Проект «Безконтакт»

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 37, 38, 39  наступна
Автор Повідомлення
Соломон Кeйн 
Забанено
Забанено


З нами з: 19.11.16
Востаннє: 08.01.18
Повідомлень: 434

2017-06-05 17:11  
Цього просто всім не поясниш. Окупантам фінансово гірше, нам - краще. Можна сказати, працюю в тилу ворога. Усюдисуща москальська школота переважно в цій соцмережі і ошивається, і проблемами стеження собі голову не ламає. А використання цієї клоаки задля перетоку грошей із кацапленду в Україну, використовуючи лише фейкову інформацію з виключно цією однією метою - це те, що набагато більше користі принесе, ніж відсутність вищевказаної спільноти. Не забувайте також про те, що мій прайс просто вминає москальських конкурентів у 5 копійок - від них тікають клієнти, і всі до мене. Я не спілкуюся ні з ким у тих фкантрахтах. Лише бізнес. І нічого більше.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-05 17:18  
Соломон Кeйн написано:
Лише бізнес. І нічого більше.
так само кажуть і тисячі інших українських підприємців, які заробляли через "Вконтакте".
Władysław Mackiewicz 
Частий відвідувач


З нами з: 21.07.16
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 42

2017-06-05 17:22  
Добре. Нехай так. Але для чого писати тут та називати всіх, хто сидить там - пацріотами? І ви не не надто гірше робите окупантам. До речі, а ви, як патріот сплачуєте податки за цей "бізнес"? Цікаво. Ці гроші не для "перетоку грошей із кацапленду в Україну", а для вашого власного збагачення.
kll1 
Забанено
Забанено


З нами з: 13.06.16
Востаннє: 04.06.18
Повідомлень: 271

2017-06-05 17:23  
Соломон Кeйн написано:
Можна сказати, працюю в тилу ворога.

Зa тaкe тpeбa cтaвити пaм'ятники нa міcці звaлeниx лeніниx.
Соломон Кeйн написано:
Лише бізнес. І нічого більше.

Гeніaльнo! Bжe зaпиcую дo цитaтникa.
Соломон Кeйн 
Забанено
Забанено


З нами з: 19.11.16
Востаннє: 08.01.18
Повідомлень: 434

2017-06-05 17:41  
Те, кому я сплачую, за що і скільки - справа суто конфіденційна. Усі платежі територіально обмежуються Україною.
Władysław Mackiewicz написано:
Ці гроші не для "перетоку грошей із кацапленду в Україну", а для вашого власного збагачення.
Лише якби я подорожував світом. Із кишень москалів у мої, а далі кочують державою.
Virake написано:
так само кажуть і тисячі інших українських підприємців, які заробляли через "Вконтакте".

Підприємство по прокачці в GTA Online. Звучить грізно. А якщо серйозно, то це проста праця за непогані гроші, які в 500 мільярдів приємніші, коли отримані від країни-агресора.
Władysław Mackiewicz 
Частий відвідувач


З нами з: 21.07.16
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 42

2017-06-05 17:48  
Ви можете підтвердити те, що сплачуєте податки? "Конфіденційність" - гарна відмовка.
Соломон Кeйн 
Забанено
Забанено


З нами з: 19.11.16
Востаннє: 08.01.18
Повідомлень: 434

2017-06-05 17:55  
До чого ці питання, шановний? Я ж не питаю Вас про податки з копірайтерської діяльності. А був би сміх і гріх, реально.
Władysław Mackiewicz 
Частий відвідувач


З нами з: 21.07.16
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 42

2017-06-05 17:58  
Якщо так - то прошу не вживати схожих заяв ("НЕшановні поцріоти України, які сидять фкатрахрахтах і аднакакашніках"), а краще сидіть мовчки і "викачуйте гроші з кацапів". Дякую за увагу.
kll1 
Забанено
Забанено


