Проект «Безконтакт»

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 37, 38, 39  наступна
Автор Повідомлення
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 16:12  
Python
Якби був, то наш люд ним і послуговувався. Але ситуація знову до простоти банальна: те, що є, абсолютну більшість влаштовує.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2018-04-26 16:15  
Arsenfpu написано:
1. Підтримую Ваші прагення. Скільки таких як Ви та я? Більше п'ятизначного числа?

Ви не зрозуміли: кожен нормальний користувач хотів би на кожен запит отримувати той результат, який відповідє цьому конкретному запиту, а не усередненому результату якихось лівих запитів якихось лівих чуваків.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 16:18  
Python
Я Вас розумію. І ще раз кажу - підтримую, але... Ну, що з того, що я хочу? Хто мою забаганку має втілювати? На яких підставах, для чого це комусь?
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2018-04-26 16:22  
Arsenfpu написано:
Якби був, то наш люд ним і послуговувався. Але ситуація знову до простоти банальна: те, що є, абсолютну більшість влаштовує.

Ну, насправді можлива й така ситуація, коли цей ресурс вже існує, але поки що в нашій країні недостатньо розрекламований. Нас привчили мислити полярно: якщо ВК поганий — то ФБ хороший, якщо Яндекс поганий — то Гугл хороший. Тоді як треба перебрати всі можливі результати, включно з тими, яких не видно неозброєним оком, і вибрати оптимальний для нас варіант (який зовсім необов'язково лежить на поверхні).
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 16:25  
Python
Варто додати той факт, що не ми тут щось визначаємо, а знаходимось в позиції "що дали, те й схаваємо". Сумно та факт.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2018-04-26 16:29  
Ну так а що нам заважає змінити цю позицію? Чому ніхто не ставить питання під таким кутом: Ютюб фігово шукає українською — давайте всі го на Вімео, наприклад.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 16:29  
Python
Кому це ВИ маєте сказати? Багато піде?
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-04-26 16:30  
278
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2018-04-26 16:34  
Arsenfpu, проблема в тому, що ми навіть боїмося це сказати вголос — відповідно, ніхто й не йде. Питання в тому, чому ми не ставимо питання під таким кутом?

Узагалі, в нормі треба, щоб було мінімум два ресурси, що конкурують між собою за українського користувача — це дасть нам змогу тиснути на один з них, переходячи на другий, коли перший пробує впарити нам якусь фігню. Поки цього нема, будьте певні — нам її впарять.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 7353

2018-04-26 16:35  
Python написано:
Ну, мені все одно, який із підрозділів гуглу продався москалям

Ну з цього зрозуміло, що ви шукаєте цапа відбувайла.
Усі продалися москалям
Злочинна влада у всьому винна і т.ін
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2018-04-26 16:42  
leicheman написано:
Ну з цього зрозуміло, що ви шукаєте цапа відбувайла.

Ні, я підводжу вас до думки, що досить продовжувати молитися на Гугл, коли слід на нього тиснути (і це більш реально, аніж апелювати до свідомості несвідомих українців, як оце робите Ви).
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-04-26 16:45  
Python написано:
Тому було б неправильно свідомо відмовлятись від Телеграму й продовжувати користуватись Ютюбом — коли важко сказати, який із ресурсів менш російський.

а що у когось стоїть так питання мол незрозуміло кому належить телега та чому треба відмовитись від ютубу?
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 7353

2018-04-26 16:45  
Python написано:
Ні, я підводжу вас до думки, що досить продовжувати молитися на Гугл, коли слід на нього тиснути (і це більш реально, аніж апелювати до свідомості несвідомих українців, як оце робите Ви).


як я люблю толоківців, які приписують мені те чого я не писав.
досить літати вам у хмарах і спустіться не землю.

Ось ця стаття хоч за 2016 рік, але показує, як шукають українці у гуглі, ще можете передивитися топ запитів за різні роки і побачити, що якою мовою і про, що щукають українці.
Тож не дивно, що гугл нам пхає московську.
Якщо вона нам не потрібна то чому вони бізнесмени мають піклуватися про те?

https://gazeta.ua/articles/istoriya-movi/_torik-ukrayinci-zapituvali-google-perevazhno-rosijskoyu/740759
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 16:47  
Gin_ger написано:
апелювати до політиків

А Ви гуморист Happy

Gin_ger написано:
Навіщо гуглу лишнє знати?

Забудьте на хвильку про себе, мене, нас... і станьте гуглом. Яка кінцева мета діяльності (як і будь-якого іншого бізнесу)? Прибуток. В контексі діяльності гугла - це якомога ширша видача інформації користувачу. Кожен ринок, кожен його сегмент аналізується. Ось є така собі країна на межі другого-третього світу, частина колишнього гіганта, яка особливо нічим не вирізняється і знаходиться в тіні всім нам відомого мішки. Які мовні потреби населення там? Вони (глобально) чимось рязняться від сусідських? Ні. То, навіщо звужувати вибір? Подумаємо інакше: хтось раптом таки це зробив - викинув з результатів пошуку результати не мовою запиту. Що маємо? Оскільки українськомовний сегмент інтернету манюсіньский, то і що буде нагора? Менше даних, менше реклами, клацань, переходів, грошей. Я, тобто, гугл виграв? Ні. А, оскільки я знаю, що люди, які питають цією мовою, знають ось таку, більш поширену, а ще простіше - перебувають в інформаційному полі тієї мови, яке ааааажжжжж на стільки ширше, то як наступний мій (гугла) крок? Відповідь очевидна.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-04-26 16:51  
279
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 16:54  
Gin_ger написано:
Думаю, що він не агент ФСБ. Просто, з ним, напевно, ніхто на цю тему не говорить.

Це із серії: "президент напевно не знає, що у людей малі пенсії, тому нічого й не робить" Wide grin
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2018-04-26 16:54  
leicheman написано:
Ось ця стаття хоч за 2016 рік, але показує, як шукають українці у гуглі, ще можете передивитися топ запитів за різні роки і побачити, що якою мовою і про, що щукають українці.

Ще раз повторюю: мені глибоко насрати з високої вежі, якою мовою й про що шукають середньостатистичні українці. Бо якщо на мій запит видається не релевантний результат, а середній по лікарні, це означає, що не я якийсь поганий — це означає, що пошуковик не виконує своєї безпосередньої роботи, і про це слід говорити вголос.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-04-26 17:01  
280
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2018-04-26 17:02  
Arsenfpu написано:
Оскільки українськомовний сегмент інтернету манюсіньский, то і що буде нагора?

Ви впевнені, що манюсінький — може, це просто Гугл так його шукає? Wink (1)

Arsenfpu написано:
А, оскільки я знаю, що люди, які питають цією мовою, знають ось таку, більш поширену, а ще простіше - перебувають в інформаційному полі тієї мови, яке ааааажжжжж на стільки ширше, то як наступний мій (гугла) крок? Відповідь очевидна.

Ну так правильно. Вам запропонували лайнинку, ви її схавали, Гугл вам радісно пропонує ще. Тоді як за таке треба бити по руках. Чому я не бачу масової інформаційної кампанії проти Гуглу в «патріотичних» спільнотах?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 17:04  
Gin_ger
Ні, я реаліст.
Ні, переконаєш обгрунтованими речами.
Інакше - це весняні хмаринки, які зникають від легенького вітерця.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-04-26 17:05  
281
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 17:06  
Python написано:
Ви впевнені, що манюсінький — може, це просто Гугл так його шукає?

Може гугл і лох. Переконайте мене в протилежному.

Python написано:
Чому я не бачу масової інформаційної кампанії проти Гуглу в «патріотичних» спільнотах?

Та це ж я Вам уже кілька сторінок лобом і пробиваю стіну: переважну більшість піпла все влаштовує!!!!!!!!!!!!
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2018-04-26 17:07  
Arsenfpu написано:
Та це ж я Вам уже кілька сторінок лобом і пробиваю стіну: переважну більшість піпла все влаштовує!!!!!!!!!!!!

Почнімо з тієї частини піпла, яку це НЕ влаштовує. (Чи влаштовує?)
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-04-26 17:07  
282
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2018-04-26 17:08  
Gin_ger написано:
Знає, але нічого не робить.

цікаво, а що він має зробити???
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 7353

2018-04-26 17:08  
Python написано:
Ще раз повторюю: мені глибоко насрати з високої вежі, якою мовою й про що шукають середньостатистичні українці. Бо якщо на мій запит видається не релевантний результат, а середній по лікарні, це означає, що не я якийсь поганий — це означає, що пошуковик не виконує своєї безпосередньої роботи, і про це слід говорити вголос.

Гуглу на тебе теж насрати.
Він не буде рівнятися на малий відсоток запитів українською, щоб отримувати мізер, коли вони можуть видавати змішані відповіді на запити і отримувати більше грошей.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 17:08  
Python
Я Вас уже питав: скільки таких борцунів з несправедливістю. Назвіть Ваші дані.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2018-04-26 17:10  
Python написано:
щоб дати як слід гугляторам по руках
навіть якщо всі українці у світі покинуть Google, він цього не відчує.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2018-04-26 17:11  
283
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2018-04-26 17:11  
Gin_ger написано:
ви як той кіт з відомого радянського мультфільму. Нам і тут/і так добре

Ні. Мене не влаштовує. Я просто озвучую реальну картину. Без рожевих окулярів.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 37, 38, 39  наступна