|
|
|
Автор |
Повідомлення |
strugachka VIP
З нами з: 09.09.13 Востаннє: 11.12.24 Повідомлень: 566
|
2015-02-09 21:18 |
На скільки складно розкалупати гру Grim Fandango Remastered.
Зекстрактити waw, а потім замінити wawки на переозвучені, або додати нову мову? Ще, як потім запхати їх назад? Самі файли знаходяться у LAB лукасартовському. Так от, хтось вже мав з ними справу? |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 13.12.24 Повідомлень: 416
|
2015-02-10 12:01 |
У LAB файлах знаходяться звуки, моделі, відео та зображення сцен ігри (наче нічого не забув). Субтитри до гри - у файлах grim.**.tab, які чудово редагуються у текстових редакторах (наприклад: Notepad++). Шрифти до гри знаходяться у теці FontsHD.
Стосовно додати нову мову - треба ретельно вивчати алгоритм роботи гри. Якщо це робиться десь у LUA файлах - то можна.
Видобуток та пакування назад - справа не дуже складна, дані в архівах не закодовані. Якщо не помиляюсь, десь в інтернеті була програма для видобутку файлів з цих .lab пакунків. Спробуйте пошукати на спеціалізованих ресурсах. |
|
|
|
|
strugachka VIP
З нами з: 09.09.13 Востаннє: 11.12.24 Повідомлень: 566
|
2015-02-12 23:08 |
Scumm Revisited відкриває LAB, не виходить з екстрактити каталог щоб потім ті waw читалися. Можна по одному кнопкою "compress to wav".
Якщо уявити, що мені вистачило нервів по одному їх подіставати. Виконути на кожен переклад і по переозвучувати. Як потім мені додати нову озвучку? Чи можна, просто як приклад, англійські вавки підмінити українськими з тими самими назвами знов запхати їх у відповідну директорію і сподіватись що гра запрацює з ними? |
|
|
|
|
ripper1692 VIP
З нами з: 15.12.13 Востаннє: 13.12.24 Повідомлень: 416
|
2015-02-13 10:48 |
strugachka
Перевірте email скриньку. |
|
|
|
|
bot робот
З нами з: 30.09.07 Востаннє: 26.05.05 Повідомлень: 39571
|
2016-02-20 13:23 |
Тему перенесено з Обговорення до форуму Архів
Причина перенесення: Пункт 3.1 правил розділу. Медихронал |
|
|
|
|
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
|