З нами з: 13.06.16
Востаннє: 04.06.18
Повідомлень: 271

2017-06-05 19:49  
Hу кoли тут вeчіp відкpитиx питaнь, тo ocь щe oднe.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-05 20:42  
це не вечір відкритих питань, а безвідповідальність тих, хто тут дописує. я розумію, що можна бути невихованими, безкультурними, грубими - це особисті якості. але треба ж давати собі раду про те, що засмічуючи дану тему ви саботуєте можливість користуватися нею за призначенням. менше людей побачить шкоду від російських соцмереж, більше людей там залишиться і постраждає від цього. державна заборона вже введена - але її успішність цілком і повністю залежить від того, чи вирішать люди її дотримуватися. пояснити і переконати - в цьому й полягає роль проекту «Безконтакт» та подібних до нього.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-06 10:02  
я переклав статтю, за якою озвучено відео, що нам надіслав Соломон Кейн. громадо, ознайомлюємося зі змістом і пропонуємо виправлення, якщо такі потрібні. текст доволі об'ємний, тож було б доречно розбити його різними підзаголовками, тож наразі це наше поточне завдання.
Чорновик перекладу:
Іноді трапляється так, що абсолютно очевидна тема, яка, за словами Шерлока Холмса, розкривається за час викурювання однієї трубки, перетворюється в якусь пришелепну епопею, яка нагадує процес бродіння дріжджів у вигрібній ямі сільського сортиру. Такою темою стала навіть не прийдешня заборона Московського патріархату або візового режиму з РФ, а заборона на доступ до чотирьох універсальних інструментів російської пропагандистської війни: «Вконтакте», «Однокласники» та інші. Здавалося б, коментарі до цієї події не потрібні як такі, бо і так всім все має бути ясно, аж ні, фахівці з російських зносин висувають версії, одна божевільніша за іншу, для критики цього кроку. Мовляв, це ― заважає спілкуванню з російськими друзями, яким можна доносити якісь думки і займатися іншими нісенітницями, саме в цих ресурсах. Ну що ж, на це можна відповісти щирим подивом, в плані наявності там друзів на четвертому році війни. Взагалі-то, на цьому вже можна ставити крапку. Мати друзів у країні, яка щодня вбиває наших співгромадян ― багато що прояснює, але, тим не менш, ми востаннє спробуємо внести ясність вже для зовсім своєрідних співгромадян, і поставимо на цьому крапку.

Отже, на самих «Однокласники» і «Вконтакте» гнівно пишуть про те, що Україна підло з ними вчинила і стверджують, що цей акт ― згортання свободи слова та інші такі нісенітниці. Мовляв, це нічим не спровоковані дії України. Добре, відштовхнемось від цих посилів і підемо далі. З'ясовувати ситуацію пропонуємо з простого тестового питання: чий Крим? Насправді, цей простий тест відразу і дуже багато розставляє по місцях. Наші співгромадяни можуть поставити це питання адміністрації згаданих ресурсів або своїм «друзям і однокласникам» з Російської Федерації. Відповідь очевидна? Ще друзі залишилися? Тоді переходимо до відповіді на це питання, у виконанні наших громадян, які «обурені». Так чий Крим? Якщо відповідь не збігається з тим, що дають російські «друзі», то тоді з'ясовуємо, скільки обшуків і арештів в Криму сталося тому, що ці соцмережі надають ФСБ будь-яку інформацію без судових запитів. Вірніше, ФСБ отримує інформацію в режимі реального часу. Саме керівництво цих мереж підтверджує, що працює з ФСБ в тому обсязі, який потрібен російській спецслужбі. Ще б вони не співпрацювали! Їх би миттю прикрили. Тобто ті українці, які називають себе патріотами, пробачили «Вконтакте» і «Однокласники» за те, що ті злили патріотів України, які залишилися в окупації? Ще раз: чий Крим?

Далі. Чомусь наші телепні вважають, що ось Порошенко прокинувся і ввів ці обмеження, невідомо навіщо. А тепер ― до фактів. Президент України підписав указ про санкції проти РФ, в тому числі і проти 4 інтернет ресурсів в понеділок. Це що, був односторонній і незрозуміло чим обґрунтований крок? В жодному разі, це була відповідна реакція України на оприлюднену 9 травня Путіним «Стратегію розвитку інформаційного суспільства до 2030 року». Концептуально це виглядає так, що Москва вирішила використати інтернет як зброю масового ураження з чітким поділом функцій між органами, на які він покладає обов'язок керувати (!!!) інтернетом. Кожен може особисто ознайомитися з текстом даного документа, ми ж прокоментуємо його словами самого Путіна:

«Інтернет не може бути місцем «розхристаної квазісвободи», де безконтрольно поширюється будь-яка інформація» ― Володимир Путін.

Згідно з цим документом, російський сегмент інтернету повинен бути зачищений від усього, що не відповідає лінії партії і уряду, перетворитися в моноліт і нести назовні «русскій мір» з усією духовно-скреповою ненавистю.

