаво, я можу потім про них написати трішки детальніше.

Але окрім повстань, були введені корисні реформи та всячину, такі як: перепис селянського населення 1646 року, 30 квітня 1653 року були відмінені малі митні податки та об'єднані в один рубльовий податок; був уведений мідний рубль, було створене Соборне уложення (універсальний кодекс кримінального та цивільного права Московської держави, що регулював соціально-правові відносини у всіх сферах суспільного життя та визначав міру покарання за порушення цих норм, яким користувалися аж до 1832 року.

Але для мене, найважливішим були військові реформи, адже саме на них я буду створювати армію для московців. Часи Олексія Михайловича, це часи поєднання старого та нового, адже система, створена ще Іваном III Васильовичем все ще існувала, але вона відмирала, замінюючись новою системою. Задля комфорту, я буду називати стару систему "ратною/ратной", а нову систему "солдатською/солдатсткой".

Ратна система покладала по-життєві військові зобов'язання на дворянство та спеціалістів, яких під час війни держава розкидувала по дворянським загонам (цікаво, чи не виконували ці спеціалісти додаткову роль підтримування "лояльності" серед них....). Разом, усі вони називалися "службовими людьми", що розділялися на дві категорії:
  • Служилые люди по отечеству (укр. Територіальне військо, досл. Службовий люд набраний за місцем проживання): сюди входили бояри, службове дворянство, татарські "князі", інші знатні особи підкорених чи союзних племен та країн та діти боярські.
    Вони були по-життєво військовозобов'язані, але в обмін на це, вони отримували землі та право володіти кріпаками. У випадку особливих військових досягнень чи героїзму, видана йому земля ставала його спадковою власністю (вотчиною).
  • Служилые люди по прибору (укр. Державне військо, досл. Службовий люд, найманий та тренований державою): сюди входили стрільці (як клас), городові козаки, гармаші та в деяких випадках іноземці. Вони отримували за свою службу платню і в мирний час служили (але не усі) у якості поліції, гвардії чи армійських тренерів. окрім цього, цар мав право мобілізувати та відсилати їх до підрозділів дворян чи навіть інших держав (як він це зробив з Кримським Ханом, передавши йому на тимчасову службу близько 500 стрільців).

Окрім цього ще двома "неформальними" категоріями були іноземці полки (найманці, яких могли наймати полководці чи сама держава) та ополчення (спонтанне військове формування, яке не вважалося офіційною частиною армії і якому не платили нічого).
Тут варто зауважити, що "городові козаки" це не те саме, що "запоріжські" чи навіть "донські/сибірські козаки". Хоча через якийсь проміжок часу вони дійсно стали одним і тим самим, на момент Руїни, Гетьманщина та Військо Донське розцінюються московитами якщо не як незалежні держави, то хоча б як території з дуже великим рівнем автономності, тому буде помилково вважати, що городові (служилиє) козаки та запоріжські/донські/сибірські це одне й те саме.
Але на початку XVII століття, задля протистояння Лжедмитрію II, Василь Шуйский вирішує віддати шведам форт Корела в обмін на невеличке, але професійне наймане військо. Піхота цього війська була дуже успішною в боротьбі проти польського ворога, але утримання армії було непомірно дорогим, та і найманці мали звичку бунтувати чи/і грабувати селища. Але після того, як це наймане військо розбіглося чи було розформоване після паскудного протистояння польській кінноті, Михайло Васильйович Скопін-Шуйський (генерал) почав формувати нове військо. Він привів багато нетренованих людей та віддав їх на муштру Хрістієру Сомме - досвідченому шведському генералу, що почав їх вчити нідерландським (тоді відомим як "німецьким", бо для слов'ян того часу, усе західноєвропейське що не Іспанія та Франція, було "німцями") польовим тактикам - нормі того часу.
Саме так і були утворені полки іноземного строю, або ж солдатські полки (від слова Soldaten). Солдатські полки пережили три етапи формування, в ході яких вони спочатку були формовані з дітей боярських, які не схотіли воювати в непрестижних полках як звичайна піхота, потім просто зі служилих людей, а згодом - з будь-яких вільних охочих людей, але завжди були розформовані, як тільки виплата їм ставала неможливою, чи занадто дорогою.

На початок 1657 року, солдатські полки є основою російської армії. Ба більше, в ці полки почали силоміць забирати селян (даточний люд). Так от в 1643-1648 роках крайні південні селища були позбавлені вольностей та усіх повели в драгуни. Згодом та сама доля спіткала сибірські та слобідські селища, але з 1662 року вони (вольності) були повернені, оскільки внаслідок таких кроків села розорювалися.
З 1650 року, розуміючи ефективність шведський риттарів, ратників почали переводити в солдатські підрозділи, здебільшого в рейтарські, використовуючи тактики та досвід шведів (тобто видай купу вогнепальної зброї, та стріляй-стріляй-стріляй!)

