Толока та "поїхавші дахом діди"

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
Romario_O 
Jedi
Jedi


З нами з: 21.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 2072

2025-01-20 09:17  
Доброго дня!
Потрібна думка суспільства, щодо питання: "Чи релізити в хорошій якості фільми режисера кустуріци на Толокі, знаючи його прихильність до кацапів та позицію щодо війни в нашій країні?"

Я знаю одне, що людина має властивість з часом змінюватися і переважно зміни відбуваються в гіршу сторону. Через наркотики, алкоголь, гроші вона продає свою душу дияволу, її сутність змінюється, вона перестає бути колишньою, але бекграунд нажаль лишається.
Я не можу заперечувати той факт, що 20-40 років тому ця "не хороша людина" (лайка заборонена, нажаль) режесерувала хороші фільми, які абсолютно не відображають його сьогоднішню політичну позицію та висловлювання в сторону України. Також крім нього в процесі створення тих фільмів брала велика кількість інших людей та акторів (декого вже нема в живих) і їхня позиція в публічному просторі невідома.
З мого сотаннього релізу фільму "Чорна кішка, білий кіт" я бачу, що проблема наявна. Дехто ставиться вкрай негативно, але ж "лічерів" набагато більше.
Тож через одного маразматика страждають всі і все?

Хочу від Вас всіх почути конструктивні думки, позицію, без переходу на особистості та "всіх в окопи".

П.С. - Якщо вже говорити про поїхавших дахом дідів, то згадаю і Стівена Сігала, Жерара Депардьє, а також і Джекі Чана, який останні роки став пропагандистом політики партії Китаю. Що робити з ними та фільмами за їх участю?
Думаю цей список можна доповнити не одним десятком імен.

Дякую.
MutuLI 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 08.03.09
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 2790

2025-01-20 09:38  
Моя особиста думка, що виставляти. От тут є ще такий персонаж, з набагато більшим багажом фільмів, що їх теж не виставляти?
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80_%D0%A1%D1%82%D0%BE%D1%83%D0%BD
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 14051

2025-01-20 09:44  
Висловлю свою думку, оскільки теж дотичний до цієї теми. Вважаю, що все що має українське озвучення, є українською мовою має викладатися в інтернеті. У нашому випадку - на толоці. Це розширює українськомовне поле в інтернеті. Інакше той, кому треба конкретний фільм/книжка легко знайде це, але вже чужою мовою. І стане частинкою іншого світу. Здебільшого російського. Кому від цього самоцензорування стане краще, хто виграє? Тому, поширюймо все максимально!
Romario_O 
Jedi
Jedi


З нами з: 21.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 2072

2025-01-20 09:57  
MutuLI
дякую, що нагадав про Олівера Стоуна.

Додано через 8 хвилин 18 секунд:

Arsenfpu
Так, кожна людина в праві робити свій особистий вибір. Якщо хтось захоче прочитати "Майн Кампф" він його прочитає і знаєде де його прочитати і це буде російською.
MutuLI 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 08.03.09
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 2790

2025-01-20 10:04  
Arsenfpu ну я б не був таким категоричним, як ви. Як вступив в силу закон про мову, то почали навіть багато російського лайна перекладати. На це точно має бути цензура.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4662

2025-01-20 10:06  
я думаю що не варто, а тих хто "настирливо" вищеназваних персонажів буде тут просувати, типу "ой...а шо сі стало, а я незнав, і невидів"...забанити!!!
правда більшість з цих "хворих на голову" поїхали останнім часом і тільки через бабло, жодної ідеології, наглядний приклад депард"є, тобто є нюанси.
MutuLI 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 08.03.09
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 2790

2025-01-20 10:15  
kryk-v.ya. написано:
я думаю що не варто

А ви нашо виставляли? У вас теж є релізи того ж Стоуна. Треба вас значить забанити?
Romario_O 
Jedi
Jedi


З нами з: 21.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 2072

2025-01-20 10:16  
kryk-v.ya.
Ось бачите, Ви самі конкретно не вирішили, бо є нюанси і вони породжують сумніви.
Якщо вже на то пішло то адміністрація Толоки повинна сформувати якесь правило: " Цей забанений повністю, цей частково з обмеженнями по роках виходу стрічок" чи щось в такому дусі. Щоб було на що опиратися релізеру та відповідно аргументувати це споживачу.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 14051

2025-01-20 10:20  
Romario_O написано:
то адміністрація Толоки повинна

Ви ж розумієте, що цього не буде. Не тому, що ця адміністрація має/немає ті чи інші погляди. А тому, що толока живе на самопливі, адмін робить лиш те, що не дозволяє їй потонути. Тому,правила змінюватись не будуть.
Romario_O 
Jedi
Jedi


З нами з: 21.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 2072

2025-01-20 10:32  
Arsenfpu
ну наприклад на Толокі зявиться фільм стоуна "Revealing Ukraine" і не дай боже українською хтось проплатить його вихід на світ, модератори його одобрять чи знесуть?
Якесь неофійне правило чи домовленість повинна бути між нами, що можна а за що "по пальцям отримаєш".
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 14051

2025-01-20 10:53  
Romario_O написано:
повинна бути між нами, що можна а за що

Будуть бої/срачі насмерть Happy
Romario_O написано:
модератори його одобрять чи знесуть

Дивлячись хто. Хоч їх і не густо зараз.

Додано через 2 хвилини 5 секунд:

MutuLI написано:
ну я б не був таким категоричним, як ви

Це лиш моя думка. В ідеалі має бути голосування із чіткими питаннями та результатом - внесення змін до правил. Але у нас так не буде. Вище писав причину.
krotyk 
Свій


З нами з: 09.04.10
Востаннє: 31.01.25
Повідомлень: 114

2025-01-20 11:34  
Якщо є озвучення українською - виставляти. Решта - це вибір кожного. В історії багато прикладів де талановиті люди, вибирали "неправильну" позицію. Уявлення про "правильне" теж з часом змінюється. Тому і "Моя боротьба" має бути українською, і загалом - все по максимуму.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4662

2025-01-20 11:38  
MutuLI написано:
Треба вас значить забанити?

так в мене є "чота", я можу просто той реліз знести і все,
Arsenfpu написано:
Будуть бої/срачі насмерть

вони вже, у розпалі Happy , який пан Ромаріо молодець...таку тему розпочав...
Arsenfpu написано:
В ідеалі має бути голосування

не треба нам от цього...список написати і викласти, що не можна...там не так вже і багато...основна маса митців у всьому світі підтримує Україну і її народ, ці "особи" всього лиш вишкребки які відпрацьовують свої "срібняки".
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 14051

2025-01-20 11:43  
kryk-v.ya. написано:
у розпалі

Та ну, тут сама інтєлєгенція Wide grin
kryk-v.ya. написано:
цього...список написати і викласти

Це складно і він не буде вичерпний чи однозначний. Скажімо, завтра пан трамп у своєму бажанні навести лад у світі зіллє з тельбухами Україну рускім. Постане питання видалення усього голлівудського кіна з ресурсу?
Vitalii0403 
Новенький


З нами з: 02.05.22
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4

2025-01-20 11:45  
krotyk
Та наче видана українською.Десь на фейсбуку, у книжкових спільнотах бачив хтось купував чи продавав.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-01-20 11:52  
kryk-v.ya. написано:
основна маса митців у всьому світі підтримує Україну і її народ,

Основна маса митців мовчить, в тому числі, з українським корінням.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4662

2025-01-20 19:17  
Arsenfpu написано:
Постане питання видалення усього голлівудського кіна з ресурсу?

нє...ми підем в підпілля. Happy

Додано через 6 хвилин:

raddy написано:
Основна маса митців мовчить, в тому числі, з українським корінням.

наприклад??? і кого ви маєте на увазі з "українським" корінням...тут мабуть треба розділити, бо є народженні в Україні(от наприклад Вайнона Райдер, вони євреї з Харківщини, то таким типажам пофіґ на нас, вони виїхали давно, перемішалися і звязок втратився, вона вже народжена в америці.)
а от Катерина Винник, то якраз і не мовчить...
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-01-20 22:41  
kryk-v.ya. написано:
наприклад???

