WarCraft III / Мистецтво Війни 3 (2002-2003)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
egle 
ігри
ігри


З нами з: 26.09.10
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 2039

2012-09-30 20:31  
Sensetivity
Онови, будь ласка, стан перекладу.
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2012-09-30 20:51  
Цитата:
NightElfUnitStrings.txt

+
xStevex 
Поважний учасник


З нами з: 13.05.10
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 162

2012-10-13 15:19  
Оххх, приємно, я колись у свій час починав переклад WarCraft III: The Frozen Throne.
Але потім закинув, так як не міг знайти файли тексту з The Frozen Throne + я не знав, як українізацію під патчі налаштувати.

Тобто, якщо вийшов новий патч на Варік, то українізація вже була не актуальна, треба було сам патч українізовувати і так далі. Одним словом геморой)

До речі, тут в мене був файлик українізованого Reign of Сhaos десь на 90%. Здається не був українізований лише WarCraft Editor)

І та, згадав HentaiHunter навіть українізував шрифт Варкрафту для постера)
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2012-10-14 08:47  
xStevex написано:
До речі, тут в мене був файлик українізованого Reign of Сhaos десь на 90%.

Свою думку про це я написав у роздачі з даним чудом.
xStevex написано:
я не знав, як українізацію під патчі налаштувати.

Дивишся список змін, як правило вони не стосуються мовних файлів. Якщо змін в описі не помічено, просто пишеш bat файл

