Обговорюємо студії озвучення

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-21 22:13  
Masanchick написано:
Що ozz.tv озвучує українською ви теж пропустили?

Ні. Але розчарований.
Припинив дивитися з цією озвучкою, коли дізнався, що їх спонсорує заборонений в парашці кацапський (бо підписка рублева) Кінопаб, котрий Ози тендітно кличуть дружнім.
Віднедавна дивлюся Байбаків. Впізнав там один жіночий голос з Ozz.tv і трішки засмутився.
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 10:39  
Лихоманець написано:
Віднедавна дивлюся Байбаків. Впізнав там один жіночий голос з Ozz.tv і трішки засмутився.

а те що Байбаки роблять для того ж сервісу кацапською, а в себе на трекері просто не викладають вас не засмучує?)
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 14:38  
PuMa.ua написано:
а те що Байбаки роблять для того ж сервісу кацапською, а в себе на трекері просто не викладають вас не засмучує?)

Вперше про це чую. Якщо це так, то, дійсно, сумно. Скиньте, бодай, одну ссилку для ознайомлення.

Не варто ж бо вірити комусь на слово, можливо наклеп, хто конкуретно у цьому зацікавлений.
Дякую!
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 15:29  
Лихоманець написано:
Не варто ж бо вірити комусь на слово, можливо наклеп, хто конкуретно у цьому зацікавлений.

та пф, займатись наклепом. конкуренти. на гуртомі?)
А тепер спробуйте знайти в них на сайті ці серіали кацапською. (спойлер - не знайдете). чи думаєте вони чисто з альтруїстичних побуджень зараз українською без реклами читають?
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 16:21  
PuMa.ua
Ви ж мені просто заскрінили Happy Я прохав ссилочку, щоб на власні вуха переконатися!
Написати в описі можна будь яку нісенітницю.

Перепрошую, та це не доказ. Не вперше бачу подібне. Коли опис вмісту і, власне, його вміст не мають збігу!

А де на українських інетівських просторах можна спокійно подивитися і переконатися, що ви не вигадуєте?
От Ози всюди свою працю-продукцію, оплачену кацапськими рублями, росповсюджують. Легко перевірити.
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 16:53  
Лихоманець написано:
Перепрошую, та це не доказ. Не вперше бачу подібне. Коли опис вмісту і, власне, його вміст не мають збігу!

Перепрошую, можна на тому ж кінопабі, який ви вище згадали. Я вам дам покликання, але ж у вас там, як і у мене, передплати платної певно нема, еге ж? То і до чого це все. Можете і далі жити в ілюзорному світі)

Додано через 4 хвилини 8 секунд:

Ну і ви схоже НЕуважно читали перший коментар

PuMa.ua написано:
а в себе на трекері просто не викладають вас не засмучує

що автоматично натякає на те, що озвучка є тільки на кінопабі)))) покликання вам дати, ох і Ви...
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 17:32  
PuMa.ua написано:
Перепрошую, можна на тому ж кінопабі, який ви вище згадали. Я вам дам покликання, але ж у вас там, як і у мене, передплати платної певно нема, еге ж? То і до чого це все. Можете і далі жити в ілюзорному світі)

На відміну від Озів та іншіх любителів кацапських трекерів, звісно, що я не маю там підписки.
І вже точно не буду її там мати. Краще я власноруч вб'ю сотню орків Happy

Отже, Ви не надали жодних доказів того, що Байбако озвучує за кошти Кінопабу, а просто попліткували.

PuMa.ua написано:
Ну і ви схоже НЕуважно читали перший коментар

Як можна бути неуважним до Вашої голослівності у такій принциповій справі? Happy

PuMa.ua написано:
що автоматично натякає на те, що озвучка є тільки на кінопабі))))

Я не чув цієї озвучки )))

Якщо Ви релізите продукцію Оззів (для прикладу: https://toloka.to/t663320#1929634), то можете мати доступ до Кінопабного смітника.
Припустімо Ви попросите керівника Озів най стягне звідтіль шмат якого завгодно відео з тих сороміцьких озвучок Байбако і Ви продемонструєте свою відданість справі і матимете безапеляційний доказ того, про що пишете!

