Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 211, 212, 213 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-08-25 12:18  
Krest0 написано:
Він же астролог. Невже не може передбачити чи переоберуть його, чи ні?

Не все що завгодно можна передбачити. Астрологія - це наука про повторювані цикли ))

Krest0 написано:
про цю закономірність чув з кількох джерел.

Тобто ви теж не змогли її самостійно помітити.

Krest0 написано:
Рейган і Буш молодший спокійнісінько пережили 2 терміни.

Рейган пережив невдалий замах, а Буш - єдине виключення із цього правила, якщо не брати до уваги теж невдалий "замах" коли один чоловік в Іраку поцілив у нього черевиком ))

don pedro написано:
Руцкова і Хасбулатава (якщо ви взагалі знаєте, хто це такі)

Я Росією майже не цікавлюсь, особливо сучасною. Чув лише, що Хазбулатов якось пов'язаний із подіями 1993, і він сам, здається татарин.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-08-25 15:15  
virtus8hur написано:
Астрологія - це наука про повторювані цикли ))

Ну якщо Трамп стане вдруге президентом, то це буде цикл, хіба ні?
virtus8hur написано:
Тобто ви теж не змогли її самостійно помітити.

Так і він її не самостійно помітив. Ця теорія вже кілька років гуляє, як по інтернету, так і на деяких каналах з документалками, як наприклад Мега.
virtus8hur написано:
Рейган пережив невдалий замах, а Буш - єдине виключення із цього правила, якщо не брати до уваги теж невдалий "замах" коли один чоловік в Іраку поцілив у нього черевиком ))

Дивовижно, на президентів США скоювалися замахи.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2_%D0%A1%D0%A8%D0%90
А взагалі мені дуже подобається його впевненість.
virtus8hur написано:
Астролог Павло Глоба прогнозує, що Трампа можуть вбити, в разі його переобрання в 2020.

Тобто що ми маємо тут. До 2020 ще довго. Його можуть переобрати, а можуть і не переобрати, він може відмовитися від президентської кампанії, може загинути ще на першому терміні. Ну не став він вдруге президентом і біс із ним. Про пророцтво можна забути, бо сказано ж в разі переобрання.
Якщо переоберуть, то вірогідність померти доволі висока. Він тоді буде старішим і взагалі замахи на життя президентів скоюються доволі часто, не зважаючи на численні превентивні заходи. Але ж Глоба сказав, що його можуть вбити. Тож якщо його не вб'ють, то совість Глоби чиста, бо можуть вбити це не вб'ють.
Якщо ж його вб'ють на другому терміні президентства, Глоба скаже "а пам'ятаєте, я ще в бородатому 2017 році пророкував його смерть. А я ж вам казав. Астрологія це точна наука".
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-08-25 16:00  
Krest0 написано:
Ну якщо Трамп стане вдруге президентом, то це буде цикл, хіба ні?

Ні.

Krest0 написано:

Тобто що ми маємо тут. До 2020 ще довго. Його можуть переобрати, а можуть і не переобрати, він може відмовитися від президентської кампанії, може загинути ще на першому терміні. Ну не став він вдруге президентом і біс із ним. Про пророцтво можна забути, бо сказано ж в разі переобрання.
Якщо переоберуть, то вірогідність померти доволі висока. Він тоді буде старішим і взагалі замахи на життя президентів скоюються доволі часто, не зважаючи на численні превентивні заходи. Але ж Глоба сказав, що його можуть вбити. Тож якщо його не вб'ють, то совість Глоби чиста, бо можуть вбити це не вб'ють.
Якщо ж його вб'ють на другому терміні президентства, Глоба скаже "а пам'ятаєте, я ще в бородатому 2017 році пророкував його смерть. А я ж вам казав. Астрологія це точна наука".

Друже, ви просто упереджений і прискіпливий. Як і у випадку з лекцією Дугіна про тихоокеанську політику, ви просто ставите за мету рознести автора і приводите в докази все що можна. А цього не треба робити.

P. S. А Глоба й ніколи не казав, що асторологія - точна наука. За його ж словами, ці прогнози справджуються із певною йомовірністю, яка, щоправда, перевищує середньостатистичну випадкову ймовірність.

P. P. S. Якщо вам так хочеться покопатись, то спробуйте заперечити його передбачення подій в Україні 2014, які він сказав іще 2010.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-08-25 17:03  
virtus8hur написано:
За його ж словами, ці прогнози справджуються із певною йомовірністю, яка, щоправда, перевищує середньостатистичну випадкову ймовірність.

Лол, як зручно. Вимовляєш багато прогнозів. Які збулися "а я ж вам казав. Відчуйте силу астрології". Які не збулися "ну астрологія це не точна наука. Тут є ймовірності, що прогноз не збудеться". То який тоді у цьому сенс? Тут просто сидиш і вгадуєш які будуть події десь у віддаленому майбутньому. А там можна нагадати про ті, які вгадалися і мовчати та надіятися, що всі забудуть про прогноз, який не збувся.
virtus8hur написано:
Якщо вам так хочеться покопатись, то спробуйте заперечити його передбачення подій в Україні 2014, які він сказав іще 2010.

Покопаюся. Дайте мені пруф, що він це казав до 2014 року.
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 1241

2017-08-25 17:36  
Ви б іще за гороскопи у газеті "Сьогодні" посперечались Wide grin
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-08-25 18:06  
А ще я щойно вмикав ТБ. Переклацав 60 каналів, жахнувся кількості помиїв та реклами, плюнув, вимкнув.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-08-25 19:30  
st_78 написано:
Ви б іще за гороскопи у газеті "Сьогодні" посперечались

Не знаю хто їх складає.

Krest0 написано:
Тут просто сидиш і вгадуєш які будуть події десь у віддаленому майбутньому.

Ні. Глоба по зорях дивиться і користується різними китайськими та перськими календарями.

Krest0 написано:
Дайте мені пруф, що він це казав до 2014 року.

Ось відео 2010. Якщо полінуєтесь дивитися його повністю, то включіть на 7:59 і послухайте хвилину.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-08-25 20:26  
virtus8hur
Лол, там трохи далі про Януковича, який пробуде на посаді президента не один термін, а два. Він навіть один не пробув.
Хоча про Крим він вгадав.
virtus8hur написано:
Ні. Глоба по зорях дивиться і користується різними китайськими та перськими календарями.

Зорі це гігантські газові термоядерні реактори. Що там по них можна передбачувати? Вам не здається це смішним?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-08-25 21:53  
Krest0 написано:
Хоча про Крим він вгадав.

Так, він іще сказав що це може початися одразу після олімпіади в Сочі. Як воно й було. Хто б міг це знати в 2010 - це вам відповідь на ваше наступне питання
Krest0 написано:
Що там по них можна передбачувати?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-08-25 22:16  
virtus8hur написано:
Хто б міг це знати в 2010 - це вам відповідь на ваше наступне питання

Мій одногрупник в 2011 році про це якось почав, а вчителька йому сказала тоді, не розпалюй міжнаціональну ворожнечу. І не дивно. Ще з часів отримання незалежності чутні були побоювання, що Росія захопить Крим.
До речі, він не сказав, що Росія захопить Крим. Він сказав: може щось статися, що об'єднає Україну і Росію. Спільне велике нещастя. Або стихійне лихо. Це може стосуватися Криму.
А може і не стосуватися Криму. А може там би землетрус був у Криму. Ось вам і спільне горе через стихійне лихо. А може взагалі нічого б не сталося. Забагато може. І як я пам'ятаю, для росіян ця подія не була нещастям. Вони там від радості зі штанів вискакували.
А ще він прогледів події на Донбасі, де, на відміну від Криму, загинуло дуже багато людей і зараз йде війна. Ось там відбулося дійсно багато трагедій. Хоча для москалів то не трагедії, а "апалчєнци унічтажают бандеровцев".
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-08-25 22:26  
virtus8hur написано:
Хто б міг це знати в 2010

Після кримського балагану 1994-1995 років можливість окупації Криму передбачав багато хто; наприклад, Білозерська: http://bilozerska.livejournal.com/107760.html. І війну на Донбасі передбачали також без усіляких нікчем-астрологів: https://www.radiosvoboda.org/a/27490236.html. Проте юний націонал-соціаліст, схоже, захоплюється мистецтвом пошивання себе в дурні.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-08-25 23:37  
Krest0 написано:
До речі, він не сказав, що Росія захопить Крим. Він сказав: може щось статися, що об'єднає Україну і Росію. Спільне велике нещастя. Або стихійне лихо. Це може стосуватися Криму.

Дякую що сказали, я чув цю промову і знаю що він сказав, а сказав він цілком достатньо.

Cleaf написано:
можливість окупації Криму передбачав багато хто; наприклад, Білозерська:

Білозерська не передбачала нічого, вона лише працювала журналістом на конференції Корчинського і Арестовича, це воно все передбачили. Теж молодці, назвали багато деталей, але не сказали що це буде в 2014.
Але Глоба - не український націоналіст, на відміну від Корчинського, а представник російського світу, як і більшість російських інтелектуалів. І працює він переважно на російську публіку, тому з його вуст такі передбачення виглядають сильнішими, ніж з вуст Корчинського.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-08-26 01:23  
virtus8hur написано:
І працює він переважно на російську публіку, тому з його вуст такі передбачення виглядають сильнішими, ніж з вуст Корчинського.

Справді, з вуст кадра, що віщував зекові два президентських терміни, "передбачення" здаються сильнішими. Хайль Ґлоба! Кров вища за золото, грудка землі вища за пачку паперів, честь вища за шалені прибутки, народ стоїть понад сумою бізнес-операцій, астрологія та Дуґін вищі за здоровий глузд.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-08-26 01:24  
Cleaf
Мені дуже приємно що Ви мене цитуєте.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-08-26 01:32  
virtus8hur написано:
Мені дуже приємно що Ви мене цитуєте.

Націонал-соціалістові приємно, що його цитує особа єврейського походження. Що ж, із шабесом Вас, шановний. То Вас Альфредом звуть?))
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 23512

2017-08-26 22:27  
Цитата:
Yuriy Sytnyk
11 год ·
Погортав стрічку новин. Все добре - рухаємося поволі, але до логічного завершення. В те місце, котре добре чути на запах…
З не зовсім зрозумілою законністю конфіскованих півтора мільярда долярів папєрєднього напівлегітимного, майже мільярд гривень отримали любі друзі нинішнього напівлегітимного - аграрії Косюк і Бахматюк. Перший взагалі цьогоріч отримав понад 40% дотацій аграріям. Другому, на його ВіЕйБі банк, щедрий пан Кубів ще весною 2014 року виділив 200 мільйонів долярів рефінансу, які успішно пропали разом з грошима вкладників. Не факт, що державі не доведеться повертати так звані "гроші Януковича", як нині розікрадений "рефінанс"…
Під 26-ту річницю вже відібраної Незалежності, Порошенко нагородив купу достойників, серед яких відомий львів'янам високоповажний пан Пісний, на якого левом кидався електоральний улюбленець Парасюк. Серед відзначених є генерали, між яких, як переконливо розписав Сергій Лещенко, і ті, хто розчищав ринок скрапленого газу в інтересах компаній Порошенка-Медведчука. Судячи з цін на АЗС - спецоперація пройшла успішно.
Скромний син нашого чудесного президента отримав державний ґрант на поїздку до Сингапуру. Бо найрузумніший. А хулі?
В Ляшко енд компані почався агресивно-словесний понос, що свідчить про наближення виборів.
90% тем у стічці, або нікчемні, або маніпулятивні - ті, хто при кориті, славлять свого хряка, а ті, хто хоче їх посунути, вже не знають який компромат і скільки очевидних фактів потрібно викласти, щоби перемогти у виборчому шоу, яким захочуть випустити пару. А пару конче потрібно випустити, бо рознесе все до дідька…
Особливо "тішить" розгін засобами масової ідіотизації населення теми Донбасу - Расєя уходіт. Матолки, ще ніколи в історії московити не відходили, щоби не зайти з іншого боку. А найбільша їхня опора - це чинна влада мародерів-клептократів.
Сорі за песимізм. Спраглих оптимізму рекомендую читати Алєжку Пономаря.
Проте, таки все буде добре, але не так як пишуть провладні сраколизи. І трохи згодом. І ще буде дуже зле. Це закономірно, бо самі винні. Пильнуймося і будьмо уважні!
А на знимці скромна хатина аграрія Косюка…
Давайте думати: що з нею, і тисячами інших, будемо робити після конфіскації…


і ще трошки про гроші (куди ж без них - все навколо бабла крутиться)
Цитата:
Yuriy Sytnyk
10 год ·
Я вже почав хвилюватися! Ну це ж не кожна людина витримає, коли стільки бабла вкрадено, що навіть золота рибка б уху з'їла! Це я про нашу фінансову мітлу - пані Гонтарєву, в дєвічєстві - мадмуазель Сатановськую. Мітла помела на банківському ринку, та й спекла собі колобок - придбала файний активчик. Та не простий, а 100 % акцій ТОВ "УкрСиб Кепітал Менеджмент", дочірньої компанії Ukrsibbank BNP ParibasGroup. Тепер, за офіційними даними, активи під управлінням належній пані Гонтарєвій групі ICU, зросли на 752,6 млн гривень станом на 14 серпня 2017 року.
В управлінні "Укрсиб Кепітал Мендежмент" знаходиться чотири корпоративних інвестиційних фонди і недержавний пенсійний фонд із загальним обсягом активів 694,85 млн грн.
Одному Сатані відому, скільки бабла випомпували з бюджету держави "перемохці Революції Гідності". На відміну від гопніків-папєрєдніків, нинішні є правдивими вампірами-ґанстерами. Вони, найперше, взялися за "кров економіки" - фінансову систему.
Спочатку комсомольсько-галицький хрунь обвалив гривну, закинувши в пащеку фінансових спекулянтів "відступне" - 10 мільярдів долярів рефінансування. Ці кошти не повернулися. Далі прийшла мітла, щоби замести сліди.
А фінальним акордом цієї гривнево-долярової сонати стала так звана "націоналізація Привату", що насправді було нахабним розкраданням як мінімум 6-ти (може й значно більше) мільярдів (!) долярів (!) під дахом НБУ.
Я це стверджую абсолютно аргументовано, так як після постанови НБУ від 23 лютого 2015 року (коли курс "впав" з майже 40 грн. за долар до 25-ти), всі значні валютні операції регулювалися НБУ в ручному режимі.
Ось така фігня, малята…
Тепер - навіщо це все пишу? Все таки сподіваюся, що пару захочуть випустити і сценарій, в існуючому тренді, піде шляхом випускання пари. Тобто перевиборів. На лохоелекторальному полі вже стільки заявлено гравців, що прогнозувати результати виборів справа невдячна. Прогнозувати - невдячна, а впливати можна. Якщо вибори все-таки відбудуться - то це мабуть буде останній шанс не допустити остаточного кривавого розвалу держави.
На сьогодні, вчергове проаналізувавши симпатії лайкаючого статусним пупарасам стада, розумію, що результатом буде лише поглиблення хаосу. Тому впродовж кількох років намагаюся донести просту думку - порятунок потопельників у руках самих потопельників. Дякувати Богу, що мої найпесимістичніші прогнози ще не збулися, але ми впевнено рухаємося в цьому напрямку.
Меседж нинішніх двох дописів наступний: ВСІ ТІ, ХТО ПРИ ВЛАДІ СЬОГОДНІ, ЯК І ЇХНІ ПАПЄРЄДНІКІ - ЦЕ ВЗАЄМОПОВ'ЯЗАНІ ЕЛЕМЕНТИ ЗЛОЧИННОЇ СИСТЕМИ.
Так звані "нові політсили" нічого не змінять, якщо не просвітліють електоральні мізки - система їх поглине. Тому вихід не стільки в "нових політиках", скільки у формуванні критичної маси тверезомислячих громадян.
Конкретні механізми мережевої взаємодії, дасть Бог, запропоную - працюю над цим поволі, але щось таки вимальовується…
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-08-26 22:32  
Те про що вам не розкажуть запроданські журналісти з телеканалів та радіо, не надрукують газетярі та відеоблогери, бо таке явище, як професійна непродажна журналістика в Україні нині занесена до Червоної Книги:



Мудіс підвищило рейтинг України на одну позначку
Тепер ми маємо сприятливий економічний прогноз, що безумовно вплине на інвестиції підприємців світу в нашу країну.
Дослівно з написаної в оригіналі причини: «за стабільне та послідовне впровадження у країні реформ».

Перемогометр зашкалює, Україна більш не в несприятливих чи нейтральних оцінюваннях. Але про це ви не почуєте від телеканалів, радіостанцій, газет чи «незалежних» блогерів. Бо вони давно продалися, і викидають на вас помиї на замовлення хазяїв, створюючи антипатію на назначені цілі.

Це — важлива новина. Але про неї мовчать майже 100% «наших» «журналістів». Все ж, мабуть вони таки не наші, або ж не журналісти, або ж і разом й те й те, коли на успіх країни де вони живуть начхати.

[/це було трохи слів про журналістську проституцію як вона є]
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-08-26 22:41  
EvGaS написано:
з телеканалів та радіо

Я давно зав'язав з переглядом теленовин. Читаю пресу (так, так, друковану) та матеріали в інтернеті. Якось не хочу дивитись про те, як поліцейські знімали кошенят з дерева, чи про Ахмєтку -"борця за мир".
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-08-26 22:48  
Юрком Ситником написано:
ВСІ ТІ, ХТО ПРИ ВЛАДІ СЬОГОДНІ, ЯК І ЇХНІ ПАПЄРЄДНІКІ - ЦЕ ВЗАЄМОПОВ'ЯЗАНІ ЕЛЕМЕНТИ ЗЛОЧИННОЇ СИСТЕМИ.

Беручи до уваги, що в парламенті "папєрєдніків" ми спостерігали таку собі "Свободу", констатуємо, що пан ssTAss не проти того, щоб Юрко Ситник зараховував Тягнибока енд компані до "взаємопов'язаних елементів злочинної системи".
Юрком Ситником написано:
Серед відзначених є генерали, між яких, як переконливо розписав Сергій Лещенко, і ті, хто розчищав ринок скрапленого газу в інтересах компаній Порошенка-Медведчука. Судячи з цін на АЗС - спецоперація пройшла успішно.

Які компанії? До чого тут генерали? Навіщо згадувати григоришинську повію Лещенка? Пан Ситник лишив відповіді поза кадром. Читаючи оту маячню, маємо враження, що то піцька писала. Генерали (!) розчищають ринок (?!) скрапленого газу в інтересах компаній Порошенка-Медведчука... трясця їм, ssTAss'е, Ви ж ніби розумна людина, невже не дивитеся, що читаєте?))).
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 23512

2017-08-26 22:57  
don pedro написано:
про Ахмєтку -"борця за мир"

в нас таке по тб показують? ооо
пане EvGaS, а можна без тих кацапських гіфок новини викладати? перемогометр, зрадометр.. вже аж рябить в очах від всіх Ваших повідомлень.. ще й підпис на півсторінки з червоним кольором
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-08-26 22:59  
ssTAss написано:
без тих кацапських гіфок

Вибачте, а що в них кацапського?)))
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-08-26 23:02  
ssTAss написано:
в нас таке по тб показують? ооо

По ТРК "Україна" постійно. Там Ахмєтка - миротворець і благодійник.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-08-26 23:05  
don pedro написано:
По ТРК "Україна" постійно. Там Ахмєтка - миротворець і благодійник.

Хто власник - той музику й замовляє. На ТРК "Україна" - Ахмєтов, на "1+1" - Коломойський, на "ICTV" - Пінчук, на "Українській правді" - Григоришин, на "5 каналі" - Порошенко, на "24" - Садовий, на "Інтері" - кацапи.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 23512

2017-08-26 23:24  
EvGaS написано:

Мудіс підвищило рейтинг України на одну позначку
Тепер ми маємо сприятливий економічний прогноз, що безумовно вплине на інвестиції підприємців світу в нашу країну.
Дослівно з написаної в оригіналі причини: «за стабільне та послідовне впровадження у країні реформ».

реально супер
дай бог тільки рости в цьому рейтингу
першоджерело тут https://www.moodys.com/research/Moodys-upgrades-Ukraines-rating-to-Caa2-from-Caa3-outlook-changed--PR_370205
бо минулого року в рейтингу інвестиційної привабливості ми щось не дуже добре виглядали http://forbes.net.ua/ua/opinions/1421796-rejting-investicijnoyi-privablivosti-ukrayina-kotitsya-vniz

ще один допис від Ситника на ніч і закругляємось))
Цитата:
Yuriy Sytnyk
7 год ·
Про президента скажу я слово.
Дорікнули мені, що надто пристрасно "мочу" Петра Олексієвича і запитали: кого бачу на його місці?
Справді, буде несправедливо критикувати чинного, не згадавши про його позитивні якості й не запрпонувавши альтернативу. Чесно, не жартую, в кожної людини є позитивні риси, навіть у президентів.
Отже. Петро Олексієвич є фаворитом Маятника. Нашого локального, тобто домінуючої в державі олігархічно-охлократичної системи. Бути фаворитом об'єктивно не просто - це вимагає певних талантів. Ото б їх у добрих цілях…
Але такі закони Маятника: хочеш залишитися фаворитом - максимально відповідай його вимогам. А наш Маятник інтегрований у світовий лихварський - тож фавортиту потрібно резонувати водначас з обома.
Тому Петро Олексієвич ефективно працює у фінансовій сфері та виконує рекомендації кураторів - це запорука довгого політичного життя.
Але є одна важлива для розуміння річ - Глобальний Маятник змушени періодично змінювати фаворитів Маятників локальних, отримуючи таким чином додаткову енергію. Локальні Маятники вимушені жертвувати фаворитами, аби уникнути знищення…
Тому, жорстко критикуючи Петра Олексієвича, найперше маю на увазі його статус, як символ системи, а не людські якості, котрі просто не можуть бути іншими - тоді б він не був фаворитом. А щодо мотивації конкретних вчинків - то не судіте, й не судимі будете… Кожен сам собі створює причинно-наслідкові зв'язки.
Щодо того, кого бачу на його місці - нікого. Точніше - мені все одно. Якщо внаслідок "Третього Майдану" зміняться рила біля корита - буде ще гірше. Під якими би гаслами не пройшла зміна чинної "політичної еліти", без зміни системи, наступник Порошенка буде ще гіршим. Щось на кшталт Піночета. З відповідними наслідками. Цікаво, звісно, було би подивитися як, до прикладу, Юля каструє Сєню чи Пастора, але це ж не обмежиться кількома негідниками - коса коситиме все підряд…
Тому, називаючи речі своїми іменами, хочу наголосити - змінювати рила біля корита сенсу немає. Змінюватися маємо самі. Кожен зокрема. Інакше ніяк…
Але пар потрібно випустити, а Петру Олексієвичу відійти, зберігши себе та залишки державності…
Трансерфінгом навіяно.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-08-26 23:45  
Юрком Ситником написано:
Під якими би гаслами не пройшла зміна чинної "політичної еліти", без зміни системи, наступник Порошенка буде ще гіршим.

Звісно, що буде гіршим. Бо психічна патологія героїчного блогера, що полюбляє викривати зраду, посилаючися на Лещенка, зі зміною влади не зникне. А патологія серйозна: наголошувати, що "генерали підчищають ринок скрапленого газу" - то вже пряма компетенція Йосипа Авраамовича Хатаєвича, головлікаря психіатричної лікарні №1 м. Новоєврейська.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-08-27 07:23  
don pedro написано:
Читаю пресу (так, так, друковану) та матеріали в інтернеті

Це вже значно краще, хоча й ті теж нічого не сказали.

Додано через 8 хвилин 11 секунд:

ssTAss написано:
в нас таке по тб показують? ооо

В нас багато чого з ящиків виливають.
Я помилявся що для стабілізації має зникнути кілька телеканалів — там спокійно можна видаляти з існування чи не більше половини, бо все одні клони: ти жмецькаєш на кнопку перемикання, а картинка майже щоразу того самого дебілізатора, вибачте на слові. Якість ТБ була куди кращою, коли телеканалів у країні було десь як пальців на руках, і вони цінували свою аудиторію.

Щодо інету — так оскільки законодавчо країни завжди відстають від еволюції технологій, то там(тут) взагалі майже без обмежень, можна спокійно натрапити на таке, що й телебачення видасться високоморальним та високопрофесійним джерелом. Багато доброго, багато поганого.

Додано через 2 хвилини 46 секунд:

ssTAss написано:
пане EvGaS, а можна без тих кацапських гіфок новини викладати? перемогометр, зрадометр.. вже аж рябить в очах від всіх Ваших повідомлень.. ще й підпис на півсторінки з червоним кольором

Без гіфок люди не зможуть зрозуміти що то є добре або погано, бо вже давно впевнився, що у непрямому сенсі багато хто не зможе зрозуміти.

А підпис наче ж не порушує правила, скільки там обмеження… у 300 пікселів вертикалки? та й він не червоного, а е-е-е-м…

Додано через 2 хвилини 22 секунди:

…малинового кольору =)

я його повісив не надовго, а просто щоб люди почитали щось корисне

Додано через 3 хвилини 48 секунд:

Cleaf написано:
Вибачте, а що в них кацапського?)))

Просто хрінзнаякі вчені довели, що елементи зради є усюди, я це гарантую



Додано через 5 хвилин 46 секунд:

ssTAss написано:

реально супер
дай бог тільки рости в цьому рейтингу

Найбільш сумно, що «патріотичні» ЗМІ про нього мовчать. Ну не потрапила новина у замовлений плейлист музики.

Додано через 5 хвилин 12 секунд:

ssTAss написано:
ще один допис від Ситника на ніч і закругляємось))

Тож на питання «Кого ви бачите кращим стерновим?» Він просто злився та опустився.

Додано через 7 хвилин 56 секунд:

Давайте чесно: кого саме ви собі уявляєте на День Незалежності: хто виголошуватиме промову, прийматиме іноземних гостей, до кого будуть дослухатися ті ж самі іноземні гості, і кого просто не соромно буде поставити перед ветеранами та вдовами з їхніми дітьми?
Можете навести кращі альтернативи, хоч буду знати якийсь перелік достойних людей на наступні вибори.

Прохання не натирати тітку Клаву, якщо не маєте якоїсь конкретної альтернативної кандидатури на представника держави. Зараз не 13-ий та не 14-ий, і москалі довго не чекатимуть, поки ми думатимемо кому ту булаву дати, потрібен конкретний лідер та представник(-ця?). Можете навіть українських негрів пропонувати, аби кандидат був достойним.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-08-27 07:57  
EvGaS
Чому не сказали? Сайт "Еспресо" сказав, навіть було інтерв'ю Гройсмана з цього приводу, "Український тиждень" теж. Як і 1+1, і т. д. Менше зради.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-08-27 08:08  
don pedro
Там треба дивитися хто коли давав новину, бо її ігнорування зробило деякий резонанс у соцмережах — хто справді викладав, а хто є просто пристосуванцем і нашвидку підлаштувався під певні настрої, аби показати який він чесний і гарний.
Хоча дійсно, грець з ними.
aaa4523 
VIP


З нами з: 26.07.13
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 384

2017-08-27 08:59  
Цитата:
Я помилявся що для стабілізації має зникнути кілька телеканалів — там спокійно можна видаляти з існування чи не більше половини, бо все одні клони: ти жмецькаєш на кнопку перемикання, а картинка майже щоразу того самого дебілізатора, вибачте на слові. Якість ТБ була куди кращою, коли телеканалів у країні було десь як пальців на руках, і вони цінували свою аудиторію.

Якщо таке й станеться, то в нас може бути все навпаки. Зникнуть якраз канали які більш менш відрізняються від клонів, а натомість зявиться ще пару клонів, типу СТБ, або Інтера. Уже он один такий буде "Оце". Ні, може нормальний канал буде, а то я просто намовляю. Але чомусь думається що це буде ще один клон.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2017-08-27 10:07  
aaa4523
За сучасних умов фінансового голодування телеканалів конкуренція не є важливою: виживає найекономніший та найдешевший. Опісля масового вимирання почнеться як й у природі боротьба за звільнені місця, а більше фінансування на одиницю каналу призведе до конкуренції між ними, навіть якщо вони однакові, їм доведеться боротися між собою за глядацький ресурс та еволюціонувати в тому чи іншому напрямку.
Бо зараз телебачення більш нагадує якийсь мох, лишай, плісняву чи грибок, який розрісся у середовищі занесеному хмарами попелу. І особливої різниці у цій біомасі якось не дуже помітно, вона просто виживає на мінімумі доступного ресурсу або ж на якихось рештках інших організмів. Ото увімкнув ТБ, а там на десятках телеканалів усе той самий мох.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 211, 212, 213 ... 302, 303, 304  наступна