@echo off
title "Заголовок"
cls
cd ПАПКА
echo =======================================================================
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq config.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\UI\Framedef\InfoPanelStrings.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\CampaignUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\CampaignUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\HumanUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\HumanUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\HumanUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\HumanUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\ItemFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\ItemStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\MiscGame.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\NeutralUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\NeutralUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\NightElfUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\NightElfUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\NightElfUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\NightElfUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\OrcUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\OrcUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\OrcUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\OrcUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\UndeadUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\UndeadUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\UndeadUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V0\Units\UndeadUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\CampaignUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\CampaignUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\CampaignUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\CampaignUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\HumanUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\HumanUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\HumanUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\HumanUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\ItemFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\ItemStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\MiscGame.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\NeutralUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\NeutralUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\NeutralUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\NeutralUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\NightElfUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\NightElfUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\NightElfUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\NightElfUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\OrcUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\OrcUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\OrcUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\OrcUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\UndeadUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\UndeadUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\UndeadUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Custom_V1\Units\UndeadUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Fonts\FRIZQT__.TTF
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Fonts\NIM_____.ttf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq local.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\UI\Framedef\InfoPanelStrings.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\CampaignUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\CampaignUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\HumanUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\HumanUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\HumanUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\HumanUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\ItemFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\ItemStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\MiscGame.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\NeutralUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\NeutralUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\NightElfUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\NightElfUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\NightElfUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\NightElfUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\OrcUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\OrcUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\OrcUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\OrcUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\UndeadUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\UndeadUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\UndeadUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Melee_V0\Units\UndeadUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\AIEditorData.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\CampaignStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\CampaignStrings_exp.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\HumanEd.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\HumanOp.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\IntroX.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\NightElfEd.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\OrcEd.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\OutroX.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\TutorialIn.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\TutorialOp.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Captions\UndeadEd.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\DateStrings.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\GlobalStrings.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\AdvancedOptionsDisplay.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\AdvancedOptionsPane.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetChannelList.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetChatActionMenu.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetChatPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetChatroom.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetClanInvitation.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetClanMateListBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetClanPane.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetCustomCreatePanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetCustomJoinPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetCustomLoadPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetCustomPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetFriendsListBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetFriendsPane.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetIconSelectBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetMain.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetNewsBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetProfilePanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetScheduledGame.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetStandardPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetStatusBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetTeamInvitation.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetTeamPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetTemplates.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetUserListBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\BattleNetUserListBoxItem.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\CampaignListBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\CampaignMenu.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\CheckListBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\CustomCampaignMenu.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\DecoratedMapListBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\DialogWar3.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\GameChatroom.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\ListBoxWar3.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\Loading.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\LoadSavedGameScreen.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\LocalMultiplayerCreate.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\LocalMultiplayerJoin.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\LocalMultiplayerLoad.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\MainMenu.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\MapInfoPane.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\MapListBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\MapPreferenceBox.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\MultiplayerMenu.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\OptionsMenu.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\PlayerSlot.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\ScoreScreen.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\SinglePlayerMenu.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\Skirmish.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\StandardTemplates.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\TeamSetup.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\Glue\ViewReplayScreen.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\InfoPanelStrings.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\NetworkStrings.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\AllianceDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\AllianceSlot.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\ChatDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\CinematicPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\ConsoleUI.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\EscMenuMainPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\EscMenuOptionsPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\EscMenuSaveGamePanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\EscMenuTemplates.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\GameResultDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\GameSaveSplashDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\InfoPanelBuildingDetail.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\InfoPanelItemDetail.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\InfoPanelTemplates.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\InfoPanelUnitDetail.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\LeaderBoard.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\LogDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\MultiBoard.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\QuestDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\ReplayPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\ResourceBar.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\ScriptDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\SimpleInfoPanel.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\SuspendDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\TimerDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\UnresponsiveDialog.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\FrameDef\UI\UpperButtonBar.fdf
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\HelpStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\MacHelpStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\MiscData.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\MiscUI.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\SoundInfo\MiscData.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\StartupStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\TipStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\TriggerData.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\TriggerStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\UnitEditorData.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\war3skins.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Widgets\BattleNet\chaticons\iconindex_bel.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Widgets\BattleNet\chaticons\iconindex_def.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\Widgets\BattleNet\chaticons\iconindex_def2.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\WorldEditData.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\WorldEditGameStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\WorldEditLayout.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\WorldEditLicense.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\WorldEditStartupStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq UI\WorldEditStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CampaignAbilityFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CampaignAbilityStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CampaignUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CampaignUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CampaignUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CampaignUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CommandFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CommandStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CommonAbilityFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\CommonAbilityStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\HumanAbilityFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\HumanAbilityStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\HumanUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\HumanUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\HumanUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\HumanUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\ItemAbilityFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\ItemAbilityStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\ItemFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\ItemStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\MiscData.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\MiscGame.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NeutralAbilityFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NeutralAbilityStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NeutralUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NeutralUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NeutralUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NeutralUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NightElfAbilityFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NightElfAbilityStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NightElfUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NightElfUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NightElfUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\NightElfUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\OrcAbilityFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\OrcAbilityStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\OrcUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\OrcUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\OrcUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\OrcUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\Telemetry.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\UndeadAbilityFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\UndeadAbilityStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\UndeadUnitFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\UndeadUnitStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\UndeadUpgradeFunc.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\UndeadUpgradeStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq Units\UnitGlobalStrings.txt
add2mpq.exe ..\war3patch.mpq war3x.txt
echo =======================================================================
cd ..\
rd /s /q ПАПКА
del /f /q ФАЙЛ.bat
cls
exit
У папці ПАПКА звичайно ж повинні лежать перекладені файли.
скріпт автоматично замінить файли у архіві варіку.
tak_tse_ya 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 12.04.11
Востаннє: 18.06.23
Повідомлень: 141

2012-10-17 14:38  
Може краще перекласти не "мережева гра", а "гра по мережі"?

Додано через 4 хвилини 8 секунд:

І на скріншоті налаштувань звуку у слові "Низк." пропущений м'який знак

Додано через 6 хвилин 23 секунди:

І слово "гамма" у значенні "кольорова гама" з однією "м"

Цитата:
У переносному значенні гама — це послідовний ряд яких-небудь однорідних, але відмінних одне від одного предметів, явищ; послідовна зміна яких-небудь явищ. Наприклад: кольорова гама — ряд гармонійно взаємопов'язаних відтінків кольору в образотворчому й декоративному мистецтві.[2]
[url]http://uk.wikipedia.org/wiki/Гама[/url]

Додано через 7 хвилин 39 секунд:

Ну і може расу "нежить" перекласти як "живі мерці"? мені здається це якось зрозуміліше ніж "немертві"
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2012-10-17 18:07  
tak_tse_ya написано:
живі мерці

в оригіналі немає кореню "жити" є "мертві" та "не".

За інше дякую, виправлю.
tak_tse_ya 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 12.04.11
Востаннє: 18.06.23
Повідомлень: 141

2012-10-17 23:55  
Sensetivity написано:
в оригіналі немає кореню "жити" є "мертві" та "не".


Але ж задача стоїть локалізувати гру, а не дослівно перекласти, хіба не так?

Додано через 12 хвилин 2 секунди:

Й іще, це моя суб'єктивна думка, але мені здається, що краще буде звучати не "Завантаження гри" та "Перегляд повтору", а "Завантажити гру" та "Переглянути повтор", бо наприклад у всіх програмах, що я бачив вживається саме "зберегти", "завантажити", "скасувати" і тд.
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2012-10-28 21:07  
Прохання перенести у заморожені.
Але не видаляти.
bot 
робот


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 26.05.05
Повідомлень: 39579

2012-10-28 21:11  
Тему перенесено з Активні проекти до форуму Заморожені проекти


egle
tyma1 
VIP


З нами з: 27.11.09
Востаннє: 10.12.24
Повідомлень: 693

2012-10-29 07:42  
Sensetivity
Яка приблизна дата завершення перекладу?
xARCHIMEDESx 
Новенький


З нами з: 03.10.12
Востаннє: 01.12.24
Повідомлень: 4

2013-01-13 16:48  
А перекладати Frozen Throne буде хтось? Я можу допомогти, є досвід у світі Воркрафт.
bot 
робот


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 26.05.05
Повідомлень: 39579

2013-08-07 22:43  
Тему перенесено з Заморожені проекти до форуму Архів

Причина перенесення: Пункт 3.1 правил розділу.
Медихронал
TheDarkMax2 
Новенький


З нами з: 22.10.14
Востаннє: 07.07.20
Повідомлень: 16

2015-08-09 15:00  
А як переклали Kodo Beast? Просто в українській мові є слово кодій.
Цитата:
Кодій, -дія, м. Названіе вола съ толстыми ногами. КС. 1898. VII. 46.
Словарь української мови / Упор. з дод. влас. матеріалу Б. Грінченко : в 4-х т. — К. : Вид-во Академії наук Української РСР, 1958.
Том 2, ст. 263.
CMyTA 
Новенький


З нами з: 07.01.18
Востаннє: 06.03.21
Повідомлень: 13

2018-01-07 19:13  
хто знає у чому річ? Я самостійно пробував створити власний текстовий переклад цієї гри, однак на зміни у текстових файлах гра не реагує (хоча зміни в текстових файлах збережені), що я не врахував?
CMyTA 
Новенький


З нами з: 07.01.18
Востаннє: 06.03.21
Повідомлень: 13

2018-01-08 13:47  
P.S.
Здійснюю переклад "софтклабівки" версії 1.26a. Редагування в mpq архівах ведеться за допомогою Ladik's MPQ editor версії 3.5.1.771
MisterBond 
Поважний учасник


З нами з: 29.12.16
Востаннє: 30.06.24
Повідомлень: 183

2018-01-08 14:25  
CMyTA
таке краще запитувати в https://toloka.to/f222
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 3204

2018-01-08 16:31  
CMyTA
Вітаю. Штука в тому, що є оригінальний файл гри а файли-патчі. І в кожному файлі-патчі тестові файли різні.
Тобто, у нас є 3 файли А, Б, В та 2 патчі - X(1), Z(2) та системний файл - S(0)
S - містить у собі файли А, Б, В
патч X - файл В
патч Z - В, Б

Отже, в системі використовуватимуться файли:
А(S)
Б(патч Z)
ВБ(патч Z)

Якось так.
CMyTA 
Новенький


З нами з: 07.01.18
Востаннє: 06.03.21
Повідомлень: 13

2018-01-10 22:23  
Ось що я вияснив: І справді однакових (принаймні за назвою) текстових файлів декілька, наприклад файл "HumanUnitStrings.txt" зустрічається декілька раз у архіві "War3xlocal.mpq", також він є у архіві "War3.mpq", не знайшов я його у архівах "War3x.mpq" та "War3Patch.mpq". Припустимо, що я щось пропустив і один із текстових файлів з вищезгаданою назвою став як "ложка дьогтю в бочці меду" звівши весь переклад нанівець та гра зчитує дані саме з неперекладеного файлу. Однак текстовий файл "TutorialOp.txt" (текстовий файл субтитрів вступного ролика частини "Reign of Chaos") наче єдиний та знаходиться в архіві "War3.mpq", чому ж здавалося б єдиний в своєму роді файл відповідальний за субтитри конкретного ролика, не дивлячись на зміни змісту у ньому, субтитри залишилися незмінними?

Додано через 50 хвилин 11 секунд:

NeetScrool
Приклад звісно хороший і якщо я правильно зрозумів якийсь неперекладений однойменний файл "паскудить" усю роботу. Однак поправте мене якщо я неправий, у даній грі є одиничні текстові файли (наприклад субтитри роликів) тож вносячи у них зміни сподіваєшся хоч на якесь просування роботи, проте цього не стається.
Було б непогано замість наведеної тобою "формули" почути конкретнішу інформацію наприклад: "Файл "HumanUnitStrings.txt" відповідає за назви юнітів та будівель Альянсу. Він є у декількох примірниках у архіві "War3xlocal.mpq" та в одному примірнику у архіві "War3x.mpq". Для перекладу достатньо змінити зміст одного з примірників даного файлу, який знаходиться у "War3xlocal.mpq" за шляхом: Custom_V0 / Units (для перекладу частини "Reign of Chaos"), та за шляхом: Custom_V1 / Units (для перекладу частини "Frozen Throne").
Якось так.
Бажано "розжовувати" бо досвіду у перекладах та модифікаціях файлів практично не маю.
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 3204

2018-01-14 11:31  
CMyTA
Конкретнішої інформації дати не можу, бо файлів давно не маю. Я займався тим у 2012 році.
Ще як варіант, можете спробувати запхати файли перекладу в останній патч-файл або у головний. Тобто якщо там файлу немає, додайте. Раптом спрацює.
CMyTA 
Новенький


З нами з: 07.01.18
Востаннє: 06.03.21
Повідомлень: 13

2018-10-01 20:23  
хтось знає, що я роблю не так? Чому текстові файли змінені, а гра змін "не відчуває"?
IT_IS_ME1987 
VIP


З нами з: 06.12.17
Востаннє: 19.12.24
Повідомлень: 340

2018-12-10 22:31  
Ось хороший реліз для основи, але на жаль, повністю рос.
http://nnmclub.to/forum/viewtopic.php?t=1020089

Додано через 4 хвилини 4 секунди:

До речі, краще було б перекладати найсвіжішу версію гри.
І питання: чи планується локалізація WarCraft III Reforged, коли він вийде?
Також непогано було б зробити хоч якусь озвучку, не обов'язково збирати гроші на неї, можна і добровольчу.
Silver Warden 
VIP


З нами з: 02.01.18
Востаннє: 23.06.24
Повідомлень: 580

2018-12-11 08:20  
IT_IS_ME1987
У цій грі шалена кількість матеріалу для дубляжу та не один тиждень праці для звукорежисера. Ми маємо великі проблеми із пошуком людей для запису кількох реплік задарма, а такий проект... хіба-що знайдеться команда найбільших фанатів, які водночас мають навички та обладнання.
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 3204

2018-12-13 22:56  
Silver Warden
Імхо, аматорам не перевершити рос про.ф озвучку.
Якщо й перекладати, то лише текст, без претендування на озвучку.
Silver Warden 
VIP


З нами з: 02.01.18
Востаннє: 23.06.24
Повідомлень: 580

2018-12-14 09:10  
NeetScrool
У цьому випадку згоден, тут змагатися з ними важко. Але бувають такі офіційні російські переклади, від яких аж соромно стає. Зараз роблю Delta Force Land Warrior, і задля цікавості подивився російський офіційний переклад. Це відверте знущання, перетворення сюжету на фарс із купою дебільних жартів, брак якоїсь обробки звуку (персонаж щось каже по радіо, а звучить так, ніби він у метрі від тебе стоїть), довжина реплік не збігається з оригіналом (постійний наїзд однієї на іншу), тощо. У такій ситуації навіть наявність професійних акторів не рятує.
IT_IS_ME1987 
VIP


З нами з: 06.12.17
Востаннє: 19.12.24
Повідомлень: 340

2018-12-14 19:58  
abodnya написано:
Щдо власної назви гри, варто залишити неперекладеним, бо нагадує оті піратські диски "Военное ремесло 3", бррр

Або один із перекладів Фаргуса, типу "Воевать-Мастерить"
IT_IS_ME1987 
VIP


З нами з: 06.12.17
Востаннє: 19.12.24
Повідомлень: 340

2018-12-19 13:39  
NeetScrool написано:

Silver Warden
Імхо, аматорам не перевершити рос про.ф озвучку.
Якщо й перекладати, то лише текст, без претендування на озвучку.

Так ця озвучка по-справжньому ШЕДЕВРАЛЬНА, але в ній як і в російсікій локалізації є косяки та ляпи: наприклад: АртЕс в оригіналі був АртАс, Мал'ГанУс - Мал'ГанІс, таких косякіцв не так вже й мало.
І ця гра все-одно варта озвучки. Російська озвучка перевершила оригінальну і стала культовою. Не треба намагатись перевершити її.
Silver Warden написано:
У цій грі шалена кількість матеріалу для дубляжу та не один тиждень праці для звукорежисера. Ми маємо великі проблеми із пошуком людей для запису кількох реплік задарма, а такий проект... хіба-що знайдеться команда найбільших фанатів, які водночас мають навички та обладнання.

Не обов'язково мати велику команду. Головне - це мати кількох талановитих людей. Краще вже двоє талановитих людей - на чоловічу і жіночу роль, ніж сотню бездарних. І тим більше такий шедевр як WarCraft III, на мою думку, одна з найкращих ігор взагалі заслуговує на українську озвучку.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2018-12-19 14:50  
IT_IS_ME1987 написано:
Головне - це мати кількох талановитих людей. Краще вже двоє талановитих людей - на чоловічу і жіночу роль,

Мало буде, навіть талановитих. Спектр широкий, Хіба що програмами змінювати голоси, але то вже вийде якась підробка, а не дубляж.
IT_IS_ME1987 написано:
Російська озвучка перевершила оригінальну і стала культовою.

Прям таки весь світ грав у російську озвучку. Тож не перевершила.
Дійсно непогана, маса жартів та приколів. Більшість з нас першу дотку на ній і шпілили.

IT_IS_ME1987 написано:
Не треба намагатись перевершити її.

А от і треба, бо тоді вона не здобуде популярності! Тому треба придумувати власні жарти і суто українські приколи. А це вже велика робота!
IT_IS_ME1987 
VIP


З нами з: 06.12.17
Востаннє: 19.12.24
Повідомлень: 340

2018-12-19 14:54  
gunnarukr написано:
Прям таки весь світ грав у російську озвучку. Тож не перевершила.

Ну емоції Артаса точно в рос. озвучці передали краще.
gunnarukr написано:
Мало буде, навіть талановитих. Спектр широкий, Хіба що програмами змінювати голоси, але то вже вийде якась підробка, а не дубляж.

Так, але програми некобов'язкові. Під талановитими я мав на увазі тих, хто гарно вміє "міняти" голос.
І програмами все-одно доведеться користуватись.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2018-12-19 15:17  
IT_IS_ME1987 написано:
Під талановитими я мав на увазі тих, хто гарно вміє "міняти" голос.


Ви вважаєте, що гарно передати орка, ельфа, гнома, нечисть всяку, нагів і т.і. зможе одна людина(чоловік чи жінка). Крім того діалог між 2 героями чоловіками має робити теж один озвучувач чоловік?
В мене в уяві воно не клеїться. В менш глобальних і менш відомих іграх це ще можливо напевне, але тут вже недоречно.

Візьмемо наприклад переклад Half Life від Silver Warden. Там 4 голоси(хоча діалогів там і менше ніж у варіку). Хоч деяких голосів й зовсім трішки, але саме такі деталі й роблять музику.
bot 
робот


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 26.05.05
Повідомлень: 39579

2018-12-19 15:26  
Тему перенесено з Архів до форуму Обговорення


Медихронал
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3  наступна