Як заробляти гроші не виходячи з дому?

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна
Автор Повідомлення
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 17:52  
Пропоную в цій темі обговорювати надомну самозайнятість - від програмування до поклейки конвертів, від дизайну до ботоводства в ММО, від спекуляцій криптовалютами до ферми равликів....

Хто на що здатен?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2018-01-08 20:42  
Давно хотів розібратися в цьому, але ідей ніяких не маю. Може щось підкажет ?
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 20:55  
Ідей насправді повно але в них є 2 недоліки - робота або копійчана з великими затратами часу (надомне рабство), або потребує вкладень які можуть неокупитися.

Ось в цій темі спробуємо відшукати золоту середину.
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 24.08.23
Повідомлень: 385

2018-01-08 21:02  
Варіантів є багато. Шукаєш досвід найкращих у цій сфері і переймаєш його. Але тобі це реально потрібно? За цією твоєю позицією криється багато страхів які ти не хочеш долати, мабуть (це лише моє припущення). Я б радив розібратись спочатку в собі, чого ти насправді хочеш, а тоді шукати шляхи заробітку.
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 21:04  
SaratRich написано:
чого ти насправді хочеш


Свободи і можливостей, які дають легкі гроші. Мінімум затрат часу і вкладень - максимум профіту.
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 24.08.23
Повідомлень: 385

2018-01-08 21:36  
LaserRun написано:
які дають легкі гроші.

Подивись скільки людей хочуть легких грошей - всі! тільки ті що знають реальну ціну великих грошей так не думають. Вони працюють не заради грошей, а заради справи в яку вірять і люблять. Вони знають що гроші це хороша винагорода за докладені зусилля. Це вдячність від інших людей за надані послуги, це оплески за хороший концерт. Всі хто хочуть легких грошей в голові в реальності ходять на роботу яку ненавидять і живуть життям яке ненавидять. Якщо ти ставиш гроші як самоціль то приречений на вічну погоню за ними. Гроші це дуже класно і чим більше тим краще, питання в тому що ти зними будеш робити. Уяви що в тебе є мільйон баксів! Тепер ти щасливий? Вільний? Що ти будеш робити далі? Переспиш з усіма красивими дівчатами? Купиш будинок, авто? Що далі?
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 21:41  
Гроші не самоціль, а от можливості від грошей - це найголовніше. Давайте без філософії.

Якщо в мене буде мільйон баксів я мабуть заведу сім'ю і кожній дитині (з 3-х) лишу по 200к, а на 400 будем просто жити у свому будинку. Це насправді маленька сума, якщо чесно.
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 24.08.23
Повідомлень: 385

2018-01-08 21:53  
Я не знаю чого ти хочеш, якщо щось серйозне створити це одне, а якщо просто фінансової свободи це інше. І те і інше досяжне. Найпростіша порада знайти що ти свієш робити найкраще або в чому хотів стати найкращи. Знайди хто найкращий у твоїй справі та скористайся його досвідом - він вже цей шлях пройшов, а тобі тільки починати. Від себе додам що найбільше задоволення в житті це йти свій шлях із тими людьми з якими хочеш.
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 22:11  
Дякую, це доволі цінні поради з психологічної точки зору для початківців.
Давайте тепер більш конкретики внесемо до дискусії.

Додано через 11 хвилин 53 секунди:

Багато чув про перепродаж товарів з Китаю, але як подумаю що товар буде їхати 3 тижні і може приїхати зовсім не те що замовляв, то бажання відпадає...
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2018-01-08 22:26  
SaratRich написано:
Найпростіша порада знайти що ти свієш робити найкраще або в чому хотів стати найкращи.

Це порада аж ніяк не "найпростіша", от я по-суті вже життя не може знайти собі місця.

SaratRich написано:
Уяви що в тебе є мільйон баксів! Тепер ти щасливий? Вільний? Що ти будеш робити далі?

От з цим питанням я проблем не бачу. Я зовсім не з тих людей, кому гроші затьмарюють розум.

Додано через 3 хвилини 35 секунд:

SaratRich написано:
Я не знаю чого ти хочеш, якщо щось серйозне створити це одне, а якщо просто фінансової свободи це інше. І те і інше досяжне.