Щоб ні в кого не виникало ілюзій щодо того, наскільки по фен-шую Україна відреагувала на цей документ, наведемо всього два факти. Перший: НАТО офіційно заявило про те, що бачить цей крок керівництва України не в площині свободи слова, а в площині необхідних заходів безпеки. Другий факт полягає в тому, що реакція росіян на закриття їх чотирьох ресурсів відбувається на тлі тотального замовчування власних досягнень, а в Росії закритий доступ до 71 886 сайтів. Хвилиночку, коли там закрили сімдесят тисяч сайтів, по сотні щодня, то ні у кого не ворухнулося питання про свободу слова, про обмеження доступу до ресурсів та інше. Ніхто навіть не гавкнув. А ось закриття цих чотирьох смітників стало кінцем світу. Це ж чому?

Але повернімося до путінської концепції інформаційного суспільства. До 1 жовтня Міністерство зв'язку, ФСБ та інші структури мають розробити план заходів, які дозволять повністю контролювати російський сегмент інтернету в режимі реальномого часу. Що саме хочуть отримати російські спецслужби ― важко навіть уявити, зате є можливість поглянути на те, що вони мають зараз і що їх уже не влаштовує.

На скільки можна зрозуміти, контроль інтернету здійснює система, умовно розбита на дві частини. Перша з них відома як автоматизована система контролю трафіку «Ревізор». За даними Роскомнадзору, ця система розгорнута на технічних майданчиках 3684 провайдерів РФ і охоплює їхню 95% частку. У центральних регіонах Росії охоплення складає 100%. Ця система дозволяє отримувати доступ до будь-якого потоку інформації, відповідно, власники великих ресурсів, як ті ж «Вконтакте», «Однокласники» та інші, зобов'язані інтегрувати ці системи до своїх дата-центрів, з наданням алгоритмів шифрування й усього іншого. Фокус тут у тому, що ось цієї нісенітниці, пов'язаної з отриманням ордерів для доступу до інформації, немає як явища з 2013 року. Справа навіть не в тому, що в РФ демонтований блок конституційних прав і свобод людини і громадянина. Це в Росії проїхали набагато раніше, просто технічне виконання засобів збору інформації вже з самого початку інтегровано в обладнання провайдера і працює без його відома. Провайдера ніхто навіть не питає дозволу на доступ. Без уже встановленого обладнання збору інформації провайдер просто не працює. Те ж саме стосується і горезвісних «Однокласники», «Вконтакте», «Яндекс» та інших. Тобто, в самому їхньому ядрі вже є вбудований комплекс ФСБ, який дає доступ до будь-якого потоку інформації. Це значить, що цей комплекс є чорним ходом в будь-який комп'ютер і будь-який ресурс.

Але це ще не все, над «Ревізором» є якась оперативно-аналітична надбудова, умовно звана СОРМ-3. Це третя каденція СОРМ (система оперативно-розшукових заходів, що працює в третій каденції з 2014-го року. Грубо кажучи, «Ревізор» ― інструмент отримання доступу до інформації, а СОРМ ― інструмент маніпуляції нею. За різними даними, СОРМ ― умовна назва, а насправді, система має власну закриту назву. Так ось, СОРМ дозволяє збирати, групувати і класифікувати інформацію в режимі реального часу. Якщо мова йде про конкретний об'єкт спостереження, то вона збирає всю його мережеву активність, з фіксацією всіх його контактів. Оператори можуть не тільки пасивно збирати інформацію, а й легко вступати в контакт з потрібними людьми з-під конкретного облікового запису. Крім того, згадані вище програми, особливо сервіси «Яндекса», давно визначають розташування об'єкта через мобільні додатки. Тобто, кожен користувач цих програм повідомляє їм свою геолокацію, хоче він цього чи ні, ну і, звичайно ж, повідомляє телефонний номер мобільного пристрою, на якому він стоїть, щоб СОРМ підхопив ще й телефонний канал зв'язку і навіть отримав доступ до відеокамери пристрою.

Але система забезпечує і більш широкі функції, наприклад, одночасне відстеження тисяч інформаційних потоків, реагуючи на ключові слова, словосполучення або візуальні образи. Нерозумно вважати, що у контори не вистачить людей, щоб відстежити всіх. Нічого цього не потрібно. Контора пасе своїх клієнтів направлено, а СОРМ в автоматичному режимі просіює мільйони потоків даних, вишукуючи те, на що запрограмували. Ключові слова ― спрощене визначення, задаються алгоритми, в яких описані ті, кого слід шукати. Система невтомно і цілодобово обробляє масиви знятих даних і коли відбувається збіг потрібних критеріїв, починає збирати всю доступну інформацію про потрібний об'єкт і попереджає оператора про те, що виявлений новий об'єкт стеження.