Інакше, це - просторові теревені. Скидається на: "не тільки Ози запроданці, інші теж грішні, мабуть" Happy
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 17:40  
Лихоманець написано:
Я не чув цієї озвучки

от дідько, але це не означає, що її немає. вибачте, з дурнями сперечатись то марна справа, кажу ж, дозволю вам жити в вашому ілюзорному світі, до того ж ви, схоже, все ще читаєте дупою, бо в цитованому повідомленні, здається, написав

PuMa.ua написано:
як і у мене, передплати платної певно нема


Тому всього найкращого в вашому ілюзорному світі)))

Лихоманець написано:
Краще я власноруч вб'ю сотню орків

То вперед! Набір в Гвардію Наступу триває!
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 17:48  
PuMa.ua написано:
от дідько, але це не означає, що її немає. вибачте, з дурнями сперечатись то марна справа,

Але Ви не спроможні надати докази, що вона є)))
Проте Вас ніхто не іменував розумово невдалою людиною.
А й справді, максимально вдалим, особисто для Вас, є можливість поширювати на Толоці продукцію, котра створена за кацапський кошт Happy

PuMa.ua написано:
Тому всього найкращого в вашому ілюзорному світі)))

У моєму ідеальному українському світі місця подібнім до Озів нема.
І доки в "гніздечку" з'являється подібний контент - ідеал багатьох українців, дійсно, лиш ілюзія.

PuMa.ua написано:
То вперед! Набір в Гвардію Наступу триває!

А ви так само певні, що я досі не в лавах ТРО як і про Байбако?)))
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 18:03  
Лихоманець написано:
А ви так само певні, що я досі не в лавах ТРО як і про Байбако?)))

Звісно певен, бо ТРОшникам, як і нацгвардійцям, як і військовим нема коли бігати і очорняти.

Лихоманець написано:
А й справді, максимально вдалим, особисто для Вас, є можливість поширювати на Толоці продукцію, котра створена за кацапський кошт

Ага, а ще контент з нетфліксу, а ще контент з телебачення, а ше зводити купу української озвучки (яку ви можете там так само у мене в профілі побачити) ще тоді, коли вас в планах на цьому трекері не було. Не кажучи про купу роботи з іншими панами, яка ведеться в ПП. А загалом класний засланий "казачок" з байбако. Швидко ви той-во, всплили))))

Додано через 1 хвилину 46 секунд:

P.S. вʼєтесь як вуж, тож точно байбако на кацапські гроші лупить озвучку. ну вибачайте, що про то всім розказали))))
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 18:09  
PuMa.ua написано:
Звісно певен, бо ТРОшникам, як і нацгвардійцям, як і військовим нема коли бігати і очорняти.

По-перше, учасники бойових дій, навіть, озвучувати, танцювати, малювати та співати на кобзі встигають ))) Ви погано обізнані!
По-друге, з яких пір факти і реалії стали чорнотою?))) Кумедна логіка. То Ози вже не спонсоруються кацапським рублем? Це відколи?

PuMa.ua написано:
Ага, а ще контент з нетфліксу, а ще контент з телебачення, а ше зводити купу української озвучки (яку ви можете там так само у мене в профілі побачити) ще тоді, коли вас в планах на цьому трекері не було. Не кажучи про купу роботи з іншими панами, яка ведеться в ПП.

Цю плідну працю Ви перекреслили співпрацею з Озами. До того ж оплачену.
"Я дупу рвав та Україну будував але кацапський рублик грів, до серця пригортав".

PuMa.ua написано:
А загалом класний засланий "казачок" з байбако. Швидко ви той-во, всплили))))

Зараз Ви вкотре пліткуєте))) Старт Ваших дописів під конкретним релізом саме так і відбувся)))

PuMa.ua написано:
P.S. вʼєтесь як вуж, тож точно байбако на кацапські гроші лупить озвучку. ну вибачайте, що про то всім розказали))))

Речення максимально відтворює Вашу "доказову базу")))
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 18:25  
Лихоманець написано:
Цю плідну працю Ви перекреслили співпрацею з Озами. До того ж оплачену.

