Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-04-19 17:48  
demitsuru написано:
у людей якийсь сказ на підписи "я проти ЗЕ" ?

Та ні, це просто Україна прокинулася од першоквітневого дурману.
Майже ніхто його більш не підтримує. Навіть західні інвестори відкликали своїх представників вже, які мали б «знаходити контакти» з «новим оточенням президента».

А тепер помножте на кілька разів, бо тих, хто не писав Голосуватиму проти Зеленського — ще у декілька разів більше.

Плюс, патріотична частина населення є банально організованішою за проросійську.

Додано через 2 хвилини 55 секунд:

Arsenfpu написано:
Важко сказати. Оскільки усе, що стосується ЗЕ йде винятково через Рябошапку, Данилюка й решту "сподвижників", то може вони перехоплять ласий шматок Happy

Головне, щоб це не стало для всіх обов’язковим. © Wide grin
Barilo 
Свій


З нами з: 22.05.11
Востаннє: 19.01.25
Повідомлень: 63

2019-04-19 18:00  
Вже кажуть біля 15 тисяч на Стадіоні. "18:42. На НСК - приблизно 15 тисяч. Фанзона - біля 6 тисяч + сектори. Біля депутатського сектору проводять нараду "говорящі рукава". На стадіоні з'явився Порошенко." Але все одне якось недостатньо для події яку всі вже вважають головним політичним дійством року. Буде весело якщо Зелю дружина в останній момент не відпустить чи мати в квартирі зачинить без ключів

Додано через 5 хвилин 5 секунд:

Керівник студії яка принципово не знімає україномовний продукт співає гімн як футболіст легіонер. Слов не розуміє але рот відкриває
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 14.01.25
Повідомлень: 532

2019-04-19 18:39  
ЛЯЯЯ ПОРОШЕНКО - УСЕ БРЕХНЯ.. АХАХАХАХ

жесть.. Порошенко брехлива скотиняка Wide grin

Додано через 9 хвилин 55 секунд:

На жодне питання не відповів Порошенко, в той час як Зеленський записував и відповідав на кожне питання Порошенка.

Тільки сліпа і глуха людина не побачить цього.

Популіст Порошенко
Barilo 
Свій


З нами з: 22.05.11
Востаннє: 19.01.25
Повідомлень: 63

2019-04-19 19:10  
Вступне слово за Порохом з розгромним рахунком. І це задало хід всім дебатам. Порошенко їх виграв але не тре було вестися на образи а просто продовжувати по пунктах розповідати що буде зроблене. Емоційність не була корисною. Зеля дійсно нуль у вакуумі але паличкою до нього стануть не його фанати що ненавидять Пороха а декілька заможних панів які і будуть керувати цім клоуном
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 14.01.25
Повідомлень: 532

2019-04-19 19:12  
... інвалідів солдатів використовують для популізму і пропаганди. ЖЕСТЬ. Залякують виборців Путіним і війною, якщо президент якийсь то не такий. З Порошенко ніякий не головнокомандувач. Пихатий брехун, який маніпулює поняттями. Не відповів на жодне питання, окрім на питання , де треба було відповісти так чи ні.

Після цих дебатів, я можу впевнено вважати Порошенка моїм ворогом, ворогом України.
Якщо, в цій темі ще ж люди, які вважають виступ Порошенка адекватним, то мені вас шкода. Ви 100% не розумієте як треба вести діалог. Увесь час Порошенко казав нічого спільного с дебатами.
Коли на наклеп Порошенко Зеленський прямо відповідав щодо Коломойського, то Порошенко відповідав так - "УСЕ ЦЕ БРЕХНЯ"

Ну все. Я не хочу навіть с кимось тут сперечатися. Усе зрозуміло.
Піду відпочивати, втомився від перегляду дебатів.

Додано через 38 секунд:

Barilo написано:
Вступне слово за Порохом з розгромним рахунком. І це задало хід всім дебатам. Порошенко їх виграв але не тре було вестися на образи а просто продовжувати по пунктах розповідати що буде зроблене. Емоційність не була корисною. Зеля дійсно нуль у вакуумі але паличкою до нього стануть не його фанати що ненавидять Пороха а декілька заможних панів які і будуть керувати цім клоуном


О_О ХТО ВИГРАВ? ахахаха
Barilo 
Свій


З нами з: 22.05.11
Востаннє: 19.01.25
Повідомлень: 63

2019-04-19 19:19  
І чому цікаво емоційно неврівноважені люди так полюбляють капс. Це підвищує їх низьку самооцінку?

Додано через 2 хвилини 43 секунди:

А "Повстанці ЛНР" дуже промовисто свідчить про те хто його готував до дебатів
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-19 19:20  
У Нікополі запрацювала найбільша сонячна електростанція України

https://espreso.tv/news/2019/04/19/u_nikopoli_zapracyuvala_naybilsha_sonyachna_elektrostanciya_ukrayiny
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-04-19 19:20  
якщо когось дивує, чому за Порошенком стояв одноногий солдат, а за Зеленським не стояв, пошукайте електоральну карту військових: фронтовики за Порошенка, тиловики за Зеленського. от вам і поділ.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-04-19 19:50  
Слова Зеленського на дебатах «повстанцы ЛНР» — красномовніші за будь-що інше.