Коротше кажучи, маючи ось такі підписки на ці додатки, ви гарантовано підсаджує в своє житло і навіть до своєї кишені російського шпигуна. Він про вас буде знати куди більше, ніж вам хотілося б і в потрібний момент, ця інформація може виявитися вкрай невигідною і може призвести до далекосяжних наслідків. Ми дивуємося, як росіянам вдається завербувати стільки народу, а дивуватися нема чому. Ми самі щодня розповідали їм про свої, не завжди чисті справи.

У всій цій історії є два ключових моменти, які слід розуміти з усією чіткістю.

Перше. Такі, або приблизно такі, системи спостереження ― не новина. Але зараз мова йде про конкретну систему «Ревізор» / СОРМ, яка працює на нашого противника і яку ми самі поселяємо на свої пристрої. Американцям не потрібні ваші інтимні пригоди або лівий заробіток. І німцям, і французам, навіть місцевим спецслужбам не до цього, а ось росіянам це потрібно і вони цим користуються щодня. Багатьом нашим військовим це коштувало життя і здоров'я. Вони могли просто вичистити свої телефони від «Вконтакте», «Однокласники», «Яндекс» та іншої гидоти ― і залишилися б живі, ще й не підставили б своїх товаришів по службі. На передку цю аксіому ввібрали з кров'ю і мізками. Цивільним це завжди доходить через інше місце.

І другий важливий момент. Для того, щоб мати таку можливість збирати інформацію, противнику потрібно мати доступ до тих серверів, де лежать бази даних служб, і клієнта на вашому пристрої. Тобто, сервери мають бути на їхній території, а ще краще, щоб і програмне забезпечення, з усіма алгоритмами шифрування, теж було російським. Усе! Далі все зробить робот.

Якщо і це пояснення до когось не дійде і знову якийсь розумник почне розповідати про те, що він в «Однокласниках» веде якусь контрпропаганду, беріть мокру ганчірку і лупіть його доти, доки в нього не проясниться в голові.

Ми будемо бачити наскрізь будь-якого, хто в коментарях напише подібні нісенітниці! Отже, чистимо свої пристрої і кулемети. Ворога ще не зламано!
чекаю 1 добу і відправляю на публікацію
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 23512

2017-06-06 14:29  
Virake написано:
в якусь пришелепну епопею

пришелепкувату якщо хотіли вжити це слово
Virake написано:
у вигрібній ямі сільського сортиру.

в нас немає слова "сартір".. назвіть сільської вбиральні чи сільського клозету
Virake написано:
«Вконтакте», «Однокласники» та інші.

якщо подаєте назву ресурсів мовою оригіналу то мало б бути "Одноклассники", "Вконтакте", якщо ж український переклад, то "Однокласники", "Вконтакті"
Virake написано:
відштовхнемось від цих посилів

посилань хоч і воно не дуже тут вписується... відштовхнемось від цієї думки (твердження, стереотипу) і підемо далі
Virake написано:
інтернет ресурсів

інтернет-ресурсів
Virake написано:
Ніхто навіть не гавкнув

доречніше було б "ніхто навіть не пискнув"
Virake написано:
в режимі реальномого часу

тут звичайна описка - реального
Virake написано:
За даними Роскомнадзору, ця система розгорнута на технічних майданчиках 3684 провайдерів РФ і охоплює їхню 95% частку.

не слухав оригінал, але якось не так ніби
охоплює їхню? може краще сказати - і охоплює 95 відсотків трафіку ?
Virake написано:
СОРМ (система оперативно-розшукових заходів

тоді СОРЗ або перекласти як система оперативно-розшукових методів
Virake написано:
Ворога ще не зламано!

ще не подолано

є ще пару нюансів в побудові речень, але ж це не художній текст, тому можна і так
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-06 15:56  
ssTAss написано:
пришелепкувату якщо хотіли вжити це слово
я хотів вжити прикметник від слова "пришелепа". мабуть, краще замінити на щось зовсім інше.
ssTAss написано:
в нас немає слова "сартір".. назвіть сільської вбиральні чи сільського клозету
виправлю на "нужник". це якось більше відповідає селу.
ssTAss написано:
не слухав оригінал, але якось не так ніби
охоплює їхню? може краще сказати - і охоплює 95 відсотків трафіку ?
там в оригіналі так само незрозуміло, про що йдеться. припускаю, автор мав на увазі відсоток провайдерів, охоплених тією системою.
ssTAss написано:
ще не подолано
може краще сказати "не розбито"? "подолано" якось не звучить.

все інше повиправляю.
ssTAss написано:
є ще пару нюансів в побудові речень, але ж це не художній текст, тому можна і так
та пишіть все. гірше точно не буде.
AndrewFG 
VIP


З нами з: 31.10.10
Востаннє: 29.10.24
Повідомлень: 458

2017-06-06 22:03  
Цікава стаття, ось мої 5 копійок. Ґречно прошу автора прийняті мої зауваження.