докази будуть? чи ви такий же пліткар?)))) хоча чого я питаю так і є.

Лихоманець написано:
То Ози вже не спонсоруються кацапським рублем? Це відколи?

знов таки докази будуть?))))

Лихоманець написано:
По-перше, учасники бойових дій, навіть, озвучувати, танцювати, малювати та співати на кобзі встигають

це яке, монакське і іспанське ТРО?

господи. оце ж треба було з балаболом без повідомлень і рейтингу звʼязатись на свою голову Wide grin

Додано через 58 секунд:

Лихоманець написано:
Речення максимально відтворює Вашу "доказову базу")))

ви свої "контрдокази" почитайте. там така ж доказова база, лол. містер балабол вам нікнейм, а не лихоманець))))

Додано через 2 хвилини 26 секунд:

Пане. Я чекаю доказів. Чи містер балабол вам нікнейм.

Додано через 7 хвилин 14 секунд:

То ж як писав великий український сучасник Лесь Подерв'янський "Ітогі подвєдьом".

Пан з 1 повідомленням (на той час) трігєрнувся, коли озвучку проспонсоровану (фактично) кацапами, бо байбаки так і читають кацапською просто на трекер не кладуть) назвали такою, почав плести нісенітниці і називати людей, які пишуть правду пліткарями. Біда. Пане. Біда. Старайтесь краще. Наступного разу, певно, вийде.
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 18:29  
PuMa.ua написано:
докази будуть? чи ви такий же пліткар?)))) хоча чого я питаю так і є.

https://toloka.to/t663320#1929634 - ваш реліз )))
Хай Ви з чистого альтруїзму цю продукцію завантажили на Толоку, тут не певен. Дехто і безкоштовно допомагає ворогу. Трапляється.

PuMa.ua написано:
знов таки докази будуть?))))

Мені потрібно надати докази, що Кінопаб - кацапський трекер з рублевою підпискою? )))
Чи що Ози, які всюди наголошують та дякують друзям з Кінопабу за грошики, вже не працюють з ворогом?)))
А останні релізи, наприклад в телеграмі, свідчать про зворотнє. Як бути?

PuMa.ua написано:
це яке, монакське і іспанське ТРО?

А я не слідкую за цими покидьками )))
Ви бачили безліч відео того, про що я вів мову, в різних соціальних мережах))) Вбийте в пошуковик (аж соромно, що я мушу Вас інструктувати на цей рахунок).

PuMa.ua написано:
ви свої "контрдокази" почитайте. там така ж доказова база, лол. містер балабол вам нікнейм, а не лихоманець))))

Гадки не мав, що безпринципна праця студії озвучки, конкретно Озів, може вплинути на прискіпування до мого нікнейма))))

PuMa.ua написано:
Пан з 1 повідомленням (на той час) трігєрнувся, коли озвучку проспонсоровану (фактично) кацапами, бо байбаки так і читають кацапською просто на трекер не кладуть) назвали такою, почав плести нісенітниці і називати людей, які пишуть правду пліткарями. Біда. Пане. Біда. Старайтесь краще. Наступного разу, певно, вийде.


Так виглядає ваша розмома "по суті" і "інтроспекція")))

Суть лишилася незмінною: доказів про причетність студії Байбако до трекеру Кінопаб Ви не надали!))) Патякали... Патякаєте... І продовжите... Це зрозуміло)))
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 18:41  
Лихоманець написано:
Дехто і безкоштовно допомагає ворогу. Трапляється.

там рабсєйська озвучка? чи вам тре приїхати і на лобі викарбувати, що я займаюсь РОЗПОВСЮДЖЕННЯМ і ЗБЕРЕЖЕННЯМ УКРАЇНСЬКОГО контенту. Я не помилився, коли назвав вас дурнем, вибачайте.

Лихоманець написано:
Вбийте в пошуковик

Шо вбити, слово ЛИХОМАНЕЦЬ? Маю сумнів, що я щось знайду. А назватись і я Кирилом Будановим можу. Ніяк не перевірите

Лихоманець написано:
Суть лишилася незмінною:

жили в ілюзорному світі, живете і будете жити. і про мову, певно, згадали в лютому 2022-го, коли припекло, а не займались поширенням і популяризацією контенту, як я, все своє свідоме життя. Тому як були марнословом, так і лишитесь. Нового я від вас не почую, то зрозуміло, шо з папугою розмовляти.
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 19:02  
PuMa.ua написано:
там рабсєйська озвучка? чи вам тре приїхати і на лобі викарбувати, що я займаюсь РОЗПОВСЮДЖЕННЯМ і ЗБЕРЕЖЕННЯМ УКРАЇНСЬКОГО контенту. Я не помилився, коли назвав вас дурнем, вибачайте.

Паскудство в тім, що та озвучка рідненькою мовою була спонсорована Кінопабом. Це отруйніше і згубливіше масованих обстрілів!
Ви намагаєтеся "зберегти" конкретний український контент, створений за кошт ворога, як непрімітний перевертень???
Ви помилилися, коли запевнили себе, що рублі - то та матерія, яка не вбиває, а рятує український контент!

Я ж просто висловився про власне логічне розчарування безпринципністю умовних українців, конкретно студії озвучки Ozz.TV. У цьому моя дурість?))))

PuMa.ua написано:
Шо вбити, слово ЛИХОМАНЕЦЬ? Маю сумнів, що я щось знайду. А назватись і я Кирилом Будановим можу. Ніяк не перевірите

Переливати з пустого в порожнечу можете до світанку і дня Конституції. Клеїти дурня не складно. Насолоджуватись моїм нікнеймом, вдавати, що воїни не роблять потужного творчого доробку в бойових реаліях, вишукувати в мені захисника Байбако, не второпати, що є межа хитродупості...

PuMa.ua написано:
жили в ілюзорному світі, живете і будете жити. і про мову, певно, згадали в лютому 2022-го, коли припекло, а не займались поширенням і популяризацією контенту, як я, все своє свідоме життя. Тому як були марнословом, так і лишитесь. Нового я від вас не почую, то зрозуміло, шо з папугою розмовляти.


І знову ж ))) Ви телепатична нездара! Нічого з цього не відповідає дійсності взагалі))) І тільки робить Вас ще більш кумедним.
Ніхто не змушує Вас розмовляти. І не зушував. Вас просили про відео-доказ причетності студії Байбако до трясовини Кінопаб))) Де він?)))
nadinev 
Новенький


З нами з: 25.04.22
Востаннє: 23.04.24
Повідомлень: 6

2023-02-22 19:12  
PuMa.ua

не вигадуйте дурниць. бурхлива у вас фантазія. кажу як працівниця байбако
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 19:22  
nadinev написано:
не вигадуйте дурниць. бурхлива у вас фантазія. кажу як працівниця байбако

як пише пан марнослів зверху "ДОКАЗИ, ДОКАЗИ БУДУТЬ?!"

Додано через 6 хвилин 48 секунд:

А взагалі прикольно розворушити бджолине кубло. Зара клич отой пан кине і прибіжать ще, можливо, байбаківці, які згадали раптово, що вони з України і колись на найбільшому україномовному трекері нащось створювали акаунт. Ті самі працівники, яким ні разу до лютого 22-го нічого ніде не тисло від співпрацєю з найкацапскішими букмекерами, які рабсєян спонсорували ні-ні, не з 22-го, а з 14-го року. Продовжуйте, я сходжу за поп-корном. Відчуваю байбако-шоу тільки починається Wide grin
nadinev 
Новенький


З нами з: 25.04.22
Востаннє: 23.04.24
Повідомлень: 6

2023-02-22 19:24  
PuMa.ua

я не маю наміру вам щось доводити. ви висунули звинувачення - ви й їх якось обґрунтуйте, якщо маєте чим (маєте?!). а заразом і пошукайте рекламу в релізах. а ще уважніше погортайте релізи російськомовні, випущені протягом року, і гляньте, яка "реклама" там.

ніякі пани мені клич не кидали. зайшла на сайт і випадково помітила обговорення. сперечатися з вам не планую, дискусію продовжувати не буду. попкорн можете нести назад в магазин. замість того, щоб підтримати появу українськомовних релізів, простіше обісрати, авжеж
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 19:28  
nadinev написано:
погортайте релізи російськомовні, випущені протягом року

вибачте, ґвалтувати свої вуха я не буду. кому хочеться - на здоровʼя.

P.S. до того ж, виходить, ви визнаєте, що протягом останнього року байбако робили релізи рабсєянською? ЙОЙ. ЗРАДА! Популяризували кацапську мову, горе-горе. Нашо? Підіть тепер тисячу отче наш прочитайте і з милом язика мийте до скону віків.
nadinev 
Новенький


З нами з: 25.04.22
Востаннє: 23.04.24
Повідомлень: 6

2023-02-22 19:33  
PuMa.ua

у цих релізах був певний меседж до північних сусідів. ваші спроби пожартувати незграбні і геть невдалі
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 19:39  
nadinev написано:
релізах був певний меседж до північних сусідів

до цих імбецилів донести щось неможливо. всі свідомі то зрозуміли ще в перший тиждень. і це аж ніяк не перекреслює співпраці байбако з 1хбєтом, мєлбєтом і бєтвіннєром протягом довгих-довгих років.

і я не намагаюсь жартувати, я лише іронізую з пана і з тих, хто вважає байбак святошами. у них гріхів за пазухою ой і ой.
nadinev 
Новенький


З нами з: 25.04.22
Востаннє: 23.04.24
Повідомлень: 6

2023-02-22 19:41  
PuMa.ua

добре, що в вас на душі ні гріха. маємо на кого рівнятися

на все добре
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 19:43  
nadinev
до речі, всі релізи кацапською з трекера і з плеєра вже видалені? плеєр перенесено з рабсєянського CDN? можете не бігти і не перевіряти. бо я вам і так скажу. ні і ні. я вам навіть більше скажу, без VPN BaibaKo iPlayer у вас не відкриється, бо висить він на рабсєянському сервері. І монетизація капає в кривавих рублях.

Боже-боже, Всесвіте, чому люди такі тупі...?

Додано через 1 хвилину 26 секунд:

nadinev написано:
добре, що в вас на душі ні гріха. маємо на кого рівнятися

українцем просто треба бути незалежно від обставин. шкода це не про BaibaKo.
nadinev 
Новенький


З нами з: 25.04.22
Востаннє: 23.04.24
Повідомлень: 6

2023-02-22 19:54  
PuMa.ua

так, звісно. ми і тупі, і не українці, і грішні. всі чесноти дісталися вам, а нас якось Бог обділив

тільки ж докази щодо фінансування кінопабом таки надайте, не з'їжджайте з теми, бо звинувати можна кого завгодно і в чому завгодно

ну а я залишаю цю теплу дискусію
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 20:01  
nadinev написано:
тільки ж докази щодо фінансування кінопабом таки надайте

окрім скріншотів, на жаль, не можу, бо передплати там не маю і не планую. бо нетфлікса з мегого вистачає з головою. тому тут ви в дамках. можете казати що нічого не було

nadinev написано:
не з'їжджайте з теми, бо звинувати можна кого завгодно і в чому завгодно

так що там по серіалам кацапською і відео-серверу на рабсєйському сервері. будуть якісь коментарі? чи мовчки будете криваві деревʼяні грести?)))
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 20:03  
PuMa.ua написано:
я вам навіть більше скажу, без VPN BaibaKo iPlayer у вас не відкриється, бо висить він на рабсєянському сервері. І монетизація капає в кривавих рублях.

Я вже побачив, що виздатні сказати))) Головна героїня серіалу "пліткарка" потужно Вам заздрить.
Написане Вами, навіть, сто сотень разів, не спроможне стати істиною. Чи ви майстер матричних справ?)))

Така жалюгідна спроба самозбереження! Рутинна дія: "кращий захист - напад".
Релізити на цьому трекері продукцію Озів, чітко усвідомлюючи за який то кошт, і звинувачувати інших у химерних лиходійствах, котрі Ви неспроможні жодним чином довести!

Апелюйте до власного розуму та совісті, бо співрозмовнику-опоненту Вам нІчого запропонувати по суті обговорення)))

Дякую, лишень, за те, що я посилив своє розчарування у вдаваних українцях. Не вперше.
PuMa.ua 
VIP


З нами з: 29.08.08
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2389

2023-02-22 20:17  
Лихоманець написано:
Дякую, лишень, за те, що я посилив своє розчарування у вдаваних українцях.

посилили своє розчарування у собі ж? яка біда. пан марнослів завдає удару (насправді ні, знов робить своє бла-бла-бла).

а доводити щось ідіоту я не збираюсь, я вже здається то рази три сказав і навмисне ідіотові (себто Вам, а то може не дійде) останнього разу не став. бо тут стільки фактів навів, а ви "пліткарка". нікому не цікаво що ви там у себе в дзеркалі бачите.

Лихоманець написано:
не спроможне стати істиною

істині не треба ставати істиною, бо вона нею і є. але так, ви марнослів з ілюзорного світу.

Додано через 1 хвилину 59 секунд:

І апелювати мені ні до чого не треба, не бійтесь. Я за останні 15 років для поширення, збереження і популяризації української мови зробив більше, ніж ви, пане фантаст. Тому досить проеціювати свої недоліки на інших.
Лихоманець 
Новенький


З нами з: 18.03.19
Востаннє: 21.04.24
Повідомлень: 10

2023-02-22 20:21  
PuMa.ua написано:
посилили своє розчарування у собі ж? яка біда. пан марнослів завдає удару (насправді ні, знов робить своє бла-бла-бла).

Ні. Своє розчарування у вас. Ви ж іменуєте себе українцем. Проте оббріхуєте, зводите наклепи і примножуєте маячню)))

https://ozz.tv/serial/359 і https://toloka.to/t663320#1929634 - ваша співпраця з ворогом, не моя!

PuMa.ua написано:
а доводити щось ідіоту я не збираюсь, я вже здається то рази три сказав і навмисне ідіотові (себто Вам, а то може не дійде) останнього разу не став

От вже вдалися до золотого стандарту спілкування варяжських кацапських покручів)))) Охолоньте. Бо самозбереження зведеться до самогубства)))

PuMa.ua написано:
істині не треба ставати істиною, бо вона нею і є. але так, ви марнослів з ілюзорного світу.

Цитувати Тарковського не заборонено!))) А доказ того, що ви патякали де?)))

PuMa.ua написано:
І апелювати мені ні до чого не треба, не бійтесь. Я за останні 15 років для поширення, збереження і популяризації української мови зробив більше, ніж ви, пане фантаст. Тому досить проеціювати свої недоліки на інших.

Ви згівнярили всі ці 15-ть років однісіньким вчинком. І це не фантастика)))
golden9919 
Новенький


З нами з: 22.05.18
Востаннє: 24.04.24
Повідомлень: 14

2023-03-09 15:54  
Вітаю. То тут то там помічав коментарі в негативному ключі про HDrezka, і відповідно про присутність їх сліду на сервісі. Я не активний користувач тому не в темі, все що знайшов це інфо на Вікі, тому хотів поцікавитися в чому, власне, справа. Вони все ще надають доступ до сайту із російського IP? Чи як розуміти фразу із Вікі "продовжує працювати для росіян". Товариш скинув посилання на їх сайт і я згадав про ці моменти та вирішив прояснити для себе та для знайомих. Дякую за розʼяснення.
Altron320 
VIP


З нами з: 08.05.20
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 1730

2023-03-10 21:09  
golden9919 написано:
Вітаю. То тут то там помічав коментарі в негативному ключі про HDrezka, і відповідно про присутність їх сліду на сервісі. Я не активний користувач тому не в темі, все що знайшов це інфо на Вікі, тому хотів поцікавитися в чому, власне, справа. Вони все ще надають доступ до сайту із російського IP? Чи як розуміти фразу із Вікі "продовжує працювати для росіян". Товариш скинув посилання на їх сайт і я згадав про ці моменти та вирішив прояснити для себе та для знайомих. Дякую за розʼяснення.

У них на сайті є російська озвучка, зроблена на їхнє замовлення.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна