Флудильня №2

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 291, 292, 293 ... 352, 353, 354  наступна
Автор Повідомлення
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 23512

2019-02-07 15:21  
TheSky написано:
я з вами взагалі говорити не маю бажання, думаю, маю право

авжеж... гаразд
Просто в гаслі Вашого кандидата чітко пише "мова", тому і питаю.... цікавить яка), бо в сім'ї він не українською розмовляє. Якщо Ви так дивно реагуєте на просте питання, то припускаю, що у Вас те саме.
Питання закрите, більше Вас турбувати не буду.
Cleaf 1.1.1.4 







2019-02-07 15:38  
Справді, де б дізнатися, на яку ж то мову в Україні запроваджено квоти на радіо і телебаченні... от цікаво, в кого б попитати?)
Трішки новин. Поліція затримала екс-бійця спецроти міліції "Торнадо" з посвідченням співробітника Європолу за підозрою в організації вбивства громадського активіста Віталія Олешка (позивний "Сармат") в Бердянську Запорізької області. Про таке на своїй сторінці в Facebook написав перший заступник голови Національної поліції В'ячеслав Аброськін. "Псевдополіцейського Європолу, колишнього бійця "Торнадо", жителя Дніпра, якого ми підозрюємо в організації спостереження і вбивства, Віталія Олешка, ми затримали сьогодні вночі в ході проведення оперативно-розшукових заходів у Львові", - написав він.
Коментар із Твіттера: "Організовував вбивство борець з владою з Торнадо, вбивав в спину борець з владою з Азова. Хто загроза для активістів? - Порошенко!" (ГО Порохокідзе).
ЕНЕЙ.12 
VIP


З нами з: 18.11.13
Востаннє: 23.02.22
Повідомлень: 1002

2019-02-07 18:01  
virtus8hur написано:
Іще Дніпровську область зробити треба.

Січеславська область, як подали в комітет, й там затвердили!)

Virake написано:

ssTAss написано:
ID-картка та фінансова “піраміда”: опублікували схему, як Порошенко купує виборців на Західній Україні (фото)
ви серйозно в це вірите?

А ви, з огляду на останні роки, не вірите?!))

Virake написано:

Robar III написано:
Ага. Виборців не купують....
в даному контексті це було б політичним самогубством.

"Політичне самогубство" можливе (і турбує) політиків (підказка справжніх Vampire-like teeth), а в даному випадку..., ну самі подумайте!
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-02-07 18:48  
ЕНЕЙ.12 написано:
не вірите

Так, не вірю. Не вірю, що в основі таких людей, як ви чи Стас і т.п., лежить ідеалізм.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 18:51  
TheSky написано:
Так, не вірю. Не вірю, що в основі таких людей, як ви чи Стас і т.п. лежить ідеалізм.

а що має на них лежати? і що зараз на них лежить?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 18:56  
TheSky
А в твоїй основі, що лежить?
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 19:00  
Robar III написано:
А в твоїй основі, що лежить?

Ви можете ознайомитися з чого вони складаються тут
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-02-07 19:08  
ssTAss написано:
більше Вас турбувати не буду.

Не доведеться.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 19:19  
TheSky написано:
Не доведеться.

Яка печальна історія(((

Лелю, Лелю, а хто вам диплома має видавати дипломованого програміста як не дідусь стас???
Чи ви в знак протесту хочете не довчитися програмуванню та шоб дідик стас вам зі своїх рук не вручив на толоці диплома???
Cry (2) Cry (1) Sad (2) Sad (1)
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-02-07 19:35  
Вже 42 кандидати в президенти зареєстровано. Їм там чи медом намазано?
Cleaf 1.1.1.4 







2019-02-07 19:48  
Трохи антикорупційних розслідувань про хрипатого клоуна вам у стрічку:

Концертіннику, можеш не дякувати.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 20:57  
Такс, народ, є проблема....
Є можливість на рік звалити в USA, в їх армійку, обмін досвідом й тп. Але до вересня треба здати тест на знання англійської та продовжити контракт ще на рік(мінімум). Я в роздумах, які ваші думки?
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 21:01  
Robar III написано:
Але до вересня треба здати тест на знання англійської

гугл перекладач - перекладе все (с)
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 21:05  
кокошнік
гг. Покажи мені того хто підпише у нас контракт на 15 років.

Додано через 2 хвилини 18 секунд:

Ну й є 2 місця саме на наш підрозділ, нашої бригади.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-02-07 21:07  
Robar III
Учися, дитино, хай розум не спить!
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 21:09  
Robar III написано:
гг. Покажи мені того хто підпише у нас контракт на 15 років.

ви хочете сказати, що в Україні не має кадрових військових, для яких армія є життям???
куди ви можливо збираєтеся їхати, обмінюватися досвідом, вони такі і є, кадрові і на все життя(((

Скоріше це вони виписують собі вас, шоб подивитися на вас і так не робити як ви робите, щоби не профукати прикордонні штати руками тих військових, які підпишуть "контракт" на рік а далі на заробітки в таганрог(((
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 21:09  
don pedro
Англійську то думаю підтягну, до необхідного рівня. От з продовження контракту проблема...
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-02-07 21:14  
Robar III написано:
до вересня треба здати тест на знання англійської

З'ясувати, який саме тест на який саме рівень (B2? C1?) Оцінити свій рівень, якщо A2 і нижче — можна не витрачати сили. (Проте з німецької з A2 до B2 за 4 місяці не-інтенсиву нема проблем підтягнутися.) Знайти курси з підготовки до тесту. Піти у відпустку, пройти курси, здати тест, отримати сертифікат.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 21:17  
кокошнік
Не плутай ахфєцеров. Які нафік ніде не потрібні в цивільному житті, бо нічого не вміють. Через слово “н....й, б...дь”, “понял н@х”, й тп. З військовослужбовцями. Так я служу 2 роки, але вже заіпався дивитись на кадровиків, полковніків, майорів, й шобли помєльче яка нічорта не розуміє.
Запитують “який калібр вінтовкі?” кажеш 308 (чи 338, в іншому випадку), вони тупо дивляться й перпитують? 12.7? 14.5? Такі тобі кадрові офіцери треба? З стажем 15+?

Додано через 2 хвилини 20 секунд:

hetzendorf написано:
З'ясувати, який саме тест на який саме рівень (B2? C1?)

Тут і проблема, частина заплуталась і поки розібратись з рівнем не можуть)
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-02-07 21:17  
Robar III написано:
От з продовження контракту проблема.

Гадаю, тут самі цивільні, що ми можемо в цьому плані підказати?
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 21:19  
Robar III написано:

Не плутай ахфєцеров. Які нафік ніде не потрібні в цивільному житті, бо нічого не вміють. Через слово “н....й, б...дь”, “понял н@х”, й тп. З військовослужбовцями. Так я служу 2 роки, але вже заіпався дивитись на кадровиків, полковніків, майорів, й шобли помєльче яка нічорта не розуміє.
Запитують “який калібр вінтовкі?” кажеш 308 (чи 338, в іншому випадку), вони тупо дивляться й перпитують? 12.7? 14.5? Такі тобі кадрові офіцери треба? З стажем 15+?

тоді толк з такого обміну досвідом, коли рано чи пізно ви би перетворилися на цих кадровиків, а новачки як будуть зеленими як ви зараз, бо ви отримаючи досвід не затримаєтеся в армії, і не передасте його зеленим, як вам не передають за вашими словами кадровики...
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 21:24  
hetzendorf
Ну там просто моє небажання. Бо один нач. штабу, якому комендантський взвод заносить баблішко, щоб в наряди не ходити, має велике бажання стати комбрігом. На нас він і так зуб має, зараз по можливості підставляє, боюсь уявити що буде коли комбрігом стане....

Додано через 59 секунд:

кокошнік написано:
коли рано чи пізно ви би перетворилися на цих кадровиків

І чого б це я став таким кадровиком?

Додано через 1 хвилину 24 секунди:

кокошнік написано:
як вам не передають за вашими словами кадровики...

За ці 2 роки, я бачив лиш 6-7 вояк, від яких набрався справді необхідних знань. В моїй бригаді їх було аж 2.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 21:26  
Robar III написано:
І чого б це я став таким кадровиком?

якшо кадровик не знає яка в його руках зброя, якого калібру, то чи знатимуть його солдати про це ставши самі кадровиками? напевно що ні...
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 21:26  
Деякі “інструктори”, яких готували канадці, литовці й які потім вчили нас, у жовтні поїхали в зону оос. В леякі місця ле ми лазили, вони “зассали” йти, а в іншому підірвались. Дехто загинув, кількох ледь врятували. Набрались досвіду....
Cleaf 1.1.1.4 







2019-02-07 21:31  
Robar III написано:

Такс, народ, є проблема....
Є можливість на рік звалити в USA, в їх армійку, обмін досвідом й тп. Але до вересня треба здати тест на знання англійської та продовжити контракт ще на рік(мінімум). Я в роздумах, які ваші думки?

Військових навичок, імовірно, краще за українців не навчать - будь-хто з наших, що був у бойових, розповість більше. Хіба якщо кортить подорожувати та Штати подивитися. Взагалі, якщо служите не заради самих грошей, варто робити кар'єру й далі - просунутися вище, щоби колись замінити собою бодай когось із тих "ахвіцерів", що досі псують армії життя.
Взагалі, вояки та лікарі мають дещо спільне. Досвід (практика) завжди дає людині більше, ніж навчання навіть у найкращих фахівців. Саме тому, прикладом, ізраїльська хірургія сягнула високого рівня - справа не так у обладнанні (скальпелі скрізь однакові), тут треба надпотужна практика (а коли мало не щодня оперуєш поранених бійців ЦАХАЛу, практика таки буде).
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 21:33  
кокошнік
гг. Ну я ж чогось знаю яка зброя в моїх руках. Хоч я й снайпер, але навчений користуватись як АКМ, АК-74, РПК, ПК, ДШК, РПГ-7, СПГ-9, ГП-25, СВД,POF USA P308 (М-подібні автоматичні гвинтівки) кілька іноземних снайперських гвинтівок, кілька іноземних прицілів з різною сіткою. Трохи знань з саперства, тактику та маскування.
Не здається тобі, що проблемою якраз є те, що відсутнє бажання через тих ахвєцеров залишатись в укрармійці?
Тим більше, що половина знань отримана не завдяки державі.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 21:38  
Robar III написано:
Деякі “інструктори”, яких готували канадці, литовці й які потім вчили нас, у жовтні поїхали в зону оос. В леякі місця ле ми лазили, вони “зассали” йти, а в іншому підірвались. Дехто загинув, кількох ледь врятували. Набрались досвіду....

Хватає по інтернету і зворотніх історій коли без досвіду, під час бою доводилося молодим солдатам навчатися розбрати та почистити автомата та робити це вперше, результат був також результативним та плачевним, як у тих хто пройшов підготовку з вашого прикладу...

Скоріше вони не "засали". а їх "навчили", що таким методом "смертників" завдання можна виконати один раз і померти, а не постійно і жити...

На то вона і міна, що б підрити, і на її знешкодження, знаходження йшли професіонали, обучені і не один раз...
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 21:44  
Cleaf 1.1.1.4 написано:
Військових навичок, імовірно, краще за українців не навчать - будь-хто з наших, що був у бойових, розповість більше

тут 50-50. Знову ж залежить від керівництва наших бригад.
Загалом у нас вистачає досвіду, але от часу на практику дають мало. Зараз от вийшли на ппд, так ржемо з нововведень: бірочки на кроваті,з прізвищами тих хто спить. Ще поки в оос були, затверджено було поправку/закон (не цікавився), що якщо військовослужбовець отримує травму (посковзнувся впав, руку зламав наприклад)то йому сходу гатять догану. Він винен, плюс по цьому випадку йде розмлідування в результаті якого, може ще одну догану отримати. Мій колишній командир, влітку отримав догану ща те що в нього на пощиції був електрочайник. Й тп....

Додано через 4 хвилини 2 секунди:

кокошнік написано:
Скоріше вони не "засали". а їх "навчили", що таким методом "смертників" завдання можна виконати один раз і померти, а не постійно і жити...

Дистанція 350 метрів. Між позиціями р. Кальміус, та зд. міст. Перевіряв можливість спрацювати з під мосту. Бо була інформація, що ходять патрулі з їх берега до річки. Та частина берегу, закрита з інших ракурсів. Від нашої пощиції до мосту 118 метрів. Як бачиш, я пишу тобі повідомлення. Листопад місяць то був, Станиця Луганська.
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-02-07 21:46  
Robar III написано:

Не здається тобі, що проблемою якраз є те, що відсутнє бажання через тих ахвєцеров залишатись в укрармійці?
Тим більше, що половина знань отримана не завдяки державі.

є такий анегдот про пожежників, який можна притягнути і до таких офіцерів -
Все прекрасно в пожежній службі і зарплата і машина з мигалкою, і форма з орденами, а коли пожежа хоч звільняйся таке горе звалюється...
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2019-02-07 21:55  
Поправка. Сіверський Донець....

Додано через 2 хвилини 26 секунд:

кокошнік
зп справді мають підіймати. В листопаді якраз, нам підняли з майже 8 тисяч до 11 тисяч. Й зараз підіймають усім, то в нас має бути десь 14-15 тисяч. (За сертифікати, ВОС).

Додано через 6 хвилин 1 секунду:

кокошнік написано:
Скоріше вони не "засали". а їх "навчили", що таким методом "смертників" завдання можна виконати один раз і померти, а не постійно і жити...

інша ситуація:
Отримали нові приціли atlon, від фонду “Повернись живим”. Кажемо офіцерам штабу, мол треба на полігон (в кільканадцяти км), пристріляти гвинтівки. Отримуємо відповідь - на 0 пристріляєте. (Це все в зоні оос)
Довелось справді пристрілювати на нулю. По факту там, один гарний агс-ник міг спокійно нас покласти.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 291, 292, 293 ... 352, 353, 354  наступна