Автор |
Повідомлення |
Кирило Тур Свій
З нами з: 28.04.14 Востаннє: 27.10.14 Повідомлень: 57
|
2014-08-05 10:25 |
Любі друзі, банально, але... чи хотіли б ви побачити гру про козаків? Хоча, чого я запитую? Звісно, що хотіли б. Десь два тижні тому в мене з'явлась ідея створити таку гру, взявши за основу механіки Hotline Miami (і частково її графічний стиль) та The Binding of Isaac. Пояснюю більш детально. Геймплей полягає в тому, що герой (козак, ясне діло) ходить по локації і або тихо вирізає ворогів (турків, ляхів, московитів - залежно від рівня), або йде на відкриту битву. Обдумовую і атмосферні моменти без битв (приклад із, знову ж таки, Hotline Miami - піццерія та дім героя). У перспективі було б зробити випадковість розміщення ворогів та боссів (The Binding of Isaac), але це перспектива. Сюжет я ще обдумовую, але деякі наробки є. Також є деякі цікаві ідеї про боссів. Розроблювати гру можна на рушію GameMaker. Він є абсолютно безкоштовним і на ньому двоє розробників зробили Hhotline Miami. Тобто, на цьому рушію можливо зробити гру при малій кількості людей. Ну, а пишу я для того, аби знайти людей з навичками програмування. Думаю, що хтось відкликнеться, адже тут працювали і зі складнішими роботами (мод для Mount & Blade). Я ж буду займатись креативною частиною, сюжетною і усіляким таким. Отож, якщо ви маєте навички і бажання - пишіть, будемо працювати. |
|
|
|
|
Кирило Тур Свій
З нами з: 28.04.14 Востаннє: 27.10.14 Повідомлень: 57
|
2014-08-05 10:29 |
|
|
|
|
|
Vova256 Поважний учасник
З нами з: 06.01.13 Востаннє: 14.11.24 Повідомлень: 179
|
2014-08-05 13:54 |
Круто! Маю досвід на Construct Classic (1.0), та час забирають навчання і різні проблеми( Якщо відбудеться, слідкуватиму за розробкую. Усіпів! |
|
|
|
|
Кирило Тур Свій
З нами з: 28.04.14 Востаннє: 27.10.14 Повідомлень: 57
|
2014-08-05 14:01 |
Стім маєш або Скайп? Краще перше. Кидай адресу, раптом час буде. За підтримку спасибі, інколи найголовніший фактор - це підтримка :-) |
|
|
|
|
Vova256 Поважний учасник
З нами з: 06.01.13 Востаннє: 14.11.24 Повідомлень: 179
|
2014-08-06 06:11 |
Поступив в коледж, якби йдов в 10 клас, було б купу часу, але тут ще й приватні проблеми. Все на чому пробував робити ігри: Construct Classic і Construct 2 (трохи), тай давно то було. Та я залишатимусь і слідкуватиму за проектом, вельми цікаво
Додано через 47 секунд:
Скайп vova-goc |
|
|
|
|
Кирило Тур Свій
З нами з: 28.04.14 Востаннє: 27.10.14 Повідомлень: 57
|
2014-08-06 10:02 |
Вітаю із вступом
Так, ну, успіхів у пошуках поки немає, але тема нехай буде. Я буду час від часу перевіряти, раптом хтось і захоче спільно попрацювати. |
|
|
|
|
CryEinsiedler Частий відвідувач
З нами з: 03.08.14 Востаннє: 23.10.16 Повідомлень: 29
|
2014-08-06 14:32 |
То це буде ММО? Цікаво... У будь якому випадку, в Україні нема нікого з ліцензією на ММО (принаймні відомих ігор), а українських і взагалі не існує. Тож бажаю успіхів. |
|
|
|
|
Кирило Тур Свій
З нами з: 28.04.14 Востаннє: 27.10.14 Повідомлень: 57
|
2014-08-06 19:24 |
З чого ти взяв, що ММО? Для таких ігор треба сервери, а моя стипендія, на жаль не, дозволяє цього Нє, проект (якщо й буде, бо успіхів у пошуках тех. працівника поки немає) буде суто сингловим. А за підтримку спасибі |
|
|
|
|
CryEinsiedler Частий відвідувач
З нами з: 03.08.14 Востаннє: 23.10.16 Повідомлень: 29
|
2014-08-07 06:33 |
Ну тоді вам знадобиться не один віз вдачі, бо існують такі конкуренти як Skyrim. Аби гра була належної якості, потрібен великий штат... Ідея гарна, але її замало.
Подумав про ММО, тому що був згаданий Mount & Blade.
P.S.: Не забувайте про розділення "ти/ви", бо ми з вами ще не пили разом. |
|
|
|
|
Кирило Тур Свій
З нами з: 28.04.14 Востаннє: 27.10.14 Повідомлень: 57
|
2014-08-07 15:43 |
Про який Скайрим ти говориш? Гра ж 2D-шна задумується.
Про "ти/ви". В Інтернеті існують інші, нежиттєві правила (як би це не звучало). Додаючи незнайому людину або граючи з нею в Стімі, ти ж не намагаєшся завести дружні стосунки? Або підписники у соц. мережах, котрі частіше за все є не друзями (як їх іменують), а просто знайомими. Тому саме в Інтернеті не обов'язково дотримуватись звичних нам розподілень. Без образ, моя позиція. |
|
|
|
|
Vova256 Поважний учасник
З нами з: 06.01.13 Востаннє: 14.11.24 Повідомлень: 179
|
2014-08-07 21:09 |
До великих проектів ще зарано перти. А на рахунок великого штату, наприклад: "Banished" робила одна людина, "Діабло" робив "штат" тільки з трьох осіб (правда довго), тож є й такі випадки, рітко, та є отож просто тре спеціаліста, знавця своєї справи. |
|
|
|
|
Кирило Тур Свій
З нами з: 28.04.14 Востаннє: 27.10.14 Повідомлень: 57
|
2014-08-27 19:41 |
Підніму тему вверх. Останній раз. Дуже сумно, що не знайшлось людини із технічними здібностями. |
|
|
|
|
Noviy Geroy Свій
З нами з: 21.08.16 Востаннє: 09.10.24 Повідомлень: 141
|
2017-03-16 20:36 |
Так, я знаю що це некропостинг, але маю невеличкий досвід роботи в гейм мейкері і частково володію програмною мовою GML. |
|
|
|
|