Цитата:
то ні у кого не ворухнулося питання про свободу слова
Щось такого я ніколи не чув в українській мові

Цитата:
Контора пасе своїх клієнтів направлено
Може краще 'стежить за своїми клієнтами цілеспрямовано', бо пасти можна худобу

Цитата:
Він про вас буде знати куди більше
Він про вас знатиме значно більше (куда более - надто російською)

Цитата:
На передку цю аксіому ввібрали
На передовій (передок - суто російський термін)

Цитата:
Порошенко прокинувся і ввів ці обмеження
Порошенко міг прокинутися і ввести своїй Марині, а обмеження можна ВПРОВАДИТИ Happy
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-06 22:59  
дякую за зауваження - я внесу їх і опублікую статтю найближчим часом.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 23512

2017-06-06 23:38  
AndrewFG написано:
Порошенко міг прокинутися і ввести своїй Марині, а обмеження можна ВПРОВАДИТИ

дурню пишете
ще скажіть що не "прошу сісти", а "присісти", як там у вас на молодіжному жаргоні
http://sum.in.ua/s/vvodyty
впроваджувати можна якусь ідею, інновацію, а санкції якраз вводять
якщо і писати запропоноване Вами слово, то запроваджувати
щодо пасе і передок, так це сленгові слова військових, тому можна і залишити, а можна і так як Ви кажете... на розсуд автора
за "значно більше" погоджуюся
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-07 00:13  
правки вніс, навіть сам дещо виправив.
остаточний варіант:
Іноді трапляється так, що абсолютно очевидна тема, яка, за словами Шерлока Холмса, розкривається за час викурювання однієї трубки, перетворюється на якусь дурнувату епопею, що нагадує процес бродіння дріжджів у вигрібній ямі сільського нужника. Такою темою стала навіть не прийдешня заборона Московського патріархату або візового режиму з РФ, а заборона на доступ до чотирьох універсальних інструментів російської пропагандистської війни: «Вконтакте», «Одноклассники» та інші. Здавалося б, коментарі до цієї події не потрібні як такі, бо і так всім все має бути ясно, аж ні, фахівці з російських зносин висувають версії, одна божевільніша за іншу, для критики цього кроку. Мовляв, це ― заважає спілкуванню з російськими друзями, яким можна доносити якісь думки і займатися іншими нісенітницями, саме в цих ресурсах. Ну що ж, на це можна відповісти щирим подивом, в плані наявності там друзів на четвертому році війни. Взагалі-то, на цьому вже можна ставити крапку. Мати друзів у країні, яка щодня вбиває наших співгромадян ― багато що прояснює, але, тим не менш, ми востаннє спробуємо внести ясність вже для зовсім своєрідних співгромадян, і поставимо на цьому крапку.

Отже, на самих «Одноклассники» і «Вконтакте» гнівно пишуть про те, що Україна підло з ними вчинила і стверджують, що цей акт ― згортання свободи слова та інші такі нісенітниці. Мовляв, це нічим не спровоковані дії України. Добре, відштовхнемось від цих тверджень і підемо далі. З'ясовувати ситуацію пропонуємо з простого тестового питання: чий Крим? Насправді, цей простий тест відразу і дуже багато розставляє по місцях. Наші співгромадяни можуть поставити це питання адміністрації згаданих ресурсів або своїм «друзям і однокласникам» з Російської Федерації. Відповідь очевидна? Ще друзі залишилися? Тоді переходимо до відповіді на це питання, у виконанні наших громадян, які «обурені». То чий Крим? Якщо відповідь не збігається з тим, що дають російські «друзі», то тоді з'ясовуємо, скільки обшуків і арештів в Криму сталося тому, що ці соцмережі надають ФСБ будь-яку інформацію без судових запитів. Вірніше, ФСБ отримує інформацію в режимі реального часу. Саме керівництво цих мереж підтверджує, що працює з ФСБ в тому обсязі, який потрібен російській спецслужбі. Ще б вони не співпрацювали! Їх би миттю прикрили. Тобто, ті українці, які називають себе патріотами, пробачили «Вконтакте» і «Одноклассники» за те, що ті злили патріотів України, які залишилися в окупації? Ще раз: чий Крим?

