Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2639

2016-02-19 01:23  
virtus8hur
ви випадково не той хлопець, з яким нещодавно з'явилося відео на ютубі на каналі "переходьте на українську"?
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-02-19 01:29  
don pedro написано:
фіцька

добре, що відписався. Гарний приклад неповаги з твого боку, шановний науковець.

Між тим, я як знавець англійської абетки, ще з дошкільного віку знаю, що англійське "e" вимовляють українською, як "і". Так, що не переймайся дон підро, я завжди виважую кожну літеру, коли дописую Вам, шановне

зі: сподіваюсь, що я не сильно флужу у флудильні
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 17.04.24
Повідомлень: 1261

2016-02-19 01:29  
Українська версія Зоряних воєн, правда російською мовою трейлер, але якщо змінити доріжку...
https://www.youtube.com/watch?v=b31dLZrynjw
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 4169

2016-02-19 01:32  
[Captain]
Ні. Невідомо чому ви мене з кимось плутаєте.

фіцко
Дуже радий бачити тебе на толоці ! Я вже думав, що тебе не буде, що ти не повернешся сюди після 3 гірчичників. Чому так довго не заходив (навіть після того як минув бан) ?
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2639

2016-02-19 01:35  
фіцко написано:
Між тим, я як знавець англійської абетки, ще з дошкільного віку знаю, що англійське "e" вимовляють українською, як "і". Так, що не переймайся дон підро, я завжди виважую кожну літеру, коли дописую Вам, шановне

а якщо б були знавцем англійської мови, а не лише абетки, то знали б, що "e" між приголосними вимовляється як е. дві "е" як і.

Додано через 1 хвилину 56 секунд:

virtus8hur
тому що у вас на аватарці його обличчя))
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 01:39  
[Captain] написано:
а якщо б були знавцем

Не звертайте уваги. Це просто один латентний, стурбований моєю особою, що впевнено рухається до нового бана.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-02-19 01:59  
virtus8hur написано:
Дуже радий бачити тебе на толоці

взаємно

virtus8hur написано:
Чому так довго не заходив ?

трохи був зайнятий

virtus8hur написано:
Я вже думав, що тебе не буде

я є домовиком толоки з щура-пращура. Тяжко позбутися щура, якщо він партизанського роду з діда-прадіда
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-19 02:04  
о... на одного довбогриза більше
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 02:17  
Кумедний пам'ятник Кірову, Леніну та Орджонікідзе (три в одному, на одному постаменті):

http://www.odnoselchane.ru/?com=photogallery&page=photo&id=64897

РжакаHappy

Про боротьбу холодильника і телевізора в РФ:



Цікаво і дотепно, хоча ведуча і слабка.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 14:30  
don pedro написано:
займався божевіллям противсіхства

don pedro написано:
А ви та вам подібні впертюхи все ще "не можете поступитись принципами"

а де я казала, що підтримую противсіхство у 2014 р.?
ви казали, що Україна, народ, не обравши Тимошенко, втратив якийсь там шанс... а я казала і кажу, що українці вимушені обирати між поганим і ще гіршим. і я вважаю, що наш народ правильно зробив, що проголосував на виборах Президента за Порошенка (я і моя родина теж голосували за Порошенка, а свого часу за Ющенка).
Бо на той момент кращої кандидатури просто не було... Була потрібна людина, яку б сприймали і на заході України, і на півдні-сході України, була потрібна людина, яку б сприймав і приймав Захід.. і до того ж тоді (у 2014) треба було швидко обрати Президента, щоб не було хаосу, бо Чорновіл правильно сказав:

Цитата:
Тепер повернімося до запитання про самостійність Юлі. Я дуже не радив би Петрові Порошенкові з міркувань безпеки роз’їжджати по Донецьку-Луганську. Бо завжди знайдеться "шальная пуля" якогось ідіота, і на політичній арені залишаться два проросійських кандидати, один відтінюватиме іншого: звісно у такому тандемі виборці голосуватимуть за Юлю, і Путін отримує виграшну схему. Вона аж занадто красива, тому, повторюся, Порошенкові варто подбати про свою безпеку.

Росії аж надто багато в українській політиці, тому для країни потрібно провести вибори в один тур. Бо виборці сходу підуть на перший тур, голосуватимуть і за "своїх" Добкіна з Тігіпком, і частково - за Юлю з Порошенком. Але у другому турі "їх" кандидатів не буде, "регіонали" та Путін не зможуть відверто агітувати за Юлю, а тому відбудеться обвал явки, що дозволить Кремлю говорити про нелегітимність виборів взагалі, бо "інтереси Сходу не представлені". Другий тур – це удар по безпеці держави.


Додано через 1 хвилину 26 секунд:

хоча це і без Чорновіла зрозуміло..

Додано через 3 хвилини 35 секунд:

і при всьому цьому ясно що Порошенко сволота, якому власний бізнес, м'яко кажучи, дорожчий за Україну, більше я за нього не голосуватиму, але тоді у 2014 р. треба було.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 14:33  
Леля22 написано:
тоді у 2014 р. треба було.

Головне, що ви вірите в це. Читайте собі й далі писання Тарасика Чорновола, який свого часу ледь не молився на Януковічя.

Леля22 написано:
а де я казала, що підтримую противсіхство у 2014 р.?

Мова йде перш за все про 2010 р.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 14:41  
don pedro написано:
Мова йде перш за все про 2010 р.

у 2010 р. взагалі був абзац - було два проросійських кандидати: один - Янукович, другий - Тимошенко. при чому Тимошенко ще жорстокіша за Януковича... Янукович - тупий, вона - хитра, а в усьому іншому вони однакові...
так, ми голосували тоді проти всіх.



і Майдан його підтримав.
я не вірю сліпо всьому, що Чорновіл (чи хтось інший) каже, але Чорновіл каже багато розумних речей.
він нормальний мужик)

п.с. а за Ющенка конкретно я не голосувала, бо ще тоді не мала права голосу...

далеко не кожна людина готова визнати свої помилки, попросити пробачення - це позитивна риса.. це у підтримку Чорновіла і Кузьми Скрябіна кажу.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 14:44  
Леля22 написано:
так, ми голосували тоді проти всіх.

З чим я вас і вітаю. Так тримати.
Леля22 написано:
він нормальний мужик)

Як і ті, що під наливайками з чвертками у кишенях стоять. Як і Януковічь.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 14:54  
don pedro написано:
Так тримати.

у 2010, але не у 2014 р., коли війна.
і думаю, більше не доведеться голосувати проти всіх. більше не можна.

don pedro написано:
Як і Януковічь.

ні.

як і Кузьма Скрябін - так.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 15:04  
Леля22 написано:
більше не доведеться голосувати проти всіх. більше не можна.

Просто чудово.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 15:45  
Тимошенко - велика національна проблема, - Ющенко

http://espreso.tv/news/2016/02/19/tymoshenko_prynosyt_nayglybshu_politychnu_destabilizaciyu_yuschenko

don pedro, не вірте Тимошенко, будь ласка!

Додано через 4 хвилини 59 секунд:

Ющенко правильно сказав, що його найбільша помилка, що він призначив прем'єром Тимошенко!

Тимошенко - велика національна проблема, - Ющенко - 100% підтримую.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 15:53  
Леля22
І це сказав той, хто повернув у політику Януковічя, а потім поїхав жити у свій маєток. Про свої "успіхи" у "державотворення" скромний Ющенко промовчав.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 16:03  
не все так просто... думаю було так: якби Ющенко не підписав меморандум про взаєморозуміння з Януковичем, тоді б ця ширка спрацювала, Тимошенко сама б об'єдналася з Януковичем і розділила б з ним Україну... якщо це так, то можна сказати, що Ющенко врятував Україну від розділу...
йому довелося призначити Януковича прем'єром (як людям довелося голосувати за Порошенка, щоб не пройшла Тимошенко), він обіграв таким чином прокремлівську Тимошенко.
Ющенко виявився розумнішим.

Цитата:
Її історія взаємин з Януковичем і бажання об’єднатися мають довший шлейф, ніж ми думаємо. У вересні 2005 року я особисто був свідком, як Юля двічі приїжджала у штаб "регіоналів" у "Зоряний", один з разів - із колишнім "завгоспом Кучми" і "директором парламенту" Волковим Олександром. Щоразу вона ходила до Януковича, вела довгі переговори з ним. Янукович тоді ще вихвалявся, що Юля запропонувала серйозні речі, "але ми поведемося дещо інакше". Тоді було обіцяно все: і "ширку", і поділ посад, і імпічмент Ющенкові. Але через декілька днів Президент Віктор Ющенко і опозиціонер Віктор Янукович підписали меморандум про взаєморозуміння, як кажуть у парламентській курилці, він її тупо киданув. Не вперше і не в останнє, але Юля щоразу наївно йшла на ці переговори, бо зажди була зацікавлена у "ширці". Набагато більше, ніж Янукович.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 16:05  
Леля22 написано:
Ющенко врятував Україну від розділу

Happy!
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 16:20  
don pedro
я теж спочатку думала, що Ющенко зрадник... ні!

виявляється, не все так просто, так, Ющенко врятував Україну від ширки (домовленості між Януковичем і Тимошенко про поділ України до 2029 р.). все таємне рано чи пізно становиться явним... у Межигір'ї були знайдені документи, що підтверджують ширку...

а деякі люди досі й вірять цій суці (інакше й не скажеш), бо вона популістка обіцяє покращення соц.стандартів, чи що вона там обіцяє, покращення вже завтра... Тимошенко = Янукович.
shanjin 
VIP


З нами з: 17.04.13
Востаннє: 13.02.18
Повідомлень: 451

2016-02-19 20:39  
Мабуть для тої єдиної(го) треба буде знову ще краще засівать на вже достатньо удобрений століттями грунт.Та мабуть краще берегти від чужих чоботів цей благодатний грунт та від лап які будуть знову ворувати,продавати чи нищити ті важливі плоди,які потрібні для нормального розвитку гуманістичної та національної свідомості.До гуманістичної утопії напевно чогось не вистачить,але для більш менш нормального гуманістичного існування у найближчому майбутньому для майбутнього покоління начебто повинно вистачити.Хоча якщоб ще більше людей вне залежності від країни з якою вони себе утотожнюють прийняли проукраїнську україномовну думку та престали виправдовувати злочинців та злочини проти людності чи гуманності,забувати та заперечувати жертви цих катів,щоб нарешті зосвоїти той урок якій знову і знову повторюється на цій благодатній території.Бо всі ми люди та брати колись все рівно прийдеться об'єднатись із за якоїсь причини чи причин.Так краще ж жити у світі де знають що таке особистий простір терпимість та взагалі гуманність на основі історичного досвіду.Такщо із гіршого треба все таки обирати краще для свого та щастя інших.Але нажаль усвідомлення про краще це річ індивідуальна на яку впливають різні егоїстичні чинникіSad (1)
P.S. Вибачаюсь за неідеальність моєї висловленої думки
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 20:42  
don pedro
і ще, дон педро: http://www.pravda.com.ua/news/2005/08/19/3012572/

Цитата:
Крім того, Бжезинський написав книгу “Казино Москва”, в якій Тимошенко він присвятив розділ під назвою “Жінка ціною в 11 мільярдів”. У ній, за словами журналістів, він називає Тимошенко найуспішнішою діловою жінкою колишнього Радянського Союзу.


Ющенко, може, й був слабеньким як політик, але він точно не зрадник і патріот України.

а Тимошенко - зрадниця України і злодійка.

Додано через 2 хвилини 28 секунд:

Robar III
а за кого треба було голосувати, по-вашому? за якось технічного кандидата, що президентом стала Тимошенко?
просто обрали менше зло.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-19 20:49  
Леля22 написано:
просто обрали менше зло.

от через таких як ви, ми і платимо ріки крові, сука маючи такий шанс пройти період олігархату, обрати олігарха презиком.... Ще й вважати, що ти права....

Вся ця кров - на вас. "Цинічні бандери" (с) П. Порошенко. -- блять ця країна приречена, залишатись на задвірках історії
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 21:04  
Robar III написано:
маючи такий шанс пройти період олігархату

яким чином? за кого треба було голосувати, по-вашому? не відповіли на це запитання.

а я вважаю, що у нас ще буде нормальний президент... ви ж хочете всього і одразу.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-19 21:56  
Леля22 написано:

яким чином? за кого треба було голосувати, по-вашому? не відповіли на це запитання.

а я вважаю, що у нас ще буде нормальний президент... ви ж хочете всього і одразу.


Звичайно.. Грушевський теж походу, думав, що у нас ще буде Україна.... шкода, що після того як він убив усе, вмерло ще біля 30-40 мільйонів у топці війни, та голодоморів.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 22:41  
shanjin написано:
Вибачаюсь за неідеальність моєї висловленої думки

Я зрозумів. Згідний з вами, що це було б добре. Та, на жаль, недосяжне. Принаймні, зараз.

Ще одного шансу в України може вже й не бути. Якщо все просеремо зараз - це буде остаточно і назавжди.

Добрим президентом був би Гриценко, але, мабуть, цей народ ще до людей такого рівня не доріс.

Robar III написано:
"Цинічні бандери" (с) П. Порошенко

Дякую, що нагадали. Після цього його висеру всі б мали усе зрозуміти про Пецю, але ж ні.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-19 23:03  


Додано через 7 хвилин 7 секунд:

don pedro написано:
Ще одного шансу в України може вже й не бути. Якщо все просеремо зараз - це буде остаточно і назавжди.

повністю погоджуюсь, проте якщо й надалі все буде йти в цьому руслі то : це був останній шанс України. Який ми благополучно просремо.

Мені же трапляються мужики під 40-к років, які втирають що термін України вигаданий в 2008 році, після першої світової війни Бісмарком, Іпатіївський літопис написаний в 1991 році.

У людини до речі історична освіта. Це все що вам потрібно знати про освіту та внз в Україні
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-02-19 23:28  
don pedro написано:
Добрим президентом був би Гриценко, але, мабуть, цей народ ще до людей такого рівня не доріс.

як цікаво. то Тимошенко вам більше не подобається? ще кілька днів тому ви казали те саме про неї, що українське "населення" втратило шанс і не обрало справжнього політика, цю мадам.

Додано через 14 хвилин 9 секунд:

я от пошукала і знайшла декого, .. мені імпонує Самопоміч і зокрема її лідер Олег Березюк..

Додано через 5 хвилин 57 секунд:

і, може, згодом іще хтось з'явиться... не треба "всьо пропало"..
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 23:28  
Robar III написано:
У людини до речі історична освіта. Це все що вам потрібно знати про освіту та внз в Україні

Ну, пам'ятаю, як свого часу, на випускних іспитах істфаку, мою однокурсницю, після п'яти років "навчання", "засипали" КОШМАРНО важким питанням: "коли розпочалась Друга світова війна"? Потім бігала-плакала. Так що, нічому не дивуюсь вже дуже-дуже давно.

Леля22
Звідки ви взяли, що вона мені подобалась коли неьудь? Я просто притомно дивлюсь на речі, і вважаю, що у тих умовах вона була меншим злом.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-20 00:06  
Леля22
то ви відповісте на мої тези? цитати пороха.

Угу і про грушевського теж
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 302, 303, 304  наступна