Скоріше фінансової свободи. Як її досягти ?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-01-08 22:29  
О, БуратіниHappy
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2018-01-08 22:39  
don pedro
Дозвольте поцікавитись: а Ви людина багата ?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-01-08 22:50  
virtus8hur
Ні. Але і не злидар. Кожну копійку довелось виривати з м'ясом, не марячи про те, як я буду сидіти вдома, грати у кишеньковий більярд перед компом та легко гребти гроші лопатою без вкладень зі свого боку. Чого і решті щиро бажаю.
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 22:55  
don pedro
don pedro написано:
Кожну копійку довелось виривати з м'ясом --- Чого і решті щиро бажаю.


Дякую, ні. Зараз 21 сторіччя і необхідність роботи для мислячої людини є фактично смертю. Ця проблема буде вирішена в розвинутих країнах Basic Income'ом. А нам доводиться шукати поки що інші шляхи.

Світ змінився.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2018-01-08 22:57  
LaserRun написано:
Зараз 21 сторіччя і необхідність роботи для мислячої людини є фактично смертю.

Якщо хочеться їсти, доведеться працювати. Так було, є й буде.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-01-08 22:59  
LaserRun написано:
Світ змінився.

Зовсім ні. І роботи, до речі, в ньому з кожним днем стає (і вже ставатиме) дедалі менше. Але ви можете собі мріяти і далі, адже ви "мисляча людина". Хоча і лінива. Тому найкраще для вас знайти собі когось, хто вас утримуватиме.
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 23:00  
Ніхто не відмовляється від праці як такої, йде мова про оптимізацію затрат часу на працю в домашніх умовах.

Зрозуміло що робити щось таки треба, само з неба не впаде.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2018-01-08 23:04  
SaratRich написано:
Вони працюють не заради грошей, а заради справи в яку вірять і люблять. Вони знають що гроші це хороша винагорода за докладені зусилля. Це вдячність від інших людей за надані послуги, це оплески за хороший концерт. Всі хто хочуть легких грошей в голові в реальності ходять на роботу яку ненавидять і живуть життям яке ненавидять. Якщо ти ставиш гроші як самоціль то приречений на вічну погоню за ними.

Інколи читаю якісь книжки із саморозвитку, але не пам'ятаю, щоб десь це було сказано. І ніякий Роберт Кійосакі такого не писав.
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 24.08.23
Повідомлень: 385

2018-01-08 23:20  
Найбільший обмат у світі це те що люди хочсуть щось отримати недокладаючи зусиль. Саме тому легше лежати на дивані перед теликом, розвеселяти себе чим небуть тільки б не було сумно, замість того щоб докласти зусиль і знайти себе. Погодитись на шлюб із людиною яка просто згодна одружитись із тобою, але яку насправді не кохаєш. Задовольнятись малим, що не ризикувати, тількиб усе було стабільно і спокійно. кожен робочий день для більшості людей каторга, вони жаліються на те що вних нема сил щось змінити, не вистачає енергії, вони такі втомлені... і ще купа відмовок. Згадайте себе у дитинстві - у кожного із нас була сила та енергія робити те що сми хочемо, і куди ж вона зникла?
Сoлoмoн Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.01.18
Востаннє: 06.02.18
Повідомлень: 39

2018-01-08 23:24  
don pedro написано:
Чого і решті щиро бажаю.

Ні-ні-ні. За 8 днів цього місяця підняв понад 8 тисяч гривень, не виходячи з дому. Люди, стахановські методи праці заженуть вас у могилу.

Додано через 1 хвилину 3 секунди:

SaratRich написано:
це те що люди хочсуть щось отримати недокладаючи зусиль

Я отримую. Із цим якісь проблеми? І де тут обман, коли таки можна?

Додано через 1 хвилину 34 секунди:

Життя для того, щоб жити і творити. Поживеш і начудиш, особливо в режимі 8 годин на день, 5 днів на тиждень...
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 23:30  
Досить філософії. Я в сусідній темі вже навів приклад надомної праці.
Я хотів торгувати на ібей. Але система ібея - пейпал, не працює в Україні на прийом грошей.
Там можна торгувати через посередників (селлер-онлайн та вестерн бід), які скоріш за все підкацаплені. Я цього робити не став.
Я маю товар для ібея який дозволить мені мати надприбутки, при десь 6-8 робочих годин на тиждень.
Але я того не роблю з патріотичних міркувань.

