Проект «Безконтакт»

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 37, 38, 39  наступна
Автор Повідомлення
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-05-28 20:15  
Підбиваючи підсумки, зауважимо, що кацапському "фкантахтє" завдано удару, що безумовно тішить.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2874

2017-05-28 20:27  
Python написано:

Вам дивитися порнуху релігія не дозволяє? А з якого століття ви пишете?

На ВК, до речі, розгул порно був досить давно, потім прикрутили гайки (або я не знаю, де її там шукати)

Та мені то байдуже. Я знаю інші сайти, де того добра вистачає. А от для багатьох це стало прямо трагедією. Де ж їм тепер бідненьким його дивитися.
На вк нічого не змінилося в тому плані. Там коли шукаєш відео можна прибрати галочку біля напису безпечний пошук (здається так воно називається) і доступ до темного сектору відео в вк відкриється.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-28 20:45  
А я все ще ностальгую за часами, коли порнуху можна було вільно качати з інфостора...

Додано через 11 хвилин 6 секунд:

Cleaf написано:
кацапському "фкантахтє" завдано удару, що безумовно тішить.

Тішило б, якби перед цим ми не спостерігали регулярних ударів по топових українських ресурсах.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-05-28 20:48  
Python написано:
Тішило б, якби перед цим ми не спостерігали регулярних ударів по топових українських ресурсах.

Йдеться про екс та інфостор? Більше начебто нічого не чіпали.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-28 20:56  
Cleaf написано:
Йдеться про екс та інфостор? Більше начебто нічого не чіпали.

Схоже, ви взагалі не стежите за подіями в уанеті.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 23220

2017-05-28 20:59  
Python написано:
українською аудиторією з правильним світоглядом.

немає українців з правильним чи неправильним світоглядом (хто його має визначати який правильний, а який ні?)
є просто українці і є кацапи... і поляки, і німці, і т.д.
але нас чомусь завше тягне до кацапського - аська, вк, жж, вайбер, телєграм... ну не можемо би без них хоч ти трісни
і це при тому що всі користуються або своїм, або загальновідомим, а нам подавай савєцкоє
спробуйте комусь сказати, щоб подзвонив на вотсап... що? самі не знаєте? а вайбер? о, так одразу все зрозуміло... хохли ми і слава совку, що так змінив нашу свідомість
і "тусуватись" нам зрозуміліше і приємніше на кінапоіскє, а не імдб, фкантахтє, а не на фейсі і т.п.
і справа зовсім не в зручності інтерфейсу чи функціональності (бо все кацапське просто дикий штамп з гамериканського чи іншого), а в "мишебратьях"
спитаєте, як це викорінити? не знаю... знав би, то б спробував зробити
єдиний реальний спосіб нмд це так, як зробив совок - розстрілами, силою, виселенням, але це не пройде в теперішній час, та й занадто багато смороду буде в світі. А вплинути на свідомість, достукатись до розуму марно, бо якби вони були б, то не творили б ми цього. Скажете, а як ж революція гідності? Відкрию Вам маленький секрет - більшість жителів України (свідомо так написав, а не українців) не хоче ні в яку Європу... вони хочуть зробити тут расєю, але без ху*ла, такий собі, "демократичний" варіант кацапстану і "нє важна на каком язикє, ліш би чєлавєк бил би харошім"

але не все так погано, ні, просто українцям варто агресивніше захищати своє - мову, землю, інформаційний простір.. і то значно агресивніше, без жодних винятків і поблажок
на деякий час забути про толерантність, демократію, "вседозволеність" і побудувати нормальну державу, а не чекати, що це зроблять за нас жиди, олігархи чи американці

ще одне, ви десь чули, щоб цитували словацькі чи чорногорські ЗМІ? чи розповідали про якогось хорватського співака, з ким він одружився чи подібне? дуже мало польські новини проскакують і то в плані Волині і українсько-польських стосунків
а кацапські? повно.. на всіх сайтах (і ЗУ не виняток) і газетах
одним з нюансів "чому" є кирилиця... напевно, перехід на латинку це б змінив, бо в української мови значно більше спільного з польською чи словацькою, аніж з кацапською, але це буде виглядати як ще одна здача кацапстану - віддали назву, історію, території, мову, а тепер і графічне подання цієї мови
тому ставаймо сильнішими і боронімо де тільки можна своє, пишіть всюди українською і не розумійте кацапську.. так ми хоча б спробуємо відійти від снг і стати незалежною державою
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-05-28 21:03  
Python написано:
Схоже, ви взагалі не стежите за подіями в уанеті.

За котрими саме?
ssTAss написано:
українцям варто агресивніше захищати своє - мову, землю, інформаційний простір.. і то значно агресивніше, без жодних винятків і поблажок

Логічно.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-28 21:10  
ssTAss написано:
але нас чомусь завше тягне до кацапського - аська, вк, жж, вайбер, телєграм...

Технічно, аську придумали в Ізраїлі, ЖЖ — в Америці. Телеграм у самій Росії ризикує потрапити під заборону — через небажання його засновника ділитися даними користувачів із спецслужбами.
ЕНЕЙ.12 
VIP


З нами з: 18.11.13
Востаннє: 23.02.22
Повідомлень: 1002

2017-05-28 21:33  
ssTAss
Цитата:
lj Wink (2)
не можемо ми без кацапського.. "мишебратья"

От тепер зрозумів, і гугл так показував, а то якась незрозуміла "жж"!))
Цитата:
немає українців з правильним чи неправильним світоглядом (хто його має визначати який правильний, а який ні?)
є просто українці і є кацапи... і поляки, і німці, і т.д.

А ще, такі улюблені тими кацапами, хохли, ну прямо "ідеальний матеріал", для вливання всього того лайна!
Python
Цитата:
згодом перекуплений російською компанією. Населений нині переважно росіянами, тому містить російську пропаганду.

Ну й чим він кращий той lj???
Цитата:
Але погодьтесь, було б круто викупити його в москалів і заселити українською аудиторією з правильним світоглядом.

Питання, а не дешевше (простіше) таки зробити щось своє, таке, щоб москлятиною і не пахло?!?
Цитата:
російська молодь жваво робить майбутніх російських солдат. Створення позитивного іміджу країни, як-не-як.

Ті, що в основному, дивляться порно, "роблять" прибутки виробникам серветок та засобів для прання)))))
А про імідж взагалі - без коментарів)
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-28 21:36  
ssTAss написано:
одним з нюансів "чому" є кирилиця... напевно, перехід на латинку це б змінив, бо в української мови значно більше спільного з польською чи словацькою, аніж з кацапською, але це буде виглядати як ще одна здача кацапстану - віддали назву, історію, території, мову, а тепер і графічне подання цієї мови

Саме так це й виглядатиме. Крім того, це завдало б удару і по самій українській мові — адже тоді для наступного покоління стане проблемою читати українські книжки, видані до реформи, а старше не зможе читати новини українською. Враховуючи, що українські видавці здебільшого нічого не друкують українською, слід очікувати, що українські латинографічні видання також будуть дефіцитом. Ймовірно, українська мова після такої реформи стане здавати позиції на власній території не лише перед російською мовою, а й перед англійською.

Проблема насправді не в графіці української мови, а в завеликій кількості російськомовних громадян. Навіть якщо офіційно буде впроваджено українську латинку, вся ця публіка продовжуватиме вчити російську мову разом з російською кирилицею (і дико реготатиме, бачачи українські кириличні тексти — адже української кирилиці вони тепер не знатимуть). Зрозуміло, що депортувати їх з України можна лише в солодких фантазіях про чемодан-вокзал-Росію, тому єдиний раціональний варіант — асимілювати їх. Для чого, знову ж, нічого по-справжньому не робиться. Латиниця чи глаголиця, можливо, трохи загальмувала б русифікацію там, де українська мова домінує, але лише посилила б русифікацію там, де в російської мови є деяка перевага — у т.ч., в українській столиці.
ЕНЕЙ.12 
VIP


З нами з: 18.11.13
Востаннє: 23.02.22
Повідомлень: 1002

2017-05-28 21:40  
ssTAss
Цитата:
пишіть всюди українською і не розумійте кацапську..

Ох як це непросто, навіть в себе дома...!(( А раніше, так взагалі було...!
Та все одно, в роботі, в побуті, а особливо там де я "замовляю", обов'язково тисну, і знаєте результат таки є, нехай і маленький, та все ж, для однієї людини видимий!!!

Додано через 3 хвилини 20 секунд:

Python
Цитата:
а в завеликій кількості російськомовних громадян.

Омоскалених хохлів, або ж самих москалів, тут толерантність зайва!!!)
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-28 23:14  
ЕНЕЙ.12 написано:

Ті, що в основному, дивляться порно, "роблять" прибутки виробникам серветок та засобів для прання)))))

А про імідж взагалі - без коментарів)

В цивілізованих країнах, де порнографія офіційно дозволена, вони роблять прибутки, в першу чергу, порностудіям. Котрі, до речі, активно працевлаштовують українок (якщо взяти студії назразок Sex-Art, там мало не в половини моделей origin: Ukraine). Тобто, можна припустити, деяка невелика частина цих прибутків повертається в Україну. Це якщо розглядати порно виключно з господарчої точки зору.

Про позитивний імідж країни, звичайно, це був жарт. Проте, як відомо, найбільш збочене порно виробляється в країнах, де також випускають найкращі автомобілі. Тобто, певна кореляція існує Happy

З точки зору глядача, порнографія — це просто ще один спосіб покращення настрою. Факт лишається фактом: українських ресурсів, куди люди масово ходять не в справах і не по чергову дозу негативу з новин, а просто для настрою, майже нема.

Додано через 4 хвилини 22 секунди:

ЕНЕЙ.12 написано:
Омоскалених хохлів, або ж самих москалів, тут толерантність зайва!!!)

Називайте їх як хочте, але без чіткої стратегії перетворення їх на справжніх українців усі ці ігри з назвами — різновид моральної мастурбації.

Додано через 39 хвилин 39 секунд:

ssTAss написано:

ще одне, ви десь чули, щоб цитували словацькі чи чорногорські ЗМІ? чи розповідали про якогось хорватського співака, з ким він одружився чи подібне? дуже мало польські новини проскакують і то в плані Волині і українсько-польських стосунків

а кацапські?

З одного боку — так, ми надто мало контактуємо з іншими слов'янами й надто мало знаємо про їхнє життя, в той час як здебільшого знаємо російську мову й маємо змогу повністю зануритись у російський інформпростір. З другого, грає роль і кількість. Наприклад, усіх південних слов'ян разом буде менше, ніж українців. Українська мова — третя за кількістю носіїв серед слов'янських, після неї йде сербо-хорватська, перед нею з невеликим випередженням — польська. При тому, що половина слов'ян у світі говорять російською. Очевидно, що Росія здатна створити більше інформаційного продукту, ніж усі решта.

Цікаво, до речі, чи багато знають хорвати, чехи, болгари про Україну?
ЕНЕЙ.12 
VIP


З нами з: 18.11.13
Востаннє: 23.02.22
Повідомлень: 1002

2017-05-28 23:59  
Цитата:
Називайте їх як хочте, але без чіткої стратегії перетворення їх на справжніх українців

По-перше, вирішення будь-якої проблеми (питання), починається з визначень, означень (назв) і вже потім чіткої стратегії дій щодо...! Тому назва і визначення, в цьому питанні, грає далеко не останню роль..., погоджуюсь, що стратегія і дії, як такі, відсутні на державному рівні!((
По-друге, "як з лайна можна зліпити людину", навіть по Біблії була земля чи глина..., а якщо серйозно, то більшість з них так і помре НЕукраїнцями, а акцент потрібно робити на нові покоління, тих хто ще остаточно не сформувався (підлітки), та тих хто ще не деградував остаточно (не омоскалився на смерть), решту ж потрібно "загнати" в звичне для них, і не давати їм "підняти голову", звісно ж обмежуючи доступ до москальської пропаганди, та даючи можливість "єсть калбасу і пить піво по виходних"...
Хоча це так лише припущення, й дуже узагальнені, на практиці все Набагато складніше...!!!

Цитата:
Українська мова — третя за кількістю носіїв серед слов'янських, після неї йде сербо-хорватська, перед нею з невеликим випередженням — польська.

А яка ж тоді перша, хоч не москальська, мабуть з дуже "авторитетних джерел"???))
Тю. так москалі ж не слов'яни, чи Ви не знали, а те що вони "вхопили" старослов'янську, а потім зґвалтували і засмітили її своїм фінським наріччям та тюркськими мовами, не робить ні москальську слов'янською, а ні самих фіно-татарів (та інші народності, що там мешкають) - слов'янами!!!)))

Цитата:
так, ми надто мало контактуємо з іншими слов'янами й надто мало знаємо про їхнє життя

Тут потрібен взаємний підхід, адже обидві сторони повинні цікавитися, хоча на рівні звичайних людей потрібно починати ширше...
Цитата:
Цікаво, до речі, чи багато знають хорвати, чехи, болгари про Україну?

А де Ви загубили словаків та сербів, чи вони таки знають, на Вашу думку, і чому болгари (вони що стали слов'янами)???
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2017-05-29 00:16  
це тема про бойкот "Вконтакте". всі сторонні обговорення, про етнічні зв'язки, порнографію та інше - для цього створюйте власні теми.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-29 00:56  
Цікаво, до речі, уявити міжслов'янську соцмережу, де технічно унеможливлено писати російською й англійською. Не тому що російська «неслов'янська», а щоб виключити спілкування між слов'янами через посередництво міжнародних мов.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 27.04.24
Повідомлень: 23220

2017-05-29 01:10  
Virake написано:
це тема про бойкот "Вконтакте".

так, так, звісно, але проблема значно глибша, ніж заборона якогось недолугого фкантахтє
от ніби і правильне рішення (чого варте тільки крики вати в мережі, хоча б за це пороху вдячний), але воно має бути в комплексі
без бойкоту кацапського бізнесу, закриття кордонів, виставлення нот протесту кацапстану, закриття кацапських посольств, шкіл, представництв це все виглядає як пшик... гарний передвиборчий (?) пшик
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-29 01:15  
Цитата:
А де Ви загубили словаків та сербів, чи вони таки знають, на Вашу думку, і чому болгари (вони що стали слов'янами)???
Мені лінь перелічувати увесь список від росіян до лужичан. В лінгвістичному плані — так, усі вони слов'яни (нас цікавить взаємозрозумілість мов, а не належність їх носіїв до гіпотетичної слов'янської раси). Тюркомовні булгари в історії Болгарії грали приблизно таку ж роль, як литовці в Великому Князівстві Литовському (від яких назва «литвини» перейшла до білорусів), або як скандинавське плем'я, назва якого (що звучала приблизно як Русь) перейшла до слов'ян, якими вони правили (проте, фіни та естонці й досі словом Rootsi називають Швецію, а не Росію).
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2017-05-29 01:24  
ssTAss, якщо ви знаєте, що треба робити, то напишіть про це статтю. від того часу, як я створив цю тему, в ній уже декілька людей написали про те, що наші дві статті їх переконали покинути "Вконтакте" - і це було ще до будь-яких урядових заборон. це доказ того, що зусилля навіть невеликої, але зосередженої групи людей може щось змінити. тож, як то кажуть, прапор в руки і - вперед.
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-29 01:50  
Цитата:
По-перше, вирішення будь-якої проблеми (питання), починається з визначень, означень (назв) і вже потім чіткої стратегії дій щодо...!
Але якщо все зводиться до назв, а якась осмислена стратегія в проекті відсутня, то ми отримуємо не вирішення проблеми, а щось ближче до рукоблудства. Байдуже, чи намагатися перейменувати їх усіх в українців, чи називати клятими хохломоскалями, чи ще якось — це все ігри з назвами, що не йдуть далі наших фантазій, тоді як сутність, для якої ми вигадуємо нові й нові імена, не змінюється, а хіба що перейменовується.
Цитата:
По-друге, "як з лайна можна зліпити людину"
Як мінімум, треба розібратися, чому «люди» так охоче переліплюються на «лайно», і спробувати створити аналогічні стимули для зворотнього перетворення. Очевидно, що номінальне перейменування української мови на «державну» чи «рідну» для них таким стимулом не є, а тому див. вище про мастурбацію. Люди російщаться, бо російська дає їм доступ до різноманітної інформації, а також є атрибутом належності до міського соціуму (який стоїть ієрархічно вище, ніж україномовне село). Якщо українцеві дати українською мовою все те, що він змушений читати/слухати російською й англійською, і якщо українська мова сприйматиметься як мова еліти, то в нього не залишиться причин переходити на російську мову.
ЕНЕЙ.12 
VIP


З нами з: 18.11.13
Востаннє: 23.02.22
Повідомлень: 1002

2017-05-29 03:36  
Цитата:
Мені лінь перелічувати увесь список від росіян до лужичан. В лінгвістичному плані — так, усі вони слов'яни (нас цікавить взаємозрозумілість мов, а не належність їх носіїв до гіпотетичної слов'янської раси). Тюркомовні булгари в історії Болгарії грали приблизно таку ж роль, як литовці в Великому Князівстві Литовському (від яких назва «литвини» перейшла до білорусів), або як скандинавське плем'я, назва якого (що звучала приблизно як Русь) перейшла до слов'ян, якими вони правили (проте, фіни та естонці й досі словом Rootsi називають Швецію, а не Росію).

Тут таки не тема історії..., хоча в іншій можна було б дискутувати, впевнений що не мало б людей долучилося, тому давайте не так далеко відхилятися від даної теми, на прохання автора Virake )

Цитата:
і спробувати створити аналогічні стимули для зворотнього перетворення.

Це довгий, і не зовсім "прямий" процес, щось типу харчового ланцюга..., а вірніше майже не можливий, з тими, хто вже "на останніх та передостанніх стадіях"))
От подивимося, на прикладі того ваткантакта, скільки таки "лізтиме" туди, всіма обхідними шляхами, за черговою "порцією лайна" в голову...
Живий приклад: дівчинці-ватніце (студентці) прийшов штраф (ще в преші дні заборони), за те що лазила у "такой радной ваткантакт", щось приблизно 1000-1500 грн (звісно ж розумні люди знали, що більш за все це банальне шахрайство), воно ж заплатило, і сказало "больше нє буду...", а потім коли таки допетрало, що її розвели, і звичайних людей, ніхто не штрафує, то видало щось типу - "мнє нє жалка што я заплатіла штраф (ватно-кінчене створіння, який нахрін штраф...), главноє я снова магу пользаваться..., мнє уже і інструкцию прислалі..., шоби снова нє аштрафавалі"... - питання ЯК ТАКЕ ЛАЙНО знову перетворити на людину!!?? Це реальна історія, мені навіть показували наживо, "оте" створіння, вибачте "жителя України"!)))

Цитата:
Люди російщаться, бо російська дає їм доступ до різноманітної інформації, а також є атрибутом належності до міського соціуму (який стоїть ієрархічно вище, ніж україномовне село).

Отут, Ви, зачепили мене за живе, я бляха з цим явищем, борюся майже все своє свідоме життя (ще середніх класів школи), це ж сраний пережиток совка, як холопська свідомість може бути вища за людей, які не втратили власну гідність і повагу до рідної землі, зберігаючи свою рідну мову і культуру, навіть ціною власного життя (приклад нищення села голодоморами...)???!!!
Як той "хто нагинається", і плює на свою культуру, тільки прислужитися, може бути вищим від того "хто гордо стоїть в повен зріст", і ладен дати відсіч за Батьківську Землю і власну культуру, навіть ціною власного життя????? НІКОЛИ РАБИ НЕ БУЛИ ВИЩИМИ ЗА ВІЛЬНУ ЛЮДИНУ - це нонсенс!!!!!

Додано через 13 хвилин 7 секунд:

Цитата:
і якщо українська мова сприйматиметься як мова еліти

Не якщо, а Українська Мова- це мова еліти, для мене завжди такою була, у школі ніколи не любив москальських письменників чи поетів (за деякими виключеннями), особливо тих хто "поливав..." мою Батьківщину, і навпаки захоплювався (сприймав як рідних) саме Українськими!!

Вже майже 10 років, жертвую своїми прибутками, але не нагинаюся під омоскалених..., така своєрідна власна маленька боротьба, навіть в повсякденному житті (не сплачу за проїзд доки не звернуться Держаною мовою... і т.п.)!)
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-29 14:05  
ЕНЕЙ.12 написано:
це ж сраний пережиток совка

Так. Але це ще не пережитий пережиток совка. Якщо взяти сучасний Київ, він справді більше толерує українську мову, ніж 20-30 років тому, але все ще не сприймає її як свій основний атрибут: «я киянин, тому розмовляю українською» досі звучить дещо парадоксально, а «я киянин, тому розмовляю російською» — навпаки, логічно.
ЕНЕЙ.12 написано:
Не якщо, а Українська Мова- це мова еліти

І де вона, та еліта? Бізнес-еліта — переважно російськомовна, сучасна політична еліта, попри зовні більшу україномовність, є лише похідною від великого бізнесу. Україномовна культурна еліта не є елітою в повному сенсі, бо не має реального впливу на суспільні процеси — скоріш, їй відведено роль «місцевих божевільних» (як гадаєте, чому остання книга Ліни Костенко так називається?). По факту, справжню еліту ще треба створити...

ЕНЕЙ.12 написано:
От подивимося, на прикладі того ваткантакта, скільки таки "лізтиме" туди, всіма обхідними шляхами, за черговою "порцією лайна" в голову...
І лізтимуть, бо не мислять Вашими категоріями, тому сприймають «лайно в голову» більш позитивно. Якщо соцмережа дає людині купу соціальних контактів, коло спілкування, то розлучитися з ними не так легко. Звичайно, якби ФБ доклав зусиль для своєї популяризації на українських теренах років 10 тому, можливо, ніхто б і не сумував за ВК — але істина полягає в тому, що тоді на ФБ ніхто ще не знав про наше існування, тому зараз людина, що звикла до специфіки ВК, після міграції на ФБ почувається некомфортною.
tecumseh 
Свій


З нами з: 29.05.17
Востаннє: 25.06.17
Повідомлень: 102

2017-05-29 14:13  
Python написано:
досі словом Rootsi називають Швецію, а не Росію).


може rUotsi ?

ЕНЕЙ.12 написано:
Українська Мова- це мова еліти


у якій країні?
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-29 14:54  
tecumseh написано:
може rUotsi ?

Ви навели фінський варіант, я — естонський.
ЕНЕЙ.12 
VIP


З нами з: 18.11.13
Востаннє: 23.02.22
Повідомлень: 1002

2017-05-29 15:31  
tecumseh
Цитата:
у якій країні?

В тій, де я живу - Україна!!!
Зустрічне питання, хто для Вас, і також Python , саме і є еліта, продажні політики (або просто чиїсь маріонетки), типу бізнесмени (по факту прості хапуги, для яких це просто "територія заробітку") або псевдонауковці (різного роду експерти, "дактара наук"), від яких явно "смердить" нафталіновим совком (чи в загалі служать московії), або ж все таки Справді Українські письменники та поети, чесні підприємці, які не залежно від своїх статків, щиро люблять Україну (не хай їх, ще не так багато), науково-експертне середовище Справжніх Українців, які попри всі старання московії, намагаються докопатися до істини, й чітко відокремлюють нас від москалів, як в культурно-етнічному так і в усіх інших сенсах, навіть фінансово-економічних експертів (до речі україномовних, і не лише перед ЗМІ), які ще до початку війни "кричали" що відбувається "москальська економічна окупація"...?!
Справжню еліту, для себе визначає Нація (яка в нас лише формується), а не гроші, засоби впливу, нав'язування як зовні, так і в середині країни, і з часом вірю, що у нас відродиться Справжня Українська Еліта (яку на протязі сторіч знищувала московська імперія, підмінюючи "покручами-пристосуванцями")!!!

Ну й на останок, якщо "еліта вирощується", а не створюється штучно, то такій "вигрібній ямі" як ваткантакт, явно не місце в Нашій Державі, адже туди перш за все і втягують підлітків (навіть дітей) та молодь, а серед "смердючого лайна квіти не виростуть", скоріше "від того смороду зів'януть і тіщо поруч"!
tecumseh 
Свій


З нами з: 29.05.17
Востаннє: 25.06.17
Повідомлень: 102

2017-05-29 16:14  
ЕНЕЙ.12 написано:
намагаються докопатися до істини, й чітко відокремлюють нас від москалів


таким чином: докопатись до істини = чітко відокремити нас від москалів?
така істина?
бачу до "істини" ти вже прийшов. Став Справжнім Українцем
Тому злазь з горшка, та іди вроки робити
Еліта (від фр. elite — найкращий, обраний) — невід'ємна ПАНІВНА частина соціуму

"я українську б вивчив тільки за те, щоб стати Справжньою Українською Елітою Wide grin " (с) Порошенко П.О. (з неопублікованого)
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 14.04.24
Повідомлень: 915

2017-05-29 16:26  
ЕНЕЙ.12 написано:
Ну й на останок, якщо "еліта вирощується", а не створюється штучно, то такій "вигрібній ямі" як ваткантакт, явно не місце в Нашій Державі, адже туди перш за все і втягують підлітків (навіть дітей) та молодь, а серед "смердючого лайна квіти не виростуть", скоріше "від того смороду зів'януть і тіщо поруч"!

Ну чому ж, квіти добре ростуть на добре угноєному ґрунті.

Узагалі, треба виходити з тих початкових умов, які є, а не з того, що було б приємніше уявляти. Так, ми маємо ціле покоління української молоді, що виросла на ВК. І так, саме з них доведеться ліпити майбутню еліту.
tecumseh 
Свій


З нами з: 29.05.17
Востаннє: 25.06.17
Повідомлень: 102

2017-05-29 17:11  
Python написано:
Так, ми маємо ціле покоління української молоді, що виросла на ВК. І так, саме з них доведеться ліпити майбутню еліту.


Оце дають. Ай молодці. Справжня Українська Інтелігенція, чи як казав пан еней:
ЕНЕЙ.12 написано:
науково-експертне середовище Справжніх Українців


треба пороху ідейку підкинути, бо у нього креатив вичерпується
26 років постати Справжній Україні заважало важке совкове минуле
Наступні 26 років Справжня Українська Еліта може розказувати про тяжкий спадок вкантактіків

більше свідомості. Більше креативу

Python написано:
І так, саме з них доведеться ліпити майбутню еліту.

я так розумію, Ви себе до цих "них" не відносите
Напевно записали себе у цю "Еліту" екстерном
поздоровляю з Елітним 10 даном чорного поясу
Коли шановний Сенсей буде приймати екзамен у нікчемного кохая tecumsehа?

хлопці, ви іноді позираєте у дзеркало?
на чому грунтується ваша пиха?

бачу треба запускати мем: бабуся сховай паспорт Елітного онучка перед гАлАсуванням за чергового порошенка
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-05-29 17:14  
tecumseh написано:
Тому злазь з горшка, та іди вроки робити

Два питання до вас:
1. Якою мовою це написано?
2. Ви фіцька?

До речі, поки тут деякі плачуть щодо "цензури проклятого Порошенка", в Україні цілком спокійно діє кацапська цензура. Мені (і вже не вперше) при спробі увійти на сайт "грані.ру" показує от таке от повідомлення:
http://block.mts.ru/?host=graniru.org&url=/Politics/World/Mideast/d.260811.html&params=#new-comment
Раніше ще, на додачу, була порада піти подивитись краще на котиків. А ви тут над "ФКантактє" плачете.
tecumseh 
Свій


З нами з: 29.05.17
Востаннє: 25.06.17
Повідомлень: 102

2017-05-29 17:19  
don pedro написано:
Якою мовою це написано?

русинською, розумнику
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-05-29 17:22  
tecumseh
Ясно. Фіцька.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 37, 38, 39  наступна