В плані уніформи та оснащення, солдатські полки здебільшого виглядали як стрільці, але з певним німецьким та польським впливом, як от носіння броні для алебардистів/пікінерів чи використання "гусарської" броні в деяких випадках.
На момент гри, Москва мала наступні види солдатів:
  • Піхота: Мушкетери, Пікінери та Гренадери (1660). Здебільшого виглядали як стрільці, але з певним німецьким та польським впливом в одязі. Озброєні були стандартно для того часу: мушкети, рапіри, бердиші. Гренадери мабуть прийшли з Швеції.
  • Кіннота: Драгуни та Рейтари. Стандарт московської солдатської кавалерії був схожий на європейський: Драгуни це мобільна піхота, переміщується на конях але воює пішки. Рейтари це легко/середньо-броньована кіннота шведського зразка, тобто вони атакують в ближньому бою шаблями, та стріляють з пістолів чи карабінів, також з дуже близьких дистанцій.
    Наскільки я бачу, вони не використовували кирасирів (кіннота, оснащена лише пістолетами) та аркебузирів (кіннота, оснащена лише кавалерійськими мушкетами (не карабінами!)), зате, вони використовували те, що в майбутньому ми будемо значи як улани, ну чи лансьєри. Наразі, вони називаються "копійними рейтарами" ну чи..."гусарами", як не дивно. Є причини вважати, що традиція уланів до Московії (як і до козаків та кримських татар) прийшла завдяки нашестю калмикам, які відвоювали суттєву східну частину Кримського Ханства, та задля оборони їх від Османів вступили в союз з царем. Калмики були відомими тим, що вони поєднували кавалерійський спис з луком.

    Є ще така штука як "Московські гусари", створені по зразку польських гусар, тобто важко-броньована кіннота зі списами та вочевидь карабінами, але оскільки, як я вже зауважив, на той час вони називали усіх кінних списоносців "гусарами", цілком можливо, що вони окрім броні нічим не відрізнялися. Це також пояснило б, чому про них перестали писати через рік після їх створення.


Тож, знаючи цю інформацію, я от що думаю...

Наразі, поляки Руїни поділені по військам (Wojsko). Це означає, що коли Козак може за кілька рівнів перетворитися на Гармаша, наприклад, поляки можуть одразу найняти Гармаша чи Козака і вони ніякого відношення одне до одного не мають. Це дозволяє полякам не боятися, що смерть Гармаша позбавить їх цінної бойової одиниці, але в свою чергу, гармаш зроблений з козака буде більш досвідченим (та матиме кращі характеристики) ніж польський.

Якщо я не знайду кращого способу, мабуть я зроблю Московську армію по тому ж зразку: розділити на Ратніков та Солдат, де перші будуть представляти з себе слабі війська, що будуть ставати сильнішими та краще озброєними як будуть отримувати рівні, а другі будуть готовими, сильними військами, що не матимуть особливих талантів чи можливості, наприклад, взяти два бердиша!

Як вам така ідея?
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-02-20 23:03  
Отож, ми намалювали лого!
Моя сестра зробила основну ідею, а husarzukrainski допоміг визначитися зі стилем!

Додано через 1 годину 16 хвилин 24 секунди:

Нотатки щодо геймплею

Гра буде мати три "режими гри": Кампанія, Турнір та Накарпас

  • Кампанія. Основний режим гри, вміщує в собі більшу частину всіх її можливостей. В ній, Гравець бере на себе роль малої/середньої знаті країні, що він обрав - недостатньо великий аби мати значний вплив на політику країни, але достатньо значний, аби керувати військом чи брати участь в радах. Впродовж кампанії, Гравець буде вимушений прийняти сторону одної з політичних під-фракцій та допомагати у їхніх справах. Різні під-фракції матимуть різні умови вступу, різні винагороди та можливо різні покарання за погану роботу.
    Впродовж гри, Гравець буде виконувати бойові завдання, що включають в себе рейди на інших гравців, участь в історичних битвах чи просто сутичках та квестові завдання, що являються інтерактивними квестами з різноманітними варіантами рішення. Так, читати доведеться багато.
    В кампанії, Гравець також матиме доступ до свого Маєтку та Навичок.
    Маєток - основна база Гравця. Звідси він буде наймати війська, брати додаткові та магічні завдання і отримувати з нього пасивний розв'язки. На маєтки також можуть нападати інші гравці.
    Навички Гравця це перелік його пасивних здібностей, що покращують чи збільшують війська, та дозволяють Герою використовувати закляття чи спеціальні вміння у бою.