Скажіть я злидар, мрійник, буратіна, чи ще хтось? Де моя помилка?
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 24.08.23
Повідомлень: 385

2018-01-08 23:30  
Сoлoмoн Кейн написано:
Я отримую. Із цим якісь проблеми? І де тут обман, коли таки можна?

Я не ті зусилля мав наувазі Wink (2) В тебе себе впорядку. В тебе просто для цього навик або напрацьований або вроджений, я не знаю) Просто люди хочуть не ставати в чомусь майстрами а для цього потрібно докладати зусиль. Для майстра здебільшлго все дається легко в його сфері
Сoлoмoн Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.01.18
Востаннє: 06.02.18
Повідомлень: 39

2018-01-08 23:36  
LaserRun написано:
Де моя помилка?

Не вмієш ризикувати і йти ва-банк.
Як зараз пригадую. У мене почалося все з 400 гривень на благодійництво. Надіслав одній дівчинці на операцію. У неї обгоріла шкіра. Знайшов заклик про допомогу на сайті каналу 1+1. Потім як по маслу пішло.

Додано через 1 хвилину 44 секунди:

А років через 4-5 узагалі зарплата буде на рівні депутатської. Уже помаленьку готуюся до того, навіть гроші вкладаю.
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 23:37  
Сoлoмoн Кейн написано:
Не вмієш ризикувати і йти ва-банк.


Ні, не в тему. Посередники за отримання грошей з пейпал/ібей беруть свою комісію і я просто НЕ ХОЧУ ГОДУВАТИ КАЦАПІВ.
Ризикувати мені нічим. Товар в мене давно, отриманий безкоштовно. Просто лежить, чекає кращих часів.
Сoлoмoн Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.01.18
Востаннє: 06.02.18
Повідомлень: 39

2018-01-08 23:39  
Боже, та що зараз той товар вартий.... Он розробник гри slither.io був бідняком, а після створення гри за 1 день став мільйонером.
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 24.08.23
Повідомлень: 385

2018-01-08 23:42  
LaserRun написано:
НЕ ХОЧУ ГОДУВАТИ КАЦАПІВ

Оце твій камінь спотикання. Ти не хочеш бути людиною яка годує кацапів, але хочеш заробити. Або зміти ставлення до цього або далі шукай варіанти без кацапів. Врешті реш якщо на планеті Земля комусь стане краще то від цьго виграють усі. Світ стане трішечки кращим, хтось стане щасливішим.
LaserRun 
Забанено
Забанено


З нами з: 04.12.17
Востаннє: 06.04.18
Повідомлень: 237

2018-01-08 23:44  
SaratRich написано:
або далі шукай варіанти без кацапів


Шукаю. Хтось тут торгує через пейпал, який у вас посередник?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2018-01-08 23:57  
SaratRich написано:
Згадайте себе у дитинстві

Ех... у дитинстві ми всі були на утриманні батьків і любили мріяти. Не порівнюйте це з дорослим життям. Хоча, навіть коли я був малий, то іноді від батьків чув скарги про те, що ми не багаті і що важко жити.

Сoлoмoн Кейн написано:
За 8 днів цього місяця підняв понад 8 тисяч гривень, не виходячи з дому.

Сoлoмoн Кейн написано:
Я отримую.

ЯК ВИ ЦЕ РОБИТЕ ???

SaratRich написано:
Оце твій камінь спотикання. Ти не хочеш бути людиною яка годує кацапів, але хочеш заробити.

В тому й біда, що багато видів бізнесу пов'язані з різними махінаціями.
Сoлoмoн Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.01.18
Востаннє: 06.02.18
Повідомлень: 39

2018-01-09 00:00  
virtus8hur написано:
ЯК ВИ ЦЕ РОБИТЕ ???

Секрет)
Менше людей уміють це - вищі заробітки)

Додано через 59 секунд:

virtus8hur написано:
пов'язані з різними махінаціями

От у мене все цілком законно)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-01-09 00:06  
LaserRun написано:
Як заробляти гроші не виходячи з дому?

Варіть самогон.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна