Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 221, 222, 223 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-10 05:22  
r-shumlias
краще подивися мультик про те, як треба знімати похмілля:
https://toloka.to/t83971

ну й поїж кавунів, вони допомагають теж:

EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-10 10:52  
Газета День‏ @TheDayNewspaper
Американку українського походження Вікторію Спартц обрали новим сенатором американського штату Індіана.

Додано через 2 хвилини 24 секунди:

Газета День‏ @TheDayNewspaper
Олександр Усик переміг німця Марка Хука технічним нокаутом у 10-му раунді поєдинку турніру World Boxing Super Series


Додано через 3 хвилини 22 секунди:

Газета День‏ @TheDayNewspaper
Українка тріумфувала на ЧС з каное у марафоні

20-річна каноїстка Людмила Бабак із Енергодару стала чемпіонкою світу з марафону, що проходить у Південно-Африканській Республіці, передає прес-служба Федерації каное України.

На змаганнях в Пітермаріцбурзі (Південно-Африканська Республіка) Бабак подолала дистанцію 19 км за 1 час 48 хвилин. Вихованка Сергія Снежка випередила дворазову чемпіонку світу (2015, 2016) угорку Жанетт Лакатош на 3 хвилини 20 секунд.




Додано через 1 хвилину 3 секунди:

Газета День‏ @TheDayNewspaper
Канада та Україна розпочинають переговори щодо угоди про спільне кіновиробництво.

Додано через 3 хвилини 4 секунди:

Газета День‏ @TheDayNewspaper
Акторка Дженніфер Лоуренс через «політичні причини» відмовилася спілкуватися з російськими журналістами.
(У запоребрику почало щось сильно від того шкварчати)

Додано через 41 хвилину 58 секунд:

До речі, сьогодні День танкістів





virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-09-10 20:28  
От чому коли до компанії чотирьох абсолютно україномовних у побуті людей потрапляє один кацап, то усі п'ятеро починають щось белькотіти кацапською говіркою ?! Усі п'ятеро живуть в Україні, але чого саме їм бракує, окрім почуття власної гідності ? Чому україномовні так легко і добровільно самопринижуються перед кацапом у своїй країні ?
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 17151

2017-09-10 20:33  
virtus8hur написано:
Чому україномовні так легко і добровільно самопринижуються перед кацапом у своїй країні ?
відповідь здається очевидною - століття імперського гніту та "селекції" надовго (якщо не назавжди) в'їлися у підкірку українців.
r-shumlias 
Забанено
Забанено


З нами з: 10.08.17
Востаннє: 07.03.18
Повідомлень: 77

2017-09-10 20:34  
відеосюжетик про білоруський військовий дайвінг
все що дозволено було показати "ВоєнТБ РБ" про майже півторамісячне інтенсивне навчання підводного спецназу
не зважаючи на це, відео цікаве демонстрацією сучасного спорядження
слід зауважити, що цінність примінення штурмового підводного спецназу на території Білорусі дорівнює нулю
єдиний стратегічний об"єкт у Білорусі, при штурмі якого стали б у нагоді бойові пловці, ще не добудований
https://www.youtube.com/watch?v=TYOXM1pW3sA
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 4490

2017-09-10 20:42  
igor911 написано:
надовго (якщо не назавжди) в'їлися

попрошу не узагальнюйте...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-09-10 21:02  
virtus8hur
За всіх не говоріть.

Про смішне: прямо зараз порохоботи труть усі коменти на захист (чи хоча б нейтральні) щодо Саакашвілі на "Еспресо". Кожен може переконатись.

Додано через 1 хвилину 9 секунд:

Іосіф Сралін написано:
Чому україномовний так легко оголошує, що кацап для нього - "єдиний співрозмовник на толоці"?))

Хороше запитання до місцевого "українського націоналіста".
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 23512

2017-09-10 21:10  
don pedro написано:
прямо зараз порохоботи труть усі коменти на захист (чи хоча б нейтральні) щодо Саакашвілі на "Еспресо". Кожен може переконатись.

власники/редактори Еспресо порохоботи? о_О
а тим часом
Цитата:
Десь місяць назад на Донбас заїхала російська снайперська пара. З новою російською гвинтівкою "Орсіс".
Досвідчений снайпер - це дорогий у підготовці вагомий фахівець.
Тиждень росіяни працювали. У нас були убиті та поранені.
А потім дійшла інформація, що заїхали ці талановиті та професійні противники, до потрібних людей. І наші джентельмени доброї волі з хорошими гвинтівками оголосили сафарі. І бажаючих приїхало дуже багато.
Тепер у росіян мінус одна група професіоналів. Два 200. Траур у кремляді. "Укроп уже не тот". І все в тому дусі.
Ібо нєхуй.
- Слу, а чому про це ніхто не написав?
- Та снайпери не блогери. Шо там писати. Головне що швидко і таки дістали спеців.
Тож ось я вирішив поділитися приємною історією.
Може на Західному кордоні відбувається зараз казна-що. Через ігри політиканів. Зате на Східному - хрін пролізе будь-яка паскуда. З чим усіх нас в тилу і вітаю.
Не забувайте про старання та перемоги хлопців.
Євген Карась, С14
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-10 21:14  
ssTAss написано:
власники/редактори Еспресо порохоботи? о_О

вголосину))))
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 23512

2017-09-10 21:31  
EvGaS написано:
вголосину))))

ніц не зрозумів
тим часом - допис дня (від незнайомого Михайла Кролика)
Цитата:
Спочатку 54%, потім савченко, тепер міхо(( люди, що з Вами!?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-09-10 21:32  
ssTAss
Це, тмпу, ви так пожартували?
ssTAss написано:
власники/редактори Еспресо порохоботи? о_О

Ні, а от ті, хто там ошиваються - так.
ssTAss написано:
Зате на Східному - хрін пролізе будь-яка паскуда.

Справді? А якщо ригоанали з ВР оточать живим щитом кізяків, і вони полізуть під цим прикриттям через КПП десь під Харковом, наші безстрашно-непідкупні" прикордрнники розстріляють цей натовп? Ви впевнені?
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 23512

2017-09-10 21:37  
don pedro написано:
Ні, а от ті, хто там ошиваються - так.

доне, на сайті терти дописи інших людей можуть тільки модератори сайту, тому питаю, бо не вірю, що адміни Еспресо є порохоботами
don pedro написано:
Справді?

задайте питання автору допису
там є ім'я\прізвище
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-09-10 21:50  
ssTAss написано:
не вірю, що адміни Еспресо є порохоботами

Там необхідна якась кількість голосів користувачів для того, щоб допис було стерто. Досить кількох порохоботів - і вІола! - комента немає. Давно помічено, і не тільки мною.
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 17151

2017-09-10 23:01  
ssTAss написано:
- Та снайпери не блогери. Шо там писати.

ну чому, є й снайпери-блогери.
Думаю вже всі бачили чи не єдине оприлюдене відео від початку російсько-української війни знищення ворога, запис з тепловізійного прицілу на снайперській гвинтівці Олени Білозерської:
http://bilozerska.info/?p=1179 Нажаль з ютуба відео видалене за скаргами русні.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 23512

2017-09-10 23:04  
don pedro написано:
Там необхідна якась кількість голосів користувачів для того, щоб допис було стерто. Досить кількох порохоботів - і вІола! - комента немає. Давно помічено, і не тільки мною.

глянув на сайт - там коменти йдуть через Disqus
не бачив такої функції, щоб інші користувачі могли терти чужі дописи
скоріш за все, це Ви собі так придумали... або це модератори сайту так роблять (тоді виходить, за Вашими словами, що Еспресо порохоботи)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-10 23:11  
don pedro
як добре, що головним ворогом в інеті є порохоботи, а не кремлеботи, це таки вже радість ворогів, вітаю

З.І. Це вже невдовзі походитиме не якусь релігію, бо комусь десь ввидиться якийсь порохобот, і йому почнуть приписувати усілякі дива. Треба вводити новий бренд, може україноботи? А що, буде весело дивитись, як буде корчити деяких, хто спробує вигадати якусь гарну байку, як вони шкодять українцям, ото весело буде))

Додано через 1 хвилину 51 секунду:

igor911 написано:
Нажаль з ютуба відео видалене за скаргами русні.

Ну типу полювання на двоногого звіра дійсно вважається неетичним у цивілізованих країнах. Тож це видалення є очікуваним.

Додано через 4 хвилини 44 секунди:

До речі, сьогодні в порохоботи безсоромно запродалася ще одна відома особистість:
Дженніфер Лоуренс

бо не хоче давати коментарів москальським пропагандистам з власних переконань
впертюха отака, ачте!

А чому порохоботка одразу? Ба звісно ж — якщо позатикала москальських брехунів чи підтримує Україну, то інакше просто неможливе!
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-09-10 23:13  
ssTAss написано:
скоріш за все, це Ви собі так придумали

Так, так. Мені ввижається.
EvGaS написано:
як добре, що головним ворогом в інеті є порохоботи, а не кремлеботи, це таки вже радість ворогів, вітаю

Я вважаю кацапоботів ворогами, а порохоботів - дешевими пропагандонами на побігеньках влади, які ПЕРЕМОГАМИ замилюють справжній непростий стан справ для України та цькують усіх незгідних з лінією Соєвої Шоколадки. Діяльність порохоботів дуже шкідлива.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-10 23:16  
А чому порохоботка одразу? Ба звісно ж — якщо позатикала москальських брехунів чи підтримує Україну, то інакше просто неможливе!

Додано через 1 хвилину 28 секунд:

don pedro написано:
Так, так. Мені ввижається.

Ні, ну може там дійсно кілька й буде. Але їх зазвичай немає такої масованої присутності, як ботні з Ольгіно, яка якраз дуже вдало користується такими демократичними «голосувальними» лазівками.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-09-10 23:17  
EvGaS написано:
А чому порохоботка одразу? Ба звісно ж — якщо позатикала москальських брехунів чи підтримує Україну, то інакше просто неможливе!

Ви сам з собою розмовляєте?
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-10 23:22  
don pedro
а можна розглянути варіант, що про усі наші проблеми зараз й москалі самі розкажуть, ще й казок додадуть? В сенсі, з висвітленням проблем в нас наче якраз проблем і немає. В нас більш проблемою є спровоковане правильними вкидами невдоволення та розкладання. Чи якщо та соєва шоколадка піде, то що, перемога настане, чи нам грошей більше світовий банк позичить?

Нумо уявімо країну в стані холодної війни, яка позбувається президента через хвилювання народного невдоволення. У Кремлі буде свято.

----

Бо навіть в нас тут(!) усього тижні зо два тому розповідали про Липіцьку фабрику і заробітки з неї. І все одно, що вона хтозна скільки часу стирчала в мінусах, хтозна коли спинилася, і хтозна коли була продана. А все неважливо, головне — ненависть, емоції, у-у-у, заробляє у ворогів, гребе лопатою! Одним словом, емоції, наслідки впливу ворожої пропаганди. І все, у діалозі з людиною логіка та доводи безсилі, вона думає емоціями, і сама не підозрює, що вже оброблена.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 23512

2017-09-10 23:27  
погляд збоку
Цитата:
Андрій Левус

(не)повернення Міхо. Шоу маріонеток, яке руйнує державу.
Адміністрація Президента і опозиція - брати-близнюки у своїх діях в ситуації навколо Міхо. Я зараз не про політичні мотиви і цілі. І не даю оцінки цим силам. Але роблю висновки по подіям від початку цього конфлікту. Обидві сторони засліплено конкурують жадобі влади. А методи якими руйнується держава ідентичні - наглість, нехтування законами, побрязкування зброєю, компроментація України. Здоровий глузд покинув їх. Для чого було позбавляти громадянства Міхо? Для чого Міхо робити кіно на кордоні? Таке враження, що у них куратори одні ті ж, і фінансисти. Просто між шефами "влади" і "опозиції" йде внтурівидова конкуренція за потоки й контроль. Наприклад ФСБ проти ГРУ, Могілєвіч і Уральске ОПГ. Фірташ і Медведчук, чи Курченко. Після появи на виставі крашеної Юлі і тітушні одного з наближених до Банкової папіка для мене стає це очевидним. При всій повазі до сотень патріотів, які не задумуючись глибше, стали учасниками чи споживачами цього шоу. Це не конфлікт світоглядів. Це не вибір. Це іллюзія вибору. Вимкніть телевізор і Інтернет і подумайте про це з точки зору не політики, а національних інтересів, які є #понадусе
Будь уважним. Дій усвідомлено. #будьвільним Тоді знесемо і шоуменів, і ляльководів за кулісами.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-09-10 23:32  
EvGaS написано:
соєва шоколадка піде, то що, перемога настане

Він просто має піти. А там побачимо. Втрата Однотурового - не біда.
EvGaS написано:
нам грошей більше світовий банк позичить

Якась дивна постановка питання. Україна має не жебракувати, а заробляти.
EvGaS написано:
про усі наші проблеми зараз й москалі самі розкажуть

Мені не цікаві москалі, я хочу почути відверті відповіді на питання про утруднення для розвитку України, а не розповіді про те, як усе чудово. Зокрема, хочу дізнатись, чому важливі рішення не ухвалюються роками, злочинці та зрадники залишаються безкарними,а на місцях повсюдно залишились люди з минулого.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-10 23:57  
don pedro написано:
Він просто має піти. А там побачимо. Втрата Однотурового - не біда.

Окей, хто домовлятиметься з країною без загально й демократично обраного представника?
Чи не спробують москалі скористатися додатковими вигодами від відсутності єдиного лідера до наступних виборів?

Прогноз невтішний.

don pedro написано:
Якась дивна постановка питання. Україна має не жебракувати, а заробляти.

Завдяки Овочу ми сиділи так глибоко в боргах, що просто віддавали левову частину ВВП на відсотки. На відсотки. Коли країна має менший ВВП, аніж треба виплачувати відсотки за боргами — це абсолютний дефолт. Фініш.
З епічних мінусів, які за часів прем’єрства Яценюка могли б просто завершитися дефолтом, ми перейшли до помірних мінусів. Так, що з величезних боргів і у плюс — ніде не буває. У греків фінансова сфера у той самий час завалилася, а в нас, у набагато гіршому стані — якось вигребли. Щоправда згоден, потрясли звичайний люд і підприємців. І хоча в нас полопалися усілякі відмивальні банки, грошей з прошарку найбагатших олігархів познімали мало, і це справедливо викликало обурення людей.

Але якщо є рецепт, як не віддавати частини ВВП на відсотки, і одразу перейти з глибокої боргової ями до мегаприбутків, тоді треба когось виганяти з нацбанку, і ставити потрібну кваліфікованішу людину. Happy

don pedro написано:
я хочу почути відверті відповіді на питання про утруднення для розвитку України, а не розповіді про те, як усе чудово

Триває конфлікт, існують такі речі, як пропаганда та контрпропаганда. Розбиратися з утрудненнями треба після перемоги, інакше це скоже на картину, якщо ловити десь ґав, поки попереду стоїть гопник і готується зацідити в щелепу, а ми, трясця, забули кефір вдома в холодильника поставити. Ну, десь так воно виглядає, гадаю.

Додано через 12 хвилин 17 секунд:

don pedro написано:
чому важливі рішення не ухвалюються роками

Тут вже було про Верховну Раду та машингвер — на перший ден опісля канікул 200 (двісті, ДВІСТІ) депутатів не з’явилися на урок першого дзвінка. Іще треба відмінусувати популістів, регіоналів, люсителів попіаритися, шпиків москалів, шпиків-грантожерів від заходу, і ото й маємо.

А потім чому закони, трясця, такі потрібні — не приймаються.
До речі, у ВОНОї нова фішка — Воноя валить усі законопроекти тупим спамом з усіляких правок, аби технічно максимально усе затягти, і з отакою рибалкою сидіти й чекати, може вдасться десь на себе ковдру сіпнути. А те що країні гірш — Воній начхати.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-09-10 23:58  
EvGaS написано:
хто домовлятиметься

Провести вибори.
Решта вами написаного - за все хороше проти всього поганого.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-11 00:04  
don pedro написано:
злочинці та зрадники залишаються безкарними

Бо в нас абсолютні суди, спрямовані на підтримку корупційної вертикалі, і реформа судова в нас проведена не була. До того ж, велика частина старих суддів просто звільнилася, поки їх не позасуджували.

І був у суді, й бачив відношення — справедливість, правда чи закон там нікому не є потрібними. Там інші пріоритети та зацікавленості в суддів. І також будо спілкувався довгий час з одним майбутнім суддею (сподіватимемось, що він ним таки не став) — чого можна було очікувати від системи, якщо вже студент орієнтується йти на професію, аби свідомо й сплановано там брати хабарі? Га?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-09-11 00:08  
EvGaS написано:
реформа судова в нас проведена не була

І чия в цьому провина?
Іосіф Сралін 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.08.17
Востаннє: 30.01.18
Повідомлень: 113

2017-09-11 00:09  
Коротеньке, проте інформативне відео про славні одеські події 2 травня 2014 року:
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-11 00:09  
don pedro написано:
а на місцях повсюдно залишились люди з минулого

То піди знайди, доведи, і звільни місце для кращої. Мені таке вдалося.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-09-11 00:09  
ssTAss написано:

глянув на сайт - там коменти йдуть через Disqus
не бачив такої функції, щоб інші користувачі могли терти чужі дописи

Якщо через disqus, то не дивно, що деякі коменти труться. У мене наприклад якогось біса всі повідомлення через кілька хвилин після написання в спам закидує і вони зникають. Причин для цього взагалі жодних немає. Я не часто пишу і точно не спамлю.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-09-11 00:12  
don pedro написано:

Провести вибори.
Решта вами написаного - за все хороше проти всього поганого.

Та як сказати… як людина без тіні знатиме, що таке світло?

Додано через 2 хвилини 12 секунд:

don pedro написано:
І чия в цьому провина?

На мою думку — парламенту. Бо з судовою реформою почалися б не курорти у Сентропах, а дещо інші канікули для дуже великої кількості депутатів та їхніх спонсорів.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 221, 222, 223 ... 302, 303, 304  наступна