    Ви тепер можете спитати: "Якщо гра настільна, то чому ти пишеш про інших гравців?"
    Розумієте, Кампанія розрахована не тільки/стільки на одну людину, а на усіх людей, що мають з собою ігровий комплект. Доки в кімнаті знаходиться два, три чи більше людей, що мають персонажа в Кампанії, вони можуть взаємодіяти з іншими гравцями: виступати з ними, проти них, допомагати із завданнями чи навпаки.
    Бажано для такого мати ще Ігромайстра, що зможе слідкувати зі ігровим процесом та створювати оповідь.
  • Турнір. Режим гри, розрахований на (якомога) збалансований бій між двома гравцями. Наразі це єдиний доступний режим гри, оскільки я все ще тестую та розробляю правила.
    В цьому режимі Гравцеві не доступні маєток, навички, бійці політичних під-фракцій, та деякі магічні бійці. Вони мають обмеження на 10 бійців та перелік бійців, що їм доступний.
  • Накарпас. Режим гри, де дозволено усе в межах розумного! Грається як турнір, але без обмежень
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-03-02 01:03  
Ніхто нічого не знає цікавого про донський фольклор 17 століття?

Бо я от щось шукаю, а знайти нічого такого не можу, ні про вірування, ні про магічні здібності, ні про тварин міфологічних. Навіть дивно який це контраст в порівнянні з запорожцями.

І так, характерники, все ж таки українська козацька традиція - навіть росіяни визнають, що донці такого не мали. Пластуни....воно може і підходить, але я чесно не бачу ніяких записів, що вони існували в 17 столітті.
r-shumlias 
Забанено
Забанено


З нами з: 10.08.17
Востаннє: 07.03.18
Повідомлень: 77

2018-03-02 22:46  
SoliterDan, книги Гардєєва Андрєя Андрєєвіча читали?
"Золотая Орда и зарождение казачества"
"История казаков со времён царствования Иоанна Грозного до царствования Петра I"
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2018-03-03 12:13  
кацапською піцькою написано:
книги Гардєєва Андрєя Андрєєвіча

Краще книгу Ісаака Дон Левіна "Великий секрет Сталина".
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-03-03 14:20  
r-shumlias, так, читав друге. Будемо його (і деякі інші джерела) використовували для створення донської кампанії, але про фольклор в них записано мало...
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-03-10 02:48  
Царство Московське
Опис
Для народу Росії, сімнадцяте століття було часом війни, нещастя та розбрату, часом Смути — великої, хаотичної, багаторівневої громадянської війни, де два уряди воювали між собою, бояри, що їх підтримували гризлися поміж собою, селяни сліпо бунтували, а армії іноземців вільно ходили землею. Царство Московське зазнало величезних втрат життя, землі та престижу...але водночас це стало початком нової ери. Об’єднані новою династією Романових, Московія повільно, але впевнено повертає втрачені позиції, пам’ятаючи помилки минулого.
На початок 1657 року, Московією невпевнено править Олексій Михайлович Тішайший, другий з династії Романових. Його реформи та закони скандальні та вже викликали декілька повстань по усій країні, майбутня церковна реформа Нікона лише додасть масла у вогонь народного гніву, поділивши церкву на Ново та Старообрядну, а сусідні нації та племена і самі знаходяться у власних Смутах. Але навіть зважаючи на це, Царство Московське не саме і тим паче не слабке. Незважаючи на сумніви щодо майбутнього країни, московити бажають помсти та крові. Але чи вдасться їм її отримати — лише час покаже.


Огляд фракції
На перший погляд, військо Царства Московського виглядає обмежено, не інтуїтивно та копією Речі Посполитої, але не варто їх недооцінювати! Основною силою Московії є їхня мораль, швидкість відновлення втрат та спеціальні вміння юнітів, деякі з них можуть подвоїти в розмірі вашу армію. Окрім цього, вони не воюють самі. Васали, підкорені та союзні нації, народи та племена йдуть поруч з дворянською кіннотою, даючи військові тактичні та магічні переваги неможливі європейському військові!

Сильні сторони:
    Перелік бійців різноманітний, може бути підлаштований проти більшості армій.
    Не мають покращень, полегшуючи логістику.
    В кампанії можуть швидко відновлювати втрати.
    Одна з Х фракцій, що можуть найняти літаючи війська.
    Невимогливі політичні під-фракцій, що не вибачають помилок.

Слабкі сторони:
    Більшість бійців потребує виконання особливих умов. Ті, що не потребують, посередні і стають корисними лише з покращеннями.
    Елітні бійці дорогі і в деяких випадках гірше схожих бійців інших фракцій.
    Більшість магічних бійців заблоковані, якщо використовувати певних бійців.
    Багато бійців мають величезний список умінь та покращень.


Донське Військо
Опис
Запорожці не єдині, хто кличуть себе козаками, у південно-східному напрямкові від Січі, поблизу великого ґраду Азову, лежить нація воїнів-героїв, захисників християнства, нащадки легендарних героїв давнини. На берегах ріки Дон знаходяться купка злісних бандитів, безхатьків та вбивць, що ось вже два століття поспіль тероризували Османів, Московитів та Поляків. На території ноґайців, бігла група слов’ян зуміла побудувати власну демократію, де кожен отримує за потребами, допоки вони можуть на них заробити. Такими є загадкові та незрозумілі донські козаки, але в яку б з тих версій ви не вірили, можна бути впевненим в одному — вони створили свою країну чесно, і без бою її не віддадуть!
З закінченням 1656 року, Дон переживає дивний внутрішній розлад. Роки торгівлі та підтримки з боку московського царя зробили їх залежними, можна навіть сказати, що вони були ним одомашнені. Але з другого боку, захист царя це єдине, що стримувало що османів, що кримчан від повномасштабного вторгнення та партизанської війни, в якій вони не переможуть.
Впродовж наступних років, донським козакам доведеться обирати. І цей вибір змінить їхній звичний стиль життя...на краще це, чи на гірше.


Огляд фракції
Як запорожці, донські козаки — гнучке поєднання сильних бійців, що посилені елітними, але важкодоступними бойовими одиницями. Де вони, різняться, так це в стилі гри, оскільки донці надають перевагу кавалерії та набігам в порівнянні з оборонним стилем Січі. На додачу, якщо українці знаходять силу в кількості, на Дону кожна людина — сама собі володар, не втрачає моралі від союзних втрат, може лікувати себе і навіть знає один-два простих закляття!

Сильні сторони:
    Козаки, піхота третього РР, що з'являється рано та непогана в усьому.
    Четвертий РР Війська один з найсильніших в грі
    Безкоштовні/дуже дешеві найманці
    Різноманіття кавалерії та магії

Слабкі сторони:
    В стилі гри донці схожі на кримських татар більше ніж на запорожців і це може коштувати перемоги не уважному гравцеві.
    Четвертий РР дорогий та у випадку втрати важко швидко поновити.
    Вимогливі та безжальні політичні під-фракції.


Ось ще запорожці, кому цікаво.
про назву Росії в ті часи
От що бува, коли мова не стандартизована, чорт забирай - власна країна називалася 5 різними назвами!
От є Русское царство, Русскоє государство, Московія, Царство Московське і оцей жах...


Рꙋ́сїѧ. Русія. Русція. А подекуди навіть Руцція. Як це дратує!
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2018-03-13 02:15  
Цитата:
Ви увєрєни, што ето дєйствітєльно по-українскі?
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 378

2018-03-13 15:59  
Python транслітерація.
Гра пишеться англійською мовою, не забувайте. Інші мови на толоці заборонені. Але англійською я пишу також транслітерацією, зразок надіслав вам приватним повідомленням. І тепер питання.

Якщо для англійців я роблю таку бусурманщину як от свенска пікінєрарє чи козак з рушницею, чому українці не повинні бачити копєйних солдат чи гусажів?

І так, як ваша ласка, заховайте зображення в спойлер. Воно розтягує сторінку.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2018-03-13 22:29  
У тому, що Ви мені прислали, я бачу Tsardom of Muscovi, а не Tsarstvo Moskovskoye, Regular Units, а не Rehuliarne Viysko. Непослідовно.

P.S. Як Ви робите картинки маленького розміру? Навіть коли цитую надіслане повідомлення, при перегляді те, що Ви мені надіслали, розковбашується в цитаті на півтора екрани.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 23218

2018-03-13 23:27  
SoliterDan написано:
заховайте зображення в спойлер. Воно розтягує сторінку.

тепер ще допис забаненої фіцьки сторінку розтягує https://toloka.to/t87083#967918
і взагалі дивно що в наш час люди не вміють користуватись мініатюрами, спойлерами, скороченими посиланнями і т.д.
тра якусь інструкцію забабахати чи що).. а Ви тут про гру, "царства", високі матерії Wide grin
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3  наступна