[PS3] Grand Theft Auto IV: Повне видання

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Соломон Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 14.03.15
Востаннє: 18.11.16
Повідомлень: 472

2016-08-20 14:20  
Тема носить чисто інформаційний характер. Є можливість портувати українізатор гри на її PS3 версію.
Технічні вимоги - консоль із прошивкою. Тепер потрібно знайти для цього достатньо часу.
На даний момент потрібна допомога з кодуванням тексту PS3 версії гри.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 18.02.12
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 2639

2016-08-23 17:55  
На мою думку, це просто втрата часу, бо PS3 прошитих мало, зважаючи що останні версії приставки не прошиваються
Соломон Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 14.03.15
Востаннє: 18.11.16
Повідомлень: 472

2016-08-23 18:58  
[Captain] написано:
На мою думку, це просто втрата часу, бо PS3 прошитих мало, зважаючи що останні версії приставки не прошиваються

Як і кожна, вона має право на існування. Але ми, перекладачі, маємо зробити все, щоб розповсюдити нашу працю на максимально велику кількість машин, щоби якомога більше людей знало про українізацію та не залишалися сам-на-сам із рос. сабами в грі. Чесно, я от спробував отак от залишитися - гидко, бридко і паршиво. Фу, нікому того не пораджу. Тому й хочу змінити ситуацію всіма доступними методами.
SmileyElf 
Свій


З нами з: 25.02.15
Востаннє: 09.11.24
Повідомлень: 98

2016-08-24 16:02  
Що ти маєш на увазі під кодуванням тексту?
Соломон Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 14.03.15
Востаннє: 18.11.16
Повідомлень: 472

2016-08-24 18:30  
Текст у gxt файлах PS3 версії гри має інше кодування, ніж у ПК версії. Я вже придумав, як його розшифрувати можна просто і легко, просто поки що часу для цього не знайшов, і не впевнений ще, що вдасться зробити дешифратор, як це свого часу зробив ua2004 для GTA IV. Йдеться про файл шрифтів для X GXT Editora.
SmileyElf 
Свій


З нами з: 25.02.15
Востаннє: 09.11.24
Повідомлень: 98

2016-08-24 18:44  
Соломон Кейн написано:
Текст у gxt файлах PS3 версії гри має інше кодування, ніж у ПК версії. Я вже придумав, як його розшифрувати можна просто і легко, просто поки що часу для цього не знайшов, і не впевнений ще, що вдасться зробити дешифратор, як це свого часу зробив ua2004 для GTA IV. Йдеться про файл шрифтів для X GXT Editora.

Зрозумів. Бажаю наснаги.
Соломон Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 14.03.15
Востаннє: 18.11.16
Повідомлень: 472

2016-08-24 20:03  
Цитата:
Зрозумів. Бажаю наснаги.

Дякс, колего Happy
Соломон Кейн 
Забанено
Забанено


З нами з: 14.03.15
Востаннє: 18.11.16
Повідомлень: 472

2016-08-27 14:28  
Стосовно встановлення локалізації лише на прошиті консолі, то це проблема, пов'язана з тим, що ми не знаємо, як модифікувати файли на диску консолі без прошивки. Теоретично, спосіб є, однак який - невідомо. Детальніше про це я написав у темі перекладу GTA V на PS3, у активних проектах.
Це та проблема, рішення якої дозволить встановлювати українізатори на будь-які консолі в незалежності від того, прошиті вони чи ні.
bot 
робот


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 26.05.05
Повідомлень: 39566

2017-03-25 10:14  
Тему перенесено з Обговорення до форуму Архів

Причина перенесення: пункт 3.1 правил розділу.
Медихронал
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти