Запис у помічники (перекладачі, сценороби тощо)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 20.07.21
Повідомлень: 224

2018-06-07 21:35  
Робота над версією 1.7 триває повним ходом. Звісно, що 1.6 вже доволі непогана, але завжди є куди прагнути. Так, ми хочемо додати до моду такі цікаві штуки, як Diplomacy та Freelancer, але для цього нам необхідна допомога у перекладі. Якщо хтось згодиться перекласти ці модифікації на українську мову - ці сабмоди буде обов'язково включено у наступному релізі.

Також потрібні люди, які тямлять у створенні сцен селищ та міст у Warband. Всім вже встигли в'їстись вузькі вулички кальрадійських міст, а досвідчені гравці з легкістю вгадують у Москві Рейвадин, а у Києві - Ялен. Натомість, часто порівнюючи з Вогнем і Мечем, вказують, що у них сцени набагато автентичніші. І це легко пояснити - то є повноцінна гра, над якою працювала ціла команда розробників, ще й за чималі кошти. Але якщо з'являться ентузіасти, що згодяться попрацювати над сценами та довести їх до ладу - ласкаво просимо.

Тож, панове, прошу писати у приват чи в цій темі, якщо Ви готові допомогти у цій нелегкій справі українського модингу.

Дякую за увагу!
dmgn424 
Новенький


З нами з: 26.03.17
Востаннє: 03.07.19
Повідомлень: 17

2018-06-09 18:27  
Панове! Якщо є бажання, але не вмієте - то навчимо. Є багато гайдів у поміч Wink (2)
SoliterDan 
VIP


З нами з: 16.09.14
Востаннє: 18.07.21
Повідомлень: 319

2018-06-09 23:40  
Якщо треба, я можу хоча б спробувати (що саме, це можна вирішити), хоча варто попередити - якщо воно вам потрібно швидко, то краще й не намагатися - зараз зі своїми справами морока.
dmgn424 
Новенький


З нами з: 26.03.17
Востаннє: 03.07.19
Повідомлень: 17

2018-06-17 10:46  
А як багато у вас часу на вивчення редактора сцен, або перекладу мода?
tarasllg 
Поважний учасник


З нами з: 23.11.17
Востаннє: 05.05.21
Повідомлень: 223

2018-06-17 11:50  
i.
dmgn424 
Новенький


З нами з: 26.03.17
Востаннє: 03.07.19
Повідомлень: 17

2018-06-17 11:54  
З англійської
tarasllg 
Поважний учасник


З нами з: 23.11.17
Востаннє: 05.05.21
Повідомлень: 223

2018-06-17 11:56  
i.
Hrab 
Новенький


З нами з: 05.06.17
Востаннє: 23.07.21
Повідомлень: 2

2018-12-13 11:58  
Можу перекладати на рівні любителя
Гончаренко Дмитро 
Поважний учасник


З нами з: 09.03.17
Востаннє: 14.06.21
Повідомлень: 185

2019-01-23 01:07  
Кривий Ніс вітаю й тут. Це Дмитро з твітча/ютубу Алекса. Зацікавився можливістю створювати 3D моделі для гри. Хотів уточнити за допомогою якого софту ви працюєте та з яким форматом файлів?
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 20.07.21
Повідомлень: 224

2019-01-23 12:36  
Гончаренко Дмитро, ми працюємо з низькополігональними моделями (300-2000) формату .obj
Гончаренко Дмитро 
Поважний учасник


З нами з: 09.03.17
Востаннє: 14.06.21
Повідомлень: 185

2019-01-23 14:18  
Кривий Ніс
Я працював з форматом 3ds для створення модифікації до однієї з ігор. Думаю, що з .obj не складно буде. Якщо можна, то я б хотів спробувати
Кривий Ніс 
Поважний учасник


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 20.07.21
Повідомлень: 224

2019-01-23 14:40  
Гончаренко Дмитро, так, 3ds, здається, можна конвертувати в obj. А як у вас складаються справи із текстурами для моделей?
Якщо що, дуже зручною для створення моделей у форматі obj є програма Wings 3D.
Гончаренко Дмитро 
Поважний учасник


З нами з: 09.03.17
Востаннє: 14.06.21
Повідомлень: 185

2019-01-23 14:51  
Кривий Ніс
Я зазвичай текстури у Adobe Photoshop роблю. Wings 3D не користувався поки, але користувався Blender та Scetch UP. Думаю, що проблем зі засвоєнням Wings особливо не буде
KOHb_B_IIAJIbTO 
Новенький


З нами з: 20.01.19
Востаннє: 03.07.21
Повідомлень: 6

2019-01-27 17:11  
Можу перекладати, якщо ще потрібен перекладач
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти