Перекодування звуку PAL <-> NTSC

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  наступна
Автор Повідомлення
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-10-06 20:29  
Хммммммммм.......
1
2
Це нормально що ffmpeg так зіпсував спектр?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 4235

2018-10-07 14:21  
панове хто може допомогти розібратися...
попалася мені дорога в PCM,і нічим її не розкласти на вави і жоден плеєєр її не бачить і не виводить,тобто щось не то,мкв її бачить як відеоконтейнер,і аналогічно в плеєрі вона йде як відео,а не як звук і відповідно не працює,додаю лог який мені показує еас3то.
log
eac3to v3.34
command line: "C:\Users\BOOK\Documents\eac3to&GUI\eac3to334-UsEac3to129\eac3to.exe"
"\\Win-4gimp6cg6dh\e\new2\00005.m2ts_ - 4 - PCM, German, 2.0 channels, 16 bits, 48kHz.pcm" -progressnumbers -log=
"C:\Users\BOOK\Documents\eac3to&GUI\eac3to334-UsEac3to129\UsEac3To.log"
------------------------------------------------------------------------------
This might be a RAW/PCM file. Trying to figure out the details.
This will probably take a while. Please be patient...
Was not able to figure out all parameters of this RAW/PCM file.
Please specify channel, bitdepth and endian parameters via command line.
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 4236

2018-10-07 14:28  
kryk-v.ya.
Ти б краще сам файл додав.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 4235

2018-10-07 14:48  
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 4236

2018-10-07 15:08  
kryk-v.ya.
Не піддається Sad (1).
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 23221

2018-10-07 16:07  
kryk-v.ya. написано:
https://fex.net/330046042363

В якому форматі потрібен Вам цей файл?

Додано через 13 хвилин 54 секунди:

Ось вав https://fex.net/291010063222 , треба в іншому - пишіть
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 4235

2018-10-07 16:38  
ssTAss
перепрошую,трохи відлучався...
не підкажете чим Ви це зробили(на майбутнє пригодиться),і саме головне шо то за фокус з тим файлом?
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 23221

2018-10-07 16:59  
kryk-v.ya. написано:
не підкажете чим Ви це зробили

адоб аудишином
Власне, треба звертати увагу на 48000 і 16 біт, що записано в назві файлу, і так і відкривати. Потім перекодовуєте в що завгодно.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 4235

2018-10-07 18:20  
ssTAss
щось у мене не йде,мабудь версія аудишина не та,або дві ліві руки...
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-10-20 14:32  
Чим поміняти фпс з 29.970 на 25.000 ?
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 4236

2018-10-20 14:48  
Anоnymous написано:
Чим поміняти фпс з 29.970 на 25.000 ?

Та чим і зазвичай. У чому різниця?
P.S. 29.970 цілком може бути 23.976 фактично.
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-10-20 15:09  
Neytreenor
Проблема в тому що в підсумку виходять занадто розтягнуті слова, так як би поставили сповільнене відтворення
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 4236

2018-10-20 15:17  
Anоnymous написано:
Проблема в тому що в підсумку виходять занадто розтягнуті слова, так як би поставили сповільнене відтворення

Ну так ти ж розтягуєш звук на хтозна скільки, чого ти хотів? Взагалі, дуже схоже, що ти робиш щось не те глобально, нащо тобі звук 29.970 в 25.000 fps переганяти?
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-10-20 15:21  
Neytreenor
Тут https://toloka.to/t46169 29 фпс а у ріпах з рутрекера 25.............
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 4236

2018-10-20 15:28  
Anоnymous
А якщо перекодувати 23.976 -> 25 звук не підходить?
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2018-10-20 15:50  
Neytreenor
Ні, не підходить розсинхрон який збільшується до закінчення серії
MutuLI 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 08.03.09
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 2673

2018-10-20 19:55  
29.970 це 23.976 просто хтось неправильно виставив фпс коли робив ріп.
RoMeL 
VIP


З нами з: 09.07.08
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 722

2020-12-10 20:28  
Всім привіт, таке питання чи можна перекодувати звук з ціє роздачі https://toloka.to/t115867 з фреймрейтом 31,5 fps 5.1 в 23.976 fps? це можливо? чи навіть не пробувати?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 4235

2020-12-10 20:30  
RoMeL написано:
звук з ціє роздачі https://toloka.to/t115867 з фреймрейтом 31,5 fps

там звичайний 24fps
ось гляньте
Цитата:
Frame rate : 24.000 FPS


треба дивитись на фпс відео, а не звуку...