Може допоможе комусь отямитись.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-19 19:52  
EvGaS написано:
а Порошенком стояв одноногий солдат, а за Зеленським не стояв, пошукайте електоральну карту військових: фронтовики за Порош

Апалчєнци...
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-04-19 19:55  
Кулічі, парєбрікі, іждєвєнци…
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-04-19 20:02  
- Вам не соромно?
- Ні.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-19 20:07  
Cолoмoн Keйн
Добиваю: фпопучлєнци...
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-04-19 20:10  
Пояснення: якщо ви підтримуєте Зеленського, то підтримуєте анексію Криму, кидаєте напризволяще кримчан і татар, визнаєте окупацію частини донбасу і ДНР і ЛНР, а також за мир з РФ і закінчення війни через капітуляцію України. Вітаю, шановні!
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-04-19 20:13  
Ми в повній дупі і всі радісно сміємось? Якого милого?

Додано через 2 хвилини 6 секунд:

А якщо підтримаємо По# то що? (я серйозно, формат попереднього)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-04-19 20:14  
Чи зробив Порошенко усе що хотілося — ні.
Чи є у нього багато досягнень — так.

- вдала зовнішньодипломатична кампанія
- вдала військова кампанія (фронтове розмежування не по Дніпру і немає московитсько-молдовського кордону і староімперської одеської чорноморської бази)
- реформація структури війська
- переозброєння війська
- міжнародні військові навчання з виїздом українських військових за кордон як досвідчених
- декомунізація паперова
- декомунізація фактична
- проведені міжнародні заходи як Євробечення (престиж держави)
- демократичність дій і виборів (допущені міжнародні спостерігачі)
- свобода ЗМІ
- свобода висловлення й інші громадянські свободи
- дії у межах законодавства (престиж держави)
- церковна реформа
- створення окремої української православної церкви
- становлення і міжнародне визнання провідника окремої української православної церкви
- скасування візового режиму до великої кількості країн
- розвиток аграрного сектору
- розвиток світового експорту аграрного сектору, вихід на перші світові позиції серед світових лідерів
- побудова нових фабрик, заводів і підприємств у більшій кількості, ніж за усі минулі роки незалежності
- заведення іноземних інвесторів до країни
- запобіжено післяреволюційному дефолтові (перенабрали кредитів у борг)
- гарні стосунки з МВФ
- ріст оцінки країни у фінансових прогнозах і надання їй кращих рейтингів
- заміна боргів держборгу на маловідцоткові кредити
- збільшення золотовалютного запасу й казни
- відкриття європейського ринку для експортного збуту наших товарів
- тупо втомився ще перелічувати, бо цей список мабуть ще на двоє можна помножити, якщо почати архівно копати новини, тому нехай буде тупо ненависть до нього лідера агресора, а одже — і визнання вартим супротивником

[quote=Дебати]- Вам не соромно?
- Ні.[/quote]
Ну мені б теж з таким списком навряд було б соромно.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-04-19 20:15  
EvGaS написано:
Пояснення: якщо ви підтримуєте Зеленського, то підтримуєте анексію Криму, кидаєте напризволяще кримчан і татар, визнаєте окупацію частини донбасу і ДНР і ЛНР, а також за мир з РФ і закінчення війни через капітуляцію України. Вітаю, шановні!
тобто все те, що було очевидно ще до цієї промовистої обмовки.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-19 20:16  
А жили б ми при монархії (як я пропоную), такої б ганьби не було...
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-04-19 20:22  
бажаю прожити на 1500 грн

Додано через 5 хвилин 20 секунд:

те, що ми не стали господарями своєї землі, а слухаємо інших, то нічого. ви також будете слухати порад сусіда, чи іншого на своїй землі? у вас, що голови своєї нема?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-04-19 20:24  
don pedro написано:
А жили б ми при монархії (як я пропоную), такої б ганьби не було...
ну якби вона була українська, то я тільки за — тимчасово, як перехідний період. але якби авторитарне керівництво було російське, то зараз ми були б у набагато гіршому стані. точніше, нас би просто не було як держави.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2019-04-19 20:26  
Virake написано:
тобто все те, що було очевидно ще до цієї промовистої обмовки.

Один старий єврей колись сказав таку річ: існує дві безмежні речі, всесвіт і людська дурість …хоча щодо всесвіту я не певен.

Додано через 1 хвилину 18 секунд:

don pedro написано:
А жили б ми при монархії (як я пропоную), такої б ганьби не було...

Та до дідька монархію, у нас гетьманати робити заведено. Може поступитеся до нього?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-19 20:27  
Virake написано:
тимчасово, як перехідний період.

У нас "перехідний період" тягнеться більшу частину мого життя, тому я вже хочу, нарешті, пожити при якомусь постійному періоді.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-04-19 20:31  
як представник шляхти забиваю місце гетьмана.

Додано через 1 хвилину:

don pedro написано:
У нас "перехідний період" тягнеться більшу частину мого життя, тому я вже хочу, нарешті, пожити при якомусь постійному періоді.
я теж, але для цього треба дуже тяжко працювати.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-19 20:36  
EvGaS написано:
Та до дідька монархію, у нас гетьманати робити заведен

Ні. Ніяких замінників: тільки справжня монархія. Спадкова і конституційна. Можливо, тоді й з'явиться справжнє світське життя і туристи підтягнуться витріщатись на почесну варту біля палацу (його слід зробити у Межигір'ї).
Virake написано:
але для цього треба дуже тяжко працювати.

Мудрий народ жде долар по вісім.
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-04-19 20:40  
Я не знав Порошенка. З відкритим ротом дивився виступ на посвяченні. Через п'ять років вивчив ще одну людину. Якби він так робив, як говорить.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.01.25
Повідомлень: 7278

2019-04-19 20:48  
цікавий графік:

не знаю, наскільки це точно, але ніякого зубожіння я тут не бачу.

Додано через 2 хвилини 32 секунди:

ось ще цікава статистика:
https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/index/
виглядає так, ніби наш добробут відновлюється впевненими темпами.
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2019-04-19 20:52  
Virake написано:
...а навіщо ви постите статті, в яких написано те саме, що ми вам уже два тижні втовкмачуємо?

Пане Virake! Якщо ви не помітили як змінилась риторика Цимбалюка, то ваша справа. Не ображайтесь, але ви, всі ви, мені нічого не втокмачуєте. Це те, що робить ПО і його команда з народом України. Так, силою (добре, що не битами) втокмачує нам, бидлу (це риторика оточення ПО), що ми ніхто… Спочатку я був просто проти крадіїв, корупціонерів і брехунів. То тепер я, дякуючи такому президенту, дякуючи брехні і ненависті, свідомо голосую за ЗЕ.

Я не бачив дебатів. Був на засіданні виборчої комісії. Але я чув реакцію людей на вчорашній випуск "Право на владу". Людей, з якими знайомий лише кілька днів. Усім, крім одного викладача ЗЕ сподобався. Викладач щось там бормотів собі під ніс про підступних людей москалів… Але його ніхто не слухав.

Пане Virake! А Соломона ви вже реабілітували? Він вже не шахрай? Він свій? Якщо це не так, то де зауваження, попередження і т.д.? Не будьте як ПО. Будьте справедливі!

І ще один коментар стосовно повідомлення одного пана. Пане! Ви на мене вже вилили стільки нечистот, що… я вам більше нічого не зобов'язаний… Так що гуляйте... Краще поплачте над рейтингом націоналістичних сил…
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2019-04-19 20:55  
Virake написано:
не знаю, наскільки це точно, але ніякого зубожіння я тут не бачу.

якщо дивитися на графік, при януковичі темп зростання був такий же, то повернемо?

А взагалі так, я згоден, що немає ніякого зубожіння.
Хто хоче і може працювати, той заробляє цілком достатньо.
Претензії особисто до Порошенка зовсім інші.
R.V.V. 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.03.19
Востаннє: 22.07.22
Повідомлень: 249

2019-04-19 20:57  
1500 грн. для пенсіонера це круто! Хліб, вода газ інші послуги одні для всіх. На 1500 грн. Проживи.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2019-04-19 21:00  
Джордан Пітерсон проти Славоя Жижека. Сьогодні в Торонто відбуваються дебати здорової людини — про щастя, капіталізм і марксизм

Дев'ятнадцятого квітня на концертному майданчику Sony Centre в Торонто пройдуть дебати клінічного психолога Джордана Пітерсона («12 правил життя») і філософа Славоя Жижека («13 дослідів про Леніна»). Два публічних інтелектуали з мільйонними аудиторіями, Пітерсон і Жижек представляють дві зустрічних інтелектуальних течії та дві протилежні системи цінностей — класичний лібералізм і класичний марксизм, і сперечатися вони збираються про те, яка з них приносить більше щастя. Квитки в зал на 3 200 місць давно розкуплені, зараз їх перепродають на eBay за 250 доларів. Охочим дивитися дебати в прямому ефірі доведеться заплатити 15 доларів.

https://thebabel.com.ua/texts/28978-dzhordan-piterson-proti-slavoya-zhizheka-sogodni-v-toronto-vidbuvayutsya-debati-zdorovoji-lyudini-pro-shchastya-kapitalizm-i-marksizm

Ось де будуть справжні цікаві дебати, а не те лайно, яке було сьогодні.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 531, 532, 533  наступна