Автор |
Повідомлення |
OrangeMan Забанено
З нами з: 10.12.14 Востаннє: 24.04.21 Повідомлень: 370
|
2018-07-18 07:43 |
Deus Ex (2000) ukr
Прогрес перекладу
Перекладено меню та інше:40%
Перекладено діалоги:0%
Загальний переклад:50% |
|
|
|
|
Silver Warden VIP
З нами з: 02.01.18 Востаннє: 23.06.24 Повідомлень: 580
|
2018-07-18 09:49 |
О Боже, справді? О_о Круто!
А як справи із технічним боком? Є шрифти всі? Є можливість перекладати діалоги? |
|
|
|
|
OrangeMan Забанено
З нами з: 10.12.14 Востаннє: 24.04.21 Повідомлень: 370
|
2018-07-18 10:36 |
Я перекладаю меню, але стосовно шрифтів не знаю.
Додано через 35 секунд:
Допоможете мені з цим, якщо будуть проблеми? Як там переклад Gunman Chronicles? |
|
|
|
|
OrangeMan Забанено
З нами з: 10.12.14 Востаннє: 24.04.21 Повідомлень: 370
|
2018-07-18 17:58 |
не можу ніяк знайти файл з діалогами. у папці System нема.Де шукати? |
|
|
|
|
Silver Warden VIP
З нами з: 02.01.18 Востаннє: 23.06.24 Повідомлень: 580
|
2018-07-18 18:35 |
OrangeMan
У Gunman Chronicles переклав усю текстову частину, але то таке. Головне завдання - це запис дубляжу. Там багацько матеріалу, тому будемо дивитися вже після виходу Opposing Force, над записом якого працюємо зараз.
Діалоги у Deus Ex лежать, якщо не помиляюся, десь у файлах типу "DeusExConText.u" та "DeusExConversations". Давно туди не зазирав, але це ніби як архів, у якому все це зберігається. Можливо, у якомусь іншому, але має бути десь там. Проблема у тому, що тексти діалогів знаходяться не просто всередині таких файлів, але ще й запхані у файли .con - це скрипти, які відповідають за розмови у грі. Для редагування цього всього потрібно завантажити SDK - там буде і програма для редагування .con файлів, і інші корисні редактори. Погані новини: аби переписати текст діалогів, доведеться редагувати кожен файл .con для кожної місії та збирати його назад до купи за допомогою програми, що у SDK.
Раджу завантажити якийсь переклад Deus Ex (байдуже, якою мовою, аби не через одне місце зібраний) та подивіться, які файли там були змінені. Потім можна буде лізти у ті ж файли оригіналу та вносити відповідні зміни. |
|
|
|
|
OrangeMan Забанено
З нами з: 10.12.14 Востаннє: 24.04.21 Повідомлень: 370
|
2018-07-18 20:33 |
Silver Warden
Спасибі. Так і зроблю
Додано через 54 хвилини 46 секунд:
Silver Warden
Не підкажете , яку програму обрати? |
|
|
|
|
Silver Warden VIP
З нами з: 02.01.18 Востаннє: 23.06.24 Повідомлень: 580
|
2018-07-18 21:09 |
OrangeMan
Колись дуже давно я будував власні мапи для Deus Ex, і тоді вчив, як воно працює. Зараз уже позабував майже все, але знайшов інструкцію по SDK. Програма для редагування діалогів має назву ConEdit, входить до SDK. Посилання на інструкцію кинув до ПП. |
|
|
|
|
OrangeMan Забанено
З нами з: 10.12.14 Востаннє: 24.04.21 Повідомлень: 370
|
2018-07-19 17:22 |
Тепер приступаю до діалогів. Не знаю чи вийде, як ні то прошу допомоги.
Додано через 35 хвилин 24 секунди:
Загалом, відкрив я ті діалоги, тільки треба перекласти |
|
|
|
|
OrangeMan Забанено
З нами з: 10.12.14 Востаннє: 24.04.21 Повідомлень: 370
|
2018-07-21 13:02 |
Мені дуже тяжко розібратись із цим SDK редактором, тож залишу переклад цього проекту на потім. |
|
|
|
|
bot робот
З нами з: 30.09.07 Востаннє: 26.05.05 Повідомлень: 39544
|
2018-07-25 10:35 |
|
|
|
|
|
bot робот
З нами з: 30.09.07 Востаннє: 26.05.05 Повідомлень: 39544
|
2019-03-18 23:19 |
|
|
|
|
|