Далі. Чомусь наші телепні вважають, що ось Порошенко прокинувся і запровадив ці обмеження, невідомо навіщо. А тепер ― до фактів. Президент України підписав указ про санкції проти РФ, в тому числі і проти чотирьох інтернет-ресурсів у понеділок. Це що, був односторонній і незрозуміло чим обґрунтований крок? В жодному разі, це була відповідна реакція України на оприлюднену 9 травня Путіним «Стратегію розвитку інформаційного суспільства до 2030-го року». Концептуально це виглядає так, що Москва вирішила використати інтернет як зброю масового ураження з чітким поділом функцій між органами, на які він покладає обов'язок керувати (!!!) інтернетом. Кожен може особисто ознайомитися з текстом даного документа, ми ж прокоментуємо його словами самого Путіна:

«Інтернет не може бути місцем «розхристаної квазісвободи», де безконтрольно поширюється будь-яка інформація» ― Володимир Путін.

Згідно з цим документом, російський сегмент інтернету повинен бути зачищений від усього, що не відповідає лінії партії і уряду, перетворитися в моноліт і нести назовні «русскій мір» з усією духовно-скреповою ненавистю.

Щоб ні в кого не виникало ілюзій про те, наскільки по фен-шую Україна відреагувала на цей документ, наведемо всього два факти. Перший: НАТО офіційно заявило про те, що бачить цей крок керівництва України не в площині свободи слова, а в площині необхідних заходів безпеки. Другий факт полягає в тому, що реакція росіян на закриття їх чотирьох ресурсів відбувається на тлі тотального замовчування власних досягнень, а в Росії закритий доступ до 71 886 сайтів. Хвилиночку, коли там закрили сімдесят тисяч сайтів, по сотні щодня, то ні у кого не виникло питання про свободу слова, про обмеження доступу до ресурсів та інше. Ніхто навіть не пискнув. А ось закриття цих чотирьох смітників стало кінцем світу. Це ж чому?

Але повернімося до путінської концепції інформаційного суспільства. До 1 жовтня Міністерство зв'язку, ФСБ та інші структури мають розробити план заходів, які дозволять повністю контролювати російський сегмент інтернету в режимі реального часу. Що саме хочуть отримати російські спецслужби ― важко навіть уявити, зате є можливість поглянути на те, що вони мають зараз і що їх уже не влаштовує.

На скільки можна зрозуміти, контроль інтернету здійснює система, умовно розбита на дві частини. Перша з них відома як автоматизована система контролю трафіку «Ревізор». За даними Роскомнадзору, ця система розгорнута на технічних майданчиках 3684 провайдерів РФ, охоплюючи в цілому 95%. У центральних регіонах Росії охоплення складає 100%. Ця система дозволяє отримувати доступ до будь-якого потоку інформації, відповідно, власники великих ресурсів, як ті ж «Вконтакте», «Одноклассники» та інші, зобов'язані інтегрувати ці системи до своїх дата-центрів, з наданням алгоритмів шифрування й усього іншого. Фокус тут у тому, що ось цієї нісенітниці, пов'язаної з отриманням ордерів для доступу до інформації, немає як явища з 2013-го року. Справа навіть не в тому, що в РФ демонтований блок конституційних прав і свобод людини і громадянина. Це в Росії проїхали набагато раніше, просто технічне виконання засобів збору інформації вже з самого початку інтегровано в обладнання провайдера і працює без його відома. Провайдера ніхто навіть не питає дозволу на доступ. Без уже встановленого обладнання збору інформації провайдер просто не працює. Те ж саме стосується і горезвісних «Одноклассники», «Вконтакте», «Яндекс» та інших. Тобто, в самому їхньому ядрі вже є вбудований комплекс ФСБ, який дає доступ до будь-якого потоку інформації. Це значить, що цей комплекс є чорним ходом в будь-який комп'ютер і будь-який ресурс.

Але це ще не все, над «Ревізором» є якась оперативно-аналітична надбудова, умовно звана СОРМ-3. Це третя каденція СОРМ (система оперативно-розыскных мероприятий / система оперативно-розшукових заходів), що працює в третій каденції з 2014-го року. Грубо кажучи, «Ревізор» ― інструмент отримання доступу до інформації, а СОРМ ― інструмент маніпуляції нею. За різними даними, СОРМ ― умовна назва, а насправді, система має власну, закриту назву. Так ось, СОРМ дозволяє збирати, групувати і класифікувати інформацію в режимі реального часу. Якщо мова йде про конкретний об'єкт спостереження, то вона збирає всю його мережеву активність, з фіксацією всіх його контактів. Оператори можуть не тільки пасивно збирати інформацію, а й легко вступати в контакт з потрібними людьми з-під конкретного облікового запису. Крім того, згадані вище програми, особливо сервіси «Яндекса», давно визначають розташування об'єкта через мобільні додатки. Тобто, кожен користувач цих програм повідомляє їм свою геолокацію, хоче він цього чи ні, ну і, звичайно ж, повідомляє телефонний номер мобільного пристрою, на якому він стоїть, щоб СОРМ підхопив ще й телефонний канал зв'язку і навіть отримав доступ до відеокамери пристрою.

Але система забезпечує і більш широкі функції, наприклад, одночасне відстеження тисяч інформаційних потоків, реагуючи на ключові слова, словосполучення або візуальні образи. Нерозумно вважати, що у контори не вистачить людей, щоб відстежити всіх. Нічого цього не потрібно. Контора відстежує своїх клієнтів направлено, а СОРМ в автоматичному режимі просіює мільйони потоків даних, вишукуючи те, на що запрограмували. Ключові слова ― спрощене визначення, задаються алгоритми, в яких описані ті, кого слід шукати. Система невтомно і цілодобово обробляє масиви знятих даних і коли відбувається збіг потрібних критеріїв, починає збирати всю доступну інформацію про потрібний об'єкт і попереджає оператора про те, що виявлено новий об'єкт стеження.

Коротше кажучи, маючи ось такі підписки на ці додатки, ви гарантовано підсаджує в своє житло і навіть до своєї кишені російського шпигуна. Він про вас буде знати значно більше, ніж вам хотілося б і в потрібний момент, ця інформація може виявитися вкрай невигідною і може призвести до далекосяжних наслідків. Ми дивуємося, як росіянам вдається завербувати стільки народу, а дивуватися нема чому. Ми самі щодня розповідали їм про свої, не завжди чисті справи.

У всій цій історії є два ключових моменти, які слід розуміти з усією чіткістю.

Перше. Такі, або приблизно такі, системи спостереження ― не новина. Але зараз мова йде про конкретну систему «Ревізор» / СОРМ, яка працює на нашого противника і яку ми самі поселяємо на свої пристрої. Американцям не потрібні ваші інтимні пригоди або лівий заробіток. І німцям, і французам, навіть місцевим спецслужбам не до цього, а ось росіянам це потрібно і вони цим користуються щодня. Багатьом нашим військовим це коштувало життя і здоров'я. Вони могли просто вичистити свої телефони від «Вконтакте», «Одноклассники», «Яндекс» та іншої гидоти ― і залишилися б живі, ще й не підставили б своїх товаришів по службі. На передовій цю аксіому ввібрали з кров'ю і мізками. Цивільним це завжди доходить через інше місце.

І другий важливий момент. Для того, щоб мати таку можливість збирати інформацію, противнику потрібно мати доступ до тих серверів, де лежать бази даних служб, і до клієнта на вашому пристрої. Тобто, сервери мають бути на їхній території, а ще краще, щоб і програмне забезпечення, з усіма алгоритмами шифрування, теж було російським. Усе! Далі все зробить робот.

Якщо і це пояснення до когось не дійде і знову якийсь розумник почне розповідати про те, що він в «Одноклассники» веде якусь контрпропаганду, беріть мокру ганчірку і лупіть його доти, доки в нього не проясниться в голові.

Ми будемо бачити наскрізь будь-якого, хто в коментарях напише подібні нісенітниці! Отже, чистимо свої пристрої і кулемети. Ворога ще не подолано!
AndrewFG 
VIP


З нами з: 31.10.10
Востаннє: 29.10.24
Повідомлень: 458

2017-06-07 10:02  
ssTAss
Як знаєш, я не філолог, написав згідно зі своїм мовним відчуттям.

І як військовий сленг стосується інтернет-технологій??? Це я про 'пасе'. Уявляю, сидять наші солдати в окопі на Донбасі і один такий: "Контора пасе своїх клієнтів направлено, а СОРМ в автоматичному режимі просіює мільйони потоків даних.." Теж не пиши дурню, будь-ласка.

А посилання на СУМ не завжди є добрим джерелом - 70-і роки в СРСР - роки штучного зближення української та російської. Подивись на самі джерела в словнику - з 50-х і 60-х років. Бажаю гарного дня.

P.S. З цими різними сленгами та потураннями українська мова далі сприйматиметься як діалект московської.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-06-07 14:45  
ВКонтакте втратив 3,7 млн українських користувачів, - Gemius
http://espreso.tv/news/2017/06/07/quotvkontaktequot_vtatyv_3_7_mln_ukrayinskykh_korystuvachiv_a_quotodnoklassnykyquot_2_6_mln_gemius
VaultDweller 
VIP


З нами з: 03.06.14
Востаннє: 31.10.24
Повідомлень: 387

2017-06-08 05:34  
Шерлок Голмс же жHappy
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 915

2017-06-08 06:33  
AndrewFG написано:
А посилання на СУМ не завжди є добрим джерелом - 70-і роки в СРСР - роки штучного зближення української та російської. Подивись на самі джерела в словнику - з 50-х і 60-х років.

Тоді спостерігалося штучне зближення, нині — не надто успішне штучне віддалення. Що не набагато краще: і русизм, і гіперкорекція є результатом мислення російською, просто в одному випадку русизм безпосередньо копіюється/калькується в українську мову, тоді як у другому людина постійно озирається, як це буде в російській, і підбирає не найтиповіший для української мови варіант, що найточніше передає потрібний зміст, а просто бере слово, найменш схоже на російське (навіть якщо воно тут незовсім доречне). Тобто, це ті ж русизми, тільки навиворіт.

У будь-якому разі, в 70-ті чи 50-ті роки ще було живе покоління, що пам'ятало часи до радянської русифікації, якого зараз із нами нема. Якщо тоді ще була живою чиста українська мова, як вона має бути, то нині ми бачимо її виключно крізь призму русифікації й гіперкорекції.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-08 12:03  
VaultDweller написано:
Шерлок Голмс же ж
згоден. вже відправив на публікацію, але спробую виправити.
AndrewFG 
VIP


З нами з: 31.10.10
Востаннє: 29.10.24
Повідомлень: 458

2017-06-08 14:04  
Python
Амінь.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 23512

2017-06-09 19:16  
урок ненависті від Корча

спитаєте, а до чого тут фкантахтє? подивіться, тоді, думаю, таке питання не виникне
це стосується здебільшого тих, хто толерує тих, хто сидить фкантахтє (і не тільки) і байдуже з якою метою
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-06-09 21:44  
Ого, weua несподівано ожив. Щось у лісі здохло.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-09 22:01  
ssTAss написано:
урок ненависті від Корча

спитаєте, а до чого тут фкантахтє? подивіться, тоді, думаю, таке питання не виникне
це стосується здебільшого тих, хто толерує тих, хто сидить фкантахтє (і не тільки) і байдуже з якою метою
дуже хороший урок - і про заборону цих соцмереж він якраз безпосередньо згадує на відео. пан Корчинський взагалі багато чого цікавого і корисного понарозповідав за останні кілька років. щкода, що через його підмочену репутацію його мало хто слухає.

щодо самого відео - чудово все сказав. тільки трохи незрозуміло, яким боком пам'ять про Сталіна стосується пам'яті про якогось радянського співака. ну і про "снобів" дивно - не знаю, хто як, а мені росіянина з "синдромом вахтера" уявити легше, ніж українця.
kll1 
Забанено
Забанено


З нами з: 13.06.16
Востаннє: 04.06.18
Повідомлень: 271

2017-06-09 22:10  
ssTAss написано:
урок ненависті від Корча

Цe тa пpocтитуткa, щo paзoм із вітpeнчиxoю бopoлacь із HATO?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2017-06-09 22:29  
так, це дуже неоднозначна особистість. якщо вірити Вікіпедії, то він ще й у "Міжнародному євразійському рухові" деякий час був, разом із Вітренко і Дугіним (так-так, тим самим Дугіним). цікаво було б від нього почути, як це в'яжеться з тим фактом, що він одним із перших пішов на фронт у 2014-му році, а зараз так яро закликає поривати із кацапами. шкода, що до нас доходять тільки уривки його промов і скупі згадки у ЗМІ.
tecumseh 
Свій


З нами з: 29.05.17
Востаннє: 25.06.17
Повідомлень: 102

2017-06-09 22:35  
якщо вже пан Virake туткай офтоп розводить, то мені сам чорт наказав

Virake написано:
шкода, що до нас доходять тільки уривки його промов

ось цікавий уривочок:
"я стану католиком, коли папа стане католиком" (с) корчинський
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 23512

2017-06-09 22:42  
kll1 написано:
Цe тa пpocтитуткa

та сама
а ще вона щось там з дугіним мала))
але зараз не про це, просто гляньте відео
тема про безфкантахтє, а не про політичну проституцію Корча

щодо самої теми - так, тішить, що за всіма даними кількість користувачів кацапських ресурсів зменшилась, але сумно те, що на це вплинула не їхня свідомість, а заборона. Отже, до нашого народу не можна "на розум", треба тільки батогом. От скільки віртусу чи непитущому казали, що фкантахтє це зло - дійшло? ні, треба було щоб аж на державному рівні це вирішували. Дивина... а ще кажуть жи гомо є сапієнс.. брехня, гомо є більше деменс ніж сапієнс)
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 37, 38, 39  наступна