п.с. можна все зробити, от питання, а для чого... Wide grin
RoMeL 
VIP


З нами з: 09.07.08
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 722

2020-12-10 20:45  
якщо я візьму звук ac-3 з цієї роздачі і зміксую з відеорядом в 4K з фреймрейтом 23.976 fps мені здається, що буде проблема з синзронізацією, чи я помиляюсь? я поки в цій темі не дуже розбирась...
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 4235

2020-12-10 21:08  
RoMeL
Так, буде розсинхрон, дружня порада...забийте і забудьте.
RoMeL 
VIP


З нами з: 09.07.08
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 722

2020-12-10 21:27  
kryk-v.ya.
Sad (2)
Це Дніпрофільм спеціально так робить, щоб їх озвучку ніде не використали?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 4235

2020-12-10 21:35  
RoMeL написано:
Це Дніпрофільм спеціально так робить

ну дурниць вже не пишіть..
завжди дивіться у фпс відеоряду...
коротше читайте цю тему , інструкції в неті...є відео на ютубі...матеріалу багато...але коли вникните то все стане ясно...
feron9 
Забанено
Забанено


З нами з: 07.11.17
Востаннє: 21.01.21
Повідомлень: 54

2020-12-10 21:36  
RoMeL
Тривалість співпадає? Спробуйте змуксувати і перевірити розсинхрон.
Mr Yuran 
Відео Гуртом - команда HD
Відео Гуртом - команда HD


З нами з: 15.11.11
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 539

2020-12-10 21:59  
feron9
Між 24 і 23.976 за годину часу набіжить 3.6 с розсинхрону. Без врахування можливого розсинхону на початку та десь в середині.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 7347

2020-12-10 22:05  
RoMeL написано:
якщо я візьму звук ac-3 з цієї роздачі і зміксую з відеорядом в 4K з фреймрейтом 23.976 fps мені здається, що буде проблема з синзронізацією, чи я помиляюсь? я поки в цій темі не дуже розбирась...


https://rarbg2020.org/torrent/oqnx45u#exp_mediainfo

4к реліз з 24фпс і доріжки ляжуть ідеально
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 4236

2020-12-10 22:06  
RoMeL написано:
якщо я візьму звук ac-3 з цієї роздачі і зміксую з відеорядом в 4K з фреймрейтом 23.976 fps мені здається, що буде проблема з синзронізацією, чи я помиляюсь? я поки в цій темі не дуже розбирась...

В тій роздачі оригінальні ріпи з Нетфлікс, тож звук має підійти під будь-які інші ріпи звідти. Та й 4К ріпи в мережі усюди з 24fps...
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 23221

2020-12-10 22:07  
RoMeL
а прочитати перше повідомлення ніяк? https://toloka.to/t2274-210#21777
тільки там де описано 25 в 23,976, у Вас буде 24 в 23,976, тобто розтягнути треба на 100,10%
RoMeL 
VIP


З нами з: 09.07.08
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 722

2020-12-10 22:56  
всім дякую за допомогу, розібрався Happy
справа була не у різному fps, а чомусь укр. доріжка відставала (хоча тривалість відео і звуку одинакова), а я вже тут пів інтернету перечитав і навчився користуватись eac3to )) а виявилось все дуже просто...
Neytreenor 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 03.04.11
Востаннє: 28.04.24
Повідомлень: 4236

2020-12-10 23:19  
RoMeL написано:
справа була не у різному fps, а чомусь укр. доріжка відставала

Дивись ще на затримку аудіо відносно відео в Info.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  наступна