Бульвар Гавела буде!

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Barilo 
Свій


З нами з: 22.05.11
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 63

2016-07-13 12:35  
Бульвар Гавела в Києві буде. А більшовика Лепсе не буде. Це добре. Але питання є.Ось чому так відбувається? Більшість нормальні адекватні люди які вважають себе не байдужими до цієї країни і до свого міста. Голусування йшло 2 місяці і тільки коли залишилася доба до підведення підсумків, а кронштадський м’ясник Лепсе перемагав і мав і далі вісити на вказниках в назві вулиці ці свідомі громадяни побігли зареєструвалися і проголосували. І я теж до речі. Там діла рівно на 5 хвилин чому б це не зробити раніше, а не поспіхом під впливом волання в соціальних мережах
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 17143

2016-07-13 18:53  
Barilo написано:
чому так відбувається?

Не бачу теми на Гуртом про голосування, навіщо писати про це ПІСЛЯ голосування. Логічніше було б створити тему, розказати що до чого і куди на початку голосування. https://toloka.to/t73166#800988
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-07-15 23:22  
а хто такий, цей, прости Боже, гавел? мається на увазі, яке він відношення має до України, Києва та безпосередньо бульвару Лепсе?
Може все-таки мешканці вулиці мають вирішувати, як назвати свій бульвар, а не якісь "свідомі громадяни"?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-07-16 00:33  
фіцко написано:
Може все-таки мешканці вулиці мають вирішувати,

Ні. Я проти демократії. Люди ще не доросли до цього.

Тут головне те, що Гавел - борець із соціалістичною системою.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-07-16 03:25  
virtus8hur написано:
Ні. Я проти демократії. Люди ще не доросли до цього.

порошенко на пару з аваковим також так рахують. Совпадєніє?

virtus8hur написано:
Тут головне те, що Гавел - борець із соціалістичною системою.

чмо та піндосовський запроданець той гавел
даю в оригіналі, щоб не звинувачували в неправильному перекладі слів цього гівнюка
"Le Monde", Article publié le 29 Avril 1999 Par VACLAV HAVEL
Цитата:
"DANS l'intervention de l'OTAN au Kosovo, je pense qu'il y a un élément que nul ne peut contester : les raids, les bombes, ne sont pas provoqués par un intérêt matériel. Leur caractère est exclusivement humanitaire : ce qui est en jeu ici, ce sont les principes, les droits de l'homme auxquels est accordée une priorité qui passe même avant la souveraineté des Etats. Voilà ce qui rend légitime d'attaquer la Fédération yougoslave, même sans le mandat des Nations unies."
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-07-16 14:11  
фіцко написано:
даю в оригіналі, щоб не звинувачували в неправильному перекладі слів цього гівнюка

Я не знаю тієї мови. І схоже що воно взагалі не стосується Гавела.

фіцко написано:
порошенко на пару з аваковим також так рахують. Совпадєніє?

А коли вулицю називали іменем Лепсе, хіба тоді питали жителів ? Чи взагалі, будь-яку іншу вулицю в світі ?
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-07-16 21:24  
virtus8hur написано:
Я не знаю тієї мови.

гугл-перекладач. копіпаста. кнопка "Визначити мову". кнопка "перекласти"

virtus8hur написано:
І схоже що воно взагалі не стосується Гавела.

схоже, що ти занадто поспішаєш постити свої міркування

це слова гавела, про те, що заради прав сферичної людини у вакуумі Югославії можна нехтувати державним суверенітетом останньої, та зовсім не потрібно мати якогось папірця від оон для легалізації військового втручання. Всі мирні бомбочки, скинуті нато на Югославію, таким чином мають виключно гуманний характер.
Отакий вільний переклад
і це говорить відомий у світі борцун за дємократію та права людини. Той самий, якому не сподобалось втихомирення балагану, знаного зараз, як "празька весна". Тоді він волав про порушення суверенітету Чехословакії. Доречі Югославія тоді підтримала чехів з словаками. Але якої ти хочеш дяки від лібєрала та дємократа?
"Отримана послуга вже не вважається послугою" (с) якийсь жид

virtus8hur написано:
А коли вулицю називали іменем Лепсе, хіба тоді питали жителів ?

то ти "борець із соціалістичною системою" "соціалістичними" методами?
Ярпен 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 09.10.13
Востаннє: 25.12.23
Повідомлень: 2043

2016-07-16 21:55  
фіцко написано:
даю в оригіналі, щоб не звинувачували

Дай нормальне посилання на усе інтерв'ю. А тотой лепсе не жид випадково? Ото би хохма була: "фіцко жида захищає". Ги.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-07-16 22:06  
фіцко написано:
то ти "борець із соціалістичною системою" "соціалістичними" методами?

Це не "соціалістичні" методи. Коли дають назви містам чи вулицям, то людей не питають. Люди приїжають і виїжають, а місто - більш вічне. Це добре видно на прикладі Горішніх Плавнів/Комсомольська. Місто молоде, за совка там поселилося дуже багато "понаїхавших", а тепер ці понаїхавші протестують проти назви міста.
Ти як думаєш, коли Лондон отримав своє ім'я, його жителів хтось питався ? А соціалізму там тоді ще й в помині не було.

Додано через 1 хвилину 26 секунд:

Ярпен написано:
А тотой лепсе не жид випадково?

Лепсе мабуть таки жид, а от звідки фіцку відомо, що Гавел був жидом ? Хотів би побачити якісь підтвердження.
Ярпен 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 09.10.13
Востаннє: 25.12.23
Повідомлень: 2043

2016-07-16 22:42  
От що я не можу зрозуміти: чому Гавелу орден Ярослава Мудрого тільки ІІІ ступеня при Ющенку дали? Він згідно статуту ордена мав би орден ІІ ступеня отримати:
в статуті написано:

11. Іноземні громадяни і особи без громадянства
нагороджуються:
орденом князя Ярослава Мудрого I ступеня - глави суверенних держав;
орденом князя Ярослава Мудрого II ступеня - глави урядів і парламентів суверенних держав, видатні державні і громадські діячі;
орденом князя Ярослава Мудрого III ступеня - міністри закордонних справ, керівники інших зовнішньоекономічних відомств, посли іноземних держав в Україні
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-07-16 23:05  
Ярпен написано:
чому Гавелу орден Ярослава Мудрого тільки ІІІ ступеня при Ющенку дали?

Це несуттєво. Головне, що у Чехії він народний герой. І в Києві його іменем вулицю "декомунізували".
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-07-16 23:06  
virtus8hur написано:
відки фіцку відомо, що Гавел був жидом ? Хотів би побачити якісь підтвердження.

віртусе, Ви якісь власні міркування натягуєте на мою голову. Де то я писав, "що Гавел був жидом" ?

Ярпен написано:
Дай нормальне посилання на усе інтерв'ю.

не зрозумів, що Ви з під мене хочеш?

Ярпен написано:
А тотой лепсе не жид випадково? Ото би хохма була: "фіцко жида захищає". Ги

та я постійно вас захищаю. Ги
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-07-16 23:13  
фіцко написано:
Де то я писав, "що Гавел був жидом" ?


фіцко написано:

і це говорить відомий у світі борцун за дємократію та права людини. Той самий, якому не сподобалось втихомирення балагану, знаного зараз, як "празька весна". Тоді він волав про порушення суверенітету Чехословакії. Доречі Югославія тоді підтримала чехів з словаками. Але якої ти хочеш дяки від лібєрала та дємократа?
"Отримана послуга вже не вважається послугою" (с) якийсь жид
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-07-16 23:30  
virtus8hur
ги
і шо? то де я писав, "що Гавел був жидом" ?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-07-16 23:37  
фіцко написано:
і шо? то де я писав, "що Гавел був жидом" ?

Ніде. То ти цитату якусь привів, я а думав що то про Гавела.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-07-16 23:57  
virtus8hur написано:
Ніде. То ти цитату якусь привів, я а думав що то про Гавела.

festina lente

ps: браво virtus8hur.
"якщо не правий - признай це зразу, та в категоричній формі" (с) хтось не дурний
ти знав цю мудрість?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти