Автор |
Повідомлення |
O.TanTalum Новенький
З нами з: 08.04.15 Востаннє: 12.12.24 Повідомлень: 6
|
2016-01-19 17:51 |
Я новичок, і вирішив перекласти одну інді гру на рушії юніті. Знайшов у теці з грою файл у якому містяться всі діалоги. На форумі прочитав що юніті використовує системні шрифти, але коли почав перевіряти то виявилось що кирилицю шрифт не підтримує, а коли прописую діалоги англійською, то все відмінно. Вирішив поміняти шрифт проте не знаю як, по форумах лазив - толку 0. Прошу вашої допомоги.
Сама гра - The 39 Steps |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 13.12.24 Повідомлень: 416
|
2016-01-19 23:05 |
Під системними, радше малось на увазі, шрифти які можна імпортувати у систему, тобто формату, ttf, otf та інші. Спробуйте пошукати їх у файлах, а там вже за допомогою google, дізнаєтесь, як можна додати символи кирилиці. |
|
|
|
|
O.TanTalum Новенький
З нами з: 08.04.15 Востаннє: 12.12.24 Повідомлень: 6
|
2016-01-19 23:36 |
ripper1692
У теці з грою лежить файл resources.assets в якому знаходяться усі файли (текстури, шрифти, діалоги, анімація...) Проблема в тому, що я знаю які шрифти використовує гра, але не можу дістати чи замінити їх. |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 13.12.24 Повідомлень: 416
|
2016-01-20 12:19 |
O.TanTalum
Як саме ви намагались видобути файли? Знаю, що до рушія Unity є багато інструментів для видобутку та заміни файлів у пакунку, наприклад Unity Assets Explorer. |
|
|
|
|
Кіндрат Книш VIP
З нами з: 13.02.13 Востаннє: 22.04.23 Повідомлень: 1431
|
2016-01-20 19:14 |
O.TanTalum, перевірте кодування тексту, має бути UTF-8. Якщо рідний шрифт не підтримує кирилицю, гра використає системний шрифт. |
|
|
|
|
Vova256 Поважний учасник
З нами з: 06.01.13 Востаннє: 14.11.24 Повідомлень: 179
|
2016-01-20 22:00 |
Привіт O.TanTalum!
Зараз постараюся Вам допомогти.
Як я зрозумів всі потрібні нам ресурси знаходяться в файлі resources.assets, там є і файли з текстом і зі шрифтами.
Витягти ці всі ресурси з гри можна за допомогою інструменту Unity Assets Explorer (той, що пан ripper1692 згадував вище). Завантажити його можна звідси.
В Unity Assets Explorer'і треба просто вибрати файл resources.assets натиснувши Open Assets-file і вказати потрібний шлях --> потім натиснути Extract All і програма видобуде ресурси на робочий стіл (як в моєму випадку) у новостворену теку resources.
Серед тих ресурсів зразу можна побачити чотири файли зі шрифтами (font) з розширенням .ttf:
MELVSRG_Title.ttf
MELVSRG_Cards.ttf
MELVSRG_.ttf
DejaVuSansMono.ttf
Думаю, шрифти в цьому випадку можна просто замінити. Знайдіть шрифти схожі до оригінальних, лише українські, а потім переіменуйте на ті які були в оригіналі, або, якщо бажаєте, можете намалювати свої це звичайно краще, але важче ніж просто знайти схожі.
А текст знаходиться у файлах, які містять цифру 49 в розширенні файлу. Наприклад:
startmenu.49_3
e02a.49
e04.49_2
Там їх багатенько. А читає цей формат звичайний Notepad++ . Завантажити можна звідси.
До речі в sharedassets4.assets знайшов ще 5 файлів зі шрифтами. Більше шрифтів, здається, ніде не бачив. Єдина проблема не знаю як назад всі ці ресурси засунути. В Unity Assets Explorer є кнопка Save as Assets-file, але то, здається, тільки для зображень. Може з рушієм (двіжком) можна якось запакувати?/
Додано через 16 хвилин 50 секунд:
До речі в текстових файлах кодування різне, то UTF-8, то ANSI. |
|
|
|
|
O.TanTalum Новенький
З нами з: 08.04.15 Востаннє: 12.12.24 Повідомлень: 6
|
2016-01-21 16:25 |
Всім дуже дякую. Для розпакування файлу використовував цю ж програму, але старішої версії, тому вона не працювала. Програму оновив, файли розпакував, шрифти знайшов, лишається тільки вирішити як засунути файли назад. |
|
|
|
|
Vova256 Поважний учасник
З нами з: 06.01.13 Востаннє: 14.11.24 Повідомлень: 179
|
2016-01-21 23:27 |
|
|
|
|
|
O.TanTalum Новенький
З нами з: 08.04.15 Востаннє: 12.12.24 Повідомлень: 6
|
2016-01-22 12:48 |
Vova256
Користувався цією ж програмою, вона імпортує текст, текстури, але не шрифти |
|
|
|
|
Vova256 Поважний учасник
З нами з: 06.01.13 Востаннє: 14.11.24 Повідомлень: 179
|
2016-01-22 22:59 |
|
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 13.12.24 Повідомлень: 416
|
2016-01-23 01:45 |
Не думаю, що вийде за допомогою Unity зробити resources.assets з іншими даними. А, що зважає за допомогою вищезгаданих програм імпортувати? Наприклад той самий Unity Assets Explorer не накладає обмежень на формат файлів, які імпортують. |
|
|
|
|
Vova256 Поважний учасник
З нами з: 06.01.13 Востаннє: 14.11.24 Повідомлень: 179
|
2016-01-24 20:33 |
ripper1692 написано: | Наприклад той самий Unity Assets Explorer не накладає обмежень на формат файлів, які імпортують. |
По цьому видно, що ви знаєте. Я пробував але не зміг. То скажіть нам як імпортувати назад ті файли які ми видобули за допомогою Unity Assets Explorer? |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 13.12.24 Повідомлень: 416
|
2016-01-25 15:37 |
Vova256
Ніколи навіть не користувався. Знаю, що інші користуються і наче в них виходить. Процедура проста, замінити файл та тицьнути на кнопку "Save as Assets-file". Як варіант можна ще спробувати познімати деякі чекбокси (Fix import, font-fix). Більшим, на жаль, допомогти не можу. |
|
|
|
|
bot робот
З нами з: 30.09.07 Востаннє: 26.05.05 Повідомлень: 39576
|
2016-07-27 13:07 |
Тему перенесено з Обговорення до форуму Архів
Причина перенесення: пункт 3.1 правил розділу Медихронал |
|
|
|
|