Українізація шрифтів в іграх на Unreal Engine 3.

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Vitaliy_IP 
Новенький


З нами з: 13.05.15
Востаннє: 26.11.15
Повідомлень: 1

2015-11-14 20:47  
Українізація шрифтів в іграх на Unreal Engine 3(за зразок взято Life Is Strange).
Шрифти в Life Is Strange знаходяться в файлах: "Startup_LOC_INT.upk" та "ExampleGame.upk".
"Розпаковуємо" UPK файли з допомогою програми UPKPacker.

Щоб підмінити шрифти в "Startup_LOC_INT.upk", створюємо шрифт в UDK та "розпаковуємо" UPKPacker-ом.
spoiler
Після в HEX редакторі робимо підміну(вставляємо в "розпаковані" файли оригіналу потрібний код з новоствореного в UDK та "розпакованого" файлу)
spoiler
spoiler






spoiler






Щоб "запакувати" назад у *.upk, треба відкрити .UPKpkginfo в HEX редакторі та підмінити оффсети і розміри файлів.
spoiler
spoiler


Інформацію про оффсети і розміри можна експортувати в електронну таблицю з файлу ExportTable.Log.
spoiler
В електронній таблиці міняємо старі розміри на нові і підраховуємо оффсети.
spoiler
spoiler
DialogFont.Font 13345(3421h) байт
DialogFont_PageB.Texture2D 262542(4018Eh) байт
DialogFont_PageB.Texture2D 262542(4018Eh) байт
spoiler
Шрифти в "ExampleGame.upk" знаходяться в флеш файлі \SN_Font_EN\fonts_en.SwfMovie.
Спочатку треба відкрити флеш файл(fonts_en.SwfMovie) в HEX редакторі, видалити блок 00-5B та зберегти як *.gfx(fonts_en.gfx).
spoiler
Відредагувати флеш файл *.gfx(fonts_en.gfx) JPEXS Free Flash Decompiler-ом.
spoiler
Тепер можна експортувати шрифти та відредагувати їх редакторі шрифтів)
В моєму випадку ширина гліфів була в чотири рази більше, ніж було потрібно.
А коли будете імпортувати символи, можливо доведеться вручну прописувати ширину гліфів.
spoiler
glyphCode це Юнікод символу представлений у десятковій системі числення.
Після флеш файл можна імпортувати в новий upk-файл, або "запакувати" UPKPacker-ом.
Якщо будемо "запаковувати" UPKPacker-ом
Після того як відредагували флеш файл *.gfx(fonts_en.gfx), відновлюємо частину коду й зберігаємо як *.SwfMovie(fonts_en.SwfMovie).
spoiler






Значення за адресою 00000050h має бути більше на чотири за значення за адресою 00000060h.
Значення за адресою 00000058h має співпадати з значенням за адресою 00000060h.
Щоб "запакувати" назад у *.upk, треба відкрити .UPKpkginfo в HEX редакторі та підмінити оффсети і розміри файлів.
Все це я робив вперше методом спроб і помилок.
Цілком можливо, що існують аналоги тих програм, якими я користувався.
Наприклад ".UPKpkginfo" можна відредагувати з допомогою Cheat Engine.
Ukrface 
Частий відвідувач


З нами з: 20.08.15
Востаннє: 08.12.24
Повідомлень: 31

2015-11-15 12:57  
Дякую, за інструкцію
linasmi 
Новенький


З нами з: 09.12.15
Востаннє: 17.12.22
Повідомлень: 3

2015-12-09 13:00  
" UPK файли з допомогою програми UPKPacker"

не працює
sajjad_rahim 
Новенький


З нами з: 16.11.15
Востаннє: 11.05.16
Повідомлень: 1

2015-12-10 14:10  
thank you very much for this tutorial. but can you help me with fonts used in Movies i have already edit swfMovies font to my language but when i try with Texture2D fonts i cant understand this tutorial so can you translate to English please
Vova256 
Поважний учасник


З нами з: 06.01.13
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 179

2015-12-12 14:41  
Але й він шукав так наполегливо, що знайшов українською, а до того ж ще й араб (Рахім - ім'я арабського походження). Я б вже давно забив на ті шрифти.
linasmi 
Новенький


З нами з: 09.12.15
Востаннє: 17.12.22
Повідомлень: 3

2015-12-13 11:24  
UPKPacker bad link
Please upload this tool. Thanks.
bot 
робот


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 26.05.05
Повідомлень: 39569

2016-07-27 13:07  
Тему перенесено з Обговорення до форуму Архів

Причина перенесення: пункт 3.1 правил розділу
Медихронал
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти