Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 17151

2016-05-17 16:47  
iwan wan написано:
тіки й критика неті,

по суті є що сказати, чи нитимеш далі?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-17 18:26  
аналогічне питання до вас.
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 17151

2016-05-17 18:28  
Virake, читай пост вище.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-17 19:56  
а пост вище має в собі щось крім ниття?

Додано через 3 хвилини 10 секунд:

тільки ж не сприйміть за образу. мені даний обмін плювками видається безглуздим.
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 17151

2016-05-17 20:00  
Virake, має обговорення прийнятого закону, якщо ти не помітив.

ось один з десятків прикладів "українського" продукту за "квотами".
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-17 20:07  
це ні для кого не секрет. що я хотів би почути, так це пропозиції виходу зі становища.
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 17151

2016-05-17 20:12  
ввести квоти (не менше 70%) на УКРАЇНОМОВНУ продукцію, невже важко докумкати?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-17 20:54  
вам - точно важко. подивіться на УКРАЇНОМОВНИЙ телевізійний продукт останніх кількох років і скажіть, що він не виховує "рускій мір" в глядачах. збрешете. бо потрібні системні зміни - квотами нічого не вдієш, адже вони визначають лише кількість, в той час, як проблема в якості. потрібно викоренити ворожі елементи з кіл, що контролюють створення інформаційного продукту. потрібно створити систему, в якій антидержавні агенти не зможуть себе комфортно почувати.

Додано через 3 хвилини 57 секунд:

хоча, безперечно, заборона російської мови у деяких сферах пішла б Україні на користь. справа в тому, що чогось такого неможливо добитися, якщо діяти у поточній "системі координат" української політики. зовсім не ті пріорітети у еліт і народних біомас.
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 17151

2016-05-17 20:56  
Virake написано:
викоренити ворожі елементи з кіл...створити систему...антидержавні агенти не зможуть
Як, якщо ці агенти знаходяться при владі, у них є технології, медіа та ресурси?
iwan wan 
VIP


З нами з: 01.10.09
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 2045

2016-05-17 21:17  
igor911 написано:
Як, якщо ці агенти знаходяться при владі, у них є технології, медіа та ресурси?

стврювати своє, йти у ту владу, і не сприймати по принципу мій друг коли пішов у владу став ворогом автоматично

igor911 написано:
по суті є що сказати, чи нитимеш далі?

і де я нию, я сказав як є. Знаєте, дістає, все кругом не так, все не то, а як скажеш комусь не гадь в річку, дотримуйся ПДР і тд то ти вже ворог і зрадник ...
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-17 21:33  
igor911 написано:
Як, якщо ці агенти знаходяться при владі, у них є технології, медіа та ресурси?
якщо узагальнювати - то так само, як свого часу робила ОУН. тільки з поправкою на реалії сьогодення. точкові асасинації, можливо, проникнення в їхні ряди і саботаж. було б добре заручитися підтримкою могутнішої держави.
iwan wan написано:
стврювати своє, йти у ту владу, і не сприймати по принципу мій друг коли пішов у владу став ворогом автоматично
я теж так досить довго думав, а потім зрозумів, що система зараз так побудована, щоб саме НАС до влади не допустити. хоч може справа не в побудові системи, а в тих, хто зараз її контролює. так чи інакше, по-чесному нам не перемогти. треба шукати обхідні шляхи.
iwan wan 
VIP


З нами з: 01.10.09
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 2045

2016-05-17 21:37  
Virake написано:
я теж так досить довго думав, а потім зрозумів, що система зараз так побудована, щоб саме НАС до влади не допустити. хоч може справа не в побудові системи, а в тих, хто зараз її контролює. так чи інакше, по-чесному нам не перемогти. треба шукати обхідні шляхи.

я маю знайомого з міста Долина, там в них мер незважаючи на ніякі системи розвиває місто і шукає інвестиції на розвиток. Так, що тут скоріше все проблема в постсовковому мислені більшості наших людей, які не скільки не хочуть а скільки бояться змін
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-17 22:12  
перепрошую, але один мер погоди не робить. от якби він інших мерів спонукав до чогось такого - то була б інша справа.
iwan wan 
VIP


З нами з: 01.10.09
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 2045

2016-05-17 22:39  
Virake написано:
перепрошую, але один мер погоди не робить. от якби він інших мерів спонукав до чогось такого - то була б інша справа.

в нас був пробувався молодий активний хлопець кий мав досить реальну програму так йму люди в очі казали, ти малий куди лізеш, то не твоє, керувати то діло старших.
або так як я часто їжджу по Україні, то спілкуюся з людьми, багато хто жаліється на мера/голову сільради і тд і та поганих,але коли спитаєш чи хтось інший пробувався вибиратися крім них так або нікого або який малий шкет куди йому
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2016-05-18 18:20  
Цікавий факт: 9 травня - 99-та річниця перемоги Болгарської армії над російськими військами в Македонії. 9 травня 1917 року – «чорний день» для російської армії в Македонії. Комуністи і русофіли замовчували у болгарських підручниках з історії епізод російсько-болгарської війни (1915-1918). Епізод, про який не розкажуть «зелені» військові псевдоісторики, старі радянські комуністичні кадри. Болгарський офіцер П. Дошкінов зауважив: «Успіху вдалося досягнути завдяки потужній підтримці болгарської артилерії, стійкості 44-го піхотного полку і відважним контратаками останнього».
Захоплення висоти Дабіца в бою 9.05.1917 р. – важлива перемога болгаро-німецьких військ.
Російські війська не просто переможені, їх розгромлено. Із 3000 багнетів, які брали участь в атаці, росіяни втратили 1300 убитими, пораненими, контуженими і зниклими без вісті.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2016-05-18 20:05  
Хто вкурсі, чи стосується це користувачів Гуртому ? http://espreso.tv/news/2016/05/18/u_radi_zareyestruvaly_zakonoproekt_scho_dozvolyaye_rozkryvaty_korystuvachiv_saytiv
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-18 20:47  
«Вимагати надання інформації, що ідентифікує користувача, який розмістив на веб-сайті інформацію, що порушує авторське право і (або) суміжні права, або власника веб-сайту, який використовує послуги хостингу для розміщення та надання доступу до інформації, що порушує авторське право і (або) суміжні права»

Додано через 2 хвилини 28 секунд:

дуже сильно сумніваюся, що нас це потурбує. хіба що вони скооперуються з органами країни, де розташований сервер.

Додано через 4 хвилини 34 секунди:

а взагалі-то вони фігнею страждають. бо якщо таки дотягнуться до Гуртом, то постраждає перша за все решта України, що залишиться без українського цифрового контенту. інакше кажучи, спершу треба забезпечити законний доступ громадян до товарів - а вже потім карати піратів.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-05-18 20:56  
Virake написано:
спершу треба забезпечити законний доступ громадян до товарів - а вже потім карати піратів.

на жаль ви розмріялися...

Додано через 3 хвилини 11 секунд:

Не з цією владою, не з цим апатичним народом. Поки не сформуємо національної еліти, та політичної нації.
iwan wan 
VIP


З нами з: 01.10.09
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 2045

2016-05-18 21:36  
Robar III написано:
Не з цією владою

а хіба не ви її вибирали два роки назад?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-05-18 22:32  
iwan wan написано:
а хіба не ви її вибирали два роки назад?

Ні, я свій голос віддав за інших людей. А так моя відповідь вище:
Robar III написано:
не з цим апатичним народом

По факту, маси обрали теж гіменце.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-18 23:14  
Robar III написано:
Ні, я свій голос віддав за інших людей.
вже писав вище: це аніскілечки не зменшує відповідальності.
iwan wan 
VIP


З нами з: 01.10.09
Востаннє: 16.11.24
Повідомлень: 2045

2016-05-18 23:20  
Нині по радіо чув гарну фразу, якраз про вибори:
Люди без всяких докорів сумління продають свої голоси за скількись там а через півроку гнівно проклинають своїх депутатів.
а щось в тому є, всі думають вибрали тай все
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-05-18 23:37  
Virake написано:
вже писав вище: це аніскілечки не зменшує відповідальності.

як і я писав. ложка меду, не зробить з бочки дьогтю, бочку меду. А от навпаки, так все працює. Ложка дьогтю, зіпсує бочку меду.
iwan wan написано:
Люди без всяких докорів сумління продають свої голоси за скількись там а через півроку гнівно проклинають своїх депутатів.

Справа не в цьому. Що вибрали та й все. Справа в тому, що навіть тут пан Virake "захоплювався" "новим" "старим" луценком.... Не розуміючи щро він такий же продукт системи, як і інші. Але він був радий за нього, тому, що той "має гарну репутацію".. (попередня сторінка).
На мою думку, частково через таке населення, а частково через звичайно бидло, й недалекоглядне, та населення яке вже влаштувалось ми й так живемо. А не в тому, що я кажу, що не я вибрав цю владу й її критикую.

Не треба перекручувати поняття. Якщо я не голосував за цю владу, то я не відповідаю за її вчинки. Відповідає таке населення як Леля22 та їй подібні, які голосували за нього. Це вони несуть відповідальність за всю х..ю якої начинять їх кандидати.

А так як я не голосував за них, я маю повне право їх критикувати,й вказувати на недалекоглядність.

Додано через 2 хвилини 56 секунд:

Так як народ відповідає, зараз за те, що обрав зека президентом, чкеий прийшов до влади, тому, що народ попереднього разу повівся на популістів юлю та пасічника.

Й як відповідав би я якби було обрано "мого" кандидати.
jaw350 
Новенький


З нами з: 15.04.10
Востаннє: 17.07.20
Повідомлень: 5

2016-05-18 23:58  
Спільнота, хтось чув про конкурс NASA і участь у ньому наших розробників?

Там голосування відбувається і ми на третьому місці. Лишилося 2 дні. А українці відстають майже на 3 тисячі голосів.

У когось є ідеї де можна посилання розповсюджувати? Щось українці не дуже жваво голосують.

п.с. ось саме проект https://2016.spaceappschallenge.org/challenges/tech/jet-set-mars/projects/mars-hopper
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-19 07:33  
Robar III написано:
Якщо я не голосував за цю владу, то я не відповідаю за її вчинки
тобто, ви свою участь у державництві обмежуєте одним словом раз на півдесятка років? якось не серйозно. але нехай - кожному своє. тільки поясніть мені, яким це чином ви ментально відгородилися від решти України, що аж втратили відповідальність за свою державу?
Robar III написано:
я маю повне право їх критикувати,й вказувати на недалекоглядність.
маєте, але критика зобов'язана бути конструктивною, тобто такою, яка пропонує щось натомість.
Robar III написано:
навіть тут пан Virake "захоплювався" "новим" "старим" луценком.... Не розуміючи щро він такий же продукт системи, як і інші. Але він був радий за нього, тому, що той "має гарну репутацію".. (попередня сторінка).
не захоплювався, а віддав належне. чи ви самі хоч знайомі із його заявами і політичними кроками? якби знали, то бачили б, що між ним і колективним регіоналом велика прірва. чи для вас єдиний показник - те, що він колись з'явився нетверезий у аеропорту?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-05-19 09:03  
Virake написано:
тобто, ви свою участь у державництві обмежуєте одним словом раз на півдесятка років?

Я цього не казав. Натомість я кажу, що Це якраз мислення більшості населення України " я проголосував, нехай вони тепер забезпечують мені гарне майбутнє, й стабільне."
А нічого робити задля якісних змін не роблять. Але тут частково не їх провина. ( я не скидаю відповідальності з тих людей, що продають свій голос, як і з тих хто ігнорує вибори), але держава будується згори, й ніколи знизу.

Virake написано:
але критика зобов'язана бути конструктивною

Безперечно ви праві, але й сподіватись, що старе гімно, після того як забезпечило себе ледь не до прапрапраправнуків, почне думати за народ, наївно.
Virake написано:
чи ви самі хоч знайомі із його заявами

Ну з їх заявами ми давно повинні жити краще ніж 100% населення планети Навіть президент у нас бореться з корупцією, шкода що тільки на словах, та заявами. А насправді продовжує збагачуватись ударними темпами.
Virake написано:
політичними кроками?

Ну, як і президент наш, робить кроки на "захід", хоча й їх не видно.

Тут нічого особистого стосовно вас, просто особисто я втратив віру в те, що тут можна щось змінити реформами, тільки тотальним знищенням "старої" системи, та її продукту. Й будувати нову. А поки цього не буде, на жаль, ця країна буде приречена на існування на периферії історії, та в чужих зонах впливу.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-05-19 13:40  
Хо знає, чому постійно налаштування в STEAM збивають мову на російську. хоча в профілі й так на сторінці виставлено українську?. Як це можна змінити?

Додано через 37 хвилин 52 секунди:

До речі, ось як країна повинна проводити "декомунізацію" http://hvylya.net/analytics/geopolitics/mertvoe-ditya-kremlevskoy-obezyanyi-ili-kak-obama-prokatyivaet-putina.html
Вибачайте стаття російською
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2016-05-19 18:09  
та і сайт той вельми підозрілий.
Robar III написано:
Хо знає, чому постійно налаштування в STEAM збивають мову на російську. хоча в профілі й так на сторінці виставлено українську?. Як це можна змінити?
без поняття, але в мене теж таке.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2016-05-19 20:37  
Сайт "Миротворець", що займається дослідженням ознак злочинів проти основ національної безпеки України, відновлює свою роботу.
wolesj 
VIP


З нами з: 15.07.12
Востаннє: 15.11.24
Повідомлень: 1732

2016-05-19 20:55  
jaw350 написано:
Щось українці не дуже жваво голосують.


Про цей проект розповідали в новинах, мабуть як завжди більшості байдуже.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 302, 303, 304  наступна