Як ви ставитесь до зміни Державного Гімну України?

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна

Увійдіть, щоб проголосувати
Автор Повідомлення
TheSoberOne 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 07.07.15
Востаннє: 13.03.24
Повідомлень: 175

2016-06-15 17:23  
Чим вам подобається/не подобається теперішній Гімн України?
Чи вважаєте ви, що його потрібно змінити? Якщо так, то пропонуйте свої версії найвдалішого гімну для України.
Закликаю усіх обґрунтовувати свою думку.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-06-15 17:53  
TheSoberOne написано:

Чим вам подобається/не подобається теперішній Гімн України?
Чи вважаєте ви, що його потрібно змінити? Якщо так, то пропонуйте свої версії найвдалішого гімну для України.
Закликаю усіх обґрунтовувати свою думку.


Це якась провокація
почекаю поки забанять перших ліберастів та "націоналістів", що будуть обгрунтовувати свою позицію
може тоді й скажу свою думку

ну шо? погнали
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-15 18:01  
TheSoberOne
Особисто я за. Так як гімн має бути позитивним, а не містити в собі слова агонії, які переживає народ.

Додано через 2 хвилини 59 секунд:

Особисто мені подобаються слова гімнів таких країн як США, частково Польщі та Великобританії
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 1261

2016-06-15 18:07  
Назва нашого гімну "Ще не вмерла Україна". Традиційний текст, який вчили в школі на початку 90-х років.

Ще не вмерла Україна, ні слава, ні воля,
Ще нам, браття молодії, усміхнеться доля!
Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці,
Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці!

Душу й тіло ми положим за нашу свободу
І покажем, що ми, браття, козацького роду!

Закон України «Про Державний Гімн України» від 6 березня 2003 року:

Стаття 1. Державним Гімном України є національний гімн на музику М. Вербицького зі словами першого куплету та приспіву твору П. Чубинського в такій редакції:

«Ще не вмерла України і слава, і воля,
Ще нам, браття молодії, усміхнеться доля.
Згинуть наші воріженьки, як роса на сонці.
Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.

Приспів:
Душу й тіло ми положим за нашу свободу,
І покажем, що ми, браття, козацького роду».

Чи звернув хтось увагу, що слів точно ніхто не знає? Бо другий рядок повсюдно співають Ще нам, браття українці, усміхнеться доля. Неправильно, погано в школі вчили, або не вчили зовсім.

Як вище я написав, назва нашого гімну "Ще не вмерла Україна". Не "Ще не вмерла", не "Ще не вмерла України", бо це все дурниці і заплутування думок. Я завжди співаю так, а не інакше, всі так співають.
Тому в Закон потрібно внести зміни, перший рядок повинен стати традиційним, який його знають з ХІХ століття Ще не вмерла Україна, ні слава, ні воля. Більше ніяких змін робити не треба.

А для роздумів почитайте критичний допис Юрія Винничука про наш гімн. Вам сподобається, бо він пише гостро і по суті Коли хочеться свіжого гімна http://tsn.ua/analitika/koli-hochetsya-svizhogo-gimna.html

Тим, хто хоче щось міняти, потрібно відривати руки
http://gazeta.ua/articles/politics/_naukovec-nazvav-iniciatora-zmini-gimnu-ukrayini-amatorom/368068
http://gazeta.ua/articles/politics/_sufrich-hoche-zminiti-gimn-ukrayini/341602
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-15 18:10  
володимирко2 написано:
Ще не вмерла Україна, ні слава, ні воля

А тепер ще раз, навіщо у державному гімні затверджувати слова агонії? Те ж саме мені не подобається у польському гімні.
Так, ще не вмерли... але активно йдуть до цього...
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2016-06-15 18:13  
Robar III написано:
та Великобритації


Так, нормально пістолі заспівали. =)
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-15 18:13  
володимирко2
Я знаю деяких "доярок" які пишуть вірші/пісні кращі ніж наша інтелігенція. І що? Це щодо вашої статті з тсн...
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2016-06-15 18:17  
Загалом, тема — провокативний вкид, на фінальний смітник її.
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 1261

2016-06-15 18:26  
Robar III написано:
А тепер ще раз, навіщо у державному гімні затверджувати слова агонії? Те ж саме мені не подобається у польському гімні.


Гімн, це не пісенька на вимогу моди. А польський текст це бойовий і оптимістичний марш.

Словаччина має такий текст:

Над Татрами блискає
громи дико б'ють.
Зупинімо їх, браття,
бо ж як вони зникнуть,
Словаки оживуть.

То Словаччина наша
досіль міцно спала
Але блиски грому
розжевріли її настільки,
що вона прокинулась.

Словаки ожили і він неактуальний, але ніхто не робить з цього предмет обговорення.

Японський текст, починаючи з 943 року кімі ґа йо ва
Хай доба Японії
[триває] віки-вічні
допоки галька
не стане скелею,
вкритою мохом!

Ірландський, написана пісня ще 1907, коли не було незалежної держави

Заспіваємо пісню ірландських солдат
Наші ватри на схилах як зорі горять
Ми чекаємо бою, жадаєм на герць
Ніч нам тишу дарує – співаймо пісень
Мелодійних і чистих, ще прийде наш день
Запальна наша пісня ірландських солдат
Доки ніч нам дарує життя, доки ватри горять.

Ми Ірландії воїни вірні клятьбі
Нас кидало на хвилях в вогонь боротьби
Давніх предків не зрадим, врятуємо край
Подаруємо волю, зелений розмай
Скинем владу тиранів – вчорашніх рабів
Підем в прірву двобою, до радісних днів
Кличем Гелів** на смерть і під гуркіт гармат
Заспівємо пісню ірландських солдат!
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-15 18:33  
володимирко2 написано:
Гімн, це не пісенька на вимогу моди. А польський текст це бойовий і оптимістичний марш.

А я і не кажу про моду, але де ти побачив у нашому гімні опитимізм, та боївку як у поляків?
У нас у гімні просто писується процес агонії народу, але не нормальною мовою, а я б сказав "злібералізованою". А потрібен якраз адекватний оптимістичний гімн, а не той, що описує процес гниття...
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 1261

2016-06-15 18:38  
Robar III написано:
Я знаю деяких "доярок" які пишуть вірші/пісні кращі ніж наша інтелігенція. І що? Це щодо вашої статті з тсн...

І що? А то, що ручки тримати при собі.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-15 18:43  
володимирко2 написано:
І що? А то, що ручки тримати при собі.

і що з того, що ти хочеш залишити гімн, я хочу змінити І? Тільки твоє щастя, що у нас в країні ніхто на це не виділить гроші ,не те що зараз, а й у мирний час.

Про ручки... ну взагалі зморозив... Звичайно, будемо й далі у гімні сподіватись, що наші воріжень самі по собі зникнуть (прямо як рашка яка "ось-ось" розпадеться, та наш петя шоколад хрестовим походом розіб'є лднр). Та оспівувати процес вмирання, й кричати "ще не вмерла..."
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 1261

2016-06-15 19:00  
Robar III написано:
Звичайно, будемо й далі у гімні сподіватись, що наші воріжень самі по собі зникнуть

Станем, браття, в бій кривавий від Сяну до Дону, в ріднім краю панувати не дамо нікому. Крім першого куплету ти нічого не знаєш.

Румунія, довгий вірш
Цитата:
Прокинься, румуне, від смертельного сну,
В якому тримають тебе варвари-тирани
Зараз або ніколи створи собі іншу долю
Перед якою поникнуть злі вороги.
2
Зараз або ніколи докажемо всьому світові
В наших жилах тече кров римлян:
І з гордістю в серці ми бережемо славу
Переможця битв, на ім'я Траян.
3
Підведи свій погляд, вдивись, як піки гірських ялин
Стоять повсюди тисячі солдат, чекаючи наказу:
Накинутись як вовки на овець та перейти із гір на рівнину
Чоловіки, батьки, брати, старі й молоді.
4
Подивіться, тіні величних пращурів румунської нації
Михая, Стефана, Корвіна. То ваші правнуки
Зі зброєю в руках та вогнем в крові волають
«Життя на волі або смерть».
5
Злоба нас губила роз'єднаними перед битвами
В Мілково й Карпатах. Але віднині
Перейнявшись духом святої волі клянемось
Потиснути один одному руки, щоб бути братами навіки.
6
Вітчизна-мати — вдова з часів Великого Михая
Чекає допомоги синів відважних, вірних
І проклинає зі сльозами на очах, тих
Хто зрадить Батьківщину під страхом смерті.
7
Від блискавки померти їм, від блискавки і сірки
Всім хто втече із поля битви,
Де Батьківщину-мати, ласкаве серце,
Потрібно захищати вогнем й мечем.
8
Кривавим є півмісяць-ятаган
Фатальні рани ми все ще відчуваєм
То варвар споганив рідний дім
Наш дім, нашу кров і наші рани.
9
Але ніщо не зломить нас
Ні деспотизм сліпий, ні ятаган-півмісяць
Чиє ярмо як на худобу на нас наділи
Вбивали рідну мову.
10
Румуни, повстаньмо в гніві, честі й сталі
Зараз або ніколи об'єднаймося
На клич Вітчизни «В нас Дунай украли»
Злодюг підступних ми знищимо, брати.
11
Попереду священики й хрест, бо військо наше християнське
Метою воля є свята
Померти краще в боротьбі й повній славі
Ніж бути рабами в прадідів землі.
TheSoberOne 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 07.07.15
Востаннє: 13.03.24
Повідомлень: 175

2016-06-15 19:46  
EvGaS написано:
Загалом, тема — провокативний вкид, на фінальний смітник її.

Я не намагаюся нікого провокувати. Лише хочу дізнатися думки гуртомівців.

Мені подобається цей уривок з вірша Франка "Не пора":

Не пора, не пора, не пора
В рідну хату вносити роздор!
Хай пропаде незгоди проклята мара!
Під Украйни єднаймось прапор!

Бо пора ця великая єсть:
У завзятій, важкій боротьбі
Ми поляжем, щоб волю, і щастя, і честь,
Рідний краю, здобути тобі!


Коротко й актуально. Хоча з часом може застаріти.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-06-15 19:50  
володимирко2 написано:
Станем, браття, в бій кривавий від Сяну до Дону

пробачте, а чому від Сяну та до Дону?
а як же Зелений Клин?
а канадські подвижники, вони шо одседяця? А потім знову будуть вчити із закордонських екзилів, як нам Україну розбудовувати?
нє друже - всі, то всі! Від Тихого океану. До Тихого океану!

Додано через 3 хвилини 11 секунд:

TheSoberOne написано:

Не пора, не пора, не пора
В рідну хату вносити роздор!
Хай пропаде незгоди проклята мара!
Під Украйни єднаймось прапор!

добре є

TheSoberOne написано:

Бо пора ця великая єсть:
У завзятій, важкій боротьбі
Ми поляжем, щоб волю, і щастя, і честь,
Рідний краю, здобути тобі!

"поляжем" - це лишнє
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-15 19:52  
володимирко2 написано:
Станем, браття, в бій кривавий від Сяну до Дону, в ріднім краю панувати не дамо нікому. Крім першого куплету ти нічого не знаєш.


Звідки така в тебе інформація? Що я не знаю гімн України?
Угу, так а нащо ставати у бій, та ще й кривавий, якщо усі наші "воріженьки" самі зникнуть?

володимирко2 написано:
Румунія, довгий вірш

І де ти в цьому вірші побачив подібне на
володимирко2 написано:

Згинуть наші воріженьки, як роса на сонці.
Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.

коли українці надіються, що їх воріженьки зникнуть, а потім ще й можливо самі запануємо?

От так у нас і зараз війна з росією називається АТО, і террористів у нас не має, вони просто люди які мають іншу політичну точку зору.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.04.24
Повідомлень: 4169

2016-06-15 20:02  
TheSoberOne
Я не зовсім розумію питання, яке ви поставили у цій темі. Ви пропонуєте міняти гімн просто аби щось поміняти ? чи у вас є конкретні пропозиції ?

фіцко написано:

пробачте, а чому від Сяну та до Дону?
а як же Зелений Клин?

Держава повинна займати компактну територію. Анклави - це не дуже добре. А Зелений Клин - це все ж таки діаспора, так само й Канада.

Але чим мені не подобається слова "до Дону" - що вони виключають Кубань, яка знаходиться за Доном. Треба казати "по Кавказ".

Додано через 5 хвилин 43 секунди:

Robar III
Я згоден з тим, що слова нашого гімну мають трохи агонії та ілюзій типу "згинуть наші воріженьки як роса на сонці". Це не дуже вдалий гімн. Але не забувай що суспільство нині не готове до обговорення цієї проблеми.

Ідея зміни гімну мені нагадує ідея "перевернути" прапор, так щоб жовтий колір був зверху.
TheSoberOne 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 07.07.15
Востаннє: 13.03.24
Повідомлень: 175

2016-06-15 20:21  
virtus8hur
Хочу почути, що думають гуртомівці.
virtus8hur написано:
Ви пропонуєте міняти гімн просто аби щось поміняти ?

Ні, не "аби щось поміняти". Мені не дуже подобається той гімн, що маємо зараз. Тим більше, у такому скороченому варіянті, без другої та третьої строф вірша.
virtus8hur написано:
чи у вас є конкретні пропозиції ?

Свою пропозицію я написав вище. Але вона не дуже добра. Гімн має бути довговічним. А цей може втратити актуальність.

Додано через 11 хвилин 22 секунди:

А взагалі мене цікавить чи існує якась краща альтернатива теперішньому гімну. Ось.
shanjin 
VIP


З нами з: 17.04.13
Востаннє: 13.02.18
Повідомлень: 451

2016-06-15 20:28  
Мабуть десь без готичних елементів зараз нікуди,oсобливо у цей буремний час насущний...Як не як напевно готська кров таки десь тече у венах в українського народу.Хоча можливо різні хвилі горя значно змінили у минулому картину генофону...
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-06-15 21:01  
virtus8hur написано:
Я згоден з тим, що слова нашого гімну мають трохи ... ілюзій типу "згинуть наші воріженьки як роса на сонці"

якщо трохи покумекать, то це як би тонкий натяк на швидку смерть вороженьок від випаровування
ядерна бімба там для загарбників, чи простяцьке аутодафе для держслужбовців
най буде
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2016-06-15 21:47  
shanjin написано:
Мабуть десь без готичних елементів зараз нікуди,oсобливо у цей буремний час насущний...Як не як напевно готська кров таки десь тече у венах в українського народу.Хоча можливо різні хвилі горя значно змінили у минулому картину генофону...

Готичності? Гаразд, є варіант на 14,6 мільйонів нот:

Wide grin
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-15 21:49  
virtus8hur написано:

Robar III
Я згоден з тим, що слова нашого гімну мають трохи агонії та ілюзій типу "згинуть наші воріженьки як роса на сонці". Це не дуже вдалий гімн. Але не забувай що суспільство нині не готове до обговорення цієї проблеми.

Ідея зміни гімну мені нагадує ідея "перевернути" прапор, так щоб жовтий колір був зверху.

Ну так ніхто і не піднімає це питання на всеукраїнському рівні. проте це не означає, що не потрібно цим питанням цікавитись.
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 1261

2016-06-15 21:50  
Латвія
Боже, благослови Латвію
Наша дорога вітчизна
Та благослови Латвію
Ах, благослови її!

Де квітнуть дочки Латвії
Де співають сини Латвії
Пусти нас туди в щасті
танцювати
У нашій Латвії!

Духовний гімн України
Боже великий, єдиний!
Нам Україну храни,
Волі і світу промінням
Ти її осіни.

Світлом науки і знання
Нас, дітей, просвіти,
В чистій любові до краю
Ти нас, Боже, зрости.

Молимось, Боже єдиний,
Нам Україну храни,
Всі Свої ласки, щедроти
Ти на люд наш зверни!

Дай йому волю, дай йому долю,
Дай доброго світа,
Щастя дай, Боже, народу
І многая, многая літа!
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-06-15 22:04  
володимирко2 написано:
Духовний гімн України

Годиця
тіко треба додати: "єдиний в троїці"
і змусити звягільських/рабіновічів співати кожного ранку в прямому ефірі ТРК "Рада"
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 1261

2016-06-15 22:36  
Я проголосував за зміну тексту і нагорі пояснив причини. Але конструктиву тут в обговоренні нема, хоч і просили
Цитата:
Закликаю усіх обґрунтовувати свою думку
. Тому вставлю ще уривок з Винничука
Цитата:
Просто треба знати, що більшість національних гімнів у світі, які творилися у ХVІІІ-ХІХ сторіччях, давно морально застаріли, окремі вислови в текстах неактуальні або й незрозумілі сучасному поколінню. На Вікіпедії можна ознайомитися з текстами різних національних гімнів і переконатися, що тексти ці дуже прості і конкретні, а більшість із них – примітивна графоманія. Але рідко кому спадало на думку редагувати національний гімн, а ще рідше використовувати сучасні тексти. Румуни, скажімо, затвердили свій гімн щойно у 1989 році, але текст взяли з 1848-го. Тобто важливо було при цьому, щоб гімн мав свою сакральну історію, традицію виконання, і головне – аби творцями гімну були справжні подвижники. І учений та поет Чубинський, і композитор Вербицький на титул подвижника цілком заслуговують. Чи має моральне право писати новий гімн поет-колаборант, який аж до 1989 року невтомно кляв-проклинав буржуазних націоналістів? Чи мають право посягати на святиню представники інтелігенції, яку турбують слова гімну, але не турбує безглузда назва рідного міста?
Прапор, герб і гімн – це священне і непорушне ціле. Люди за них сідали у тюрми і вмирали з гімном на вустах чи то під кулями німців, чи то під кулями більшовиків. Як я вже казав, національні гімни не вирізняються особливим поетизмом і глибиною думки. ...Ми можемо пишатися тим, що маємо воістину народний гімн. ...У Польщі теж інколи кплять зі свого гімну, де є слова, які подекуди невідомо що означають для сучасного поляка. Їхній гімн, який починається схожими словами з нашим, був написаний ще у 1797 році, як маршова пісня польських легіонів в Італії. Хочу навести його дослівний переклад, щоб читачі переконалися, наскільки він далекий від сьогоднішнього часу, а однак для кожного поляка святий.
Більше читайте тут: http://tsn.ua/analitika/koli-hochetsya-svizhogo-gimna.html


З того обговорення і голосування путнього нема нічого. Давайте краще прикриємо тему.
lpershyi 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 04.01.11
Востаннє: 12.03.22
Повідомлень: 2874

2016-06-17 07:43  
Припиняйте ці сепаратистські антидержавні тенденції!

Хочете змін, спочатку зробіть еволюцію у своєму мисленні. Після того, як неукраїномовним в Україні було не комфортно, можна братися за своїх, і головне, після побудови правової держави ви не помітите, як все змінилося, навіть табузовані символи - прапор не потрібно догори ногами здіймати, Гімн міняти, копійки відміняти...
Keltirulla 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.08.15
Востаннє: 05.04.19
Повідомлень: 722

2016-06-17 07:54  
lpershyi
+1
shanjin 
VIP


З нами з: 17.04.13
Востаннє: 13.02.18
Повідомлень: 451

2016-06-18 14:34  
EvGaS
Для JRPG чи іншого J ця мертва принцеса в самий раз,а ось для гімну вибачайте якось темп не дуже...Про готичний метал з досмішками різних стилей взагалі умовно промовчю))
lpershyi
А взагалі згоден,що змінювати щось у державних символах не на часі окрім елементів тоталітарних та іншомонархічних утворень,які руйнують основні засадничі принципи демократичного устрою,проти якого так ревно виступають одні і тіж які бажають підпасти під його вплив.А другій,третій та інші нумерні гімни ще вспіють створити до подій планетарного чи галактичного маштабу чи вже будуть придумувати гімн до іншого утворення,як це було до та після Київської Русі,Запороської січи та т.і.с...Хто його знає як доля невблаганна себе поведе.Напевно лише залишається сподіватись та по можливості щось робить,щоб фінальною та успішною формою еволюції гуманізму на цій землі нарешті стала Україна,яка повинна перемогти українофобство,яке перешкоджає на українській землі вселюдській меті благоустрою для усіх верств населення,щоб далі перейти на новий рівень гуманістичного успіху...
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-06-18 14:53  
shanjin
+ 1000 500
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 1261

2016-06-22 00:33  
А що то за німий у збірній України грає? Всі співають гімн, а він стоїть і дивиться.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна