Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-11 19:50  
володимирко2 написано:
А дивізійники себе визнавали польськими громадянами.

Я це знаю. Коли мене припече, то я визнаю себе навіть нігерійцем, ще й у сажі виваляюсь.

володимирко2 написано:
Це вже вчетверте я пишу.

І знову я пишу вам, що не розумію, для чого ви це пишете вчетверте. Я вас зрозумів з першого разу, і з вами згідний. Досліджувати треба і нам.

don pedro написано:
я просто горджусь, а ви що подумали?

Ви "горджитесь" убитими дітьми? Зазвичай такі речі про себе приховують.

Virake написано:
а поки що політична верхівка Польщі, на фоні "гігантів" ЄС, проявляє здоровий глузд.

Почуття самозбереження. І не більше.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-11 20:03  
Цікаво, це вже друге мені трапяється людина, яка називає польсько-українську війну громадянською.
правда минулого разу йшлося про війну 1648-1657 років. Цікаво, на ЗУ ще багато такого наелення? Чим тоді воно відрізняється від населення сходу?
володимирко2, скажіть а одним народом, як мій оппередній співрозмовник, ви нас з поляками не вважаєте?

don pedro написано:
Почуття самозбереження. І не більше.

Цілком погоджуюсь, поляки просто знають, що якщо на шляху росіії зникне Україна, то вони наступні.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-11 20:10  
Robar III написано:
поляки просто знають, що якщо на шляху росіії зникне Україна, то вони наступні.

Навіть поляки щось та й зрозуміли.

Парад на честь 90-річчя королеви Британії Елізабет. Доволі скромно і вишукано:

володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 1262

2016-06-11 20:16  
don pedro написано:
Ви "горджитесь" убитими дітьми? Зазвичай такі речі про себе приховують.

Ні, я гордий за УПА. Вони ж бо за Україну воювали. Хто знає, що з тих дітей могло вирости, повіями чи наркоманами, а так зразу на небеса.
don pedro написано:
І знову я пишу вам, що не розумію, для чого ви це пишете вчетверте. Я вас зрозумів з першого разу, і з вами згідний. Досліджувати треба і нам.

Більше буду. Досить поляків похвалив. Досліджувати і писати треба про цей страшний час. От навіть на вікіпедії нема української статті про Гуту Пеняцьку, коротеньке про Підкамінь тощо.

Давайте на цьому зупинимося. Про літературу поговоримо чи щось друге. Я почитаю ваш переклад Сапковського, можливо там знайдуться помилки про наборі, напишу вам про це.
Zombie35 
Поважний учасник


З нами з: 25.07.12
Востаннє: 19.12.22
Повідомлень: 196

2016-06-11 20:20  
Як слухати Spotify в Україні
http://www.ex.ua/96534982
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 1262

2016-06-11 20:23  
Robar III написано:
володимирко2, скажіть а одним народом, як мій оппередній співрозмовник, ви нас з поляками не вважаєте?

Як можна два різні народи вважати одним? Тим більше західних і східних слов’ян. Є три братні народи, поєднані спільним минулим, це правда.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-11 20:29  
володимирко2
УПА й справді воювало за Україну, не червоні ж. Ваш сарказм цілком недоречний.
володимирко2 написано:
Є три братні народи, поєднані спільним минулим, це правда.

Оголосіть весь список, будь-ласка. Якщо ви мали на увазі данців, шведів та норвежців (на додачу ще ісландців), або німецькомовних швайцарців, німців та австрійців, я знімаю питання.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-11 20:30  
володимирко2 написано:
Є три братні народи

цікаво цікаво... а де народ сват, кум, невістки серед народів є? А свекри з свекрухами чи тесть з тещею?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-11 20:35  
Robar III
І кому і на кого подавати на аліменти у скруті?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-11 20:41  
оу, ще ціакво чому росія та білорусь нам брати? за всіма канонами мають бути ж сестрами виходить... Чи ви на шось натякаєте? Сполучені Штати Америки можливо і є братнім народом комусь, але росія тільки сестра.... хіба, що зробить операцію зі хзміни статі... усім 160 мільйонним населенням.

Додано через 2 хвилини 15 секунд:

Й за яким правом вирішуються сімейні справи народів. За міжнародним правом, чи сімейним? Чи існує якась збірка міжнародного сімейного права спеціально для народів?
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 1262

2016-06-11 21:17  
Robar III написано:
оу, ще ціакво чому росія та білорусь нам брати? за всіма канонами мають бути ж сестрами виходить... Чи ви на шось натякаєте? Сполучені Штати Америки можливо і є братнім народом комусь, але росія тільки сестра.... хіба, що зробить операцію зі хзміни статі... усім 160 мільйонним населенням.

Стоп-стоп. Шведи, норвежці й данці. Спільне славне грабіжницьке минуле, об’єднані колись королівства, зрозумілі більш-менш без перекладачів мови тощо.
Robar III написано:
оу, ще ціакво чому росія та білорусь нам брати? за всіма канонами мають бути ж сестрами виходить...

Народ чоловічого роду

Не треба зациклюватися на Росії. І не додавайте їй на папері більшої ваги, ніж вона має. Бо не 160 мільйонів, а 143. А це лише втричі більше за українське. І росіян лише втричі більше за українців. Хоч Росія й величезна, Канада теж величезна. Дивіться на світ ширше.

Robar III написано:
Й за яким правом вирішуються сімейні справи народів.

Якось вирішуються. Це складне і дуже захопливе читання.

P.S. Були ще три брати - Лех, Чех і Рус.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-11 21:53  
володимирко2 написано:
P.S. Були ще три брати - Лех, Чех і Рус.

Ще один зразок старої недолугої слов'янофільської пропаганди. Про тисячолітню "дружбу" українців та поляків ми вже поговорили, а щодо чехів, то вони клали на все, окрім власних справ (тактично це правильно), а їх історична і сучасна позиція щодо України - "брата" за вашою термінологією, дуже неоднозначна, починаючи від політики уряду Чехословаччини Масарика після 1918 року, і закінчуючи сучасними висерами президента-комуніста Земана. Так що, ніяких "братів" у нас немає. Ми самі у цьому світі (як і всі інші), та маємо розраховувати перш за все на власні сили.
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 1262

2016-06-11 22:12  
don pedro
Я там забув смайлик поставити. Ви занадто серйозний.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-11 22:15  
володимирко2
Обговорюються серйозні речі, питання життя і смерті. "Веселі усмішки" тут недоречні.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-06-12 01:00  
володимирко2 написано:
Ні, я гордий за УПА. Вони ж бо за Україну воювали. Хто знає, що з тих дітей могло вирости, повіями чи наркоманами, а так зразу на небеса.

тонко. Знімаю свій парик з пейсами

don pedro написано:
Так що, ніяких "братів" у нас немає. Ми самі у цьому світі

ну як же "самі"? а братні євреї, про яких Ви так турбуєтесь, вони хто?
Навіть пан Cleaf нам пропіарив тут солодку парочку братів
Хоча, можете не відповідати, педро. В цьому Вашому:
don pedro написано:
Зазвичай такі речі про себе приховують.

вся сутність ізТорика/політолога. Бажаю успіхів у професійному приховувані.
Про слов"янофілів буде він тут базікати
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2016-06-12 15:20  
vitexdp написано:
ого ще не бачив україномовних які за диктатора асада.

Погано ж ви україномовних знаєте. Хоча я можу сказати у ваше виправдання, що політична думка в Україні розвинена слабо. Бракує розмаїття ідеологій та глибини аналізу.

vitexdp
А ще я шанувальник покійного М. Каддафі - https://toloka.to/t71758 Вам це теж може здивувати, що я при всьому цьому я україномовний і український націоналіст.

фіцко написано:
саме так virtus8hur, саме так. В цьому вся хохма

Ну з Кримом нехай зрозуміло, але як же Ростовська область та Краснодарський Край ? Невже пукін віддасть свої території під Нову Хозарію ?



фіцко
Ти чув про П. А. Судоплатова ? (агент радянської розвідки, убивця Коновальця). У своїх спогадах він написав цілий розділ про "Кримську Каліфорнію". Це був такий проект переселення жидів з усього світу в Крим ще після ДСВ. Але Судоплатов пише, що цього ніхто не збирався робити, це був сталінський блеф, щоб зуручитися підтримкою західних союзників, особливо американських жидів.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-12 16:15  
ого, як на мене тут кільком "учасникам" потрібно викликати швидку..... у них тут змова на змові, ще й роіся свята...
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 23512

2016-06-12 16:33  
virtus8hur написано:
я ..... український націоналіст

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-12 16:49  
virtus8hur написано:
український націоналіст

Шо? А я думав арабський. Чи німецький...
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 850

2016-06-12 17:03  
Robar III написано:
ого, як на мене тут кільком "учасникам" потрібно викликати швидку..... у них тут змова на змові, ще й роіся свята...


Та ні. Ідея війни між Новою Росією та Новою Хозарією мені подобається) А якби ще туди донцький каганат та луганські емірати приєдналися... то взагалі)

володимирко2 написано:
Бо не 160 мільйонів, а 143. А це лише втричі більше за українське. І росіян лише втричі більше за українців. Хоч Росія й величезна, Канада теж величезна. Дивіться на світ ширше.


Втричі? Ееее. Ми ж як мухи вимираємо. Здається без Криму і рєспублік нас уже так 37-38 млн(українців з яких ще менше). Тож мінімум у 4 рази. А Росіська гімперія поповнюється новими "гордими" народами. Тож...

Канаду з Росією не треба порівнювати. Це всеодно, що Австралію з Китаєм. Я розумію, що ви жартуєте, та все ж.

володимирко2 написано:
P.S. Були ще три брати - Лех, Чех і Рус.

Ага, а поім ще три: Бол, Мол і Ром)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-12 17:11  
gunnarukr написано:
Тож мінімум у 4 рази

А я от скажу, що не варто сприймати кацапську "статистику" аж так на віру. Варто згадати у цьому розрізі катастрофи гелікоптерів з людськими жертвами і розтрощеними вертольотами, які офіційно були названі скромними "жорсткими посадками". От згорів гелікоптер на жаринки, четверо з п'яти на борту обвуглились на смерть (таке було цього року), а на папері катастрофи не сталось. Є думки (і доволі, як на мене, обґрунтовані), що справжня кількість населення ПуSSії суттєво менша, аніж про це оголошується офіційно. Зрештою, щоб переконатись у цьому достатньо кинути погляд на велетенські безлюдні простори.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 17.11.24
Повідомлень: 23512

2016-06-12 17:16  
don pedro написано:
Шо? А я думав арабський. Чи німецький...

пане don pedro, та тутка навіть справа не в "український" (хоча Ви троха маєте рацію), а в слові "націоналіст", бо з віртуса такий ж націоналіст, як з мене прима-балерина оперного театру (і то би певно краще було)
але най си дитятко тішиться
може собі ше до компанії фіцка притєгнути.. той буде впиратисі, бо є совком (чи то пак, совочком... шуфелькою Wide grin ), але віртус му *друг, таваріщ і брат*
певні, обидвоє сьогодні на параді були в Кийові...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-12 17:27  
ssTAss написано:
певні, обидвоє сьогодні на параді були в Кийові...

Ні, там були чесні геї.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 850

2016-06-12 17:36  
don pedro написано:
Є думки (і доволі, як на мене, обґрунтовані), що справжня кількість населення ПуSSії суттєво менша, аніж про це оголошується офіційно. Зрештою, щоб переконатись у цьому достатньо кинути погляд на велетенські безлюдні простори.

Я їх там не рахував. Та просторів вільних там завжди буде багато. Може й менше. ле й у нас рахують не краще.

don pedro написано:
Варто згадати у цьому розрізі катастрофи гелікоптерів з людськими жертвами і розтрощеними вертольотами, які офіційно були названі скромними "жорсткими посадками". От згорів гелікоптер на жаринки, четверо з п'яти на борту обвуглились на смерть (таке було цього року), а на папері катастрофи не сталось.

Офіційна статистика жертв АТО нічим не краща(

ssTAss написано:
чи то пак, совочком... шуфелькою

Wide grin

don pedro написано:
Ні, там були чесні геї.

Дивився в новинах, то там взагалі здається більше лесбійок було. А в чесних геїв я не вірю)
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-06-12 19:26  
ти ба яку цікаву тему почав чухати пан модератор Rolleyes (2)

don pedro написано:
Ні, там були чесні геї.

gunnarukr написано:
А в чесних геїв я не вірю

я також не дуже вірю don pedro
але панові ssTAss"ові я вірю. Тим більше, що один раз не рахується
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 385

2016-06-12 20:27  
Замість того щоб жити так

Ми живемо отак
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-06-12 22:55  
Вітаю всіх з другою річницею визволення Маріуполя від кацапських загарбників.

Додано через 1 годину 19 хвилин 56 секунд:

Бастіан Швайнштайгер - видатний футболіст. А коментатор, як завжди, мене щиро потішив своїми висловлюваннями.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-06-13 18:27  
virtus8hur написано:
У своїх спогадах він написав цілий розділ про "Кримську Каліфорнію".


Віктор Даниленко. Коли і як виникла ідея єврейської автономії в Криму?
Крим: шлях крізь віки. стор. 295-298
https://toloka.to/t74183

Книга тендеційна, і в ній більш сучасної пропаганди ніж реальної минувщини...
Однак у статті Віктора Даниленка правильно розтавлені акценти, які характеризують сталінську політику що до "єврейського питання".
Сталін створивши ісраїль закрив проблєму "кримської каліфорнії" de facto.
Однак лише передача Кримської області із складу РРФСР (від імені якої були оформлені договори 20-х років) на баланс УРСР, закрило проблєму з юридичного боку. Рішення про цю передачу було прийнято ще при Сталіні.

Додано через 47 хвилин 37 секунд:

Доречі, не тільки ми з тобою, virtus8hur, можем жартувати.
От як наприклад шуткує наш шоколадник. Не всі гуртомівці знають які анікдоти він розказував у жидівському кнесеті. Посмійтесь разом з нами

Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-06-14 13:57  
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2016-06-14 15:38  
Robar III
Дивно, що навіть перші два персонажі вашого 2-хвилинного відео російськомовні. Це наслідок русифікації за часів СРСР ?

Комікси мене зовсім не цікавлять, але думаю, що вас має зацікавити ось це відео. Це справді велика і корисна робота.


Ярослав Грицак - шльондра http://www.jewish.ru/history/facts/2016/06/news994334217.php
Пише, що пам'ять і покаяння за міфічний холокост може об'єднати Європу і зробити Україну європейською.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 302, 303, 304  наступна