Почнемо "здалеку" - Ерін Карплюк, Наталі Лісинська, Лариса Олійник, Тетяна Маслані, Ольга Куриленко, Алек Утгофф, Алекс Резнік, Наталі Берн і т.д., для відповіді можливо вам допоможе цей чи другий списки (вони неповні).

kryk-v.ya. написано:
і кого ви маєте на увазі з "українським" корінням...

Насамперед ті, хто народився, + ті, хто говорив про своє українське коріння.

kryk-v.ya. написано:
(от наприклад Вайнона Райдер, вони євреї з Харківщини, то таким типажам пофіґ на нас, вони виїхали давно, перемішалися і звязок втратився, вона вже народжена в америці.)

Ці деталі не знав, але вона всього лише внучка діда, що жив під Харковом, так що, сьома вода на киселі, як, наприклад, Сталлоне чи ді Капріо.

kryk-v.ya. написано:
а от Катерина Винник, то якраз і не мовчить...

та Фарміга, Йовович, Куніс, Духовни, Шрайбер, Дуглас іноді голосно звучать, але це лише скромна частина від діаспори.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4662

2025-01-21 21:04  
raddy написано:
для відповіді можливо вам допоможе цей чи другий списки (вони неповні).

не знайшов в цих списках Ленні Кравіца, теж наш пацан, а те що чорний то нічого. Wide grin
п.с. всі що ви їх тут написали, жоден не розмовляє українською, виняток - Фарміга, але це теж не то, є її відео де вона читає вірші то дуже слабо, а куриленко дойшла до того що робила днк-тест щоб доказати що вона навіть не слов"янка, куніс виїхала дитиною ще, а батьки розмовляли москальською, хоч і проживали в Чернівцях...вони євреї, а всі євреї і інші національності які у нас типу громадяни України розмовляють чомусь москальською, то що казати про американців.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-01-21 21:36  
kryk-v.ya. написано:
п.с. всі що ви їх тут написали, жоден не розмовляє українською, виняток - Фарміга,

"Ой у гаю при Дунаю" Йовович добре співала в 90-х роках, але яка проблема в тому? Спілберг зовсім не володіє слов'янськими мовами, але допомагає час від часу.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4662

2025-01-21 21:52  
raddy написано:
Йовович добре співала в 90-х роках

я теж співаю по англійськи хоча мови не знаю, то ні про що не говорить...
raddy написано:
але яка проблема в тому?

ось в цьому
raddy написано:
Основна маса митців мовчить, в тому числі, з українським корінням.

тому і мовчить основна маса бо вони не українці, "українське коріння" поняття широке, кобзон теж був з "українським корінням" і шо було.
raddy написано:
Спілберг зовсім не володіє слов'янськими мовами, але допомагає час від часу.

всі багаті люди у світі, весь час десь комусь допомагають, там так заведено, це класно для рейтингу, для піару, там воно має значення, там воно працює, у них є соцмережі, профілі і багато багато чого.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-01-21 22:07  
kryk-v.ya. написано:
тому і мовчить основна маса бо вони не українці, "українське коріння" поняття широке, кобзон теж був з "українським корінням" і шо було.

kryk-v.ya. написано:
всі багаті люди у світі, весь час десь комусь допомагають, там так заведено, це класно для рейтингу, для піару, там воно має значення, там воно працює, у них є соцмережі, профілі і багато багато чого.

Не зрозумів, так де ж ця сама
kryk-v.ya. написано:
основна маса митців у всьому світі підтримує Україну і її народ

котра підтримує Україну, чи митці з "українським корінням" зовсім не митці? Чи всі багаті люди у світі допомагають Україні?

Додано через 1 хвилину 56 секунд:

kryk-v.ya. написано:
я теж співаю по англійськи хоча мови не знаю, то ні про що не говорить...

За це платять?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4662

2025-01-21 22:30  
raddy написано:
За це платять?

а треба щоб платили?
raddy написано:
Не зрозумів, так де ж ця сама

читайте вище, і пару раз.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-01-21 22:36  
kryk-v.ya. написано:
а треба щоб платили?

Звичайно, оскільки ви порівнюєте себе з Йовович.
kryk-v.ya. написано:
читайте вище, і пару раз.

Прочитав, у вас є список зі ста відомих імен? Чи тисячі? Чи десять тисяч?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1571

2025-01-21 22:42  
Romario_O, треба вирізняти творчість і політику. Та й на толоці все безкоштовно, за скасування їм не йдуть дивіденди. Тому просто насолоджуйтеся мистецтвом.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4662

2025-01-21 22:52  
raddy написано:
Звичайно, оскільки ви порівнюєте себе з Йовович.

то я там так прямо і написав? мабуть ви собі таке вифантазували, я ж тільки мав на увазі, що будь яка людина може, не знаючи мови, вивчити пару рядків і заспівати, і це не робить її носієм мови, при тому що Йовович все ж таки актриса, ось і все.
raddy написано:
Прочитав, у вас є список зі ста відомих імен? Чи тисячі? Чи десять тисяч?

для чого вам список? я написав, що основна маса митців,(артистів, письменників, режисерів і т.п.) підтримують Україну, а тих хто проти нас декілька, і не буде дуже складно впорядкувати їх, щоб знати релізерам хто в "чорному списку", це вас понесло "...і в саду гуляла, і квітки збирала..." і " почнем здалеку..." цирк на дроті. Wide grin
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-01-21 23:22  
kryk-v.ya. написано:
то я там так прямо і написав? мабуть ви собі таке вифантазували, я ж тільки мав на увазі, що будь яка людина може, не знаючи мови, вивчити пару рядків і заспівати, і це не робить її носієм мови, при тому що Йовович все ж таки актриса, ось і все.

Але я бачу, що ви поставили себе на її місце, розповіли про свій досвід - і вирішили, що це під силу кожному (особливо на Сході - це вже від мене). До речі, судячи з гугла - вона вела стріми українською.
kryk-v.ya. написано:
для чого вам список? я написав, що основна маса митців,(артистів, письменників, режисерів і т.п.) підтримують Україну,

Скільки це в кількісному вираженні?
kryk-v.ya. написано:
а тих хто проти нас декілька, і не буде дуже складно впорядкувати їх, щоб знати релізерам хто в "чорному списку"

А тих хто мовчить?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 4662

2025-01-21 23:43  
raddy написано:
Але я бачу, що ви поставили себе на її місце,

не треба ля-ля, просто навів приклад...
raddy написано:
розповіли про свій досвід - і вирішили, що це під силу кожному

в школі на іноземній мові вчать діти пісні...ви про що?
raddy написано:
(особливо на Сході - це вже від мене)

є нагода лишній раз задуматись...чому так.
raddy написано:
Скільки це в кількісному вираженні?

багато
raddy написано:
А тих хто мовчить?

багато...
головне є баланс, а баланс це основне.
raddy написано:
До речі, судячи з гугла - вона вела стріми українською.

просто цікаво глянути, щось не траплялось.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-01-22 00:19  
kryk-v.ya. написано:
не треба ля-ля, просто навів приклад...

Тобто ви не порівнювали її з собою?

kryk-v.ya. написано:
в школі на іноземній мові вчать діти пісні...ви про що?

І потім випускають музичні альбоми, які інші купують?

kryk-v.ya. написано:
є нагода лишній раз задуматись...чому так.

Приїжджайте, навчіть жити по-іншому.

kryk-v.ya. написано:
багато

Детальніше будь ласка.

kryk-v.ya. написано:

багато...

Ще раз, детальніше будь ласка.

kryk-v.ya. написано:
головне є баланс, а баланс це основне.

Де?, В чому? Як це відчувається?
Paveza 
Поважний учасник


З нами з: 30.10.16
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 161

2025-01-22 06:38  
Вважаю, що краще створити окремий розділ, для фільмів з неоднозначними творцями. З вимкненими коментарями. Просто як музейні експонати, для ознайомлення. Не дивитись ж лише старі фільми, з творцями, які нас вже ніколи не розчарують.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна