Новинки кіно

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 293, 294, 295  наступна
Автор Повідомлення
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 19.11.24
Повідомлень: 4505

2019-08-18 21:37  
piznajko
я не про зміст твору, а про підхід до підбору цих творів для створення кіно за допомогою держави...як у них це так получається, що не фільм то г...
і взагалі якщо треба загубити справу то її потрібно Іллєнкам довірити, що повністтю вони успішно і роблять, ось вже роками...і всіх влаштовує...ну ще б...такий талант треба ще пошукати...
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 17151

2019-08-19 11:12  
Голова Держкіно Пилип Іллєнко подав у відставку
https://novynarnia.com/2019/08/19/golova-derzhkino/

Додано через 20 хвилин 16 секунд:

СБУ перевірить інформацію щодо діяльності канадської компанії IMAX в Криму:
https://novynarnia.com/2019/08/19/robotu-kanadskoyi-kompaniyi-imax-v-okupovanomu-krimu-perevirit-sbu/

Посольство Канади в Україні раніше повідомило, що можлива діяльність компанії IMAX в Ялті (кінотеатр “Сатурн IMAX”) буде перевірена Королівською канадською поліцією і Канадською митною службою.
dimon-2018 
VIP


З нами з: 06.05.18
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 3287

2019-08-21 08:51  
Погані новини для фанатів MCU та любителів фільмів про комікси. Весь інтернет зараз забитий новинами про те, що Людина-Павук виходить з кіновсесвіту і більше не буде частиною найкасовішого франчайзу усіх частин.

Суть проста. Кіно про Людину-павука почало приносити все більше прибутку, а мільярдер «Далеко від дому» так взагалі став найкасовішим в історії Sony. Компанія Disney, до сих пір отримувала лише 5% від виручки фільмів, які частково сама ж і створила, логічно запропонувала витрачатися на виробництво по-братськи - 50/50. Відповідно, розрахунок майбутніх прибутків змінився б в неприємну для Sony сторону. Ще в Deadline натякнули, що вплив Marvel міг покрити і інші фільми Sony: «Венома», «Морбіуса» та інших. А це ще більше грошей!

Але глави Sony Pictures Том Ротман і Тоні Вінчікерра відмовили Disney.

Тому відтепер бос кіновсесвіту Marvel Кевін Файгі відлучений від Sony і не буде продюсувати фільми про Пітера Паркера. Хоча ні для кого не секрет, що саме йому вони зобов'язані таким успіхом.

Тепер компанія збирається самостійно розвивати свій павуковий всесвіт. Кажуть, в її грандіозних планах значаться ще два фільми про Людину-павука з Томом Холландом від режисера Джона Воттса. Мовляв, вони самі впораються без Marvel Studios - у них є продюсер Емі Паскаль.

Зрозуміло, представник Sony божиться, що все не так страшно і суть спору лише в тому, хто буде значитися продюсером. Нібито Файгі і раніше допомагав компанії з павуковим кіно (Не MCU), але не був вказаний в титрах. Переговори ще тривають.

Додано через 3 хвилини 20 секунд:

Офіційна позиція Sony:

"Більшість сьогоднішніх новин про Людину-павука некоректно описують переговори про залученість Кевіна Файгі в наш франчайз. Ми розчаровані, але поважаємо рішення Disney прибрати його з продюсерів наступного повнометражного фільму «Людини-павука». Ми сподіваємося, що ситуація в майбутньому може змінитися. Але розуміємо, що у Кевіна Файгі багато зобов'язань перед студією Disney, включаючи повернення марвеловських персонажів, що не дозволяє йому займатися власністю, яка їм не належить. Кевін - прекрасна людина, і ми вдячні йому за допомогу і обраний для нас шлях, з якого ми не збираємося сходити."

Зрозуміло, що це ще один етап в переговорах. Навряд чи Sony може дозволити собі прибрати Людину-павука з кіновсесвіту Marvel. Без інших марвеловських супергероїв наступний фільм не знімеш. Або знімеш, але провалишся, а далі знову перезавантаження...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-21 10:42  
dimon-2018
За такі речі слід карати АНАЛЬНО.

Зніматимуть четверту "Матрицю". Причому, повертаються Кеану Рівз та Керрі-Енн Мосс. Зніматиме Лана Вачовські (хоча я б хотів бачити у режисерському кріслі обох сестер). Навіть не знаю, що і сказати: друга і третя частини "Матриці" були повним провалом (крім епізодів з Монікою Белуччі).
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 1032

2019-08-21 12:04  
don pedro написано:
Зніматиме Лана Вачовські

Згадуючи, що вона із сестрою знімала останнім часом, відчуваю, що буде ще один злитий ребут/сиквел чи що воно там має бути.
kinaxem 
VIP


З нами з: 21.12.16
Востаннє: 06.02.24
Повідомлень: 550

2019-08-21 12:09  
don pedro написано:
(хоча я б хотів бачити у режисерському кріслі обох сестер)

Так, це було б так символічно, перші три зняли брати Вочавські, а четверту вже сестри)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-21 12:13  
kinaxem
Життя не стоїть на місці.
redcit написано:
Згадуючи, що вона із сестрою знімала останнім часом

І "Хмарний атлас" і "Піднесення Юпітер" - прекрасні фільми.
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 1032

2019-08-21 14:22  
don pedro написано:
"Хмарний атлас"

Погоджуся із Хмарним Атласом, але Юпітер відвертий проходняк, а перед цим ще гірший Спіді-гонщик був. Хоча я не можу визначитися, що гірше з останніх двох.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-08-21 16:34  
kinaxem написано:
Так, це було б так символічно, перші три зняли брати Вочавські, а четверту вже сестри)

Якщо четверта частина вийде гіршою за попередні, то люди скажуть, що брати Вачовські зняли нормальні фільми, а потім прийшла якась баба і все згівнячила.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-21 19:01  
Продюсери оголосили назву 25 фільму про Джеймса Бонда
Фільм буде називатися "Не час помирати" (No Time To Die).
Фільм буде називатися "Не час помирати" (No Time To Die).
У квітні 2019 року повідомили, що роль "агента 007" виконає Деніел Крейг, а "таємничого лиходія" гратиме актор Рамі Малек, який отримав в цьому році "Оскара" за роль Фредді Мерк'юрі у фільмі "Богемна рапсодія".
Раніше також стало відомо, що в кіносагу повернуться Рейф Файнс і Бен Вішоу, які зіграють М і К'ю, Наомі Гарріс знову виконає роль Маніпенні, а Леа Сейду зіграє Мадлен Суонн.
Прем'єра чергової, 25-ї серії "бондіани" відбудеться навесні 2020 року - 3 квітня у Британії та 8 квітня в США.

До кінця року кількість фільмів, знятих за підтримки Кабміну, досягне 148 - Гройсман
https://censor.net.ua/ua/news/3144075/do_kintsya_roku_kilkist_filmiv_znyatyh_za_pidtrymky_kabminu_dosyagne_148_groyisman
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-21 22:08  
Блага вість: роль Круелли де Віль у майбутньому фільмі від Disney за мотивами "101 далматинця", виконуватиме Емма Стоун. Як на мене, чудовий вибір, адже у Стоун вродливе і водночас зле обличчя.
ssTAss 
Загальний модератор Толоки


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 23512

2019-08-22 16:09  

Повнометражна історична драма “Чорний ворон”, знята за мотивами однойменного роману-бестселера Василя Шкляра, вийде на екрани 5 грудня 2019 року.

Стрічка розповідає історію життя та кохання Івана на прізвисько Ворон, якому випала доля стати учасником повстанського руху часів Холодноярської республіки.

За сюжетом, події фільму розгортаються у 1922 році. Колишній офіцер армії УНР приїздить разом із вагітною дружиною Тіною до батька на хутір неподалік містечка Кам’янка. Вони сподіваються почати нове життя, отримати документи, якось адаптуватися до нової влади. Але вже на вокзалі стають свідками розвантаження новенького панцерника і свіженького полку ГПУ на чолі з чекістом Євдокімовим, який прибув на придушення холодноярців. Іван розуміє, що в серці Холодноярської республіки втекти від війни не вдасться.

Головну роль — Івана на прізвисько Ворон — виконав популярний український актор Тарас Цимбалюк. Ролі його побратимів зіграли Павло Москаль (Вовкулака) та Азізбек Абдурашидов (Ходя). Головного антагоніста — чекіста Євдокімова — зіграв Андрій Мостренко, а ще одного негативного персонажа — Птіцина — на екранах втілить Олексій Тритенко. Народна артистка України Наталія Сумська виконала роль ворожки Явдохи.

Режисером фільму виступив Тарас Ткаченко.
Pegass 
VIP


З нами з: 17.12.09
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 2633

2019-08-22 20:13  
Цитата:
Armstrong (2019) https://www.imdb.com/title/tt9395794/
Apollo 11 (2019) https://www.imdb.com/title/tt8760684/


Чи були ці фільми в Українському прокаті?
igor911 
Модератор відео


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 17151

2019-08-22 20:33  
Pegass написано:
Чи були ці фільми в Українському прокаті?

якщо вірити kino-teatr.ua - то не було.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-22 21:01  
Чудовий сюжет для чисто українського фільму жахів. Кривава різня зі свинячим слідом. Свині-мутанти нападають на людей! Село в облозі! Тільки гурт у складі білявки з четвертим розміром персів, героя війни, відважного хлопчика і мудрого дідуся/бабусі зможуть врятувати пересічних українців від жахливої біди!

redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 1032

2019-08-23 15:32  
Фільму по "Метро 2033" бути. Але будуть його знімали москалі, бо американці, яким належали права, не придумали, як все переграти у реаліях Америки.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-23 20:26  
Схоже, у фільмі про Чорну вдову, у Скарлетт Йоганссон не буде сексі-прикиду. Натомість, ми споглядатимемо черговий сірий комбінезон:
https://screenrant.com/black-widow-set-photos-new-costume-scarlett-johansson/#leave-comment
Загалом, не страшно: цей фільм вже спізнився на роки.


Disney перезніматиме ці фільми від Fox
:
https://screenrant.com/fox-movies-disney-reboots-remakes/
Щоправда, для чого це робити - незрозуміло.
Rokers 
VIP


З нами з: 21.11.16
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 2740

2019-08-23 20:45  
don pedro
Цитата:
Disney перезніматиме ці фільми від Fox:
https://screenrant.com/fox-movies-disney-reboots-remakes/
Щоправда, для чого це робити - незрозуміло.


Бо у дісней вже давно криза ідей, яка почалась тоді коли вони почали перезнімати власні стари мульти.
Ця студія вже не здатна придумати щось нове тому й скупає все підряд, щоб було, що знімати.

P.S На мою думку саме через це й посварилась з сони, а сони молодці, що не прогнулись під дісней
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-23 20:51  
Rokers написано:
Бо у дісней вже давно криза ідей,

Не знаю. Знімати щось нове просто дуже ризиковано з фінансової точки зору. Багато хто вже намагався це робити, але програв і вилетів (чи вилетить) з бізнесу. Безпечніше перезнімати власні старі хіти, чи якісь комікси.
Rokers 
VIP


З нами з: 21.11.16
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 2740

2019-08-23 20:55  
don pedro
Ну незнаю наприклад той самий сони впистуть фільм Двійник з уілом смітом, що виглядає на мою думку доволі орігінально і по виглядає новому
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-23 21:05  
Rokers
Не дуже і по новому. Пригадую, старий фільм з Жан-Клод Ван Дамом
https://uk.wikipedia.org/wiki/��еплікант_(фільм)
який дуже схожий на те, що побачив у трейлері.
А от коли знімають щось справді цікаве - "Водний світ", "Смертні машини", "Сходження Юпітер", "Місто кісток", "Джон Картер", це завжди провал. Є й інші приклади дуже дорогих провалів у прокаті:
https://kino-teatr.ua/uk/articles/TOP-10-samyih-provalnyih-filmov-v-istorii-kino-3711.phtml
Тому вже ніхто не хоче підставлятись.
Rokers 
VIP


З нами з: 21.11.16
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 2740

2019-08-23 21:11  
don pedro
Ну все одно на мою думку всі ці фільми
Цитата:
Смертні машини", "Сходження Юпітер", "Місто кісток", "Джон Картер
( хоч й дивися з них тільки два) хоч вони й провалились
кращі за перезапуски дісней
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-23 21:29  
Rokers написано:
кращі за перезапуски дісней

До успіху в прокаті якість фільму стосунку немає.
І мені подобаються перезняті фільми за мультиками від Disney. Мультиків я тих не бачив, тож це все було для мене умовно новим.
Rokers 
VIP


З нами з: 21.11.16
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 2740

2019-08-23 21:37  
don pedro
Я дивився свого часу майже всі мульти дісней ( всі вони дуже класні) й в перезапусках я не бачу сенсу.
З перезапусків дивися тільки Дамбо( доречі фільм вийшов орігінальним й не був повною копією мульта) й
мабуть подивлюся Аладдіна решта перезапусків йхніх мультів мені не цікава
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-23 21:40  
Rokers
А я дуже чекаю на другу "Чаклунку".
dimon-2018 
VIP


З нами з: 06.05.18
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 3287

2019-08-23 21:57  
Rokers написано:
Бо у дісней вже давно криза ідей, яка почалась тоді коли вони почали перезнімати власні стари мульти.

Вона розпочалася, коли до влади прийшов Боб Айгер.
Rokers написано:
наприклад той самий сони впистуть фільм Двійник з уілом смітом

Це фільм Paramount.
dimon-2018 
VIP


З нами з: 06.05.18
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 3287

2019-08-24 08:14  
На D23 показали перший трейлер потокового серіалу Disney+ "Мандалоріанець".
Особисті враження: виглядає дуже круто! Впевнений, що буде набагато краще за два попередніх фільма Star Wars (маю на увазі, "Останніх джедаїв" та "Соло")

А також трейлер рімейка мультфільму "Леді та бродяга"


Також, на панелі Дісней були анонсовані майбутні серіали Marvel Studios:
"Жінка-Халк" - розповість про двоюрідну сестру Брюса Беннера, яка стала жіночою версією Халка.

«Місячний лицар» - серіал про найманця, якого кинули помирати в єгипетській пустелі і який знайшов сили, пов'язані з Місяцем. Під місячним світлом він перетворюється в надлюдину.

«Міс Марвел» - це перша героїня-мусульманка в коміксах Marvel. Серіал розповість про дівчину з Пакистану, яка живе в США зі своєю релігійною сім'єю. Міс Марвел вміє розтягуватися і змінювати форму своїх кінцівок.

Всі вони, напевно, ввійдуть вже в 5 Фазу.

Також в рамках D23 Expo з'явився Юен Макгрегор і підтвердив, що Lucasfilm активно готує багатосерійний проект, присвячений подіям з життя Обі-Вана Кенобі. Контракт і справді підписаний, і актор чекає не дочекається, коли зможе приступити до зйомок. З виробничим процесом, до слова, затягувати не збираються. Серіал поки не отримав точної назви, зате, за словами глави Lucasfilm Кетлін Кеннеді, вже має на руках повністю закінчений сценарій, а зйомки проекту розпочнуться в наступному році.

Серіал продовжить тимчасову лінію приквелів оригінальної космосагі - його події розгорнуться через вісім років після події в «Помсти ситхів», коли майстер-джедай Обі-Ван Кенобі доставив немовляти Люка Скайуокера на Татуїн.

Додано через 10 хвилин 26 секунд:

Трейлер потокового сервісу Disney+
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 1032

2019-08-24 10:11  
don pedro написано:
А от коли знімають щось справді цікаве - "Водний світ", "Смертні машини", "Сходження Юпітер", "Місто кісток", "Джон Картер", це завжди провал.

"Смертні машини" і без того мали слабеньке першоджерело із хорошою ідеєю, але з банальним сюжетом і ти не вірив у те, що підлітки можуть скинути систему, яка працює тисячі років. Слава Богу, що минула мода на підліткові антиутопії. Критики ще до виходу фільму зробили погоду посередніми оцінками фільму, а сам фільм не настільки вже й цікавий.
"Джон Картер" має хороше першоджерело, але фільм нудний, як срака і його лиш третьої спроби додивився, тому нічого дивного у тому, що він провалився в прокаті.
Проблеми "справді цікавих" фільмів у тому, що часто їх дають у руки людей, які не знають, що робити із цим матеріалом чи студіям, які намагаються зробити фільм якомога доступнішим для всіх. "Темна вежа" має чудове першоджерело, а люди обісралися по повній із її екранізацією і ситуацію не рятують навіть виправдання, що це сиквел, а не екранізації книги. Сам фільм хріновий і не працює. Хороші ідеї є, але їх не завжди вміють реалізувати. От Нетфлікс випустив "Привиди дому на пагорбі". Книга посередня, але серіал чудово адаптований під реалії і дійсно хороший горрор вийшов із трохи дивною кінцівкою.

Rokers написано:
фільм Двійник з уілом смітом, що виглядає на мою думку доволі орігінально і по виглядає новому

А як на мене, то навпаки банально і до того ж графоній та боївка виглядає вже дешево, як на 2019 рік. Буде ще один касовий провал і посередній фільм від Вілла Сміта.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-08-24 10:13  
Чорний ворон - офіційний трейлер



Крістен Стюарт, ТіДжей Міллер і Венсан Кассель у фільмі Під водою. Трейлер:




СИРОТА БРУКЛІН
. Офіційний трейлер
Актори: Брюс Вілліс ("Скло", квадрологія "Міцний Горішок"), Едвард Нортон ("Бійцівський клуб"), Боббі Каннавале (дилогія "Людина-мураха"), Леслі Манн ("Тату знову 17", "Секс-контроль"), Віллем Дефо ("Аквамен", "Людина-павук"), Алек Болдвін:

Rokers 
VIP


З нами з: 21.11.16
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 2740

2019-08-24 11:38  
redcit
Цитата:
А як на мене, то навпаки банально і до того ж графоній та боївка виглядає вже дешево, як на 2019 рік.

Особисто для мене це щось нове за той же марвел в якого всі фільми зроблені за одним шаблоном.
А графіка для мене великої ролі не грає
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 293, 294, 295  наступна