Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 00:52  
wolesj написано:
До виборів має шанс перерости в істинного

Звичайно ж що ні. Яценюк нічого не ламає, а тільки сприяє закостенінню.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-02-18 01:10  
don pedro написано:
Ви вже тут пояснювали, що варто віддаватись вождям,

Якщо вождь добре виконує свої функції - дбає про народ, то чом би й ні ? Навіщо ж тоді будувати "демократію", лізти в політику ?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 01:21  
virtus8hur написано:
Навіщо ж тоді будувати "демократію", лізти в політику ?

Щоб потім не опинитись біля параші.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-18 07:57  
Що ж, мої слова за 26 листопада 2015 року підтверджуються..
#тутбулопосиланнянавк Нас чекають справді гарячі часи, а все, що було до цього, здаватиметься вам холодним душом. Напівміри завжди гірше ніж ігнорування проблеми, чи робота в неправильному руслі.

"Ми вдаємо. Брешемо. Забуваємо. Правду набагато легше ігнорувати" (с) Mr. Robot
Маючи можливість провести реальні зміни, українці вирішили залишити все як є, і просто замінили одних долбойобів іншими, вважаючи, що тепер цей уряд зробить все замість них... Замінили гірку правду, солодкою брехнею — кажучи собі: "ну якщо на цей раз влада не почне думати за народ, то ми і її скинемо" - Ніколи, ні в одному суспільстві влада не думала про народ, Все, що є у інших народів вони досягли постійною боротьбою, та в в протистоянні. Натомість українці захотіли стати хитрішими (хоча насправді їх тупо розвели.... навіть лохів так не розводять). На жаль більшість українців сприймають звичайний прогрес як справжній розвиток суспільства, люблять кидатись з крайності в крайність. Зараз після того як почали підіймати тему нац. визвольної боротьби початку ХХ століття, багато кинулось кричати мовляв не повторимо цієї трагедії.

Проте чомусь я бачу як ви повторюєте усі свої ж помилки, про яке навчання може йти мова, якщо українцям не доходить одна проста істина — нікому ви не потрібні, потрібно перестати жити в ілюзіях та будувати власне суспільство. Враховуючи рівень реальної освітченості нашого населення (а не отримманих дипломів), та знання його історії, та культури — про яку рівність може йти мова? Хоча навіть не в цьому проблема, сенс в тому, що українці бояться брати на себе відповідальність, так вони пачками будуть вмирати, танцюватимуть, та не піддаватимуться на провокації.

Звичайно, люди які тямлять в історії можуть мені заперечити, мовляв мало країн подолали шлях від тоталітаризму до демократії, не пройшовши етап олігархату при владі, а точніше одиниці... Але в мене до вас питання, вам не хочеться жити у власній адекватній країні? Чи ви отримуєте задоволення живучи в жовтоблакитній урср, з елементами феодалізму?

Я розумію, що історію у нас знає відносно мала кількість населення, а аналізувати може ще менша частина... Проте все ж, якщо ви настільки ліниві, що навчаєтесь не заради знань та саморозвитку, а заради диплому, то й платити вам доведеться найбільшу цінність, яку ви найбільше боїтесь втратити — життя.

Питання про еміграцію, чи боротьбу навіть не підіймається, ви таке ж безмовне стадо в своїй більшості як і росіяни, за 2 роки вас змогли перетворити в них, а ви й не помітили... Що ж все те, що відбудеться з вами у найближчому майбутньому ви заслужили — хочете заслужити право на життя, змийте свою лінь та недалекоглядність кров'ю, як ні то удобріть собою землю задля інших народів, які не є такими пасивними, та відійдіть в історію... в забуття. Вибір за вами..
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 13:36  
Robar III
Хто це писав? Судячи з якості "проповіді" - або якийсь черговий "невизнаний геній" (у нас таких, як гною), або підліток.

Додано через 2 години 6 хвилин 31 секунду:

У Болівії натовп спалив мерію разом із працівниками
http://espreso.tv/news/2016/02/18/u_boliviyi_spalyly_meriyu_razom_z_pracivnykamy
Ось цим і закінчується правління популістів-соціалістів, які борються з "імперіалістичними" США та будують якусь там "нову економіку".
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-18 13:37  
don pedro написано:
Хто це писав? Судячи з якості "проповіді" - або якийсь черговий "невизнаний геній" (у нас таких, як гною), або підліток.

ага, гною.... ну ,а ви й надалі вірте в тимошенко..
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 13:45  
Robar III
А хто вам сказав, що я у неї вірю? Я навіть не голосував за БЮТ на останніх виборах в органи місцевої влади. Просто втомили подібні "аналітики" з-під плота і я виступаю проти божевілля противсіхства та закликаю змінюватись самим і усвідомлено оцінювати довколишню дійсність.
Qualcuno 
VIP


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 06.03.24
Повідомлень: 359

2016-02-18 13:51  
Robar III

Цитата:
Враховуючи рівень реальної освітченості


Ну це ж якийсь каламбур, нарікати на освіченість і водночас робити в цьому слові помилку.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-18 14:01  
Qualcuno написано:
на освіченість

вам присвітити треба?
Qualcuno 
VIP


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 06.03.24
Повідомлень: 359

2016-02-18 14:37  
Мушу вас просвітити, слово освіта таки походить від освітити (темний народ світлом знання). Хто здобув освіту, той освічений. Тому освіченість.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-18 14:41  
Qualcuno
безперечно,а ще там помилка в пунктуації - але ви ж так головну думку і не зрозуміли, -- скоро будете дітей їсти як в 30-ті. А все ж продовжуєте захищати "палітікаффф"
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 14:53  
Robar III написано:
скоро будете дітей їсти як в 30-ті.

Так, так, ми всі помремо.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-18 14:54  
don pedro написано:
Так, так, ми всі помремо.

ні нас врятує герой антипутін - тимошенко
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 15:02  
Robar III
Ви зациклились на ТимошенкоHappy
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-02-18 15:30  
don pedro написано:
У Болівії натовп спалив мерію разом із працівниками

=== Такі дії мітингувальників спричинені наміром чинного президента країни Ево Моралеса балотувався на четвертий термін.

Дивно, а як мерія пов'язана із президентом ?

Robar III написано:
скоро будете дітей їсти як в 30-ті.

Щось мені дуже важко в це повірити.

Додано через 2 хвилини 49 секунд:

=== Питання нового терміну чинного президента мали б вирішити на референдумі у неділю
В цю неділю ? Побачимо хто виграє, бо підпал мерії - це поодинокий хуліганський випадок, це не відображає суспільної думки в цілому.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 15:33  
virtus8hur написано:
Дивно, а як мерія пов'язана із президентом ?

А під час революції на такі дрібниці ніхто не звертає уваги. Б'ють не по паспорту, а по морді.

Додано через 1 хвилину 50 секунд:

virtus8hur написано:
це не відображає суспільної думки в цілому.

А це не має жодного значення. Активній меншості дрібний лівак-корупціонер та революційний нарко барига давно набрид.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-02-18 15:41  
don pedro
І це по-вашому називається революція ? Це так повинні діяти державники ?
Ну-ну, не дай Бог прийти таким до влади, то буде ще одна зруйнована країна, і можливо навіть онуки сучасних болівійців з ностальгією згадуватимуть популістів-соціалістів, які борються з "імперіалістичними" США.

Додано через 4 хвилини 18 секунд:

І не варто так скептично ставитися до "популістів, які боряться з імперіалістами". Я не виключаю, що через кілька років і Україна почне боротися зі світовим імперіалізмом та глобалізмом. Зараз у нас дуже багато євроромантиків чи то пак євровати, але з часом можне настати прозріння.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 15:51  
virtus8hur
А ви думали, що таке революція? Помаранч 2004 року? Франція жила у революції з 1789 до 1871 р., загинули мільйони, державний устрій змінювався тринадцять (!) разів (це мінімум). Чи ви заперечуєте, що Наполеони та королі були державниками? нам би таких державників. Вислід виявився зовсім непоганим.
virtus8hur написано:
можливо навіть онуки сучасних болівійців з ностальгією згадуватимуть

І це не має ніякого значення, бо буде так, як буде. Зрештою, саме предки цих можливих "внучків" обрали собі у владу Моралеса, що довів усе до ручки і неминучих потрясінь. Все закономірно.

Додано через 6 хвилин 19 секунд:

virtus8hur написано:
і Україна почне боротися зі світовим імперіалізмом та глобалізмом

І опинимося у ще глибшій сраці, аніж зараз. Де і неминуче опиняються і решта "борцунів". І пропаде туалетний папір, молоко та найпростіші харчі. Я вже пережив крах однієї країни-борцуна - СРСР, і більше цтакого пережити не хочу. Лі Куан Ю та інші видатні державники минулого і сучасного чомусь з глобалізмом не боролись, а використали його.
virtus8hur написано:
настати прозріння

Що ви пропонуєте? Знову нейтралітет? Багатовекторність? Вже було. Я проти вступу куди небудь заради самого вступу, але наш "просунутий" народ сам себе загнав у цю колію.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-02-18 15:53  
don pedro написано:
Франція жила у революції з 1789 до 1871 р.

Велика французька революція (масонський путч) була глибоко антифранцузькою, так кажуть праві українські націоналісти. Навіть Шарль де Голль вважав її великою ганьбою для Франції.
Що ж стосується Наполеона, то не варто його повірнювати з тими, хто підпалив мерію, бо ще невідомо чим усе завершиться...

don pedro написано:
Чи ви заперечуєте, що Наполеони та королі були державниками?

Наполеон був державником, а от якобінці - покидьки, які знищили Стару Францію.

Якщо для вас ВФР є взірцем - то ви класичний лівак, а я правий, бо праві заперечують її.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 15:58  
Забавно, коли лівак-контрсистемник заперечує революціїHappy Ви би вже визначились, хто ви там, бо "правий націоналіст" - масло-масляне.

Внесок українських заробітчан в економіку України:
http://espreso.tv/article/2016/02/18/skilky_prynosyat_groshey_ukrayinski_zarobitchany
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-02-18 16:05  
don pedro написано:
Ви би вже визначились, хто ви там

Я вже давно визначився. А от чому ви називаєте мене "ліваком" - загадка, мабуть плутаєтеся в поняттях.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-02-18 16:25  
так..... у нас "скоро" буде гарний рівень життя...... з таким населенням...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-18 16:49  
virtus8hur написано:
А от чому ви називаєте мене "ліваком" - загадка, мабуть плутаєтеся в поняттях.

Те, що ви лівак - очевидно з кожного вашого допису. Це навіть мило, що ви цього не усвідомлюєте.

Robar III написано:
з таким населенням

Яке вже є, і працювати та жити доводиться разом з ним.
Hentaihunter 
VIP


З нами з: 16.08.08
Востаннє: 18.04.24
Повідомлень: 2580

2016-02-18 18:06  
Aрт не мій, я лише розмістив посилання
wolesj 
VIP


З нами з: 15.07.12
Востаннє: 18.04.24
Повідомлень: 1671

2016-02-18 19:51  
Нідерланди розорюють прикарпатські “біженці”, які тікають від війни на Донбасі?

Коли я готував Сцена, молодь, а там перший епізод присвячено українському питанню, посміювався, скільки тих українців в Нідерландах, навіть заробітчан, про біженців тоді й мови не було. А зараз думаю, може той журналюга з NRC Handelsblad використав готовий сюжет?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 07.04.24
Повідомлень: 4168

2016-02-18 22:55  
don pedro написано:
Те, що ви лівак - очевидно з кожного вашого допису.

У вас хибне поняття про лівацтво і правицю.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 19.04.24
Повідомлень: 23194

2016-02-18 23:20  
wolesj написано:
А зараз думаю, може той журналюга з NRC Handelsblad використав готовий сюжет?

Цитата:
Прикметно, дослідила “Галка”, що найгучніше про цю статтю взялися говорити антиукраїнські діячі, зокрема – Володимир Корнілов. Його повідомлення з коментарем до матеріалу з’явилося на дві години швидше, аніж дана стаття на офіційній Фейсбук-сторінці газети з Нідерландів.

Тож є підстави вважати, що даний матеріал може бути замовним на користь проросійських сил.
wolesj 
VIP


З нами з: 15.07.12
Востаннє: 18.04.24
Повідомлень: 1671

2016-02-19 00:04  
ssTAss написано:

wolesj написано:
А зараз думаю, може той журналюга з NRC Handelsblad використав готовий сюжет?

Цитата:
Прикметно, дослідила “Галка”, що найгучніше про цю статтю взялися говорити антиукраїнські діячі, зокрема – Володимир Корнілов. Його повідомлення з коментарем до матеріалу з’явилося на дві години швидше, аніж дана стаття на офіційній Фейсбук-сторінці газети з Нідерландів.

Тож є підстави вважати, що даний матеріал може бути замовним на користь проросійських сил.


Не розумію про що ви. Замовленням тут аж смердить, хоча посилання на Фейсбук не зовсім доречне, адже стаття є на інтернет-сторінці видання, а той Корнілов звичайно ж знав про час виходу.
Мене ж зацікавило, що в телешоу не тільки говорять про українців як про біженців (хоча персонажі виїхали за кілька років до війни), але й обгрунтовується відмова в проживанні. Цікава тенденція. І знову Нідерланди.
Щой прогуглив, але тема розвитку не отримала. Тільки повідомлення, що Уряд Нідерландів готовий ратифікувати Угоду про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-02-19 01:05  
дон підро встав як зазвичай з середньої ноги, та ображає гуртомівців, обзиваючись нехорошим жидівським словом - "лівак".
Підро, ти спочатку розберись з тим, правим чи лівим був камараден Сталін, або хоча б товариш Гітлер, а потім будеш навішувати ярлики на гуртомівців

зі: цікаво, що коли якісь підори склоняють мій православний нік, натягують на мою здорову голову свої псіхи фройда, то це цим жидам сходить з рук зі сторони шановного модераторства.
Сподіваюсь, що й мені, православному з діда-прадіда русину, не зроблять зауваження за примінення дедуктивної методи психоаналізу_фройда/вищої_соціології_клімова (необхідне підкреслити) до висловлювань шановного дона підро
don pedro написано:
Портніков теж перед виборами 2010 р. займався божевіллям противсіхства (пао факту, агітував за Зека), але потім, усвідомивши, що накоїв, публічно вибачився. А ви та вам подібні впертюхи все ще "не можете поступитись принципами".

З цього допису видно, що єврогей портніков, це "Ваше всьо", дон підро. Це ся ідеал, до якого усі мають прагнути
Так от, згідно дедуктивної методи, не важко спрогнозувати, що Ви більший спеціяліст з таких політологічних термінів, як "пасивність-активність", ніж з відомих кожному школяру понять про "сіно-солому"


образи, перехід на особистості , видано Konfucius
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2016-02-19 01:09  
фіцко написано:
дон підро

Звертаю увагу пильним модераторам, що фіцька знову з нами.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 302, 303, 304  наступна