Автор |
Повідомлення |
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-09-13 15:37 |
EvGaS
Більше того, в мене через 3 роки постане питання, куди давати своїх дітей. Ну ок, молодша школа ще таке, а далі - з моїх спогадів про школу 90-их це повний треш (ну хіба що крім гімназії при Політеху, де і в ті шалені роки був більший порядок). Я як айтішник, котрий здобув свій фах через онлайн курси, виступаю за дистанційне шкільне навчання. Зачекайте з критикою, моя жінка таких експериментів не схвалює Основна її аргументація - у вивченні кожного предмету треба буде докладати власних зусиль. Ну дійсно, дитину за комп посадиш і підеш собі геть - буде грати в ігри, швидше за все. Ну хоч помріяти можна
Додано через 1 хвилину 21 секунду:
А ще у вчителі зараз йдуть ті, кому бал ЗНО не дозволив йти на спеціальність з вищим прохідним балом... Далеко не завжди за покликанням... |
|
|
|
|
virtus8hur Попереджень: 2
З нами з: 06.02.10 Востаннє: 20.09.24 Повідомлень: 4182
|
2017-09-13 15:39 |
kryk-v.ya. написано: | і нічого не треба виключати...і через п'ять років навіть всі пси будуть гавкати українською... |
Я думаю тут проблема в нашому комплексі меншовартості. І у відсутності мовного бар'єру з кацапами. |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-09-13 15:40 |
Мене в школі добивало (я золотий медаліст) коли однокласники казали: "ну не всі такі мудрі як ти", "будь як всі", "досить ви%;№"%ся". Тут або зразу в фізмат ліцей/приватну школу давати дітей, або бути готовим що до моїх так само будуть ставитися. Бо в мене один з синів вже в 2,5 рочків вміє рахувати англійською до п'яти - з англійських мультиків. |
|
|
|
|
virtus8hur Попереджень: 2
З нами з: 06.02.10 Востаннє: 20.09.24 Повідомлень: 4182
|
2017-09-13 15:41 |
marchelloUA написано: | Зараз це більше головний біль директорів шкіл - що робити тоді з вчителями, адже перекваліфікуватися на викладання англійської важко, а українську етнічні росіяни знають недосконало щоб викладати. |
Нехай їдуть до нашого північно-східного сусіда і там вчителюють. Чемодан - вокзал - росія. |
|
|
|
|
EvGaS Відео Гуртом - субтитрування
З нами з: 27.02.12 Востаннє: 26.02.22 Повідомлень: 5656
|
2017-09-13 15:43 |
marchelloUA написано: | Ну ок, молодша школа ще таке |
Навпаки — найважливіше, бо там формується увесь базис.
Додано через 1 хвилину 36 секунд:
marchelloUA написано: | Ну дійсно, дитину за комп посадиш і підеш собі геть - буде грати в ігри |
Деякі дорослі — теж. |
|
|
|
|
virtus8hur Попереджень: 2
З нами з: 06.02.10 Востаннє: 20.09.24 Повідомлень: 4182
|
2017-09-13 15:43 |
kryk-v.ya. написано: | в Україні-все має бути на українській,і кіно і школа і телебачення...все повністтю... |
Є ще вулиця, на яку дуже важко впливати. |
|
|
|
|
Krest0 VIP
З нами з: 23.01.16 Востаннє: 07.12.23 Повідомлень: 2873
|
2017-09-13 16:53 |
marchelloUA написано: | Молодь взагалі зомбоящик дивиться все менше. |
Всього три слова. Телевізор на кухні. Тільки так і дивлюся телебачення. |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-09-13 17:17 |
EvGaS написано: |
marchelloUA написано:
Ну ок, молодша школа ще таке
Навпаки — найважливіше, бо там формується увесь базис.
|
Я мав на увазі (хоч це і не очевидно), що в школі з навчанням лише 1-4 класи важче собі уявити, як в школу заходить чужа братва і, шифруючись під місцевих школярів, в туалеті розбиває місцевим голови об унітаз (як це було у школі 90-их).
Додано через 2 хвилини 29 секунд:
Krest0 написано: | Телевізор на кухні |
Мабуть є вдома старші родичі. Інакше не уявляю собі, як молодь з власної ініціативи таке собі би влаштувала.
Дітям купив більший монітор з кріпленням на стіну, через hdmi підключив raspberry pi останньої версії під керуванням операційки OSMC, втикнув флешку і туди накидав мультиків. На андроїдний телефон собі і дружині поставив аплікуху, котра по wi-fi конектиться до raspberry pi і працює в якості пульта управління.
Додано через 1 хвилину 17 секунд:
Дивитися теле-реклами по 5-10 хвилин - це ще треба міцні нерви мати. |
|
|
|
|
patriot__85
|
2017-09-13 17:34 |
kryk-v.ya.
Цитата: | в Україні-все має бути на українській,і кіно і школа і телебачення...все повністтю...
і нічого не треба виключати...і через п'ять років навіть всі пси будуть гавкати українською... |
зомбування |
|
|
|
|
Іосіф Сралін Забанено
З нами з: 25.08.17 Востаннє: 30.01.18 Повідомлень: 113
|
2017-09-13 17:38 |
Українські абітурієнти на зовнішньому незалежному оцінюванні у 2018 році не здаватимуть тестів із кацапської мови, - йдеться в наказі Міносвіти України. ЗНО у 2018 році проводитимуть з 22 травня до 14 липня, абітурієнти матимуть змогу здати тести щонайбільше із чотирьох предметів.
Дарина Ярошенко з Обухова Київської області домоглася скасування вивчення кацапської мови у класі, де вчиться її дитина, повідомляє "Обухів Online". Протягом шести місяців жінка писала звернення щодо цього до органів освіти, зокрема профільного міністерства. Із міністерства написали, що дитина має право не вивчати кацапської мови, але слід узгодити з керівництвом школи. 28 серпня на батьківських зборах було ухвалено рішення про скасування вивчення кацапської мови у п'ятому класі, куди перейшов син Дарини. "Для тих, хто дуже хоче, після уроків є факультатив з російської мови, але охочих у нас не знайшлося. Узагалі, у нашому класі восьмеро батьків виступали проти обов'язкового вивчення російської. Після публікації звернення з'ясувалося, що така ж біда у всіх школах Обухова. До мене звернувся по допомогу батько, діти якого вчаться у школі №1 міста. Він також не бажає, аби вони вивчали російську. Чоловік уже мав розмову з директором школи, зараз чекаємо на його рішення. Також мама учня 4-ї школи заявляла про бажання скасувати російську", – розповіла Ярошенко. |
|
|
|
|
patriot__85
|
2017-09-13 17:43 |
Є одне слово про яке тут ніхто не говорить. Це любов. Потрібно любити Україну, тоді все буде по-українське. Потрібно задати собі питання чому я маю те робити. Лише з усвідомленням того, що ти робиш, любиш робити, і народжується патріотизм. А треба, мусиш, повинен це як горохом об стіну. |
|
|
|
|
hetzendorf Забанено
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2017-09-13 18:01 |
EvGaS написано: | вчителя, як професії, має перетворити його з відстійника для лузерів та осіб сумнівної моралі чи психічного здоров’я на престижну професію, до якої матиме допускатися висококваліфікований спеціаліст, а не якийсь алкоголік чи навіжена тітка, яку пропхали подружки. |
Ну от за совітів вчительська професія була неабияк престижна і платили добряче. І що цікаво, я, провчившись у школі виключно у совку, всі 80-і, у Києві, мав за вчителів виключно навіжених тіток. Нормальних вчителів перелічити мені дістане пальців однієї руки. І це за 10 (десять, Карле!) років! При цьому та школа була «абрасцовайа»! @_@ Можете уявити, що собою являли рядові школи?
marchelloUA написано: | я золотий медаліст |
У нашій школі таке було неможливо. Мабуть розцінки надто високі ставили. Точно знаю, що мати моєї однокласниці відмовилася дати класній на лапу, то дівчина не отримала атестату. (1990 р.) Ще рік потому до вечірки ходила. |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-09-13 18:10 |
hetzendorf
Збирали на кожних батьківських зборах "на штори". Мабуть лише за кошти одного класу можна було на випускному цілу школу декілька разів обмотати тими шторами
Була якась схильність до вищих балів, а вчителям треба пару медалістів для доброї статистики, от мене і тягнули. Думаю, якби тоді існувало ЗНО, то би показало справжню ціну того "золота". Та якби тоді не висиджував за підручниками, поки решта гуляли на свіжому повітрі, то зараз би навряд чи осилив кодити по ночах. |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-09-13 21:13 |
|
|
|
|
|
EvGaS Відео Гуртом - субтитрування
З нами з: 27.02.12 Востаннє: 26.02.22 Повідомлень: 5656
|
2017-09-13 21:51 |
|
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-09-13 22:57 |
hetzendorf написано: | неабияк престижна і платили добряче. |
Ні. |
|
|
|
|
ЕНЕЙ.12 VIP
З нами з: 18.11.13 Востаннє: 23.02.22 Повідомлень: 1002
|
2017-09-13 23:13 |
patriot__85
Цитата: | kryk-v.ya.
Цитата:
в Україні-все має бути на українській,і кіно і школа і телебачення...все повністтю...
і нічого не треба виключати...і через п'ять років навіть всі пси будуть гавкати українською...
зомбування |
Не переймайтеся, на вже "зазомбованих" не впливає))
Ви, ще тут "не втекли"...)))
Цитата: | Лише з усвідомленням того, що ти робиш, любиш робити, і народжується патріотизм. |
Любов до ниття і ковбаси (до прикладу), що народить?!))
Явно ж не патріотизм...)
Іосіф Сралін, Cleaf
Цитата: | "Для тих, хто дуже хоче, після уроків є факультатив з російської мови, але охочих у нас не знайшлося. |
Тю, так в школі де я навчався з 5-го по 9-й клас, ще на "зорі Незалежності", саме так і вчинили (я був одним з "першопрохідців" цього ПРАВИЛЬНОГО кроку), от тільки бажаючі, в нас таки знайшлися, як не соромно і я також до десятка разів сходив (був відмінником, і тиснула як вчитель яка паралельно викладала зарубіжну літературу, так і деякі інші...), потім плюнув, як і багато хто..., здається за пару років "цей проект" заглух повністю, це вже потім почали насаджувати більше москальскої у вивченні тієї ж зарубіжної літератури (питання нахрін, чий не "найвидатніші" у світі...)!!? І це сільська школа, яка називалася НВК (навчально-виховний, еколого-валеологічний комплекс), до речі взявши таким чином гарний "старт" (було ще багато "нетрадиційних" для постсовка нововведень), ввійшла в десятку найкращих шкіл області (ну звісно як же "могла випередити" "елітні" школи з обласного центра та інших великих міст), й навіть в якомусь всеукраїнському топі "засвітилася"!)
Це я до чого, що нафіг та москальська не потрібна була, ще на початку, плюс підхід і бажання вчителів (були як досвідченні, так і практиканти з останнього курсу)!!!
Цитата: | Збирали на кожних батьківських зборах "на штори". Мабуть лише за кошти одного класу можна було на випускному цілу школу декілька разів обмотати тими шторами Wide grin |
І таке було, особливо "відчувалося", коли сам з бідної родини, а навчаєшся "в платиновому класі"..., але тримали для "показників", адже потрібні були мізки!!!))
Та останнім часом - це вже якийсь "жахливий маховик" поборів, що поставлений на потік, і при всьому рівень вчителів бажає кращого, якщо не висловитися прямо - деградація!?!
Як висловився EvGaS :
Цитата: | вчителя, як професії, має перетворити його з відстійника для лузерів та осіб сумнівної моралі чи психічного здоров’я на престижну професію, до якої матиме допускатися висококваліфікований спеціаліст, а не якийсь алкоголік чи навіжена тітка, яку пропхали подружки. |
Додано через 7 хвилин 54 секунди:
Krest0
Цитата: | Ого, Cleaf тут з трьох аваунтів розійшовся не на жарт. Може для вас з Фіцькою створити окрему тему тільки для вас двох? Wide grin |
Потрібно "віддати людям належне", адже вони (він і він, чи якось так...), не одну сторінку (без допомоги), "підтримували" флудильню від "вимирання")))) |
|
|
|
|
kryk-v.ya. Попереджень: 1
З нами з: 14.02.14 Востаннє: 18.11.24 Повідомлень: 4490
|
2017-09-14 09:35 |
marchelloUA написано: | Збирали на кожних батьківських зборах "на штори" |
і до тепер збирають,правда вже "планка" виросла...і підвищення зарплат ну ніяк не впливає...їм все мало і мало... |
|
|
|
|
Романтик 777 VIP
З нами з: 07.11.09 Востаннє: 09.11.24 Повідомлень: 252
|
2017-09-14 20:09 |
Іосіф Сралін написано: | Старий Заповіт - те, що Бог православного християнина єврей Ісус виконав на землі: "Не думайте, що Я прийшов відмінити Закон або Пророків. Не відмінити прийшов Я, але виконати" (Мф. 5:17-18). Тому кацапова стаття - такий самий непотріб, як і вся кацапова маячня. |
Це залежить, в якому контексті сказано. Я вважаю, що він виконав і все закінчилось. Ось, наприклад багачу розказав, що робити, щоб спастися, але перших заповідей Ягве не назвав. Та і сам суботи ніколи не виконував з учнями.
Бажано б встановити, чи були спотворенні Євангелія протягом часу. Вважаю, що були. Також слід поставити на свої місця ім'я єврейського бога, якого вилучили з Біблії. Адже словосполучення Господь Бог якесь недолуге. Ось тоді, якби все стало на свої місця, то ми б краще зрозуміли, яки бог і що робив.
Читаючи "Буття", зверніть увагу на 1 і 2 розділи: Бог і Господь Бог - це взагалі то різні особи. От і робіть висновки. Хтось справжній Бог, а хтось сатана, який напевно і копіював творіння справжнього Бога, тобто творив майбутніх євреїв . І ще надибав Мораль іудаїзму (переклад гугл з частковими правками)
Балак - І ось хтось з синів Ізраїля прийшов і підвів до братів своїх мідьянітянку перед очима Мойсея й на очах усієї громади Ізраїлевих синів, а вони плакали біля шатра соборного. І побачив це Пінхас, син Елазар, сина Аарона ... і взяв спис в руку свою ... і пробив їх обох, ізраїльтянина і жінку Числа, 25: 6-8
У розділі Шелах ми писали, що людині, яка прийняла закони Тори, заборонено з'ясовувати і досліджувати , чи дійсно Тора - вчення Боже. У розділі Корах ми показали, що того, хто «присвячений Господу», можна вбити без подальших судових розглядів. У розділі Хукат ми розповіли про те, що навіть ідолопоклонство не забороняється, якщо воно дозволено Торою.
Тут же ми пояснимо, що згідно hалахе вірш: «За образом Божим створив Він людину» (Буття, 9: 6) відноситься зовсім не до всіх людей на землі. Добре відома позиція раббі Шимона бар Йохая з цього питання: «Раббі Шимон бар Йохай говорив: Ви називаєтесь людьми, а язичники не називаються людьми» (Йевамот, 61а). Зімрі, син Салу, забажав мідьянітянку і взяв її за всьому чесному народі. Пінхас, Елазар син, узяв спис і вбив обох без суду і слідства. Мало того - його вчинок не залишився ненагородженним: «І промовив Господь до Мойсея, кажучи: Пінхас, син Елазар, сина Аарона, священика, відвернув гнів Мій від синів Ізраїля ... Тому скажи: ось, даю Я йому свого заповіта миру» (Числа, 25 : 11-12).
Неправильно, звичайно, займатися прилюдно блудом - але смертна кара? За що? Кому якої шкоди вони заподіяли? Горе суспільству, яке ось так, з одного жорстокості, надходить подібним чином зі своїми членами. Більш того: ось що написав уже в наш час верховний рабин Ізраїлю, рав Герцог, коли його запитали, чи не варто звернути в єврейство неєврейку, поєднати цивільним шлюбом з Кохеном: «В даному випадку це явне прилюдне порушення, коли ревнителі Божі вправі вбити його , бо публічність була забезпечена цивільним шлюбом, яким вони поєднувалися за кордоном» (Ейхаль Іцхак, Евен hа-Езер, ч. 1, гл. 19).
У наш освічений час, в правовій державі, головний рабин в письмовому вигляді провокує вбивство! На основі сказаного в святий Торі він пише, що єврея, котрий одружився на гойці, можна вбити на вулиці, як собаку - без суду, без свідків, без попередження. І якщо ми не спостерігаємо, щоб благочестиві євреї виконувати їх у побуті, то це через те, що серед нас немає таких одержимих фанатиків, як охоплений злістю ревнитель Пінхас - хоча, звичайно, ніхто не поручиться, що така людина не з'явиться в найближчому майбутньому і не почне вбивати.
Вже не раз траплялося, що людей вбивали на ґрунті релігійного фанатизму, в чому ми зовсім недавно мали можливість переконатися. Ревнителі вправі вбити не тільки того, хто одружився з неєврейкою, а й того, хто одружився на єврейці, якщо та не дотримується Тори, бо тим самим вона зводить себе до статусу поганки - і тоді ревнитель може вбити її чоловіка!
Ось що пише рав Овадія Йосеф в книзі Ябіа Омер, ч. 3, Евен hа-Езер, гл. 21: «Більш того: я вважаю, що навіть якщо свідки покажуть, що на момент весілля ні чоловік, ні дружина не дотримувалися законів Тори, а вже потім його спіткало просвітлення і він зажадав від дружини, щоб вона припинила порушення заповідей П'ятикнижжя Мойсея і правил іудейської віри ... з нею можна розлучитися і не виплачуючи покладеного їй шлюбним контрактом ... і в будь-якому випадку очевидно ... якщо вона відкрито порушує закони суботи або їсть некошерне щоб гнівити небеса - не можна і уявити собі більшої порушниці; вона - досконала язичниця, і згідно з думкою окремих коментаторів, її чоловік начебто бере поганку, і ревнителі вправі вбити його»!
Так пише колишній верховний рабин Ізраїлю, чия зарплата приходить з кишені платниць податків - тих самих жінок, які порушують суботу і яких він, разом з їхніми чоловіками, засуджує до смерті і втрати покладеного за контрактом. Добре, напевно, живеться цьому славному рабину, примудрився відсидіти своє на двох стільцях.
Треба зауважити, що «право ревнителів вбити» без суду і слідства того, хто бере неєврейку або віровідступницю, дійсно тільки на момент порушення, але зате «віровідступника» можна і потрібно вбити коли і де завгодно, як пише Маймонід в Законах про вбивства, гл . 4, з. 10: «Нам заповідано вбивати невірних - тих, хто відступився від Тори і єврейських пророцтв.
Якщо є можливість, таку людину треба зарізати публічно, а якщо немає, слід хитрістю підлаштувати його смерть. Так, якщо бачиш, що він впав у глибоку яму, а з ями стирчить драбина, її треба забрати і сказати йому: 'Мені необхідно терміново зняти мого маленького синочка з даху. Почекай трохи, я зараз поверну сходи '; ось як це робиться».
Це вже не просто заохочується Торою вбивство, а якісь підступи і інтриги Мадридського двору, завдання яких - звести в труну ні в чому не винної людини. У чому вона винна? У тому, що думає не так, як інші? У тому, що не вірить в небесне походження Тори? І що з того? Так нехай вірить у що йому подобається.
Невже хтось ще думає, що людей можна змусити вірити, погрожуючи їм розправою? Хіба так заступаються за віру? Останнім часом рабини і законодавці hалахі почали всерйоз побоюватися, що кому-небудь прийде в голову виконати цю гідну заповідь. Тому Хазон Иш пише в Йоре Деа, Закони забою худоби, гл. 2, п. 16: «Мені видається, що закон про те, що його (невірного) треба звести зі світу, був застосуємо тільки в ті часи, коли Божественне провидіння було відкрито і явно: коли чудеса зустрічалися на кожному кроці, голос Господній звертався до людей з небес, а праведників очевидним чином оберігало Небо; безбожництво в ті часи було явищем особливо збоченим, бо безбожники зводили свої пристрасті до похоті і беззаконню, і знищення лиходіїв служило світу захистом, оскільки всі знали, що відраза народу від віри тягне за собою жахливі покарання - мор, війни, голод та інші лиха. Зараз же, коли лик сяйва Божественної святості прихований від усіх, усунення грішників не вирішує існуючих проблем, а, навпаки, створює додаткові - бо в очах населення виглядає неподобством і насильством, Боже спаси і помилуй. Еліку же всі наші старання спрямовані на те, щоб виправити становище, нам слід ласкою і привітністю вітати їх, повертаючи в лоно рідної релігії - там, де це в наших силах». На цій цитаті варто затриматися. По-перше, в епоху пророків євреї дійсно грішили перед Господом, за царя Манассіі вони забули Тору, а при Езрі порушували суботу і одружилися на жінках іншої крові, але в усьому цьому важко знайти щось «особливо перекручене» - якесь явище, якісно відрізняється від того, що відбувається в усі часи.
По-друге, Хазон Іш, стверджуючи, що в наші дні не слід дозволяти вбивства, просто змінив hалаху на підставі змін, які зазнали звичаї. Це - саме те, що ми маємо на увазі, коли говоримо, що мудреці встановлюють закони відповідно до духу часу; іноді вони говорять, що зміна положення речей не тягне за собою змін в hалахе, іноді - що тягне (див. Випуск №8). Особливо інтригує те, що Хазон Иш НЕ довів свою постанову про ласку і привітності до логічного завершення; хоча він і дозволив не вбивати тих, хто не дотримується суботу, але у всьому, що стосується забою худоби або «вина пиятик», вони нічим не відрізняються від ідолопоклонників.
Цікаво, чому в цих випадках Хазон Иш не задумався про гостинність і ласку, з якими має вітати порушників. Привітність, що не дозволяє випити вина з євреєм, - дуже своєрідна привітність. Вбивати можна не тільки віровідступників і язичників, але і простих неєвреїв, навіть тих, хто дотримується заповідей синів Ноєвих. Ось що пише прямим текстом Шулхан Арух в Законах суботи, гл. 330, п. 2: «У суботу не можна приймати пологи у неєврейки». Тут виявляється, що порятунок життя важливіше суботи, тільки якщо це життя людини, яка дотримується суботи. А як же інші? А нехай здохнуть!
Мишна Берура в тій же главі прямо-таки волає проти поведінки лікарів: «Сьогодні лікарі - навіть самі благочестиві - абсолютно не дотримуються цього закону; з суботи в суботу вони долають великі відстані заради лікування ідолопоклонників ... які абсолютно не дотримуються суботи, Господи помилуй». Вони напевно заслуговують смерті, бо врятувати єврея, звичайно, можна і навіть потрібно - але нєєврей?! Він і людиною не вважається! (Зверніть увагу: тут абсолютно не мається на увазі, що ці пацієнти по-справжньому поклоняються ідолам, як було прийнято колись. Мова йде про неєврейських сусідів Хафец Хаїма, яких ті вперто продовжують називати ідолопоклонниками з боязні, що неєвреї зрозуміють, що він пише про них.) І адже ось до чого доходить; в книзі Ябіа Омер, ч. 8, Орах Хаїм, гл. 38, сказано: «Що стосується видатного лікаря-гоя, вельми люблячий єврейський народ, який лікар чимало євреїв від смерті спас, а бідних євреїв лікував безкоштовно і безоплатно; згодом оно лікар прихворів не на жарт посеред суботи, і тоді до нього викликали якогось єврейського лікаря, щоб вілляти йому кров. Якби ж лікар не пішов до нього, це викликало б чималу ненависть (до євреїв), і він сам приєднався б до наших гнобителів і віддав би злом, відмовляючись надалі лікувати євреїв ... (далі автор дозволяє в ситуації, що склалася порушити суботу заради лікування лікаря-неєврея на тій підставі, що) оскільки в наміри єврейського лікаря входить виключно дотримання інтересів хворих євреїв ... це не є порушення заборони Тори».
Всі добрі справи і заслуги цього чудового лікаря, неєврея, для hалахі не варті виїденого яйця, а якщо його і можна рятувати, то лише в силу міркувань дріб'язкових і егоїстичних. Єврейський лікар не повинен вважати, що удостоївся честі віддати хорошій людині за зроблене ним добро - немає, hалаха зобов'язує його мати на увазі «виключно дотримання інтересів хворих євреїв».
Ну, що на це можна сказати? Порушувати суботу не можна не тільки на спасіння неєврея, але і заради всякого, хто сам не дотримується суботи. Мишна Берура пише в Законах суботи, гл. 329, п. 4: «неблагочестиві єврей ... якщо він грішить, щоб гнівити небеса, його не можна рятувати навіть в будні - і вже звичайно, заради порятунку його життя не можна порушувати суботу».
Тут, звичайно, можна запитати: є ж чимало релігійних, в тому числі і ортодоксальних лікарів, які і в суботу працюють в лікарні і лікують як неєвреїв, так і нерелігійних євреїв, відкрито порушують закони суботи. Це питання призводить і рав Овадія Йосеф в книзі Ябіа Омер, ч. 8, Орах Хаїм, гл. 38: «Богобоязливі лікарі, що працюють в державних лікарнях, часто запитують мене, чи можна їм лікувати в суботу тяжкохворих неєвреїв - навіть якщо мова йде про заборону Тори». Ось що він відповідає: «Мабуть, в наш час мова йде більш ніж про просту ненависть до євреїв: якщо єврейські лікарі не будуть лікувати в суботу гоїв, то і Гойські лікарі, ледь дізнаються про це, перестануть лікувати євреїв. Таким чином, мова йде вже про життєву необхідність для самих євреїв». Ось так. Ні тобі моралі, ні елементарної людської порядності, ні співчуття. Міркування користі та особистої вигоди. Можна було висловити це і так: «Лікувати неєврея? В суботу? - Чорта з два. Нехай помирає. Втім, якщо його смерть здатна зашкодити євреям, то можна і вилікувати».
Автор книги Циц Еліезер (рав Елієзер Іеhуда Вальденберг, р. 1917 року, колишній глава Єрусалимського рабинського Суду) додав до цього кілька штрихів в статті Мешіват Нафеш (ч. 8, гл. 15, п. 6): «Таким чином, існує хитре рішення питання про лікарів, яких прийнятий повсюдно закон змушує лікувати і гоїв, через які в суботу доводиться порушувати навіть заборони Тори; кожен раз, коли вони надають медичну допомогу важкохворим неєвреям, їм потрібно весь час пам'ятати, що вони роблять це не для того, щоб вилікувати гоя, але заради самих себе - щоб уникнути суворого покарання - а також в ім'я всього єврейського народу ... і в такому випадку, тут має місце порушення не заборону Тори, а постанови мудреців».
На тій же підставі він дозволяє лікувати і нерелігійних євреїв: «З вищесказаного випливає загальне дозвіл надавати в суботу медичну допомогу - в нинішній ситуації, надісланій нам за всі наші гріхи - і віровідступників, публічно порушують закони суботи ... так як якщо релігійний лікар відмовить хворому в догляді, нерелігійні лікарі дадуть нам тим же ... що загрожує серйозною небезпекою».Отже, чому дозволяється рятувати в суботу людину нерелігійну? - Лише тому, що в іншому випадку нерелігійні лікарі можуть відплатити тією ж монетою!
Автор Циц Елієзер може спати спокійно: у нерелігійних лікарів є уявлення про честь і порядність, їм і в голову не прийде відмовити хворому в догляді, незалежно від причини. Відтепер продовжувачі справи Циц Елієзер можуть ухвалити, що релігійним лікарям забороняється надалі надавати допомогу нерелігійним хворим, якщо ця допомога вимагає порушення законів суботи - це не спричинить ніяких заходів по відношенню до їх громади; їм доведеться мати справу тільки з власною совістю.
Ось на що перетворилося слово Господнє, згідно з яким людина була створена «за образом і подобою Божою». «Людина», говорить hалаха, - це тільки єврей, дотримується заповідей Тори. І це - підхід іудаїзму? З населення в кілька мільярдів лише близько півтора мільйонів - люди, а решта - просто тварини, скоти безправні? І все, що сказано в Торі про правильні людські стосунки, відноситься тільки до відносин з тими, хто дотримується Тори і її закони?
Як відповідь ми наводимо витяг з Агаhот Маймонійот до Законів про думки, гл. 6, з. 3: «Кожен повинен любити будь-якого єврея (а не гоя) як самого себе, бо сказано: 'Возлюби ближнього твого, як самого себе". Все це - саме в тому випадку, коли він твій ближній по Торі і заповідях. Якщо ж він - грішник, до всіх відозв байдужий, то його заповідано ненавидіти, бо сказано: 'Страх перед Господом - ненавидіти зло' (Притчі, 8:13), а також: 'Адже ненависників, Господи, ненавиджу я' (Псалми , 139: 21) ». Прямо так і сказано: заповідано ненавидіти! Як у нього тільки рука повернулася таке написати?
Додам:
Це ще раз підтверджує, що єврейський "бог" і є сам сатана. Тому і прийшов Ісус звільняти той народ від Єгови (Ягве, Саваоф, Аданай, Елохім)
Тому я вважаю, що християнство створили неєвреї, але євреї його досконально спотворили (ввівши туди Ааронове служіння в храмах), що б енергетична сила молитви приносила користь лише євреям.
Тому ми просто зобов'язані відректися від єврейського божка-сатани, залишивши тільки Ісуса і справжнього Бога без імені, як сказав Іван Богослов. Адже для християнина старий заповіт прибитий до хреста, тобто він анульований (послання до Тимофія)!
Та й взагалі Ісуса "народив» не Єгова, а Дух. Чому це релігієзнавці не помічають? А родовід не по Йосипу (не від Давида), а по Марії (від Адама і Єви). Та і Ісус просто не єврей, а з секти есеїв-сонцепоклонників. А багато його знання якимись дивом запозичені з стародавніх ведичних творів, що зараз легко прослідкувати по древнім індійським релігійним книгам. |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-09-15 05:48 |
Романтик 777 написано: | Я вважаю, що він виконав і все закінчилось. |
Закінчилось - що саме? Потреба читати Старий Заповіт закінчилася? Якщо зовсім здалека почати, то можна сказати що читання Нового Заповіту для початку досить.
Цитата: | наприклад багачу розказав, що робити, щоб спастися, але перших заповідей Ягве не назвав. |
Бо Ісус, бачачи серце людини, говорив саме те, що потрібно цій людині.
Цитата: | Та і сам суботи ніколи не виконував з учнями. |
Висловлення без аргументації. Зцілював в суботу? Так у Господній день належиться робити добро.
Цитата: | чи були спотворенні Євангелія протягом часу. Вважаю, що були. |
Для такого твердження потрібно знати грецьку та арамейську, також володіти першоджерелом і мати змогу порівняти. Біблеїсти беруть до уваги кожен знайдений "список" - переписаний папірус з уривком Писання. В навчальній "Женевській Біблії" можна знайти примітки до вірша, якщо знайдено відмінність. Ці знайдені розбіжності важливі для вивчення і публікується відкрито, тож нема підстав говорити голослівно про якісь місця, котрі навмисне були спотворені.
Далі зараз не маю бажання цитувати.. (особливо Богозневагу). Порадив би поспілкуватися з священиком у церкві, в яку ходите (якщо ходите). |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-09-15 06:01 |
Романтик 777
З велетенського маячного тексту і вашого вступу до нього, очевидне тільки те, що ви маєте проблеми з євреями. |
|
|
|
|
r-shumlias Забанено
З нами з: 10.08.17 Востаннє: 07.03.18 Повідомлень: 77
|
2017-09-15 13:34 |
marchelloUA написано: | і Ісус цього не заперечує. |
але й не підтверджує!!!
отже, ще раз
r-shumlias написано: | то чи підтверджує цитата з Івана 4:9 Вашу тезу, що Ісус жид? так, чи ні? |
Додано через 5 хвилин 11 секунд:
don pedro написано: | З велетенського маячного тексту і вашого вступу до нього, очевидне тільки те, що ви маєте проблеми з євреями. |
сильна логіка
а що очевидне з Вашого коротенького допису, шановне? |
|
|
|
|
hetzendorf Забанено
З нами з: 23.07.15 Востаннє: 05.01.21 Повідомлень: 2959
|
2017-09-15 14:01 |
marchelloUA написано: | також володіти першоджерелом |
Наскільки мені відомо (з книги Р. Докінза «Бог як ілюзія», чомусь її на Толоці немає, цікаво, чи існує взагалі український переклад?) найстаріше видання Біблії, що дійшло до нас, датується XIII ст. |
|
|
|
|
r-shumlias Забанено
З нами з: 10.08.17 Востаннє: 07.03.18 Повідомлень: 77
|
2017-09-15 14:04 |
|
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-09-15 14:29 |
r-shumlias
Будемо так ходити по колу без кінця. Ісуса називають Жидом, беручи що уваги польський переклад, а Ісус цього не заперечує. Для мене це доказ того, що Ісус був тут на землі втілений у Жида, якщо говорити лише про Івана 4:9. Для вас це не доказ. При бажанні можемо продовжувати, хоча нічого нового саме в цьому вірші ми не знайдемо найближчим часом. Ліричний відступ: при спілкуванні зі Свідками Єгови я говорю щось на зразок "не бажаю сперечатися, отже хай Ісус сам нам роз'яснить після Свого з'явлення знову тут на землі".
Додано через 3 хвилини 32 секунди:
hetzendorf
Гуглити "Кумранські сувої" або "Сувої Мертвого моря". |
|
|
|
|
virtus8hur Попереджень: 2
З нами з: 06.02.10 Востаннє: 20.09.24 Повідомлень: 4182
|
2017-09-15 14:31 |
r-shumlias написано: | що Ісус жид? так, чи ні? |
Так, але треба розуміти, що сучасні жиди та біблійні - це не одне й те ж. |
|
|
|
|
r-shumlias Забанено
З нами з: 10.08.17 Востаннє: 07.03.18 Повідомлень: 77
|
2017-09-15 14:40 |
marchelloUA написано: | Будемо так ходити по колу без кінця. Ісуса називають Жидом, беручи що уваги польський переклад, а Ісус цього не заперечує. Для мене це доказ того, що Ісус був тут на землі втілений у Жида, якщо говорити лише про Івана 4:9. Для вас це не доказ. |
ходити ми нікуди не будемо
чому самарянка називає Ісуса жидом?
Додано через 2 хвилини 39 секунд:
virtus8hur написано: | сучасні жиди та біблійні - це не одне й те ж. |
це розуміє кожна розумна людина
не пхай носа туди, де голова не влазить |
|
|
|
|
virtus8hur Попереджень: 2
З нами з: 06.02.10 Востаннє: 20.09.24 Повідомлень: 4182
|
2017-09-15 14:42 |
r-shumlias написано: | не пхай носа туди, де голова не влазить |
Навіщо хамити ? Я ж лише написав коментар. |
|
|
|
|
r-shumlias Забанено
З нами з: 10.08.17 Востаннє: 07.03.18 Повідомлень: 77
|
2017-09-15 14:46 |
virtus8hur написано: | Навіщо хамити ? Я ж лише написав коментар. |
даруй, але ти втикаєшся у розмову, у якій ніц не розумієш
оце і є - "хамство" з твого боку |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-09-15 14:56 |
r-shumlias написано: | чому самарянка називає Ісуса жидом? |
Спитаю в неї, коли зустрінемося з нею в раю ) |
|
|
|
|
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
|